Інформація про стан роботи із зверненнями громадян в Горохівській міській раді за І квартал 2025 року

Дата: 31.03.2025 09:53
Кількість переглядів: 91

Фото без описуІнформація

про стан роботи із зверненнями громадян в Горохівській міській територіальній громаді за І квартал 2025 року

Горохівська міська  рада в своїй роботі зі зверненнями громадян керується Конституцією України, Законом України від 02.10.1996 № 393 «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі Указ) та Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348.

Протягом І кварталу 2024 року до Горохівської міської ради, її структурних підрозділів та старостинських округів від жителів громади та інших регіонів надійшло 307 пропозицій, заяв та скарг, що на 112 звернень менше  ніж за відповідний період минулого року. З них 93 були письмовими та 214 звернень надійшло на особистих прийомах керівництва міської ради. Серед загальної кількості  звернень, які надійшли, 16 були колективними. Основні питання з якими зверталися мешканці колективно відносяться до  питань комунального господарства, сімейної політики та захисту прав дітей.

Протягом звітного періоду звернулося 107 громадян з числа  соціально-незахищених верств населення, що складає 35 % від загальної кількості. З них: 57 звернень надійшло від учасників війни, бойових дій, 15 звернення від осіб з інвалідністю, 17 звернень від ветеранів праці, пенсіонерів, 18 звернень від членів багатодітних сімей, одиноких матерів та матерів-героїнь. Також варто відмітити, що із загальної кількості звернень до міської ради звернулось 19 членів сімей військовослужбовців, які на даний час перебувають на службі в ЗСУ та беруть участь у відбитті  військової агресії російської федерації проти України та 16 сімей військовослужбовців що загинули (померли), захищаючи Батьківщину. Особлива увага приділялася  вирішенню проблем з якими вони зверталися. Відповідно до рішення Горохівської міської ради від 02 квітня 2021 року №7-11/2021 «Про цільову Програму соціального захисту населення на 2021-2025 роки» та Порядку використання коштів місцевого бюджету для надання грошової допомоги громадянам, які опинилися в складних життєвих обставинах, та іншим категоріям громадян, затвердженого рішенням Горохівської міської ради від 15 липня 2024 року №38-8/2024, Порядку використання коштів місцевого бюджету для надання грошової допомоги особам, які беруть (брали) участь у захисті Батьківщини, та членам їх сімей, затвердженого рішенням Горохівської міської ради від 15 липня 2024 року №38-7/2024, протягом 2024 року було надано матеріальну допомогу:

особам, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують значних витрат на лікування  (38 громадянам);

на поховання безробітних, незастрахованих осіб (6 громадянам);

військовослужбовцям, членам сімей (родинам) військовослужбовців, які беруть участь у відбитті військової агресії Російської Федерації проти України (38 громадянам);

на лікування поранених військовослужбовців (17 громадянам);

сім’ям військовослужбовців зниклих безвісти (11 громадянам);

сім’ям загиблих військовослужбовців (11 громадянам);

сім’ям на відшкодування збитків завданих пожежею (1 сім’ї);

членам спілки колишніх малолітніх в’язнів фашизму;

громадській організації «Ветеранів Афганістану».

Загалом протягом І кварталу 2025 року до керівництва Горохівської територіальної громади звернулось 340 громадян, якими було порушено 314 питань. За спектром і характером основні питання, з якими вони звертались, характеризуються таким чином:

На першому місці  питання  соціального захисту населення - зареєстровано 144 заяви, що складає 46% від загальної кількості звернень. Звернення надходили стосовно надання одноразових матеріальних допомог.

Також мешканці громади звертались по питаннях аграрної політики і земельних відносин (47 звернень), житлової політики (48 звернень), сім’ї та дітей (26 звернень), комунального господарства (20 звернень), охорони здоров’я (4 звернення), транспорту і зв’язку (5 звернень), екології та природних ресурсів (5 звернень), діяльності органів місцевого самоврядування (4 звернення) та ін.

З усіх питань 140 вирішено позитивно (46%), на 153 звернення надано змістовні роз’яснення (49%), та 14 звернень перебувають на розгляді.

З жовтня 2015 року набув чинності Закон України від 02.07.2015 №577-VIII «Про внесення до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції». На офіційному сайті Горохівської міської ради створено систему петицій та електронних звернень, на яку напротязі звітного періоду надійшло 1 електронне звернення.

Також в міській раді функціонує «Телефон довіри», затверджений розпорядженням міського голови від 30 грудня 2020 року №188.

Провівши аналіз надходження звернень варто відмітити, що найбільше надійшло до старостинських округів громади – 149 звернень. До міської ради надійшло 94 звернення, до виконавчих органів та структурних підрозділів міської ради - 64 звернення.

Щодо надходження звернень громадян до міської ради за територіальною ознакою варто відмітити, що найбільше зверталися жителі м.Горохів (29 громадян), с.Красів (32 громадяни), с.Звиняче (9 громадян).

З вищестоящих органів влади протягом І кварталу 2025 року звернень не надходило.

Протягом звітного періоду в Горохівській громаді проводилась системна робота по контролю за додержанням термінів розгляду звернень. Щоквартально аналізується стан виконавської дисципліни по роботі із зверненнями громадян. На виконавчому комітеті міської ради 30 січня 2025 року (рішення №23) підбито підсумки по роботі зі зверненнями громадян за 2024 рік, надано ряд протокольних доручень.

Проведено 2 засідання комісії міської ради з питань розгляду звернень громадян, утвореної розпорядженням міського голови від 30 грудня 2020 року №187. На виконання пункту 3 статті 5 Указу проводиться «День контролю», в рамках якого здійснюються виїзні перевірки стану виконання доручень керівництва при розгляді звернень.

 На веб-сайті міської ради регулярно опубліковуються графіки особистого, виїзного прийому керівництва ради, аналітичні довідки про стан роботи із зверненнями громадян, об’яви, повідомлення, звіти про проведені прийоми громадян та інші матеріали.

Робота виконавчого комітету Горохівської міської  ради спрямована на забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, створення умов для реалізації громадянами свого конституційного права на звернення, ведення систематичного аналізу та узагальнення звернень для виявлення причин, що породжують їх, та підвищення рівня правової освіти населення територіальної громади.


« повернутися до розділу «Інформаційно-аналітичні довідки»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь