Звіт про роботу структурних підрозділів апарату, виконавчих органів, комунальних установ міської ради за лютий 2025 року
ЗВІТ ПРО РОБОТУ СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ АПАРАТУ, ВИКОНАВЧИХ ОРГАНІВ, КОМУНАЛЬНИХ УСТАНОВ МІСЬКОЇ РАДИ ЗА ЛЮТИЙ 2025 РОКУ
ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ТА КАДРОВОЇ РОБОТИ
Відділ організаційної та кадрової роботи міської ради в процесі виконання покладених на нього завдань та повноважень взаємодіє зі структурними підрозділами міської ради, комунальними установами, представницькими органами, органами державної влади та органами місцевого самоврядування, а також з депутатським корпусом міської ради.
Протягом звітного періоду відділом зареєстровано 15 розпоряджень міського голови з питань основної діяльності та 28 розпоряджень з кадрових питань.
Відповідно до розпорядження міського голови протягом лютого організовано проведення , ІІ та ІІІ засідання позачергової сорок п’ятої сесії Горохівської міської ради, засідання позачергової сорок шостої сесії Горохівської міської ради та 2 робочі наради при міському голові.
Проведено засідання 3 постійних депутатських комісій.
Усього у лютому зареєстровано 176 рішень сесії Горохівської міської ради.
Зокрема, щодо земельних відносин – 149, результатів виконання місцевих програм– 9, організаційних питань – 8, питань освіти- 2, комунального майна -5, організаційних питань-3.
Всі рішення сесії міської ради, що підлягають оприлюдненню, опубліковано на офіційному сайті Горохівської міської ради у розділі «Офіційні документи» та в системі електронного документообігу «АСКОД» не пізніше 5 робочих днів з дня ухвалення.
Сформовано документи засідань сесій міської ради у справи.
За звітний період 2025 року в Горохівській міській раді зареєстровано 471 вхідних документів та 297 вихідних документів, 5 запитів на доступ до публічної інформації, подано до реєстру НАІС 28 заяв про державну реєстрацію заповітів. За вказаний період також надіслано 233 інформації на виконання листів облдержадміністрації та райдержадміністрації.
Протягом лютого 2025 року до Горохівської міської ради надійшло 37 звернень громадян. З них, 22 були письмовими, 15 зареєстровано на особистих та виїзних прийомах у міського голови та його заступників. Колективних звернень зареєстровано 2, повторні звернення не надходили.
Всього протягом звітного місяця до міської ради звернулось 69 громадян. У своїх зверненнях заявниками порушено 44 питаня різноманітного характеру. Найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту (надання матеріальних допомог) – 19, комунального господарства – 9, змельних відносин надійшло 5 звернень.
Від найменш соціально захищених категорій громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, особливої уваги з боку органів влади щодо задоволення їх повсякденних запитів та життєвих потреб (інвалідів, учасників війни та бойових дій, багатодітних сімей, одиноких матерів, ветеранів праці, пенсіонерів), надійшло 17 звернень. З них 7 - від сімей загиблих військовослужбовців, 6 - членів сімей військовослужбовців, які беруть участь і відбитті військової агресії російської федерації проти України.
Видано 20 довідок (довідки-характеристики, довідоки на спадкування майна).
Постійно здійснювалося висвітлення діяльності міської ради, її виконавчих органів та структурних підрозділів міської ради на офіційній сторінці Горохівської міської ради (https://gorokhivrada.gov.ua/) та у соціальних мережах.
ВІДДІЛ РОЗВИТКУ ТА ІНВЕСТИЦІЙ
Збір даних, підготовка та подання контрольних завдань
Робота у групах «Фермери.Горохівська громада» з поширення інформації, яка може зацікавити представників бізнесу.
Поширення інформації стосовно діяльності відділу на сайті та групах громади у соцмережах
Співпраця з представниками бізнесу (ФОП та ПП) по пошуку та участі у грантових програмах
Напрацювання співпраці з «Нова інтернаціональна корпорація» стосовно участі у проектах від Enterprise Europe Network. Залучення місцевого бізнесу.
Підготовлено 12 листів для представників бізнесу щодо відповідності їх критеріям, за якими здійснюється визначення підприємств, установ, організацій, які мають важливе значення для задоволення потреб територіальних громад
Підготовка проектів (13) до Плану заходів з реалізації Стратегії розвитку Волинської області до 2027 року
Захід «Каталоги можливостей для громад та бізнесу: що нового у лютому?», АМУ. Вивчення каталогу, розсилка грантових можливостей.
В рамках проєкту "Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)", що реалізується Асоціацією міст України спільно з ПРООН вебінари:
- «Інституційне забезпечення підтримки бізнесу та розвиток бізнес-екосистем на місцевому рівні"
- "Сталий економічний розвиток на місцевому рівні"
Вебінар АМУ «Грантові можливості для громад»
Робота у ДАР. Допомога у поданні заявок на дотацію (корови та 1га землі) - 57 заявок.
Підготовка презентації по Індустріальному парку «Горохів»
Вебінар: “Гранти для фермерів: як і де шукати можливості”
Участь у курсі «СПРОМОЖНІ: Платформа Розвитку Громад»!
Участь у презентація Програми консультаційної підтримки фермерів, ВАГ
Семінар "Екосистема DREAM, як допоміжний інструмент економічного розвитку громад"
Вебінар: “Рішення у сфері альтернативної енергетики для громад та критичних підприємств”
Співпраця з ГО “Екоклуб”, щодо розроблення техніко-економічного обгрунтування для встановлення сонячної станції на водозаборі Горохівської ТГ.
Аналіз споживання енергетичних ресурсів комунальних об’єктів. Надання консультацій, щодо заходів з енергозбереження для енергоменеджерів четвертого рівня.
Напрацювання бази об’єктів для фінансування через ЕСКО.
Навчання: “Використання Інструменту збору та аналізу енергетичних показників Європейської енергетичної відзнаки для розробки місцевих енергетичних планів”.
ВІДДІЛ МОБІЛІЗАЦІЙНОЇ, ОБОРОННОЇ РОБОТИ ТА ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ
У лютому 2025 року мобілізаційна робота та військовий облік відділом проводилася відповідно до Конституції України, ст. 36 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», законів України «Про введення воєнного стану в Україні», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», «Про оборону України», а саме:
- проведено роз’яснювальну роботу серед призовників, військовозобов’язаних та резервістів про неухильне дотримання вимог Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу»;
- згідно розпорядження голови районної військової адміністрації продовжується робота щодо приписки громадян України 2007 року народження до призовної дільниці. Підготовлено списки призовників та надіслано до Першого відділу Луцького районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки;
- завершено звіряння облікових даних списків персонального військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, карток первинного обліку міської ради з обліковими даними Першого відділу Луцького районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки на 2024 рік».
З метою виконання заходів спрямованих на захист цивільного населення, відповідно до постанови КМУ від 17 грудня 2022 року № 1401 «Питання організації та функціонування пунктів незламності», відділом:
- забезпечено цілодобове функціонування Пунктів незламності на базі комунальних установ міської ради, відповідно до визначених умов;
- проводиться активна робота щодо створення та розвитку місцевої системи оповіщення.
З метою виконання Планів управління ризиками затоплення проводиться спостереження за розвитком повені та паводка з метою своєчасного здійснення оперативних заходів щодо захисту населення і зменшення збитків об’єктам економіки.
ВІДДІЛ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА ЗВІТНОСТІ
Видатки міської ради за січень - лютий 2025 році становлять грн. 7 094 668 грн. з них видатки загального фонду - 6 815 068 грн. та спеціального фонду – 279 600 грн. Предметів, матеріалів обладнання та інвентаря закуплено на суму 40 353 грн. Оплата послуг (телекомунікаційні послуги зв’язку, послуги інтернету, інформаційні послуги, оренда майна, ремонт автомобіля, і т.ін.) – 81 965 грн.
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв становить 246 260, в т.ч. теплопостачання 106 182 грн., ел. енергія - 93 688 грн., природний газ 41 953 грн, оплата водопостачання та водовідведення – 2 479 грн., вивіз ТПВ - 1 958 грн.
На виконання Програми з питань дітей та їх соціального захисту проведено виплати (роздатковий матеріал, буклети) на суму 5 000 грн.
Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям) видатки становлять 2 059 510 грн., з них багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню становлять 1 334 120 грн, стоматологічна допомога населенню 72 916 грн., первинна медична допомога населенню 652 474 грн.
На заходи у сфері охорони здоров’я (інші виплати населенню) видатки становлять 33 218 грн. Інші поточні видатки склали 20 065 грн. (членські внески Асоціації міст).
По спеціальному фонду на заходи та роботи з територіальної оборони, на виконання Програми використано 279 600 грн. (придбання квадрокоптерів).
Станом на 1 березня 2025 року заборгованість становить 6946 грн. 10 коп. по КТПКВ 0110150 КЕКВ 2210- 4 802 грн. та КЕКВ - 2144 грн. 10 коп.
ВІДДІЛ ЮРИДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНИМ МАЙНОМ
Брали участь у підготовці проєктів рішень Горохівської міської ради, сесія якої відбулася 25 лютого 2025 року.
Відділом підготовлено 4 проєкти цивільно-правових та господарсько-правових договорів, 2 – проєкти трудових угод, а також 8 проєктів відповідей на звернення громадян та установ.
Крім того, відділ брав участь у 5 судових засіданнях, учасником провадження яких є Горохівська міська рада, а також у роботі п’ятьох комісій, що функціонують у міській раді.
Підготовлено та направлено до відповідних судів 10 процесуальних документів, що стосуються судових проваджень.
Посадовці відділу підвищували професійні здібності, взявши участь у 2 онлайн семінарах, що стосуються функціонування місцевого самоврядування.
Крім того, відділом вживалися заходи щодо здійснення технічної інвентаризації та державної реєстрації права комунальної власності на об’єкти нерухомого майна, що знаходяться на території громади.
ВІДДІЛ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я
Розроблено проекти рішення сесії Горохівської міської ради, що стосувалось взяття у комунальну власність та на баланс матеріальних цінностей, отриманих від Проекту, щодо затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану комунального підприємства охорони здоров'я Горохівської міської ради. Здійснювалась підготовка відповідей на запитувану інформацію, що стосувалася КП «Горохівська багатопрофільна лікарня» Горохівської міської ради. Відбулась зустріч з представниками Горохівського відділенням Луцького районного відділу ДУ «Волинський ОЦКПХ МОЗ» щодо організації проведення заходу на території міста з виїздною мобільною амбулаторією, з можливістю здійснення обстеження та вакцинування. Взято участь в заході при звітуванні керівників медичних закладів, що стосувалось виконання роботи закладу за 2024 рік. Протягом місяця на офіційній сторінці міської ради розміщувались інформаційні матеріали щодо отримання медичних послуг. Подано заяку про можливість участі у Проекті «Шведська підтримка стійкої охорони здоров'я України», результат очікуємо.
