Звіт про роботу структурних підрозділів апарату, виконавчих органів, комунальних установ міської ради за березень 2025 року
Звіт про роботу структурних підрозділів апарату, виконавчих органів, комунальних установ міської ради за березень 2025 року
ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ТА КАДРОВОЇ РОБОТИ
Протягом звітного періоду зареєстровано 20 розпоряджень міського голови з питань основної діяльності та 28 розпоряджень з кадрових питань.
Протягом березня організовано проведення чергової сорок сьомої сесії Горохівської міської ради, засідання виконавчого комітету та 3 робочі наради при міському голові.
Перед сесією міської ради проведено засідання 2 постійних депутатських комісії.
Усього у березні зареєстровано 2 рішення сесії Горохівської міської ради.
Зокрема, виконання місцевих програм– 1, організаційних питань – 1.
Всі сесії міської ради, що підлягають оприлюдненню, опубліковано на офіційному сайті Горохівської міської ради у розділі «Офіційні документи» та в системі електронного документообігу «АСКОД» не пізніше 5 робочих днів з дня ухвалення.
Сформовано документи засідань сесії міської ради у справи.
За звітний період 2025 року в Горохівській міській раді зареєстровано 485 вхідних документів та 313 вихідних документів, 2 запити на доступ до публічної інформації, подано до реєстру НАІС 9 заяв про державну реєстрацію заповітів. За вказаний період надіслано 194 інформації на виконання листів облдержадміністрації та райдержадміністрації.
Протягом березня 2025 року до Горохівської міської ради надійшло 27 звернень громадян. З них: 24 були письмовими, 3 звернення зареєстровано на особистих та виїзних прийомах міського голови та його заступників. Колективним було 1 звернення. Повторних звернень не надходило.
Всього протягом місяця звернулось 28 громадян, якими порушено 27 питань різноманітного характеру. Найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту (надання матеріальних допомог) – 15 звернень, житлової політики – 4 звернення та земельних відносин – 4 звернення.
Від найменш соціально захищених категорій громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, особливої уваги з боку органів влади щодо задоволення їх повсякденних запитів та життєвих потреб (інвалідів, учасників війни та бойових дій, багатодітних сімей, одиноких матерів, ветеранів праці, пенсіонерів), надійшло 12 звернень. З них: 3 надійшло від сімей загиблих військовослужбовців, 4 від членів сімей військовослужбовців, які беруть участь у відбитті військової агресії російської федерації проти України.
Постійно здійснювалося висвітлення діяльності міської ради, її виконавчих органів та структурних підрозділів міської ради на офіційній сторінці Горохівської міської ради (https://gorokhivrada.gov.ua/) та у соціальних мережах.
ВІДДІЛ РОЗВИТКУ ТА ІНВЕСТИЦІЙ
- Робота у групах «Фермери.Горохівська громада» з поширення інформації, яка може зацікавити представників бізнесу.
- Співпраця з представниками бізнесу (ФОП та ПП) по пошуку та участі у грантових програмах. Консультування.
- Онлайн-тренінг «Бізнес-планування» в рамках проекту «Двигуни громад» для представників бізнесу відібраних громад.
- Онлайн-тренінг «Написання проектів» в рамках проекту «Двигуни громад» для представників бізнесу відібраних громад.
- Підготовлено 5 листів для представників бізнесу щодо відповідності їх критеріям, за якими здійснюється визначення підприємств, установ, організацій, які мають важливе значення для задоволення потреб територіальних громад.
- Супровід заявок мешканців громади у ДАР.
- Онлайн-курс "СПРОМОЖНІ: Платформа Розвитку Громад" 25.02.-04.03. Отримано сертифікат
- Відбір Громади до участі у 3 фазі «Мери за економічне зростання» (M4EG) Новий етап цієї ініціативи, що фінансується Європейським Союзом та впроваджується Програмою розвитку Організації Об'єднаних Націй (ПРООН) в країнах Східного партнерства, в тому числі, в Україні, очікується до реалізації протягом 2025-2027 років.
- Підготовка опитувальників у межах проекту «Мери за економічне зростання» (M4EG).
- Онлайн-опитування щодо можливостей членів Мережі M4EG в Україні збирати власні доходи та залучати додаткове фінансування
- ПАРТНЕРСТВО ЗАРАДИ РОЗВИТКУ. В рамках співпраці та розвитку дружніх партнерських відносин відвідали Рожищенську громаду.
- Участь у інформаційній сесії про особливості користування платформою "Рейтинг сталого розвитку громад ЄЕВ". Реєстрація на сайті ЄЕВ.
- Участь в онлайн форумі «Енергоефективність: шлях до енергетичної безпеки та відновлення».
- Засідання робочої групи з енергоефективності.
- Участь у семінарі на тему: "Розробка муніципальних енергетичних планів".
- Oнлайн тренінг для енергоменеджерів «Як працювати з депутатами місцевих рад».
- Робота у системі онлайн моніторингу.
