Звіт про роботу структурних підрозділів апарату, виконавчих органів, комунальних установ міської ради за квітень 2025 року
Звіт про роботу структурних підрозділів апарату, виконавчих органів, комунальних установ міської ради за квітень 2025 року
ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ТА КАДРОВОЇ РОБОТИ
Протягом звітного періоду відділом зареєстровано 30 розпоряджень міського голови з питань основної діяльності та 41 розпорядження з кадрових питань.
Організовано проведення засідання чергової сорок восьмої сесії Горохівської міської ради, засідання позачергової сорок дев’ятої сесії Горохівської міської ради, два засідання виконавчого комітету та 2 робочі наради при міському голові.
Перед сесією міської ради проведено засідання 3 постійних депутатських комісії.
Усього у квітні зареєстровано 107 рішень сесії Горохівської міської ради та 31 рішення виконавчого комітету.
Всі сесії міської ради, що підлягають оприлюдненню, опубліковано на офіційному сайті Горохівської міської ради у розділі «Офіційні документи» та в системі електронного документообігу «АСКОД» не пізніше 5 робочих днів з дня ухвалення.
Сформовано документи засідань сесій міської ради у справи.
За звітний період 2025 року в Горохівській міській раді зареєстровано 465 вхідних документів та 304 вихідних документів, 2 - запити на доступ до публічної інформації, подано до реєстру НАІС - 12 заяв про державну реєстрацію заповітів.
Протягом квітня 2025 року до Горохівської міської ради надійшло 35 звернень громадян. З них 31 були письмовими та 4 звернення зареєстровано на особистих та виїзних прийомах у голови міської ради та його заступників. Колективним було 1 звернення. Повторних звернень не надходило.
Всього протягом місяця звернулось 36 громадян, якими порушено 35 питань різноманітного характеру. Найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту (надання матеріальних допомог) – 21 звернення та земельних відносин – 11 звернень.
Від найменш соціально захищених категорій громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, особливої уваги з боку органів влади щодо задоволення їх повсякденних запитів та життєвих потреб (інвалідів, учасників війни та бойових дій, багатодітних сімей, одиноких матерів, ветеранів праці, пенсіонерів) надійшло 14 звернень. З них 5 надійшло від сімей загиблих військовослужбовців, 4 від членів сімей військовослужбовців, які беруть участь і відбитті військової агресії російської федерації проти України.
Видано 20 довідока (довідки-характеристики, довідоки на спадкування майна).
Опрацьовано 23 листків непрацездатності.
Постійно здійснювалося висвітлення діяльності міської ради, її виконавчих органів та структурних підрозділів міської ради на офіційній сторінці Горохівської міської ради (https://gorokhivrada.gov.ua/) та у соціальних мережах.
ВІДДІЛ РОЗВИТКУ ТА ІНВЕСТИЦІЙ
Робота у групах «Фермери.Горохівська громада» з поширення інформації, яка може зацікавити представників бізнесу.
Поширення інформації стосовно діяльності відділу на сайті та групах громади у соцмережах
Співпраця з представниками бізнесу (ФОП та ПП) по пошуку та участі у грантових програмах. Консультування.
Онлайн тренінг «Еко-індустріальні парки, як двигун економічного та сталого розвитку громад»
Підготовка Концепції розвитку ІП «Горохів»
Розгляд на комісії та затвердження на сесії ради Концепціїї індустріального парку та прийняття рішення про створення ІП «ГОРОХІВ»
Подання повідомлення на Міністерство економіки про створення індустріального парку «ГОРОХІВ»
Подання пакету документів на Міністерство економіки на включення індустріального парку «ГОРОХІВ» до реєстру ІП України
- вебінар "Реформа управління публічними інвестиціями: роль місцевого самоврядування"
- вебінар «Як малий бізнес може створити сильний бренд: досвід Pink Elephant»
Захід у Волинській ОДА для громад області "Грантові можливості для громад та розвиток міжнародного партнерства"
Участь та представлення досвіду Горохівської громади у заходах з МЕР на конференції «Регіональний економічний розвиток: кризове реагування, відновлення та стале зростання» у м.Львів
Робота у системі онлайн моніторингу.
ВІДДІЛ МОБІЛІЗАЦІЙНОЇ, ОБОРОННОЇ РОБОТИ ТА ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ
У квітні місяці 2025 року мобілізаційна робота та військовий облік відділом проводилася відповідно до Конституції України, ст. 36 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», законів України «Про введення воєнного стану в Україні», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», «Про оборону України», а саме:
- проведено роз’яснювальну роботу серед призовників, військовозобов’язаних та резервістів про неухильне дотримання вимог Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу»;
- у квітні місяці 2025 року згідно розпорядження голови районної військової адміністрації продовжується робота щодо приписки громадян України 2007 року народження до призовної дільниці;
- проводилося звіряння облікових даних списків персонального військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, карток первинного обліку міської ради з обліковими даними Першого відділу Луцького районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки;
- реалізовувалися заходи щодо запобігання та протидії масовим пожежам у лісових масивах, на торфовищах (у тому числі осушених), сільгоспугіддях, полігонах твердих побутових відходів та сміттєзвалищах на території Горохівської територіальної громади у пожежонебезпечний період 2025 року;
- спільно із старостами старостинських округів Горохівської міської ради, КЗ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ» міської:
1) організовано проведення серед населення агітаційно-роз’яснювальної роботи щодо недопущення спалювання сухої рослинності та виникнення пожеж в екосистемах та забезпечити ефективний контроль за дотриманням правил пожежної безпеки поблизу житлових будинків (на приватних територіях), на сільгоспугіддях, у лісах тощо в пожежонебезпечний період;
2) проведенні інструктажі з мешканцями підпорядкованих територій «Щодо заборони випалювання залишків сухої рослинності та побутового сміття», щодо дотримання правил пожежної безпеки та ознайомити їх з несенням персональної відповідальності, відповідно до чинного законодавства, у разі їх порушення;
3) організовані спільні рейдові виїзди з метою попередження та недопущення спалювання сухої рослинності та виникнення пожеж в екосистемах в пожежонебезпечний період:
- проводиться активна робота щодо створення та розвитку місцевої системи оповіщення;
- організовано проведення комісії ТЕБ та НС Горохівської міської ради.