ВІДДІЛ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ТА ОХОРОНИ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
Протягом лютого 2025 року відділом було:
надано 66 витягів з Державного земельного кадастру на замовлення фізичних та юридичних осіб;
підготовлено 102 проекти рішень для розгляду на сесії міської ради;
на звернення юридичних та фізичних осіб підготовлено 20 відповідей;
розглянуто та погоджено 19 документацій із землеустрою;
Надано 27 усних консультацій щодо роз’яснення чинного земельного законодавства щодо оформлення права власності на земельні ділянки відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 26 грудня 1992 року № 15-92 «Про приватизацію земельних ділянок», оформлення права власності на земельну частку (пай), передачі земельної ділянки в користування на умовах оренди для ведення городництва, продовження договорів оренди земельної ділянки, внесення змін до діючих договорів оренди, укладення договорів особистого строкового сервітуту на земельну ділянку.
Підготовлено 3 земельні ділянки загальною площею
ВІДДІЛ «ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ»
Протягом лютого 2025 року до відділу «Центр надання адміністративних послуг» звернулось 2455 громадян. Прийнято 1711 пакетів документів. Видано 1393 результати адмінпослуг. Надано 108 усних консультацій.
Видано 382 інформації про місце реєстрації (проживання), витягів про зареєстрованих осіб - 336, зареєстровано/знято з реєстрації 39 осіб.
Оформлено 39 ID-паспортів, 79 закордонних паспортів.
Прийнято пакетів документів для реєстрації нерухомості й отримання інформації про нерухоме майно - 279.
Прийнято пакетів документів для соціальних послуг - 386.
СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ
Станом на 01 березня 2025 року на обліку служби у справах дітей міської ради перебуває 61 дитина.
З них: 47 – які виховуються в сім’ях, в яких батьки ухиляються від виконання батьківських обов’язків.
Також, на первинному обліку служби у справах дітей перебуває 54 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, з них – 6 дітей-сиріт, 48 – діти, позбавлені батьківського піклування. На території громади проживає 78 дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування.
У громаді функціонує 4 ДБСТ, в яких виховується 25 статусних дітей та 1 ПС (3 прийомних дітей).
Станом на 01.03.2025 року на території громади проживає 92 дитини, яким надано статус дітей, які постраждали внаслідок воєнний дій та військових конфліктів.
Протягом лютого працівниками служби у справах дітей обстежено умови проживання дітей, які опинились в складних життєвих обставинах та дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, котрі проживають в сім’ях опікунів, піклувальників на території Підберезівського, Терешківцівського, Мирненського Журавниківського старостинських округів та м. Горохів. Усього обстежено 20 сімей, де виховується 52 дітей.
У лютому 2025 року проведено 1 засідання комісії з питань захисту прав дитини, на якому розглянуто 10 питань, що стосуються соціального захисту дітей, а саме: надання статусу дітей, які постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, надання висновків до суду про доцільність позбавлення матері батьківських прав та поновлення у батьківських правах матері дітей, про вибуття дітей в сім’ї патронатного вихователя та припинення дії договорів про патронат і інші питання, що стосуються соціального захисту дітей.
За результатами проведення комісії працівниками служби підготовлено 12 проєктів рішень виконавчого комітету міської ради з питань соціального захисту дітей.
Також, 25 лютого 2025 року відбулося чергове засідання міждисциплінарної команди для соціального захисту дітей, влаштованих у сім’ю патронатного вихователя Шморгуна М.А., координацію роботи якої здійснює служба у справах дітей Горохівської міської ради.
За результатами проведеної роботи членами міждисциплінарної команди було підготовлено висновок МДК про вибуття дітей в сім’ї патронатного вихователя та припинення дії договорів про патронат.
Робота міждисциплінарної команди для соціального захисту дітей, влаштованих у сім’ю патронатного вихователя Шморгуна М.А. завершена позитивно, оскільки біологічні батьки дітей мінімізували негативний вплив обставин, які заважали їм належним чином займатись вихованням дітей, а патронатна сім’я в яку були влаштовані діти запобігла потраплянню їх в державні заклади, сприяла збереженню їх психічного здоров’я та зв’язків з біологічною родиною до якої невдовзі діти і повернуться.
06 лютого 2025 року службою у справах дітей міської ради був організований та проведений круглий стіл для батьків-вихователів та прийомних батьків, що проживають на території громади та виховують дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування на тему: «Соціально-правовий захист дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, які влаштовані в дитячі будинки сімейного типу та прийомні сім’ї».
Завідувачем сектору з питань опіки та піклування служби у справах дітей міської ради Тетяною Карпук для дорослих підготовлено та проведено анонімне анкетування з питань виховання влаштованих дітей, а також щодо проведення подібних зустрічей. Робота у даному напрямку триває.
13 лютого 2025 року службою у справах дітей міської ради організовано та проведено виховний захід для дітей-вихованців дитячих будинків сімейного типу та дітей із прийомних сімей: «Профілактика правопорушень серед дітей та інших негативних явищ у молодіжному середовищі. Формування правосвідомості та правової поведінки дітей, відповідальності за своє життя», який мав на меті поглибити знання дітей про правові норми у суспільстві, а також настання віку із якого дитина несе адміністративну або кримінальну відповідальність, види покарання, які застосовуються до неповнолітніх за скоєння адміністративних проступків чи кримінальних злочинів, формування альтернативних методів вирішення суперечок між однолітками, які не включають насильство або правопорушення.