ВІДДІЛ МОБІЛІЗАЦІЙНОЇ, БОРОННОЇ РОБОТИ ТА ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ
Мобілізаційна робота та військовий облік відділом проводилася відповідно до Конституції України, ст. 36 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», законів України «Про введення воєнного стану в Україні», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», «Про оборону України», а саме:
- проведено роз’яснювальну роботу серед призовників, військовозобов’язаних та резервістів про неухильне дотримання вимог Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу»;
- згідно розпорядження голови районної військової адміністрації продовжується робота щодо приписки громадян України 2007 року народження до призовної дільниці. Підготовлено списки призовників та надіслано до
Першого відділу Луцького районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки;
- завершено звіряння облікових даних списків персонального військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, карток первинного обліку міської ради з обліковими даними Першого відділу Луцького районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки на 2024 рік».
З метою виконання заходів, спрямованих на захист цивільного населення, відповідно до постанови КМУ від 17 грудня 2022 року № 1401 «Питання організації та функціонування пунктів незламності», відділом:
- забезпечено цілодобове функціонування Пунктів незламності на базі комунальних установ міської ради, відповідно до визначених умов;
- проводиться активна робота щодо створення та розвитку місцевої системи оповіщення.
ВІДДІЛ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА ЗВІТНОСТІ
Видатки міської ради за 1 квартал 2025 року становлять 11612593 грн., з них: видатки загального фонду - 11166593 грн., спеціального фонду - 446000 грн.
Предметів, матеріалів обладнання та інвентаря (папір, канцтовари, ПММ в т.ч. для ТЦК СП – 176638 грн., миючі засоби, меблі, та ін.) закуплено на суму 239853 грн. Оплата послуг (телекомунікаційні послуги зв’язку, послуги інтернету, інформаційні послуги, оренда майна, ремонт автомобіля та ін.) – 126478 грн. Оплата комунальних послуг та енергоносіїв становить 697743 грн, в т. ч. теплопостачання - 207840 грн., ел. енергія - 274616 грн., природний газ -194504 грн, оплата водопостачання та водовідведення – 17847 грн., вивіз ТПВ 2936 грн.
На виконання Програми з питань дітей та їх соціального захисту проведено фінансування (роздатковий матеріал, буклети). на суму 5 000 грн.
Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям) становлять 3468750 грн., з них багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню - 2123268 грн, стоматологічна допомога населенню - 129839 грн., первинна медична допомога населенню - 1215642 грн.
На заходи у сфері охорони здоров’я (інші виплати населенню) видатки становлять 33 218 грн.
Інші поточні видатки склали 24786 грн. (адм. штраф ДПІ – 20065 грн., реєстрація та номерні знаки причепів – 2144 грн, судовий збір -2577 грн.)
По спеціальному фонду на заходи та роботи з територіальної оборони на виконання Програми використано 446000 грн. (придбання квадрокоптерів).
Станом на 1 квітня 2025 року заборгованість становить 12180 грн. по КТПКВ 0110150 КЕКВ 2800
ВІДДІЛ ЮРИДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНИМ МАЙНОМ
За звітний період посадові особи відділу юридичного забезпечення та управління комунальним майном надавали правову допомогу працівникам міської ради, комунальним установам громади.
Брали участь у підготовці проєктів рішень Горохівської міської ради, сесія якої відбулася 21 березня 2025 року.
Також, здійснювали юридичний супровід під час підготовки проєктів рішень виконавчого комітету міської ради, засідання якого відбулося 06 березня 2025 року, надавали юридичну допомогу при оформленні проєктів розпоряджень Горохівського міського голови.
Відділом підготовлено 4 проєкти цивільно-правових та господарсько-правових договорів, 5 проєктів трудових угод, а також 12 проєктів відповідей на звернення громадян та установ.
Участь у 8 судових засіданнях, учасником провадження в яких є Горохівська міська рада.
Підготовлено та направлено до відповідних судів 7 процесуальних документів, що стосуються судових проваджень.
Посадовці відділу підвищували професійні здібності, взявши участь у 3 онлайн семінарах, що стосуються функціонування місцевого самоврядування.
Вживалися заходи щодо здійснення технічної інвентаризації та державної реєстрації права комунальної власності на об’єкти нерухомого майна, що знаходяться на території громади.
ВІДДІЛ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я
Протягом березня 2025 року проведено спільну зустріч з представниками медичної та соціальної сфери про взаємодію усіх зацікавлених сторін, їх інформування щодо отримання медичних послуг на рівні закладів охорони здоров'я громади, зокрема військовослужбовцями та учасниками бойових дій. Протягом березня, що присвячений місяцю подолання туберкульозу, скоординовано проведену інформаційну компанію. Горохівським ЦПМД Горохівської міської ради забезпечено виїзди сімейних лікарів у населені пункти громади згідно графіку виїздів. У Горохівській бібліотеці Горохівської міської ради відкрито перший Пункт здоров'я. Спільно з працівниками Горохівського відділенням Луцького районного відділу ДУ «Волинський ОЦКПХ МОЗ» та сімейним лікарями проведено тематичну зустріч для читичів, що стосувалась профілактиці різним захворюваням. З представниками педагогічної спільноти проговорено проведення заходів у освітніх закладах та дошкільних заладах громади, а також проведення спортивних заходів, приурочених дню Здоров'я. Пройдено три модулі з циклу серій до вебінару «Подолаємо туберкульоз разом: права, підтримка, безбар'єрність».
