Звіт про роботу структурних підрозділів апарату, виконавчих органів, комунальних установ міської ради за січень 2025 року
Звіт про роботу структурних підрозділів апарату, виконавчих органів, комунальних установ міської ради за січень 2025 року
ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ТА КАДРОВОЇ РОБОТИ
Відділ організаційної та кадрової роботи міської ради в процесі виконання покладених на нього завдань та повноважень взаємодіє зі структурними підрозділами міської ради, комунальними установами, представницькими органами, органами державної влади та органами місцевого самоврядування, а також з депутатським корпусом міської ради.
Протягом звітного періоду відділом зареєстровано 15 розпоряджень міського голови з питань основної діяльності та 28 розпоряджень з кадрових питань.
Відповідно до розпорядження міського голови протягом лютого організовано проведення, ІІ та ІІІ засідання позачергової сорок п’ятої сесії Горохівської міської ради, засідання позачергової сорок шостої сесії Горохівської міської ради та 2 робочі наради при міському голові.
Перед сесією міської ради проведено засідання 3 постійних депутатських комісій.
Усього у лютому зареєстровано 176 рішень сесії Горохівської міської ради.
Зокрема, щодо земельних відносин – 149, результатів виконання місцевих програм– 9, організаційних питань – 8, питань освіти- 2, комунального майна -5, організаційних питань-3.
Всі сесії міської ради, що підлягають оприлюдненню, опубліковано на офіційному сайті Горохівської міської ради у розділі «Офіційні документи» та в системі електронного документообігу «АСКОД» не пізніше 5 робочих днів з дня ухвалення.
Сформовано документи засідань сесій міської ради у справи.
За звітний період 2025 року в Горохівській міській раді зареєстровано 471 вхідних документів та 297 вихідних документів, 5 запитів на доступ до публічної інформації, подано до реєстру НАІС 28 заяв про державну реєстрацію заповітів. За вказаний період також надіслано 233 інформації на виконання листів облдержадміністрації та райдержадміністрації.
Протягом лютого 2025 року до Горохівської міської ради надійшло 37 звернення громадян. З них 22 були письмовими та 15 звернення зареєстровано на особистих та виїзних прийомах у голови міської ради та його заступників. Колективних звернень зареєстровано 2, повторні звернення не надходили. З вищестоящих органів виконавчої влади протягом лютого місяця до міської ради звернень також не надходило.
Всього протягом звітного місяця до міської ради звернулось 69 громадянина. У своїх зверненнях заявниками порушено 44 питань різноманітного характеру. Найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту (надання матеріальних допомог) – 19 звернень, комунального господарства – 9 звернень, змельних відносин надійшло 5 звернень.
Від найменш соціально захищених категорій громадян які потребують соціального захисту та підтримки, особливої уваги з боку органів влади щодо задоволення їх повсякденних запитів та життєвих потреб (інвалідів, учасників війни та бойових дій, багатодітних сімей, одиноких матерів, ветеранів праці, пенсіонерів) надійшло 17 звернень. З них 7 надійшло від сімей загиблих військовослужбовців, 6 від членів сімей військовослужбовців, які беруть участь і відбитті військової агресії російської федерації проти України.
Видано 20 довідока (довідки-характеристики, довідоки на спадкування майна).
Опрацьовано листків непрацездатності.
Постійно здійснювалося висвітлення діяльності міської ради, її виконавчих органів та структурних підрозділів міської ради на офіційній сторінці Горохівської міської ради (https://gorokhivrada.gov.ua/) та у соціальних мережах.
ВІДДІЛ РОЗВИТКУ ТА ІНВЕСТИЦІЙ
Збір даних, підготовка та подання контрольних завдань
Робота у групах «Фермери.Горохівська громада» з поширення інформації, яка може зацікавити представників бізнесу.
Поширення інформації стосовно діяльності відділу на сайті та групах громади у соцмережах
Співпраця з представниками бізнесу (ФОП та ПП) по пошуку та участі у грантових програмах
Напрацювання співпраці з «Нова інтернаціональна корпорація» стосовно участі у проектах від Enterprise Europe Network. Залучення місцевого бізнесу.