Участь у проведенні даного заходу також прийняли працівники правоохоронних органів.
Завідувач сектору з питань опіки та піклування служби у справах дітей міської ради Тетяна Карпук підготувала для дітей-вихованців та прийомних дітей практичне заняття на тему: «Я відповідальний за своє майбутнє. Знай свої права та виконуй свої обов’язки», де розповіла дітям про історію розвитку прав дитини, перші нормативні документи в яких було зафіксовано право дитини, а також Конвенцію ООН про права дитини, яка є міжнародним документом, що регулює і сьогодні права і обов’язки дітей.
На виконання листа Державної служби України у справах дітей від 21.01.2025 року за №351/05.01.-2 щодо протидії насильства службою у справах дітей міської ради ініційовано проведення загальношкільних батьківських зборів у навчальних закладах громади (ліцеях та гімназіях) за участю спеціалістів служби у справах дітей, працівників правоохоронних органів, фахівців комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Горохівської міської ради спільно із дирекцією навчальних закладів з метою попередження випадків правопорушень за участю неповнолітніх, а також попередження насильства серед дітей та проти дітей.
На протязі лютого 03, 04, 07, 11, 12 та 18 лютого 2025 року взяли участь у загальношкільних батьківських зборах в: Горохівському ліцеї №2 (03 лютого 2025 року), Горохівському ліцеї №1 ім. І.Я. Франка (04 лютого 2025 року), Скобелківській гімназії Горохівської міської ради (07 лютого 2025 року), Журавниківській гімназії Горохівської міської ради (11 лютого 2025 року), Мирненському ліцеї Горохівської міської ради (12 лютого 2025 року) та Підберезівського ліцею Горохівської міської ради (18 лютого 2025 року), де з батьками була проведена профілактична робота щодо попередження випадків правопорушень за участю неповнолітніх, формування правосвідомості та правової поведінки дітей.
Службою у справах дітей міської ради для батьків підготовлено та роздані інформаційні матеріали на тему: «Як діяти батькам у випадку булінгу (поради психологів та соціальних працівників). Всього було охоплено профілактичною роботою 490 батьків та роздано 329 інформаційних пам’яток.
Робота працівників служби у справах дітей у даному напрямку триває.
Крім цього, спеціалісти служби у справах дітей прийняли участь у 6 судових засіданнях по питаннях: позбавлення одного із батьків батьківських прав, визначення способу участі одного з батьків у вихованні дитини, вчинення кримінального правопорушення неповнолітнім та інші, що пов’язані із захистом прав дітей.
Спеціалісти служби у справах дітей постійно підвищують свої професійні та кваліфікаційні здібності, тому у лютому пройшли онлайн курс навчання за загальною короткостроковою програмою «Організація діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування», який був організований Волинським регіональним центром підвищення кваліфікації.
Також, працівники служби у справах дітей 27 лютого 2025 року взяли участь у онлайн-вебінарі "Право дитини на сім’ю: обговорення Стратегії забезпечення права кожної дитини на зростання в сімейному оточенні", який був організований СОС Дитячі Містечка.
ВІДДІЛ ОСВІТИ
Проведено наради керівників закладів загальної середньої освіти, позашкілля та закладів дошкільної освіти.
Забезпечено доставку підручників для учнів 1, 11 класів в заклади загальної середньої освіти Горохівської міської ради за програмою НУШ в кількості 424 шт.
Забезпечено проведення у закладах освіти Горохівської міської ради заходів з нагоди Дня пам’яті Героїв Небесної Сотні, Дня єднання, Дня Державного Герба України, Міжнародного Дня рідної мови, з нагоди 3-ої річниці повномасштабного вторгнення росії в Україну.
Проведено ІІ (територіальний) етап змагань «Пліч-о-опліч всеукраїнські шкільні ліги» серед учнів ЗЗСО з волейболу, гандболу, футзалу та ХХІ Спортивні ігри школярів серед учнів закладів освіти з шашок та шахів.
Підготовлено 3 проєкти рішень на сесію Горохівської міської ради.
Забезпечено проведення загальношкільних батьківських зборів в ЗЗСО за участю спеціалістів служби у справах дітей, працівників правоохоронних органів, фахівців центру надання соціальних послуг щодо попередження випадків правопорушень за участю наповнолітніх, а також попередження насильства серед дітей та проти дітей.
Участь у проведені інституційного аудиту в Горохівському ліцеї №2.
Участь в обстеженні закладів освіти Луцьким РУ Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області щодо дотримання вимого законодавства в частині харчування дітей.
Участь в розширеному засіданні колегії управління освіти і науки Волинської ОДА на тему: «Про результативність роботи установ та закладів освіти області у 2024 році та завдання щодо реалізації освітньої політики в регіоні на 2025 рік».
Забезпечено участь здобувачів освіти у ХУІІ обласного турніру юних правознавців.
Затверджене весняне меню для ЗЗСО та ЗДО.
Підготовлено та надіслано в заклади освіти Горохівської міської ради та обласні установи - 39 інформаційних листів.
Видано 16 наказів відділу освіти з питань основної діяльності.