ВІДДІЛ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА ЗВІТНОСТІ
Видатки міської ради за 4 місяці 2025 році становлять грн.17 847 139 грн., з них видатки загального фонду - 15 406 542 грн. та спеціального фонду - 2 440 597 грн.
Предметів, матеріалів обладнання та інвентаря (папір, канцтовари, ПММ в т.ч. для ТЦК СП – 429 808 грн., миючі засоби, меблі, і т. ін.) закуплено на суму 531 710 грн. Оплата послуг (телекомунікаційні послуги зв’язку, послуги інтернету, інформаційні послуги, оренда майна, ремонт автомобіля, і т. ін.) – 169 506 грн. Оплата комунальних послуг та енергоносіїв становить 877476, в т.ч. теплопостачання - 277 555 грн., ел. енергія - 349 413 грн., природний газ 228 017 грн., оплата водопостачання та водовідведення – 18 576 грн., вивіз ТПВ 3 915 грн.
На виконання Програми з питань дітей та їх соціального захисту населення проведено виплати (роздатковий матеріал, буклети). на суму 5 000 грн.
Витрати на заходи в галузі культури і мистецтва становлять 22 875 грн. Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям) видатки становлять 4 655 491 грн., з них багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню - 2 883 359 грн, стоматологічна допомога населенню -177 746 грн., первинна медична допомога населенню - 1 594 386 грн.
На заходи у сфері охорони здоров’я (інші виплати населенню) видатки становлять 64 131 грн.
На забезпечення діяльності місцевої та добровільної пожежної охорони КП «Центр безпеки» профінансовано 566086 грн, з них заробітна плата 466 593 грн, нарахування на з/плату 98 301 грн., придбання предметів та матеріалів – 1192 грн.
Інші поточні видатки склали 36 966 грн. (адм. штраф ДПІ – 20065 грн., реєстрація та номерні знаки причепів – 2144 грн. судовий збір - 2577 грн., членські внески ВАГ – 12180,00).
По спеціальному фонду на заходи та роботи з територіальної оборони, на виконання Програми використано 1 920 437 грн. (придбання квадрокоптерів).
Капітальні трансферти по КПКВК 0112170 «Будівництво заходів охорони здоров’я» становлять 520 160 грн.
Станом на 1 травня 2025 року к-т заборгованість становить 315 888 грн 00 коп.: по КПКВ 0110150 КЕКВ 2210 – 217500 грн. 20 коп., КЕКВ 2800 - 387 грн 80 коп., КПКВК 0117350 КЕКВ - 99000 грн.
ВІДДІЛ ЮРИДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНИМ МАЙНОМ
За звітний період посадові особи відділу юридичного забезпечення та управління комунальним майном надавали правову допомогу працівникам міської ради, комунальним установам громади та вели прийом громадян з особистих питань.
Брали участь у підготовці проєктів рішень Горохівської міської ради, сесія якої відбулася 10 квітня 2025 року.
Підготовлено 5 проєктів цивільно-правових та господарсько-правових договорів, а також 10 проєктів відповідей на звернення громадян та установ.
Крім того, працівники відділу взяли участь у 8 судових засіданнях, учасником провадження в яких є Горохівська міська рада, а також у роботі п’ятьох комісій, що функціонують у міській раді.
Підготовлено та направлено до відповідних судів 8 процесуальних документів, що стосуються судових проваджень.
Посадовці відділу підвищували професійні здібності, взявши участь у 3 онлайн семінарах, що стосуються функціонування місцевого самоврядування.
Вживалися заходи щодо здійснення технічної інвентаризації та державної реєстрації права комунальної власності на об’єкти нерухомого майна, що знаходяться на території громади.
ВІДДІЛ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я
В квітні 2025 року відділом здійснювалась підготовка проектів рішень чергової сесії Горохівської міської ради, що стосувалось сфери охорони здоров'я. Створено та облаштовано ще три Пункти здоров'я в с.Мирне, с.Лемешів, с.Охлопів з метою наближення медичних послуг до мешканців громади.
Відбулась зустріч з координатором та керівником проекту «Підтримка зусиль у потидії туберкульозу в Україні» PATH щодо відновлення та можливість подальшої співпраці, реалізації попередньо поставлених цілей.
Спільно з керівниками медичних закладів Горохівської міської ради взято участь у двох семінарах та одному практичному занятті Проєкту «U-LEAD з Європою» та в навчальній Програмі, що триватиме протягом квітня-травня 2025 року (6 тижнів), «Кроки для спеціалістів. Управління охороною здоров’я в територіальній громаді», участь в якому дає змогу отримати сертифікат та на основі відбору здійснити поїздку в м.Вінниця з можливістю відвідати лікувальні заклади даного регіону, перейняти досвід органів місцевого самоврядування, що координують сферу охорони здоров’я.
З предствниками МІС «МедЕЙР» в онлайн зустрічі проговорювались робочі питання щодо надання користувача для доступу до даної медичної системи, налаштування її на робочому місці ПК та проведення навчань згідно модулів «Дашборд. Керівництво», «Портал громади».