Взято участь у першому вебінарі «Робота з резистентністю до антибіотиків у Швеції. Первинні заклади охорони здоров'я» за сприяння Шведської напівурядової організації Swecare та Агенства Громадського здоров’я Швеції, в рамках Проекту «Шведська підтримка стійкої охорони здоров'я України».
Отримано підтвердення про результати відбору Проєкту «U-LEAD з Європою» щодо участі в навчальній Програмі, що триватиме протягом квітня-травня 2025 року (6 місяців) «Кроки для спеціалістів. Управління охороною здоров’я в територіальній громаді».
ВІДДІЛ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ТА ОХОРОНИ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
Протягом березня 2025 року відділом:
надано 65 витягів з Державного земельного кадастру на замовлення фізичних та юридичних осіб;
підготовлено 42 проекти рішень для розгляду на сесії міської ради;
на звернення юридичних та фізичних осіб підготовлено 23 відповідей;
розглянуто та погоджено 22 документації із землеустрою;
підготовлено 16 договорів оренди землі.
Надано 29 усних консультацій щодо роз’яснення чинного земельного законодавства щодо оформлення права власності на земельні ділянки відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 26 грудня 1992 року № 15-92 «Про приватизацію земельних ділянок», оформлення права власності на земельну частку (пай), передачі земельної ділянки в користування на умовах оренди для ведення городництва, продовження договорів оренди земельної ділянки, внесення змін до діючих договорів оренди, укладення договорів особистого строкового сервітуту на земельну ділянку.
ВІДДІЛ «ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ»
Протягом березня 2025 року до відділу «Центр надання адміністративних послуг» звернулось 2595 громадян. Прийнято 1509 пакетів документів. Видано 1348 результати адмінпослуг. Надано 376 усних консультацій.
Видано 320 інформації про місце реєстрації (проживання), витягів про зареєстрованих осіб - 254, зареєстровано/знято з реєстрації 64 особи.
Оформлено 41 ID-паспорт, 89 закордонних паспортів.
Прийнято пакетів документів для реєстрації нерухомості й отримання інформації про нерухоме майно - 303.
Прийнято пакетів документів для соціальних послуг - 261.
СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ
Станом на 01 квітня 2025 року на обліку служби у справах дітей міської ради перебуває 61 дитина.
З них: 47 –виховуються в сім’ях, в яких батьки ухиляються від виконання батьківських обов’язків.
Також, на первинному обліку служби у справах дітей перебуває 54 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, з них – 6 дітей-сиріт, 48 – діти, позбавлені батьківського піклування. На території громади проживає 78 дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування.
У громаді функціонує 4 ДБСТ, в яких виховується 25 статусних дітей та 1 ПС (3 прийомних дітей).
Станом на 01.04.2025 року на території громади проживає 99 дітей, яким надано статус дітей, які постраждали внаслідок воєнний дій та військових конфліктів.
Протягом березня працівниками служби у справах дітей обстежено умови проживання дітей, які опинились в складних життєвих обставинах, та дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, котрі проживають в сім’ях опікунів, піклувальників на території Підберезівського, Терешківцівського, Мирненського, Журавниківського старостинських округів та м. Горохів. Усього обстежено 17 сімей, де виховується 40 дітей.
У березні 2025 року проведено 1 засідання комісії з питань захисту прав дитини, на якому розглянуто 2 питання, що стосуються соціального захисту дітей, а саме: затвердження індивідуальних планів соціального захисту дітей, позбавлених батьківського піклування, та про стан утримання і виховання дітей у прийомних сім’ях, дитячих будинках сімейного типу та виконання покладених на них обов’язків протягом 2024 року
За результатами проведення комісії підготовлено 12 проєктів рішень виконавчого комітету міської ради з питань соціального захисту дітей.
06 березня 2025 року з сім’ї патронатного вихователя Шморгуна М.А. виведено 3 влаштованих дітей, у зв’язку із їх реінтеграцією в біологічну родину.
На виконання листа Державної служби України у справах дітей від 21.01.2025 року за №351/05.01.-2 щодо протидії насильства, службою ініційовано проведення загальношкільних батьківських зборів у навчальних закладах громади (ліцеях та гімназіях) за участю її спеціалістів, працівників правоохоронних органів, фахівців комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Горохівської міської ради спільно із дирекцією навчальних закладів з метою попередження випадків правопорушень за участю неповнолітніх, а також попередження насильства серед дітей та проти дітей.
Взяли участь у загальношкільних батьківських зборах в: Печихвостівському ліцеї №2 (05 березня 2025 року), Сілецькій гімназії (06 березня), Ощівській гімназії (12 березня) та Пірванченській гімназії (20 березня), де з батьками проведена профілактична робота щодо попередження випадків правопорушень за участю неповнолітніх, формування правосвідомості та правової поведінки дітей.
Службою у справах дітей міської ради для батьків підготовлено та роздані інформаційні матеріали на тему: «Як діяти батькам у випадку булінгу (поради психологів та соціальних працівників). Всього охоплено профілактичною роботою 158 батьків та роздано 153 інформаційних пам’яток.
Робота працівників служби у справах дітей у даному напрямку триває.
Крім цього спеціалісти служби у справах дітей прийняли участь у 6 судових засіданнях по питаннях: позбавлення одного із батьків батьківських прав, визначення способу участі одного з батьків у вихованні дитини, вчинення кримінального правопорушення неповнолітнім, поновлення матері у батьківських правах та інші, що пов’язані із захистом прав дітей.
Спеціалісти служби у справах дітей постійно підвищують свої професійні та кваліфікаційні здібності. У березні в рамках Проєкту «Підтримка реформи Кращого догляду у Волинській області шляхом посилення соціальних послуг та системи догляду за дітьми», що впроваджується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та Консорціумом партнерських організацій за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Швеції, 2 спеціалістів служби у справах дітей прийняли участь у триденному тренінгу «Повернення додому: реінтеграція дітей у біологічні сім`ї та альтернативні форми сімейного виховання», який відбувся у Луцьку 27-29 березня 2025 року.
ВІДДІЛ ОСВІТИ
Проведено підсумки територіального етапу обласної виставки – конкурсу декоративно-ужиткового і образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край», забезпечено доставку робіт переможців на обласний етап конкурсу.
Проведено ІІ етап змагань «Пліч-о-пліч –всеукраїнські шкільні ліги» з легкої атлетики серед учнів 5 класів ЗЗСО.
Організовано проведення районних змагань «Пліч-о-пліч –всеукраїнські шкільні ліги» з футзалу.
Проведено засідання атестаційної комісії управління з гуманітарних питань Горохівської міської ради.
Погоджено весняне меню для ЗДО.
Забезпечено доставку підручників для учнів 1,2 класів та ООП в заклади загальної середньої освіти Горохівської міської ради за програмою НУШ в кількості 724 підручники.
Забезпечено вибір підручників для 1, 2 класів за програмою НУШ.
Забезпечено проведення у закладах освіти Горохівської міської ради заходів з нагоди Дня народження Тараса Шевченка, Ліни Костенко, заходів стосовно недопущення втягування здобувачів освіти до підривної діяльності, а також вчинення терористичних актів в ЗЗСО.
Забезпечено участь головних спеціалістів в інформаційній сесії ДСЯО та у вебінарі по тендерних закупівлях з питань харчування в закладах освіти.
Підготовлено та надіслано в заклади освіти Горохівської міської ради та обласні установи 42 інформаційні листи.
Видано 8 наказів відділу освіти з питань основної діяльності.
ВІДДІЛ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ
За березень 2025 року прийнято та зареєстровано 10 рішень та 17 заяв відповідно до закону України «Про соціальні послуги» для надання та зняття соціальних послуг КУ «Центр надання соціальних послуг». Обстежено 25 домогосподарство матеріально-побутових умов сім’ї для призначення соціальних виплат (субсидія, тверде паливо, пільги з оплати комунальних послуг, догляд за інвалідом 1-2 групи внаслідок психічного розладу, допомога одиноким матерям, багатодітна сім’я, пільга УБД, допомога на лікування.)
Для 2 осіб визначено ступінь індивідуальних потреб отримувача соціальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, та призначено компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі.
Для 2 осіб визначено ступінь індивідуальних потреб отримувача соціальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, та призначено компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі.
Надано консультацію для 2 осіб щодо подачі документів на присвоєння Почесного звання «Мати героїня». 48 особам проведено нарахування та сформовано відомості для виплати компенсаційних виплат особам, які надають соціальні послуги. Внесено 6 осіб в реєстр громади ВПО, видано 6 довідок ВПО, призначено 6 особам допомогу на проживання внутрішньо переміщених осіб. Прийнято та внесено в базу ЄСС 7 заяви щодо призначення допомоги на проживання ВПО.
Подано 37 звітів, контролів, інформацій різних форм.
Протягом місяця працівники відділу прийняли участь у 7-ох онлайн-заходах згідно змін у законодавстві соціального захисту.
Зібрано інформацію та сформовано 88 облікових карток загиблих військовослужбовців. Зібрано пакет документів та відправлено на оздоровлення 5 дітей з категорії - діти загиблих військовослужбовців в «Артек» м.Київ, Пуща Водиця.
Забезпечено 250 осіб з числа ВПО борошном. Благодійна організація БФ «УФБП» м. Радехів надала сім’ям ВПО 1728 жерстяних банок квасу «Тарас». В рамках ініціативи «Насіння Перемоги» проєкту «Програма підтримки продовольчої безпеки «Згуртовані громади» відділ отримав насіння овочів для 50 сімей ВПО.
Сформовано пакет документів та видано 12 особам акт про встановлення факту здійснення особою постійного догляду.
Горохівську громаду відібрано для участі в експериментальному проекті із запровадження комплексної соціальної послуги з формування життєстійкості.