ВІДДІЛ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ
Прийнято та зареєстровано 22 рішень та 17 заяв. Обстежено 37 домогосподарство матеріально-побутових умов для призначення соціальних виплат (субсидія, тверде паливо, пільги з оплати комунальних послуг, догляд за інвалідом 1-2 групи внаслідок психічного розладу, допомога одиноким матерям, багатодітна сім’я, пільга УБД, допомога на лікування.)
Для 2 осіб визначено ступінь індивідуальних потреб. Надано консультацію для 2 осіб щодо подачі документів на присвоєння Почесного звання «Мати героїня». 44 особам, які надають соціальні послуги, проведено нарахування та сформовано відомості для виплати компенсаційних виплат. Проінформовано 26 осіб (власників домогосподарств), які отримували компенсацію виплат, що пов’язані з безоплатним тимчасовим розміщенням (перебуванням) ВПО, які перемістилися в період воєнного стану, про передачу до органів Пенсійного фонду України функцій з призначення та виплати компенсації витрат. Внесено 3 осіб в реєстр громади ВПО, видано 3 довідки ВПО, призначено 6 особам допомогу на проживання. Прийнято та внесено в базу ЄСС 6 заяв щодо призначення допомоги на проживання ВПО.
Завершено проєкт Українського Жіночого Фонду «З гір на долину біжу, стрибаю, рину!», який реалізовувався ГО «Гендерний креативний простір». Створено казку «Нас врятує любов». Працівники відділу спільно з дружинами загиблих військових презентували казку в місті Луцьку. Громаді подаровано 10 збірок книжок «Казка як життєва сила пізнання себе».
Подано 31 звітів, контролів, інформацій різних форм.
Протягом місяця працівники відділу прийняли участь у 4-ох онлайн-заходах щодо змін у законодавстві з питань соціального захисту.
Зібрано та подано потреби для сімей загиблих військовослужбовців, прийнято пакет документів для виплати грошової допомоги сім’ям військовослужбовців. Зібрано інформацію для заповнення облікових карток 89 загиблих військовослужбовців.
Забезпечено 250 осіб ВПО борошном.
Обстежено та здійснено виїзд до 1 сім’ї для встановлення факту здійснення (не здійснення) догляду за особами з інвалідністю.
Сформовано пакет документів та видано 9 особам додаток №8 (акт про встановлення факту здійснення особою постійного догляду відповідно постанови 560).
ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ
У лютому 2025 року у відділі культури зареєстровано 25 документів вхідної кореспонденції, 15 вихідної. Підготовлено 11 інформацій на документи, які на контролі.
Підготовлено 2 проекти рішень та 2 проекти розпоряджень Горохівської міської ради, 5 проектів наказів управління з гуманітарних питань Горохівської міської ради, що стосуються кадрової роботи.
Управлінням з гуманітарних питань, відділом культури спільно з керівниками клубних установ села Рачин та міста Горохова проведено презентації діяльності клубу с. Рачин та Горохівського народного дому «Просвіта».
Відділом культури проведено нараду по підсумках роботи за січень 2025 року.
Керівники аматорських театральних колективів клубних установ громади взяли участь в обласному онлайн семінарі керівників театральних колективів.
Горохівським народним домом «Просвіта» підготовлено творчу лабораторію «Робота хореографічних колективів громади».
Відділом культури проведено обстеження пам’яток історії села Холонів, Печихвости, Терешківці, підготовлено акти обстежень.
Відділом культури спільно з Горохівським народним домом «Просвіта» підготовлено та проведено історичну годину «Герої першої перемоги у битві, що триває», до дня вшанування Героїв Небесної Сотні.
Відділом культури, Горохівським народним домом «Просвіта», Горохівською центральною бібліотекою, музичною школою підготовлено та проведено літературно - музичний вечір «Співоча душа України у дзеркалі Лесиної долі», до 154-ї річниці від дня народження Лесі Українки. Такі ж, заходи проведено у сільських закладах культури Горохівської громади.
Відділом культури, Горохівськис народним домом «Просвіта» підготовлено та проведено вечір для молоді «Вечір пісень та побажань», де взяли участь учасники аматорського мистецтва клубних установ громади.
Подано заявку про участь в експериментальному проекті із запровадження комплексної соціальної послуги з формування життєстійкості.
Подано заявку на малі гранти «Про реалізацію спільного з Дитячим фондом Організації Об’єднаних Націй ( ЮНІСЕФ) проекту стосовно надання фінансової допомоги у вигляді малих грантів для соціальних послуг сім’ям з дітьми та дітям та/або послуги раннього втручання».
Подано заявку на участь у онлайн Програмі підтримки «Організація надання соціальних послуг для родин з дітьми в територіальній громаді», що впроваджуватиметься «U-LEAD з Європою».
ВІДДІЛ МОЛОДІ ТА СПОРТУ
У лютому 2025 року громада взяла участь у відкритому чемпіонаті Волинської області з шахів серед осіб з порушенням зору, слуху та опорно-рухового апарату, який відбувся в м. Луцьк. За підсумками змагань наш спортсмен Василь Бобак посів III місце серед дорослих.
Команда громади, до складу якої входили члени ГО «Благодійна місія «Сонце любові» взяли участь у відкритому чемпіонаті Любомльської територіальної громади з бочча серед осіб з ураженнями опорно-рухового апарату в м.Любомль. Петро Іщук зайняв ІІ місце, Братунь Денис - ІІІ місце.
8 лютого в залі ВОДЮСШ волейболісти визначили підсумкові місця відкритого чемпіонату м.Луцька з волейболу серед чоловіків у лізі В. На змаганнях зіграли вісім колективів. Збірна команди Горохівської громади тріумфувала та забрала золоті медалі.
