Горохівська міська територіальна громада
Волинська область, Луцький район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

«Впровадження інклюзивного навчання в закладах дошкільної освіти»

Дата: 13.06.2023 09:43
Кількість переглядів: 91

Фото без опису

Днями в рамках підписаного договору про співпрацю партнерських Горохівської та Мар’янівської громад працівниками Центру професійного розвитку педагогічних працівників Горохівської міської ради спільно з Інклюзивно-ресурсним центром було проведено семінар-практикум для директорів закладів дошкільної освіти на тему: «Впровадження інклюзивного навчання в ЗДО».


Участь у заході взяли представники закладів дошкільної освіти смт. Мар’янівка, с. Галичани, с. Бужани, с. Борочиче, с. Цегів та с. Брани. Директор ЦПРПП Ірина Гарбар ознайомила учасників з поняттями та принципами інклюзивної освіти, наголосила на тому, що інклюзивне навчання – це система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахування багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників. Особливу увагу Ірина Гарбар звернула на командному підході до роботи всіх учасників освітнього процесу задля створення безпечного освітнього середовища та надання підтримки дитині з ООП.
Директор Інклюзивно-ресурсного центру Світлана Лич ознайомила учасників з нормативно-правовою базою, відповідно до якої здійснюється зарахування дітей з особливими освітніми потребами до закладу дошкільної освіти. Докладно розповіла алгоритм дій батьків та дирекції ЗДО у створенні інклюзивної групи та особливості і напрями проведення комплексної оцінки розвитку дитини, яка проводиться фахівцями ІРЦ. Розкрила питання рівнів підтримки діток з ООП та особливостей роботи педагогічних працівників в інклюзивних класах, висвітлила нормотиповий розвиток дітей дошкільного віку та наголосила на уважному ставленні до всіх здобувачів освіти з метою надання якісних освітніх послуг.
Психолог ЦПРПП Марина Сокол розкрила морально-етичні аспекти інклюзивного навчання. Наголосила на важливості дотримання етичних принципів співпраці «педагог – дитина з ООП» у роботі вихователя інклюзивної групи. Застосувавши метод групової роботи учасники мали можливість обговорити свої страхи і труднощі, щодо організації інклюзивних груп та знайти можливі шляхи їх подолання.
На завершення учасники заходу змогли отримати відповіді від доповідачів на всі питання, що стосуються інклюзивного навчання та роботи Центру професійного розвитку педагогічних працівників та Інклюзивно-ресурсного центру.
Віримо в перемогу та спільно працюємо задля того, щоб всі діти мали рівний доступ до якісної освіти.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь