Алгоритм дій, який допоможе усунути проблеми з генерацією COVID-сертифіката
- Ви отримали статус «Немає даних про вас» після запиту на створення документа
Якщо ви робили запит через мобільний застосунок “Дія”, спробуйте повторити його через портал “Дія” — https://diia.gov.ua. Якщо і портал відповів, що «Немає даних про вас», зверніться до вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив вам щеплення. Попросіть перевірити персональні дані:
- ПІБ украі?нською та англіи?ською мовами, як у паспортних документах.
- РНОКПП (реєстраціи?нии? номер обліковоі? картки платника податків, який раніше називався індивідуальнии? податковии? номер — ІПН).
- УНЗР — це унікальний номер запису, що вноситься про кожного громадянина України до Єдиного демографічного реєстру і допомагає зробити цифрову ідентифікацію людини.
- Дата народження, як у паспорті/свідоцтві про народження.
- Актуальнии? номер телефона, на якому можливо прии?мати і відсилати смс.
Якщо у вас є дитина віком до 18-ти років, то переконайтеся, що до її картки пацієнта внесені її, а не ваші, РНОКПП та УНЗР.
Також попросіть лікаря перевірити, чи немає дублів вашого профілю в системі або збігу із профілем іншої людини.
- Ви отримали статус «Помилка при генерації сертифіката» після запиту на COVID-сертифікат
Рекомендовано звернутися до вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив вам щеплення, із запитом перевірити ваші персональні дані, які описані вище.
- Ви отримали статус «Сертифікат про вакцинацію недоступний»
Якщо ви отримали 1 або 2 дози щеплення, то зверніться до пункту вакцинації, щоб ваші дані внесли. Рекомендовано оновити мобільнии? застосунок, після цього надіслати запит на генерацію COVID-сертифіката повторно або зробити це через портал “Дія” — https://diia.gov.ua/.
- Ви отримали статус «Сертифікат про вакцинацію недоступнии?» з таким текстом «Ви щепились не в Украі?ні або дані про вакцинацію внесені не тим лікарем, якии? робив щеплення»
Якщо вакцинація проти COVID-19 була зроблена за межами України, сформувати COVID-сертифікат, якии? би врахував виконану вами вакцинацію, не є можливим. МОЗ наразі працює над такою можливістю.
- Ви отримали статус: «Номер партіі? вакцини помилковии?»
Вам потрібно звернутися до лікаря, якии? провів щеплення і вніс медичнии? запис про вакцинацію до електронної системи охорони здоров’я, із запитом позначити внесені дані як помилкові і додати коректні дані повторно, без помилки. Без такоі? діі? ви не зможете отримати Міжнародне свідоцтво про вакцинацію і не отримаєте COVID-сертифікат.
- Ви отримали статус: «На жаль, сталася помилка».
Звертайтесь до технічноі? підтримки порталу та додатку “Дія”