21 лютого в НД «Просвіта» відбувся вечір пісень і побачень, який зібрав навколо себе талановиту, харизматичну молодь з різних куточків нашої громади у бажанні поділитись теплом від серця і до серця у пісні, знайомствах та спілкуванні. Участь заході взяли талановиті виконавці з сіл Холонів, Підбереззя, Квасів, Скобелка, Пірванче, Ощів, Мирне, а також студенти Луцького педагогічного коледжу, які виконували українські пісні про любов.
Протягом лютого відбулися IV, V, VI тури відкритого чемпіонату Горохівщини з волейболу серед чоловіків 2025 року, зокрема у с.Вільхівка, смт Мар’янівка, с.Мирне. За чемпіонство у Чемпіонаті змагалися 8 команд колишнього Горохівського району.
Проходять тури ІV відкритого чемпіонату з тенісу настільного «Ліга м.Горохів», де учасники змагаються у 4 категоріях.
У лютому проходив Чемпіонат Волинської територіальної організації ВФСТ «Колос» з волейболу серед чоловіків, присвяченому 75-ій річниці створення ВФСТ «Колос», на який заявилося 16 команд територіальних громад Волині. Команди розділилися на 4 підгрупи. Ігри в підгрупах проходили в одне коло, кожен з кожним.
Зональні змагання в підгрупах проходили 15 лютого у м.Горохів, с.Скулин та 16 лютого - в м.Камінь-Каширський, м.Рожище.
У І підгрупі, змагалися команди Оваднівської, Боратинської, Затурцівської та Горохівської громад. У підсумку зональних змагань збірна команда Горохівщини зайняла перше місце та отримала право змагатись у фіналі.
Фінальні змагання Чемпіонату ГО Волинської територіальної організації ВФСТ "Колос" з волейболу проходили у спортивному залі КДЮСШ імені Є.Кондратовича м.Ковель, які зібрали 4 команди, які перемогли у своїх підгрупах в зональних змаганнях. Це Горохівська, Турійська, Ратнівська, Камінь-Каширська територіальні громади.
Отримавши перемоги над своїми суперниками волейболісти Горохівської громади у результаті напруженої боротьби здобула І місце і стали ПЕРЕМОЖЦЯМИ чемпіонату Волинської ТО ВФСТ «Колос» з волейболу серед чоловіків.
УПРАВЛІННЯ ФІНАНСІВ
Надходження власних доходів за 2 місяці 2025 року склали 33 388,5 тис. гривень при плані на 2 місяці 28 184,4 тис. гривень, що становить 118,5 відсотка, додатково отримано 5 204,1 тис. гривень. Порівняно з відповідним періодом минулого року доходи загального фонду по бюджету міської територіальної громади збільшились на 9 626,3 тис. гривень.
Приріст власних доходів забезпечено в основному за рахунок надходження податку та збору на доходи фізичних осіб, акцизному податку, платі за землю, єдиному податку.
Зокрема у структурі надходження дохідної частини місцевого бюджету станом на 01.03.2025 року найбільшу питому вагу складає податок та збір на доходи фізичних осіб - 56,6 відсотка. Обсяг фінансового ресурсу, який залишається в громаді від надходжень цього виду податку становить 64 відсотки, надходження якого становить 18 912,8 тис. гривень при плані на 2 місяці 16 216,9 тис. гривень, приріст проти минулого року - 6 040,4 тис. гривень.
Надходження по платі за землю склали 2 127,6 тис. гривень, додатково отримано 457,6 тис. гривень, єдиний податок виконаний та отримано понад план 531,1 тис. гривень. Нерухоме майно відмінне від земельної ділянки надійшло в сумі 1 081,2 тис. гривень при плані на 2 місяці 1 046,5 тис. гривень, що становить 103,3 відсотки.
Внутрішні податки на товари та послуги надійшли в сумі 2 145,4 тис. гривень при плані 1 490,0 тис. гривень , що становить 144 відсотки.
Неподаткові надходження становлять 989,6 тис. гривень при плані 677,4 тис. гривень.
Базова дотація з державного бюджету надійшла в повному обсязі в сумі 2 603,0 тис. гривень, також в бюджет громади надійшли освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам в сумі 14 293,8 тис. гривень, субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами – 42,4 тис. гривень, субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення доплат педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти – 1 513,2 тис. гривень, субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції надійшла в сумі 178,5 тис. гривень, субвенція з місцевого бюджету на забезпечення діяльності фахівців із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб та окремі заходи з підтримки осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 61,4 тис. гривень та іншої субвенції з місцевого бюджету поступило 359,7 тис. гривень. До спеціального фонду бюджету надійшло 6 889,8 тис. гривень, в тому числі власні надходження бюджетних установ – 432,9 тис. гривень, кошти від продажу землі і нематеріальних активів – 6 444,0 тис. гривень, а саме: кошти від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності, та земельних ділянок, які знаходяться на території Автономної Республіки Крим – 6 073,5 тис. гривень; кошти від викупу земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної та комунальної власності, передбачених пунктом 6-1 розділу Х «Перехідні положення» Земельного кодексу України – 370,5 тис. гривень, інші податки та збори - 12,9 тис. гривень.