Подано заявку на малі гранти «Про реалізацію спільного з Дитячим фондом Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ) проекту стосовно надання фінансової допомоги у вигляді малих грантів для соціальних послуг сім’ям з дітьми та дітям та/або послуги раннього втручання».
Подано заявку на участь у онлайн Програмі підтримки «Організація надання соціальних послуг для родин з дітьми в територіальній громаді», що впроваджуватиметься «U-LEAD з Європою».
ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ
У березні 2025 року у відділі культури зареєстровано 25 документів вхідної кореспонденції, 15 вихідної. Підготовлено 8 інформацій на документи, які перебувають на контролі.
Управлінням з гуманітарних питань, відділом культури спільно з керівниками клубних установ проведено презентації діяльності клубу с. Милині та Будинку культури с. Звиняче.
Працівники відділу культури, Горохівського народного дому «Просвіта», клубних установ взяли участь в обласному семінарі-практикумі керівників клубних установ «Про роботу клубних закладів територіальних громад області, участь у творчому етнопроекті «Волинська скриня».
Керівники вокально-хорових колективів взяли участь в обласному семінарі-практикумі з питань підготовки до участі у Першому відкритому Волинському хоровому конкурсі імені Олександра Кошиця.
Відділом проведено нараду з керівниками клубних установ по підсумках роботи за лютий 2025 року. Обговорювались питання щодо дослідження, виявлення та збереження елементів нематеріальної культурної спадщини.
Горохівська центральна бібліотека спільно з відділом культури провели нараду «Аналіз роботи бібліотек - філій за 2024 рік. Основні завдання в роботі бібліотек Горохівської громади на 2025 рік», методичні дні « Роль бібліотек у подоланні сучасних суспільних викликів» та
«Бібліотека сьогодні: нові можливості, нова якість обслуговування».
Працівниками відділу культури, Горохівського народного дому «Просвіта», Горохівською центральною бібліотекою, музичною школою підготовлено та проведено благодійну літературно-музичну композицію «Розмова з Кобзарем», яку доповнювала книжкова викладка та виставка робіт майстрів народної творчості.
У сільських закладах культури громади проведено тематичні вечори, поетичні читання, літературно-музичні композиції до 201-ї річниці від дня народження Т.Г. Шевченка.
ВІДДІЛ МОЛОДІ ТА СПОРТУ
У березні 2025 року за сприяння відділу молоді та спорту управління з гуманітарних питань Горохівської міської ради Василь Бобак взяв участь у відкритому чемпіонаті Волинської області з шахів серед ветеранів «День єднання», який відбувся в м.Луцьк.
16 березня в спортивному залі Горохівського фахового коледжу ЛНУП відбулися зональні змагання Чемпіонату Волинської ТО ВФСТ «Колос» з футзалу, присвяченого 75-ій річниці створення Всеукраїнського фізкультурно-спортивного товариства «Колос», в яких змагалися команди Павлівської сільської, Мар’янівської селищної, Берестечківської та Горохівської міських територіальних громад.
Всього у чемпіонаті взяла участь 21 команда Волинської області. За підсумками матчів переможцями у своїй групі стала збірна команда Горохівської міської територіальної громади.
16 та 23 березня 2025 року відбулися змагання «Ліга переможців громад з футзалу» Мар’янівської селищної ради сезону 2025 року. Ігри «Ліги» проходили у спортивному залі Мар’янівського ліцею.
У «Лізі» взяли участь такі команди: «Галицька Здоба» м.Львів, ФК «Блудів», Горохівська громада, ФК «М-1», ФК «М-2» Мар'янівської селищної громади. У підсумку змагань ФК «Блудів» набравши 9 очок зайняла II місце.
Спортсмени з Горохівщини взяли участь у весняному відкритому чемпіонаті Волинської області з кросу серед дорослих, юніорів та юнаків, який пройшов 27 березня 2025 року, в парку 900-річчя м.Луцьк.
На дистанціях:
-
-
-
У естафеті 4х500 м (2+2) команда у складі Кравчука Дмитра, Русюк Ганни, Лотвін Олександра, Якобчук Андріани (6.28,3) зайняла ІІ місце.
У спортивному залі Горохівської КДЮСШ ім. Олександра Баламута відбулося нагородження призерів IV відкритого чемпіонату з тенісу настільного «Ліга м.Горохів». Організаторами чемпіонату - відділ молоді та спорту управління з гуманітарних питань Горохівської міської ради, Горохівська КДЮСШ імені Олександра Баламута. Головний суддя чемпіонату Віталій Онищук, тренер-викладач Горохівської КЮДСШ імені Олександра Баламута.
Чемпіонат проводився з метою популяризації здорового способу життя серед населення громади, реалізації Програм «Здоров'я громади», «Забезпечення доступності надання медичної допомоги в громаді», «Профілактика захворювань».
Учасники змагалися у чотирьох категоріях: серед дівчат, юнаків 2006-2009 р.н., 2010 р.н. і молодших та дорослих спортсменів.
Призери були нагородженні статуетками та медалями.