Передано матеріальні цінності для КП «Горохівська багатопрофільна лікарня» Горохівської міської ради та Горохівським ЦПМД Горохівської міської ради до підготовлених актів приймання-передачі.
ВІДДІЛ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ТА ОХОРОНИ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
Протягом квітня 2025 року відділом:
надано 65 витягів з Державного земельного кадастру на замовлення фізичних та юридичних осіб;
підготовлено 50 проектів рішень для розгляду на сесії міської ради;
на звернення юридичних та фізичних осіб підготовлено 20 відповідей;
розглянуто та погоджено 25 документації із землеустрою;
підготовлено 4 договори оренди землі та 5 додаткових угод до договорів оренди землі.
Надано 29 усних консультацій щодо роз’яснення чинного земельного законодавства щодо оформлення права власності на земельні ділянки відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 26 грудня 1992 року № 15-92 «Про приватизацію земельних ділянок», оформлення права власності на земельну частку (пай), передачі земельної ділянки в користування на умовах оренди для ведення городництва, продовження договорів оренди земельної ділянки, внесення змін до діючих договорів оренди, укладення договорів особистого строкового сервітуту на земельну ділянку.
Проведений 1 аукціон з продажу права оренди на земельну ділянку водного фонду площею
ВІДДІЛ «ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ»
Протягом квітня 2025 року до відділу «Центр надання адміністративних послуг» звернулось 1692 особи. Прийнято 1204 пакетів документів. Видано 921 результати адмінпослуг. Надано 135 усних консультацій.
Видано 283 інформації про місце реєстрації (проживання), витягів про зареєстрованих осіб - 239, зареєстровано/знято з реєстрації 46 осіб.
Оформлено 30 ID-паспортів, 59 закордонних паспортів, здійснено вклейку фото у паспорти - 18.
Прийнято пакетів документів для реєстрації нерухомості й отримання інформації про нерухоме майно - 188.
Прийнято пакетів документів для соціальних послуг - 213.
СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ
Станом на 01 травня 2025 року на обліку служби у справах дітей міської ради перебуває 62 дитини.
З них: 48 – виховуються в сім’ях, в яких батьки ухиляються від виконання батьківських обов’язків.
На первинному обліку служби у справах дітей перебуває 54 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, з них: 6 дітей-сиріт, 48 – діти, позбавлені батьківського піклування. На території громади проживає 78 дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування.
У громаді функціонує 4 ДБСТ, в яких виховується 25 статусних дітей та 1 ПС (3 прийомних дітей).
Станом на 01.05.2025 року на території громади проживає 99 дітей, яким надано статус дітей, які постраждали внаслідок воєнний дій та військових конфліктів.
Протягом квітня працівниками служби у справах дітей обстежено умови проживання дітей, які опинились в складних життєвих обставинах, та дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, котрі проживають в сім’ях опікунів, піклувальників на території Мирненського, Терешківцівського Підберезівського, Звиняченського, Новосілківського, Журавниківського старостинських округів та м. Горохів. Усього обстежено 16 сімей, де виховується 28 дітей.
Проведено 2 засідання комісії з питань захисту прав дитини, на якому розглянуто 5 питань, що стосуються соціального захисту дітей, а саме: надання висновку до суду про доцільність позбавлення матері батьківських прав, відносно малолітньої дитини, стан виконання опікуном опікунських обов’язків, відносно малолітньої дитини, про надання статусу дітей, які постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів малолітнім дітям та інші питання, що стосуються соціального захисту дітей.
За результатами проведення комісії працівниками служби підготовлено 4 проєкти рішень виконавчого комітету міської ради з питань соціального захисту дітей.
На виконання листа Державної служби України у справах дітей від 21.01.2025 року за №351/05.01.-2 щодо протидії насильства службою у справах дітей міської ради ініційовано проведення загальношкільних батьківських зборів у навчальних закладах громади (ліцеях та гімназіях) за участю спеціалістів служби у справах дітей, працівників правоохоронних органів, фахівців комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Горохівської міської ради спільно із дирекцією навчальних закладів з метою попередження випадків правопорушень за участю неповнолітніх, а також попередження насильства серед дітей та проти дітей.
Взято участь у загальношкільних батьківських зборах у: Вільхівському ліцеї (03 квітня 2025 року), Звиняченському ліцеї (10 квітня 2025 року) та Новосілківській гімназії (10 квітня 2025 року), де з батьками проведена профілактична робота щодо попередження випадків правопорушень за участю неповнолітніх, формування правосвідомості та правової поведінки дітей.
Службою у справах дітей міської ради для батьків підготовлено та роздані інформаційні матеріали на тему: «Як діяти батькам у випадку булінгу (поради психологів та соціальних працівників). Всього було охоплено профілактичною роботою 158 батьків та роздано 153 інформаційних пам’яток.
Робота працівників служби у справах дітей у даному напрямку триває.
Участь у 4 судових засіданнях по питаннях: позбавлення одного із батьків батьківських прав, визначення способу участі одного з батьків у вихованні дитини, вчинення кримінального правопорушення неповнолітнім та інші, що пов’язані із захистом прав дітей.
Спеціалісти служби у справах дітей постійно підвищують свої професійні та кваліфікаційні здібності, відтак у квітні пройшли очне навчання за загальною короткостроковою програмою «Організація роботи із захисту прав дітей у територіальній громаді», який був організований Волинським регіональним центром підвищення кваліфікації.