Рівень виконання доходів загального фонду бюджету міської територіальної громади забезпечив фінансування бюджетних видатків на 16,2 відсотка до затверджених уточнених річних бюджетних призначень. На фінансування передбачених у бюджеті видатків за два місяці спрямовано коштів загального фонду в сумі 43 397,5 тис. гривень.
В загальних видатках бюджету 80,1 відсотка профінансовано на заробітну плату з нарахуваннями або 34 787,0 тис. гривень; 6,4 відсотка на оплату енергоносіїв та комунальних послуг або 2 790.6 тис. гривень; 3,3 відсотка на використання товарів і послуг або 1 395,9 тис. гривень (харчування – 464,4 тис. гривень), 9,9 відсотка на поточні трансферти або 4 281,0 тис. гривень (благоустрій, трансферти підприємствам та населенню) та 0,3 відсотка поточні трансферти органам державного управління інших рівнів або 143,0 тис. гривень.
Передано коштів із загального фонду до бюджету розвитку спеціального фонду на фінансування капітальних видатків в сумі 14 019,4 тис. гривень.
Забезпечена своєчасна виплата заробітної плати працівникам бюджетної сфери. Розрахунки за енергоносії та комунальні послуги установами, що фінансуються з місцевих бюджету проводяться своєчасно.
В загальних видатках бюджету видатки на фінансування установ та закладів освіти склали – 68,0 відсотка, соціальний захист та соціальне забезпечення – 3,4 відсотка, культура і мистецтво – 4,1 відсотка, фізична культура і спорт – 1,5 відсотка, ЖКГ – 3,4 відсотка, управління – 13,5 відсотка, інші – 6,1відсотка.
Станом на 01.03.2025 року в зв'язку з особливостями бюджетного процесу в умовах воєнного стану кредиторська заборгованість по загальному фонду бюджету становить 140,8 тис. гривень та по спеціальному фонду 12,5 тис. гривень.
ВІДДІЛ ІНФРАСТРУКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БЛАГОУСТРОЮ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА МАТЕРІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
У лютому управлінням західного офісу Держаудитслужби у Волинській області проведена перевірка відділу інфраструктури, житлово-комунального господарства, благоустрою, капітального будівництва та матеріального забезпечення виконавчого комітету Горохівської міської ради.
По Програмі благоустрою і розвитку житлово-комунального господарства Горохівської міської ради на 2025-2027 роки» було освоєно коштів по ТзОВ «Еталон» в сумі 790852,13 грн., по КП «Веселка» 47873,29 грн., ВУЖКГ в сумі 41972 грн.
У лютому зареєстровано в програмі АСКОД 85 листів вхідної кореспонденції та 50 листів вихідної.
ВІДДІЛ МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ
Протягом лютого відділ містобудування та архітектури отримав та обробив різноманітні документи, пов'язані з містобудівними питаннями та архітектурними проектами.
У лютому надавалися усні консультації громадянам, що стосувалися різних питань містобудування та архітектури в ТГ.
Протягом місяця видано 3 накази для присвоєння адрес нерухомому майну на території Горохівської територіальної громади.
Видано 14 паспортів прив'язки для об'єктів, що відповідають затвердженим містобудівним нормам. Ця діяльність сприяла забезпеченню належного документального оформлення будівельних процесів.
Надано 3 містобудівні умови та обмеження для будівельних проектів, зокрема для присвоєння адрес існуючим об'єктам.
Підготовлено та видано 5 будівельних паспортів, який включав погодження всіх необхідних технічних умов.
Проведено 1 громадське обговорення щодо затвердження містобудівної документації в м. Горохів. Під час обговорень розглянуто пропозиції жителів, враховано їх зауваження та внесено корективи до проектів.
Підготовлено рішення для засідання сесії міської ради, яке стосується надання дозволу на затвердження існуючої містобудівної документації.
На виконання Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», постанови КМУ від 05.03.2024 № 254 «Деякі питання реалізації експериментального проекту щодо створення Єдиного державного реєстру адміністративно-територіальних одиниць та територій територіальних громад, Єдиного державного реєстру адрес, Реєстру будівель та споруд у складі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва», продовжується робота щодо наповнення ЄДРА, а саме зазначення місцезнаходження наявних адрес будівель і споруд.
Враховуючи розпорядження Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2021 року №366-р «Про схвалення Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період 2030 року», проведено засідання Ради безбар’єрності Горохівської міської територіальної громади.
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ"
У відділенні соціальної роботи перебуває 30 сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах, в яких виховується 65 дітей та 24 опікунських сімей, де виховується 50 дітей.
В лютому місяці 2025 року проведено оцінку потреб сімей/осіб та підготовлено висновок 10 сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах, та потребують надання соціальних послуг. Обстежено та здійснено оцінку потреб особи з інвалідністю 1 групи, зібрано пакет документів для влаштування в психоневрологічний інтернат.
Протягом лютого 2025 року надано такі послуги:
послуга соціального супроводу 6 сім’ям СЖО;
послуга інформування 10 сім’ям;
соціальна профілактика 6 сім’ям;
консультування 16 сім’ям;
послуга соціального супроводу ДБСТ 4 сім’ям та 1 прийомній сім’ї, в даних сім’ях виховується 28 дітей;
соціальний супровід сімей під опікою та піклуванням 6 сімей;
Фахівцем із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб прийнято 22 звернення, а саме: від учасників бойових дій – 6; членів сімей осіб, які зникли безвісти за особливих обставин під час проходження військової служби – 12 звернень, сім’ї загиблих військовослужбовців - 4. Взяв участь у ярмарці ветеранського бізнесу, у м. Луцьк.