Протягом березня збірна команда громади з волейболу взяла участь у трьох турах ігор Чемпіонату Луцького району з волейболу 2025 року серед чоловічих команд.
УПРАВЛІННЯ ФІНАНСІВ
Надходження власних доходів за 3 місяці 2025 року склали 46 898,7 тис. гривень при плані на 3 місяці 40 564,9 тис. гривень, що становить 115,6 відсотка, додатково отримано 6 333,8 тис. гривень. Порівняно з відповідним періодом минулого року доходи загального фонду по бюджету міської територіальної громади збільшились на 13 145,3 тис. гривень.
Приріст власних доходів забезпечено в основному за рахунок надходження податку та збору на доходи фізичних осіб, акцизному податку, платі за землю, єдиному податку.
Зокрема, у структурі надходження дохідної частини місцевого бюджету станом на 01.04.2025 року найбільшу питому вагу складає податок та збір на доходи фізичних осіб - 60,4 відсотка. Обсяг фінансового ресурсу, який залишається в громаді від надходжень цього виду податку становить 64 відсотки, надходження якого становить 28 333,5 тис. гривень при плані на 3 місяці 25 066,9 тис. гривень, приріст проти минулого року - 8 840,9 тис. гривень.
Надходження по платі за землю склали 3 278,3 тис. гривень, додатково отримано 688,3 тис. гривень, єдиний податок виконаний та отримано понад план 529,9 тис. гривень. Нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки надійшло в сумі 1 260,4 тис. гривень при плані на 3 місяці 1 106,5 тис. гривень, що становить 113,9 відсотка.
Внутрішні податки на товари та послуги надійшли в сумі 3 341,4 тис. гривень при плані 2 410,0 тис. гривень , що становить 139 відсотки.
Неподаткові надходження становлять 1 394,3 тис. гривень при плані 1 026,3 тис. гривень.
Базова дотація з державного бюджету надійшла в повному обсязі в сумі 3 904,5 тис. гривень, також в бюджет громади надійшли освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам в сумі 21 440,7 тис. гривень, субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами – 63,6 тис. гривень, субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення доплат педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти – 2 269,8 тис. гривень, субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції надійшла в сумі 264,4 тис. гривень, субвенція з місцевого бюджету на забезпечення діяльності фахівців із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб та окремі заходи з підтримки осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 92,1 тис. гривень, інші дотації з місцевого бюджету – 4,3 тис. гривень та іншої субвенції з місцевого бюджету поступило 625,8 тис. гривень.
До спеціального фонду бюджету надійшло 13 649,6 тис. гривень, в тому числі власні надходження бюджетних установ – 7 116,2 тис. гривень, кошти від продажу землі і нематеріальних активів – 6 520,2 тис. гривень, а саме: кошти від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності, та земельних ділянок, які знаходяться на території Автономної Республіки Крим – 6 149,7 тис. гривень; кошти від викупу земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної та комунальної власності, передбачених пунктом 6-1 розділу Х «Перехідні положення» Земельного кодексу України – 370,5 тис. гривень, інші податки та збори - 13,2 тис. гривень .
Рівень виконання доходів загального фонду бюджету міської територіальної громади забезпечив фінансування бюджетних видатків на 26,7 відсотка до затверджених уточнених річних бюджетних призначень. На фінансування передбачених у бюджеті видатків у першому кварталі спрямовано коштів загального фонду в сумі 71 617,1 тис. гривень.
В загальних видатках бюджету 73,8 відсотка профінансовано на заробітну плату з нарахуваннями або 52 813,5 тис. гривень; 8,1 відсотка на оплату енергоносіїв та комунальних послуг або 5 843,0 тис. гривень; 4,1 відсотка на використання товарів і послуг або 2 940,0 тис. гривень (харчування – 852,8 тис. гривень), 10,0 відсотка на поточні трансферти або 7 156,1 тис. гривень (благоустрій, трансферти підприємствам та населенню) та 4,0 відсотка поточні трансферти органам державного управління інших рівнів або 2 864,5 тис. гривень.
Передано коштів із загального фонду до бюджету розвитку спеціального фонду на фінансування капітальних видатків в сумі 14 519,4 тис. гривень.
Видаткова частина спеціального фонду за 2025 рік виконана на звітну дату на 41,5 відсотка при уточненому річному плані 25 999,9 тис. гривень виконання становить 10 533,5 тис. гривень.
Забезпечена своєчасна виплата заробітної плати працівникам бюджетної сфери. Розрахунки за енергоносії та комунальні послуги установами, що фінансуються з місцевих бюджету проводяться своєчасно.
Забезпечено виконання статті 77 Бюджетного кодексу України щодо врахування в місцевих бюджетах у першочерговому порядку потреби в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ та на проведення розрахунків за енергоносії та комунальні послуги, які споживаються бюджетними установами.
На вирішення питань фінансового забезпечення першочергових витрат місцевого бюджету спрямовано вільні залишки міського бюджету в сумі 21 311,3 тис. гривень в тому числі на захищені статті видатків - 8 285,0 тис. гривень, на заходи з територіальної оборони, підтримки сил безпеки і оборони – 5 600,0 тис. гривень та перевиконання дохідної частини загального фонду бюджету в сумі 2 814,5 тис. гривень.