Також, 09 квітня 2025 року Шамеза Абдула, Заступниця Представника ЮНІСЕФ в Україні (Канада) Нінке Воппен, Очільниця Львівського Регіонального Офісу ЮНІСЕФ (Нідерланди), Джин Чой, керівниця секції захисту дітей, ЮНІСЕФ (Південна Корея,) Юлія Луцька, спеціалістка з партнерства секції захисту дітей, ЮНІСЕФ (Україна), Ірина Сваволя, Координаторка програм ЮНІСЕФ «Кращий догляд для кожної дитини» (Україна), Катерина Новохатня, перша заступниця голови Координаційного центру, Олена Прокопюк - національний консультант ЮНІСЕФ, Алла Онищук начальник служби у справах дітей Волинської обласної державної адміністрації та регіональна консультантка Координаційного центру з розвитку сімейного виховання та догляду дітей у Волинській області Наталія Ляшук в ході робочої поїздки до Горохівської громади здійснили візит до дитячого будинку сімейного типу Крикоти Павла та Ольги.
Довідково: Дитячий будинок сімейного типу Крикоти Павла та Ольги виховує 6 дітей-вихованців та 3 власних біологічних дітей. Усі члени родини мають статус внутрішньо переміщених осіб, оскільки у зв’язку із військовою агресією російської федерації сім’я у 2022 році перемістились із м. Нікополь Дніпроперовської області на територію Горохівської громади. Завдяки зусиллям Релігійної громади «Світло життя» церкви євангельських християн-баптистів м. Горохів родині було запропоновано та надано сучасний двох поверховий житловий будинок, де на даний час усі і проживають.
У жовтні 2023 року дитячий будинок сімейного типу Крикотів офіційно створений на території громади та успішно функціонує у м. Горохів.
Зустріч представників ЮНІСЕФ в Україні та батьків-вихователів і їх дітей-вихованців відбувалась у невимушеній сімейній атмосфері, де кожен мав можливість вільно висловити свої побажання та задати актуальні питання один одному.
Начальник служби у справах дітей Інна Шеремета взяла участь у робочому візиті від Горохівської громади до міста Хмельницького в межах реалізації національної програми ЮНІСЕФ «Кращий догляд для кожної дитини», де мала можливість ознайомитись із досвідом у сфері соціального захисту, зокрема з організацією послуг раннього втручання, соціального супроводу сімей, а також з діяльністю восьми установ, підпорядкованих управлінню праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради.
Ця зустріч стала важливим кроком у напрямку вдосконалення якості соціальних послуг та забезпечення ефективної підтримки сімей, які виховують дітей з особливими потребами. Вона також сприяє реформуванню системи соціального захисту та запровадженню інноваційних підходів на місцевому рівні. Завдяки злагодженій співпраці громад, державних і міжнародних організацій в Україні формується доступний, ефективний механізм підтримки для кожної дитини.
Програму впроваджує UNICEF Ukraine разом із Центром соціальних послуг Джерело за фінансової підтримки Федерального міністерства економічного співробітництва і розвитку Німеччини (BMZ) через державний банк розвитку KfW в рамках національної програми ЮНІСЕФ “Кращий догляд для кожної дитини”.
ВІДДІЛ ОСВІТИ
Проведено нараду керівників закладів освіти.
Проведено атестацію педагогічних працівників.
Розроблено посадову інструкцію для керівників закладів дошкільної освіти згідно нового Закону.
Забезпечено участь команд здобувачів освіти у районних змаганнях «Пліч-о-пліч – всеукраїнські шкільні ліги» з легкої атлетики та шахів.
Погоджено весняне меню для ЗЗСО.
Забезпечено вибір підручників для 3 та 8 класів за програмою НУШ.
Здіснено виїзди в 17 закладів загальної середньої освіти щодо проведення атестації педагогічних працівників.
Забезпечено проведення у закладах освіти Горохівської міської ради заходів з нагоди пам’яті про Чорнобильську катастрофу, з мінної безпеки, Тижня знань основ безпеки життєдіяльності, заходи з військово-патріотичного виховання.
Здійснено замовлення свідоцтв досягнень для учнів 4 класів в системі ЄДБО, замовлення про здобуття освіти 9-11 класів в РІКЦ.
Працівники відділу освіти та керівники закладів освіти взяли участь у нараді ДСЯО у Волинській області з питань булінгу, вербування дітей.
Підготовлено та надіслано в заклади освіти Горохівської міської ради та обласні установи 46 інформаційних листів.
Видано 4 накази відділу освіти з питань основної діяльності.
ВІДДІЛ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ
За квітень 2025 року прийнято та зареєстровано 20 рішень та 9 заяв відповідно до закону України «Про соціальні послуги» для надання та зняття соціальних послуг КУ «Центр надання соціальних послуг». Обстежено 25 домогосподарств для призначення соціальних виплат ( субсидія, тверде паливо, пільги з оплати комунальних послуг, догляд за інвалідом 1-2 групи внаслідок психічного розладу, допомога одиноким матерям, багатодітна сім’я, пільга УБД, допомога на лікування).
Для 2 осіб визначено ступінь індивідуальних потреб отримувача соціальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, та призначено компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі.
Надано консультацію для 2 осіб щодо подачі документів на присвоєння Почесного звання «Мати героїня». 48 особам проведено нарахування та сформовано відомості для виплати компенсаційних виплат за надані соціальні послуги. Внесено 5 осіб в реєстр громади ВПО, видано 5 довідок ВПО, призначено 10 особам допомогу на проживання. Прийнято та внесено в базу ЄСС 7 заяви щодо призначення допомоги на проживання ВПО із урахуванням змін.