Провідним психологом надано соціально психологічну допомогу для: 2 членів сімей безвісти зниклих військовослужбовців; 7 членів сімей загиблих військовослужбовців; 8 сімей СЖО, 4 особи, які відбувають покарання, та організовувано одну групу взаємопідтримки для дружин загиблих воїнів. Проведено дві консультації з дружинами діючих військовослужбовців, та з двома неповнолітніми. В 4 навчальних закладах проведено просвітницькі заходи для батьків у двох гімназіях – інформаційні вісники для учнів. Участь у одному навчальному заході у м. Луцьк (Батьківство без стресу), та одному у м. Львів з питань життєстійкості.
Відділенням організації надання адресної натуральної та грошової допомоги надано 71 соціальну послугу натуральної допомоги (перукаря) та підписано 6 договорів з особами на отримання соціальної послуги натуральної допомоги. Було видано засоби реабілітації на прокат для двох потребуючих осіб.
Відділенням соціальної допомоги вдома надано 1486 послуг для 155 осіб. Взято на обслуговування п’ять одиноко проживаючих осіб похилого віку, з них двоє – батьки загиблого військовослужбовця. Спільно з працівниками служби порятунку проведено обстеження житлових приміщень 15 одиноко проживаючих громадян похилого віку, щодо своєчасної підготовки житла до осінньо – зимового періоду. Здійснено оцінку якості надання соціальної послуги догляд вдома двом соціальним робітникам.
Здійснено оцінку потреб для 62 сім’ї безвісти зниклих військовослужбовців.
Комунальною установою «Центр надання соціальних послуг» Горохівської міської ради в лютому місяці проведено одне засідання групи взаємопідтримки для сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах.
Протягом лютого місяця 2025 року КУ «ЦНСП» Горохівської міської ради спільно з сектором ювенальної превенції Луцького РУП ГУНП у Волинській області та ССД Горохівської міської ради проведено профілактичні заходи з батьками та учнями в закладах освіти в Горохівських ліцеях №1, № 2, Мирненському, Підберезівському та Скобелківській та Журавниківській гімназіях щодо попередження випадків правопорушення за участю неповнолітніх, попередження насильства серед дітей, проти дітей профілактики домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі. З батьками обговорено питання, щодо належного виконання батьківських обов'язків з виховання та догляду за дітьми, недопустимості порушення їх прав.
Відповідні профілактичні заходи проведено на території Терешківського та Мирненського старостинських округів для сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які проживають в сім’ї опікунів, піклувальників. Під час зазначених заходів були розповсюджені відповідні друковані матеріали.
Мобільною бригадою соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі Горохівської ТГ в лютому місяці, здійснено 1 виїзд в сім’ю щодо якої отримано повідомлення про вчинення домашнього насильства. В даній сім'ї здійснено оцінку потреб сімей, визначені їх індивідуальні потреби та перелік послуг, які потребує відповідна родина. Крім цього, проведено роз'яснювальну роботу щодо недопущення випадків насильства в родині, попереджено про правову відповідальність згідно чинного законодавства за його вчинення.
Фахівцями із соціальної роботи КУ «ЦНСП» Горохівської міської ради протягом лютого місяця здійснено 16 виїздів у сім'ї, які перебувають у складних життєвих обставинах, з метою проведення роз'яснювальної та інформаційної роботи, щодо профілактики домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі. З батьками обговорено питання щодо належного виконання батьківських обов'язків з виховання та догляду за дітьми, недопустимості порушення їх прав.
ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ГОРОХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Упродовж лютого 2025 року працівники Центру професійного розвитку педагогічних працівників Горохівської міської ради працювали над створенням програм підвищення кваліфікації та підготовкою сертифікатів про підвищення кваліфікації. Надано консультації педагогічним працівникам з питань підготовки матеріалів до конкурсу «Творчі сходинки педагогів Волині», особливостей підтримки дітей-підлітків, профілактика суїцидальної поведінки, атестації педагогічних працівників, профілактики емоційного вигорання педагогів, розвитку цифрової компетентності, етапів проходження сертифікації та стосовно інших питань їхнього професійного зростання.
Було проведено ряд заходів, а саме:
06 лютого 2025 року в освітньому просторі "Горохів ХАБ" був проведений круглий стіл для батьків ДБСТ де було презентовано психологічні поради дорослим, як розпізнати тривожні сигнали у поведінці дітей “Профілактика суїцидальної поведінки серед дітей в умовах воєнного стану в країні”.
7 лютого в освітньому просторі «Горохів Хаб» відбувся арттур «За лаштунками полотна».
13 лютого 2025 року було проведено тренінг «Профілактика емоційного вигорання та підтримка ментального здоров’я педагогічних працівників» для вчителі Печихвостівського ліцею.
16 лютого у м. Луцьку відбувся круглий стіл за участі Народного депутата України Ірини Констанкевич, військових журналістів та слухачів Волинського відділення МАН України, учасників дослідницьких проєктів, конкурсів та конференцій, де було представлено роботу Горохівської громади, щодо увіковічнення пам’яті подвигів героїв.
26 лютого - вебінар “Формування свідомого ставлення дітей різних вікових груп до збереження здоров’я та профілактики туберкульозу”.
Написання біографічних довідок про загиблих воїнів Горохівської громади.
Збір та подача інформації щодо картування послуг з підтримки ментального здоров’я.