Станом на 01.04.2025 року в зв'язку з особливостями бюджетного процесу в умовах воєнного стану кредиторська заборгованість по загальному фонду бюджету становить 249,9 тис. гривень, по спеціальному фонду бюджету - 648,5 тис. гривень.
На реалізацію місцевих програм у 2025 році по загальному фонду міської ради спрямовано 39 084,1 тис. гривень по спеціальному фонду – 10 468,6 тис. гривень.
Станом на 01.04.2025 року затверджений резервний фонд в сумі 2 200,0 тис. гривень.
ВІДДІЛ ІНФРАСТРУКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БЛАГОУСТРОЮ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА МАТЕРІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Відділом інфраструктури, житлово-комунального господарства, благоустрою, капітального будівництва та матеріального забезпечення виконавчого комітету Горохівської міської ради у березні 2025 році був проведений тендер: «Благоустрій населених пунктів (Послуги з упорядкування сміттєзвалищ механізованим способом на території Горохівської територіальної громади)».
Для підготовки Плану управління відходами в Горохівській громаді закуплено обладнання та матеріали для проведення детального морфологічного аналізу твердих побутових відходів.
По Програмі благоустрою і розвитку житлово-комунального господарства Горохівської міської ради на 2025-2027 роки» освоєно коштів по ТзОВ «Еталон» в сумі 910719,93 грн., по КП «Веселка» 47788,80 грн.
У березні зареєстровано в програмі АСКОД 60 лист вхідної кореспонденції та 38 листів вихідної.
Спільно з інспекторами відділу безпеки дорожнього руху управління патрульної поліції у Волинській області проведено весняне комісійне обстеження вулично-дорожньої мережі в м.Горохів на предмет утримання дорожнього покриття та технічних засобів регулювання дорожнього руху.
ВІДДІЛ МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ
У березні надавалися усні та письмові консультації громадянам, що стосувалися різних питань містобудування та архітектури в ТГ.
Протягом місяця було видано 7 наказів для присвоєння адрес нерухомому майну на території Горохівської територіальної громади.
Видано 4 паспорти прив'язки для об'єктів, що відповідають затвердженим містобудівним нормам. Ця діяльність сприяла забезпеченню належного документального оформлення будівельних процесів.
Надано містобудівні умови та обмеження для будівельних проектів, зокрема для присвоєння адрес існуючим об'єктам.
Підготовлено та видано 4 будівельних паспорти, які включали погодження всіх необхідних технічних умов.
На виконання Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», постанови КМУ від 05.03.2024 № 254 «Деякі питання реалізації експериментального проекту щодо створення Єдиного державного реєстру адміністративно-територіальних одиниць та територій територіальних громад, Єдиного державного реєстру адрес, Реєстру будівель та споруд у складі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва», продовжується робота щодо наповнення ЄДРА, а саме зазначення місцезнаходження наявних адрес будівель і споруд.
В рамках роботи з формування безбар’єрного простору, проведено виїзне обстеження ділянок по вулицях Шевченка, Лесі Українки, Торговій, прилеглих територій до громадських установ, установ обслуговування населення та ключових інфраструктурних об’єктів.
Підготовлено звіт про стратегічну екологічну оцінку проекту «Детальний план території відведення земельної ділянки для розміщення індустріального парку з кадастровим номером 0720810100:03:002:0527, площею
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ"
У відділенні соціальної роботи перебуває 23 сім’ї, які опинилися у складних життєвих обставинах, в яких виховується 54 дитини, та 24 опікунських сім’ї, де виховується 50 дітей. В березні проведено оцінку потреб сімей/осіб та підготовлено висновок 16 сім’ям/особам, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують надання соціальних послуг.
Протягом березня 2025 року надано такі послуги:
послуга соціального супроводу 6 сім’ям СЖО;
послуга інформування 5 сім’ям;
соціальна профілактика 4 сім’ям;
консультування 18 сім’ям;
послуга соціального супроводу ДБСТ 4 сім’ям, де виховується 25 дітей;
послуга соціального супроводу 1 прийомній сім’ї, на утриманні якої перебуває 3 дітей;
соціальний супровід сімей під опікою та піклуванням 6 сімей;
Фахівцем із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб прийнято 9 звернень, а саме: від учасників бойових дій – 4 звернення; членів сімей осіб, які зникли безвісти за особливих обставин під час проходження військової служби – 1 звернення, сім’ї загиблих військовослужбовців – 4 звернення. Також, було 2 звернення згідно закону про звернення громадян. Участь у відкритті районних змагань «Пліч- о-пліч» з футзалу.