Подано 42 звітів, контролів, інформацій різних форм.
Протягом місяця працівники відділу прийняли участь у 5-ох онлайн-заходах згідно змін у законодавстві соціального захисту.
Здійснено моніторинг потреб сімей загиблих військовослужбовців. Сформовано пакет документів та відправлено на оздоровлення 4 дітей загиблих військовослужбовців в «Артек».
Забезпечено ВПО борошном до Великодніх свят. Благодійна організація БФ «УФБП» м. Радехів надала сім’ям ВПО квас. Також, греко-католицькою церквою міста Радехів надано благодійну допомогу для малозахищених верств населення та ВПО (вітамін Д та вушні каплі).
Сформовано пакет документів та видано 4 особам акт про встановлення факту здійснення особою постійного догляду.
Горохівську громаду відібрано для участі в експериментальному проекті із запровадження комплексної соціальної послуги з формування життєстійкості.
Подано заявку на малі гранти «Про реалізацію спільного з Дитячим фондом Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ) стосовно надання фінансової допомоги у вигляді малих грантів для соціальних послуг сім’ям з дітьми та дітям та/або послуги раннього втручання».
Подано заявку на участь у онлайн Програмі підтримки «Організація надання соціальних послуг для родин з дітьми в територіальній громаді», що впроваджуватиметься «U-LEAD з Європою».
ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ
У квітні 2025 року у відділі культури зареєстровано 20 документів вхідної кореспонденції, 15 вихідної. Підготовлено 5 інформацій на документи, які на контролі у Горохівській міській раді та управлінні культури, з питань релігій та національностей Волинської обласної державної адміністрації.
Підготовлено 2 проєкти розпоряджень Горохівської міської ради, 8 проектів наказів управління з гуманітарних питань Горохівської міської ради, що стосуються кадрової роботи, 3- з основної діяльності.
Працівники відділу культури, Горохівського народного дому «Просвіта» провели нараду-семінар для керівників клубних установ «Про активізацію роботи щодо виявлення, збереження елементів нематеріальної культурної спадщини». Обговорили питання щодо проведення презентацій творчої діяльності клубних закладів сіл Мирне, Ватин, Пустомити, надано методичну допомогу.
Керівники фольклорних колективів сіл Стрільче та Підбереззя взяли участь в обласному семінарі – практикумі «Про роботу фольклорних колективів в області».
Відділом культури, Горохівським народним домом «Просвіта» проведено семінар «Про діяльність роботи гуртків аматорського мистецтва у сільській місцевості».
Відділом культури та Горохівським народним домом «Просвіта» проведено нараду для керівників вокально-хорових колективів громади з питань підготовки до участі у Першому відкритому Волинському хоровому конкурсі імені Олександра Кошиця, який проходитиме у червні на базі Горохівського народного дому «Просвіта».
Працівниками відділу культури та дирекцією Горохівської музичної школи проведено спільну нараду «Аналіз творчої та фінансово-господарської діяльності школи у І півріччі 2025 року». Обговорено питання щодо підготовка заходів до річниці смерті композитора, диригента, заслуженого працівника культури України Петра Старушика (вечір пам’яті, відкриття меморіальної дошки, перейменування Горохівської музичної школи на Горохівську школу мистецтв імені П.П. Старушика).
Горохівська центральна бібліотека спільно з відділом культури провели нараду- семінар «Роль бібліотек у подоланні сучасних суспільних викликів».
З метою збереження пам’яток історії, архітектури, монументального мистецтва, розпорядженням Горохівської міської ради затверджено комісію та графік проведення моніторингу пам’яток. У квітні відділом проведено моніторинг пам’яток місцевого значення Скобелківського старостинсього округу (Рачин, Озірці, Скобелка), підготовлено фотофіксації та інформаційні довідки і надіслано в управління гуманітарної політики Луцької районної державної адміністрації та управління культури, з питань релігій та національностей.
Працівники відділу культури та підвідомчих установ взяли участь у вшануванні пам’яті заслуженого працівника культури України С.Ф. Кривенького (до 33-річниці смерті митця).
Протягом квітня у закладах культури проведено майстер-класи по виготовленню вербових букетів, писанок; заходи до дня Великодня (народознавчі години, гаївки, виставки великодніх кошиків, писанок).
У всіх населених пунктах громади проведено заходи з вшанування ліквідаторів аварії на Чорнобильській АЕС (історичні години, вечори пам’яті, зустрічі з ліквідаторами, покладання квітів до могил померлих).
ВІДДІЛ МОЛОДІ ТА СПОРТУ
У квітні 2025 року збірна команда Горохівської міської територіальної громади з футзалу взяла участь у фінальних змаганнях Чемпіонату Волинської ТО ВФСТ «Колос» з футзалу, присвяченого 75-тій річниці створення Всеукраїнського фізкультурно-спортивного товариства «Колос», які відбулися в спортивному залі Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Небесної Сотні в м. Луцьку. Всього у чемпіонаті взяли участь 21 команда Волинської області. Участь у фіналі взяли команди з Рожищенської міської, Горохівської міської, Старовижівської селищної територіальних громад.
За підсумками матчів команада громади зайняла І місце.
Команда Горохівської міської ради в кількості 5 осіб, а саме: Ліра Орест, Обозовський Ілля, Нестерук Денис, Нестерук Артем та тренер команди, тренер-викладач з тенісу настільного Горохівської КДЮСШ імені О.Баламута Онищук Віталій взяли участь у чемпіонаті Волинської області з тенісу настільного серед юнаків та дівчат 2009-2010 рр.н. та молодших, які відбулися в м.Луцьк.
Протягом березня-квітня збірна команда громади з волейболу брала участь у Чемпіонаті Луцького району з волейболу 2025 року серед чоловічих команд. У Чемпіонаті брали участь 8 команд Луцького району: с.Воютин, с.Підгайці, м.Рожище, с.Чаруків, с.Боратин, с.Лаврів, Телемережі України (с.Забороль) та збірна команда Горохівської міської територіальної громади.
За підсумками змагань - ІІ місце зайняла збірна команда Горохівської міської територіальної громади.
23 квітня 2025 року в м. Луцьк на базі Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Небесної Сотні відбувся відкритий чемпіонат Волинського обласного ФСТ «Україна» з шашок «З Україною в серці».
Участь у чемпіонаті взяв спортсмен з Горохівської міської територіальної громади, учень Горохівського ліцею №1 імені І.Я.Франка Максим Вишегородцев.
За підсумками змагань наш спортсмен посів III місце.
УПРАВЛІННЯ ФІНАНСІВ
Надходження власних доходів за 4 місяці 2025 року склали 64 554,9 тис. гривень при плані на 4 місяці 60 536,5 тис. гривень, що становить 106,6 відсотка, додатково отримано 4 018,4 тис. гривень. Порівняно з відповідним періодом минулого року доходи загального фонду по бюджету міської територіальної громади збільшились на 18 159,1 тис. гривень.
Приріст власних доходів забезпечено в основному за рахунок надходження податку та збору на доходи фізичних осіб, акцизному податку, платі за землю, єдиному податку.
Зокрема у структурі надходження дохідної частини місцевого бюджету станом на 01.05.2025 року найбільшу питому вагу складає податок та збір на доходи фізичних осіб - 57,2 відсотка. Обсяг фінансового ресурсу, який залишається в громаді від надходжень цього виду податку, становить 64 відсотки, надходження якого становить 36 931,7 тис. гривень, приріст проти минулого року - 10 862,8 тис. гривень.
Надходження по платі за землю склали 4 499,4 тис. гривень, додатково отримано 1 209,4 тис. гривень, єдиний податок виконаний та отримано понад план 1 832,6 тис. гривень. Нерухоме майно відмінне від земельної ділянки надійшло в сумі 3 016,0 тис. гривень при плані на 4 місяці 2 093,0 тис. гривень, що становить 144 відсотки.
Внутрішні податки на товари та послуги надійшли в сумі 4 595,8 тис. гривень при плані 3 677,6 тис. гривень, що становить 125 відсотків.
Неподаткові надходження становлять 1 757,1 тис. гривень.
Базова дотація з державного бюджету надійшла в повному обсязі в сумі 5 206,0 тис. гривень, також в бюджет громади надійшли освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам в сумі 28 587,6 тис. гривень, субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами – 84,8 тис. гривень, субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення доплат педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти – 3 026,4 тис. гривень, субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції надійшла в сумі 337,5 тис. гривень, субвенція з місцевого бюджету на забезпечення діяльності фахівців із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб та окремі заходи з підтримки осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 122,9 тис. гривень, інші дотації з місцевого бюджету – 10,6 тис. гривень та іншої субвенції з місцевого бюджету поступило 1 039,9 тис. гривень.
До спеціального фонду бюджету надійшло 14 366,5 тис. гривень, в тому числі власні надходження бюджетних установ – 7 734,3 тис. гривень, кошти від продажу землі і нематеріальних активів – 6 618,0 тис. гривень, а саме: кошти від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності, та земельних ділянок, які знаходяться на території Автономної Республіки Крим – 6 162,0 тис. гривень; кошти від викупу земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної та комунальної власності, передбачених пунктом 6-1 розділу Х «Перехідні положення» Земельного кодексу України – 456,0 тис. гривень, інші податки та збори - 14,2 тис. гривень, а також до бюджету громади по спеціальному фонду надійшла субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду в сумі 891,3 тис. гривень.
Рівень виконання доходів загального фонду бюджету міської територіальної громади забезпечив фінансування бюджетних видатків на 34,8 відсотка до затверджених уточнених річних бюджетних призначень. На фінансування передбачених у бюджеті видатків спрямовано коштів загального фонду в сумі 97 373,3 тис. гривень.
В загальних видатках бюджету 72,7 відсотка профінансовано на заробітну плату з нарахуваннями або 70 730,2 тис. гривень; 8,3 відсотка на оплату енергоносіїв та комунальних послуг або 8 052,5 тис. гривень; 4,9 відсотка на використання товарів і послуг або 4 788,2 тис. гривень (харчування – 1 285,8 тис. гривень), 10,1 відсотка на поточні трансферти або 9 866,4 тис. гривень (благоустрій, трансферти підприємствам та населенню) та 4,0 відсотка поточні трансферти органам державного управління інших рівнів або 3 936,0 тис. гривень.
Передано коштів із загального фонду до бюджету розвитку спеціального фонду на фінансування капітальних видатків в сумі 16 101,9 тис. гривень.
Видаткова частина спеціального фонду за 2025 рік виконана на звітну дату на 52,0 відсотки при уточненому річному плані 28 021,7 тис. гривень виконання становить 14 599,2 тис. гривень.
Забезпечена своєчасна виплата заробітної плати працівникам бюджетної сфери. Розрахунки за енергоносії та комунальні послуги установами, що фінансуються з місцевих бюджету проводяться своєчасно.
Забезпечено виконання статті 77 Бюджетного кодексу України щодо врахування в місцевих бюджетах у першочерговому порядку потреби в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ та на проведення розрахунків за енергоносії та комунальні послуги, які споживаються бюджетними установами.