Провідним психологом надано соціально психологічну допомогу для: 2 ветеранів війни, 1 члена їх сімей, 2 членів сімей безвісти зниклих військовослужбовців; 4 членів сімей загиблих військовослужбовців; 21 сім’ї, яка перебуває в СЖО, 3 осіб, які відбувають покарання. Разом з фахівцем з соціальної роботи проаналізовано умови функціонування трьох ДБСТ. В 3 навчальних закладах проведено просвітницькі заходи для батьків, у 2 гімназіях проведено інтерактивні бесіди для учнів. В рамках бібліотечного заходу до Дня добровольця проведено інтерактивну гру з добровольцями та школярами. Участь у кількох навчальних заходах у м. Луцьк: 4 корострокові семінари з підвищення компертентностей новопризначених фахівців, які надають послуги(онлайн та офлайн); триденний тренінг “Повернення додому: реінтеграція дітей у біологічні сім’ї та альтернативні форми сімейного виховання”, який відбувся у Луцьку 27-29 березня 2025 року; онайн-навчання на тему: «Етика спілкування з ветеранами, військовослужбовцями та членами їх сімей»; офлайн-тренінг "Базова соціальна послуга супровід під час інклюзивного навчання. Зміст та технологія".
Відділенням організації надання адресної натуральної та грошової допомоги надано 95 соціальних послуг натуральної допомоги (перукаря) та підписано 6 договорів з особами на отримання соціальної послуги натуральної допомоги. Видано засоби реабілітації на прокат для трьох потребуючих осіб.
Відділенням соціальної допомоги вдома надано 1392 послуг для 152 осіб. Взято на обслуговування 1 одиноко проживаючу особу похилого віку. Здійснено оцінку якості надання соціальної послуги догляд вдома двом соціальним робітникам. В телефонному режимі здійснено обдзвін 152 отримувачів соціальної послуги догляд вдома з метою перевірки якості її надання.
Здійснено оцінку потреб для 63 сім’ї безвісти зниклих військовослужбовців.
Комунальною установою «Центр надання соціальних послуг» Горохівської міської ради в березні місяці проведено одне засідання групи взаємопідтримки для сімей, у яких виховуються діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування.
В березні місяці проведено просвітницький тренінг зі старшокласниками у Пірванченській гімназії з теми: "Насильство. Психологічне насильство. Булінг. Як протистояти?». Питання агресії та насильства серед дітей, порушення ними правил поведінки обговорено з батьками дітей.
КУ "Центр надання соціальних послуг" проведена вулична акція "Насильство, психологічне насильство". Метою акції є привернення уваги мешканців громади до проблеми насильства в сім’ї щодо жінок, жорстокого поводження з дітьми, рівних прав чоловіків та жінок, а також збільшити розуміння та обізнаність про проблему насильства та шляхи її вирішення, сприяння утвердженню ненасильницької ідеології в українському суспільстві, соціальної підтримки сімей Захисників та Захисниць, інтеграції внутрішньо переміщених сімей (осіб), гендерної рівності, запобігання домашньому насильству та протидії торгівлі людьми.
Фахівцями із соціальної роботи КУ «ЦНСП» Горохівської міської ради протягом березня місяця здійснено візити у 20 сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах з метою проведення роз'яснювальної та інформаційної роботи щодо профілактики домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі. З батьками обговорено питання щодо належного виконання батьківських обов'язків з виховання та догляду за дітьми, недопустимості порушення їх прав.
В КУ «ЦНСП» Горохівської міської ради одна особа проходить програму для кривдників, з якою укладений договір про реалізацію програми для кривдників від 03.03.2025 р. строком на 3 місяці.
ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ГОРОХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Упродовж березня 2025 року працівники Центру професійного розвитку педагогічних працівників Горохівської міської ради працювали над створенням програм підвищення кваліфікації та підготовкою сертифікатів про підвищення кваліфікації. Було надано консультації педагогічним працівникам з питань сертифікації 2025, написання біографічних довідок про загиблих воїнів Горохівської громади, надання послуг з підтримки ментального здоров’я.
Було проведено ряд заходів, а саме:
06 березня 2025 року в освітньому просторі "Горохів ХАБ" був проведений семінар “Медіаграмотність в освітньому процесі: інструменти та ефективні методи викладання ”.
13 березня 2025 року було проведено презентацію роботи «STEAM лабораторії» за 2024 рік для делегації з міста Ленгфорд, провінції Британська Колумбія, Канада та представників закладів освіти Горохівської міської ради.
13 березня 2025 року консультан ЦПРПП Горохівської МР, експерт сертифікації, Надія Фищук провела консультативну нараду з вчителями Горохівського ліцею №1 ім. І.Я. Франка щодо участі у другому та третьому етапах сертифікації — самооцінювання учасниками сертифікації власної педагогічної майстерності й вивчення практичного досвіду роботи учасників сертифікації.
21 березня 2025 року працівниками Центру професійного розвитку педагогічних працівників був проведений семінар-практикум для педагогів Мар'янівського ліцею Луцького району Волинської області «Теоретичні та практичні основи конструювання компетентнісного уроку відповідно до Концепції НУШ».
26 березня 2025 року участь психолога ЦПРПП Горохівської ради, Сокол Марини у семінарі «Рівні можливості в освіті. Створюємо освітнє інклюзивне середовище разом», який реалізований Горохівською та Рожищенською громадами в рамках проекту «Партнерство задля підвищення інклюзивності».