На вирішення питань фінансового забезпечення першочергових витрат місцевого бюджету спрямовано вільні залишки міського бюджету в сумі 30 302,2 тис. гривень в тому числі на захищені статті видатків – 15 483,1 тис. гривень, на заходи з територіальної оборони, підтримки сил безпеки і оборони – 6 900,0 тис. гривень та перевиконання дохідної частини загального фонду бюджету в сумі 2 814,5 тис. гривень.
В загальних видатках бюджету видатки на фінансування установ та закладів освіти склали – 64,1 відсотка, соціальний захист та соціальне забезпечення – 3,6 відсотка, культура і мистецтво – 4,0 відсотки, фізична культура і спорт – 1,6 відсотка, ЖКГ – 3,2 відсотка, управління – 13,1 відсотка, інші – 10,4 відсотка.
Станом на 01.05.2025 року в зв'язку з особливостями бюджетного процесу в умовах воєнного стану кредиторська заборгованість по загальному фонду бюджету становить 468,8 тис. гривень, по спеціальному фонду бюджету – 16,7 тис. гривень.
Станом на 01.05.2025 року затверджений резервний фонд в сумі 2 200,0 тис. гривень.
ВІДДІЛ ІНФРАСТРУКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БЛАГОУСТРОЮ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА МАТЕРІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
У квітні 2025 році розпочато роботи по благоустрою населених пунктів - упорядкування сміттєзвалищ механізованим способом на території Горохівської територіальної громади.
Проведені поточні ремонти по дорогах: вулиця Соборності на суму 25900 грн., вулиця І.Сливки на суму 38700 грн.
Для підготовки Плану управління відходами в Горохівській громаді закуплено обладнання та матеріали для проведення детального морфологічного аналізу твердих побутових відходів. Проведено детальний морфологічний аналіз твердих побутових відходів.
По Програмі благоустрою і розвитку житлово-комунального господарства Горохівської міської ради на 2025-2027 роки» освоєно коштів по ТзОВ «Еталон» в сумі 759733,42 грн., по КП «Веселка» 47751,30 грн., Горохівський ВУЖКГ в сумі 158905,51 грн.
У квітні зареєстровано в програмі АСКОД 57 листів вхідної кореспонденції та 42 листів вихідної.
На звернення старостів, направлено клопотання в державну екологічну інспекцію у Волинській області щодо участі представників в роботі комісії з обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню чи пересадженню у зв’язку з впорядкуванням чи забудовою земельних площ на території Горохівської міської ради. Відбувся виїзд цієї комісії з обстеження зелених насаджень в м. Горохів та в селах громади в межах населених пунктів
ВІДДІЛ МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ
Протягом місяця було видано 7 наказів для присвоєння адрес нерухомому майну на території Горохівської територіальної громади.
Видано 4 паспорти прив'язки для об'єктів, що відповідають затвердженим містобудівним нормам. Ця діяльність сприяла забезпеченню належного документального оформлення будівельних процесів.
Надано містобудівні умови та обмеження для будівельних проектів, зокрема для присвоєння адрес існуючим об'єктам.
Підготовлено та видано 1 будівельний паспорт, який включав погодження всіх необхідних технічних умов.
Здійснено 5 виїздів щодо обстеження забудови земельних ділянок.
Проведено громадське обговорення щодо затвердження містобудівної документації в м. Горохів. Під час обговорень розглянуто пропозиції жителів, враховано їх зауваження та внесено корективи до проектів.
На виконання Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», постанови КМУ від 05.03.2024 № 254 «Деякі питання реалізації експериментального проекту щодо створення Єдиного державного реєстру адміністративно-територіальних одиниць та територій територіальних громад, Єдиного державного реєстру адрес, Реєстру будівель та споруд у складі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва», продовжується робота щодо наповнення ЄДРА, а саме зазначення місцезнаходження наявних адрес будівель і споруд. Протягом квітня нанесено та верифіковано 1544 адреси.
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ»
У відділенні соціальної роботи перебуває 22 сім’ї, які опинилися у складних життєвих обставинах, в яких виховується 46 дітей та 24 опікунських сім’ї, де виховується 50 дітей.
В квітні місяці 2025 року проведено оцінку потреб сімей/осіб та підготовлено висновок 13 сім’ям/особам, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують надання соціальних послуг, в тому числі двом сім’ям ВПО та надані такі послуги:
послуга соціального супроводу 6 сім’ям СЖО, з них в одній сім’ї складні життєві обставини мінімізовано, з іншими сім’ями робота продовжується;
послуга інформування 8 сім’ям;
консультування - 13 сім’ям, з них 10 сімей нових та продовжено роботу з 3-ма сім’ями;
соціальна профілактика - 3 сім’ям, з якими продовжено роботу;
послуга соціального супроводу ДБСТ 4 сім’ям, де виховується 25 дітей;
послуга соціального супроводу 1 прийомній сім’ї, на утриманні якої перебуває 3 дітей;
соціальний супровід сімей під опікою та піклуванням 6 сімей;
Відділенням соціальної роботи в квітні місяці надано соціальні послуги 229 особам.
КУ «ЦНСП» Горохівської міської ради затверджено план-графік заходів, щодо запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі та торгівлі людьми у Горохівській міській територіальній громаді на 2025 рік.
Протягом квітня місяця 2025 року проведені профілактичні заходи з батьками та учнями в Звиняченській, Новосілківській, Ощівській гімназіях та Вільхівському ліцеї щодо попередження випадків правопорушення за участю неповнолітніх, попередження насильства серед дітей, проти дітей профілактики домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі та обговорені питання проявів торгівлі людьми. З батьками обговорено питання, щодо належного виконання батьківських обов'язків з виховання та догляду за дітьми, недопустимості порушення їх прав.
Також, відповідні профілактичні заходи проведені на території Підберезівського старостинського округу для сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які проживають в сім’ї опікунів, піклувальників. Під час зазначених заходів розповсюджені відповідні друковані матеріали.
Мобільною бригадою соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі Горохівської ТГ здійснено 1 виїзд в сім’ю щодо якої отримано повідомлення про вчинення домашнього насильства. В даній сім'ї здійснено оцінку потреб сімей, визначені їх індивідуальні потреби та перелік послуг, які потребує відповідна родина. Крім цього, проведено роз'яснювальну роботу, щодо недопущення випадків насильства в родині, попереджено про правову відповідальність згідно чинного законодавства за його вчинення.
23 квітня проведена вулична акція з громадськістю на тему «Ти особливий – цінуй своє життя».
Фахівцем із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб прийнято 8 звернень, а саме: від учасників бойових дій – 1 звернення; членів сімей осіб, які зникли безвісти за особливих обставин під час проходження військової служби – 5 звернень, інваліди війни – 2 звернення. Участь у ярмарці ветеранського бізнесу, зустрічі Горохівському ліцеї №2 та Звиняченському ліцеї.
Провідним психологом надано соціально психологічну допомогу для: 2 ветеранів війни, 1 члену їх сімей, 1 члену сім’ї безвісти зниклого військовослужбовця; 4 членам сімей загиблих військовослужбовців; 8 сім’ям, які перебувають в СЖО, 1 особі, які відбуває покарання. У 2 навчальних закладах проведено просвітницькі заходи для батьків; 2 офлайн - зустрічі з психологами громади та заступниками директорів шкіл з НВР з питання «Військові та їх сім’ї: особливості психологічної підтримки та комунікації». В рамках впровадження Всеукраїнської програми ментального здоров’я "Ти як?" у Волинській області 23 квітня організовано та проведено ресурсну зустріч «Профілактика та подолання професійного та емоційного вигорання. Базові навички турботи про себе та інших». На такій же ж зустрічі в Горохівському ліцеї №2 психолог запрошеним спікером.
Провідний психолог проходить онлайн-навчання по І та ІІ модулю «Технологія надання послуги раннього втручання».
Відділенням організації надання адресної натуральної та грошової допомоги надано 81 соціальну послугу натуральної допомоги (перукаря) та підписано 6 договорів з особами на отримання соціальної послуги натуральної допомоги. Видано засоби реабілітації на прокат для двох потребуючих осіб.
Відділенням соціальної допомоги вдома та денного догляду дітей з інвалідністю надано 1487 послуг для 150 осіб. Проведено оцінку потреб та взято на обслуговування дві одиноко проживаючих особи похилого віку. Здійснено оцінку якості надання соціальної послуги догляд вдома 15 соціальним робітникам. До Великодніх свят надано благодійну допомогу у вигляді продуктових наборів для 150 осіб похилого віку та осіб з інвалідністю. Здійснено оцінку потреб для 65 сімей безвісти зниклих військовослужбовців. Здійснено поховання та зібрано документи для однієї бездомної особи.
Фахівцями із соціальної роботи КУ «ЦНСП» Горохівської міської ради здійснено візити у 25 сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах з метою проведення роз'яснювальної та інформаційної роботи щодо профілактики домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі. З батьками обговорено питання щодо належного виконання батьківських обов'язків з виховання та догляду за дітьми, недопустимості порушення їх прав. Відвідано 9 сімей опікунів та піклувальників та 4 ДБСТ, де виховуються діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування.
В КУ «ЦНСП» Горохівської міської ради одна особа проходить програму для кривдників, з якою укладений договір про реалізацію програми для кривдників від 03.03.2025 р. строком на 3 місяці.
ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ГОРОХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Упродовж квітня 2025 року працівники Центру професійного розвитку педагогічних працівників Горохівської міської ради працювали над створенням програм підвищення кваліфікації та підготовкою сертифікатів. Надано консультації педагогічним працівникам з питань підготовки до НМТ, підготовки до інтегрованих уроків та впровадження “STEAM” технологій у освітній процес, написання біографічних довідок про загиблих воїнів Горохівської громади, надання послуг з підтримки ментального здоров’я.
Проведені заходи:
2 квітня 2025 року подано звітність про реалізацію впровадження Всеукраїнської програми підтримки ментального здоров’я “ТИ ЯК?”;
4 квітня 2025 року проведено зустріч практичних психологів та соціальних педагогів «Військові та їх сім'ї: особливості психологічної підтримки та комунікації»;
7 квітня 2025 року в освітньому просторі «Горохів Хаб» відбувся семінар для заступників директорів з виховної роботи та відповідальних за збір та надання інформації про полеглих захисників «Національно-патріотичне виховання в умовах воєнного стану. Вебсайт «КОД ПАМ’ЯТІ»;
9 квітня - проведено настановчу наради для директорів та заступників ЗЗСО про підвищення кваліфікації вчителів, які навчатимуть 8 класи НУШ;
підготовка відео-презентації з нагоди відзначення Всеукраїнського дня психолога;
формування художньої виставки митців громади, збір інформації про Василя Парахіна та інших художників Горохівщини;
формування бази даних учителів, що реалізовують концепцію Нової української школи;
збір матеріалів, створення та поширення відеопрезентації за результатами проведення Всеукраїнського місячника боротьби з туберкульозом;
збір, аналіз та подача звітності про роботу працівників психологічної служби закладів освіти громади.