Підготовлено 12 листів для представників бізнесу щодо відповідності їх критеріям, за якими здійснюється визначення підприємств, установ, організацій, які мають важливе значення для задоволення потреб територіальних громад.
Підготовка проектів (13) до Плану заходів з реалізації Стратегії розвитку Волинської області до 2027 року
Захід «Каталоги можливостей для громад та бізнесу: що нового у лютому?», АМУ. Вивчення каталогу, розсилка грантових можливостей.
В рамках проєкту "Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)", що реалізується Асоціацією міст України спільно з ПРООН вебінари:
- «Інституційне забезпечення підтримки бізнесу та розвиток бізнес-екосистем на місцевому рівні"
- "Сталий економічний розвиток на місцевому рівні"
Вебінар АМУ «Грантові можливості для громад»
Робота у ДАР. Допомога у поданні заявок на дотацію (корови та 1га землі). 57 заявок.
Підготовка презентації по Індустріальному парку «Горохів»
Вебінар: “Гранти для фермерів: як і де шукати можливості”
Участь у курсі «СПРОМОЖНІ: Платформа Розвитку Громад»!
Участь у презентація Програми консультаційної підтримки фермерів, ВАГ
Семінар "Екосистема DREAM як допоміжний інструмент економічного розвитку громад"
Вебінар: “Рішення у сфері альтернативної енергетики для громад та критичних підприємств”
Співпраця з ГО “Екоклуб”, щодо розроблення техніко-економічного обгрунтування для встановлення сонячної станції на водозаборі Горохівської ТГ.
Аналіз споживання енергетичних ресурсів комунальних об’єктів. Надання консультацій, щодо заходів з енергозбереження для енергоменеджерів четвертого рівня.
Напрацювання бази об’єктів, для фінансування через ЕСКО.
Навчання: “Використання Інструменту збору та аналізу енергетичних показників Європейської енергетичної відзнаки для розробки місцевих енергетичних планів”
ВІДДІЛ МОБІЛІЗАЦІЙНОЇ РОБОТИ, ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ОХОРОНИ ПРАЦІ
У лютому 2024 року мобілізаційна робота та військовий облік відділом проводилася відповідно до Конституції України, ст. 36 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», законів України «Про введення воєнного стану в Україні», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», «Про оборону України» а саме:
- проведено роз’яснювальну роботу серед призовників, військовозобов’язаних та резервістів про неухильне дотримання вимог Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу»;
- згідно розпорядження голови районної військової адміністрації продовжується робота щодо приписки громадян України 2007 року народження до призовної дільниці. Підготовлено списки призовників та надіслано до Першого відділу Луцького районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки;
- завершено звіряння облікових даних списків персонального військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, карток первинного обліку міської ради з обліковими даними Першого відділу Луцького районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки на 2024 рік»;
З метою виконання заходів спрямованих на захист цивільного населення, відповідно до постанови КМУ від 17 грудня 2022 року № 1401 «Питання організації та функціонування пунктів незламності», відділом:
- забезпечено цілодобове функціонування Пунктів незламності на базі комунальних установ міської ради, відповідно до визначених умов;
- проводиться активна робота щодо створення та розвитку місцевої системи оповіщення;
З метою виконання Планів управління ризиками затоплення :
- проводиться спостереження за розвитком повені та паводка з метою своєчасного здійснення оперативних заходів щодо захисту населення і зменшення збитків об’єктам економіки
ЮРИДИЧНИЙ ВІДДІЛ
За звітний період посадові особи відділу юридичного забезпечення та управління комунальним майном надавали правову допомогу працівникам міської ради, комунальним установам громади та вели прийом громадян з особистих питань.
Брали участь у підготовці проєктів рішень Горохівської міської ради, сесія якої відбулася 20 січня 2025 року.
Також здійснювали юридичний супровід під час підготовки проєктів рішень виконавчого комітету міської ради, засідання якого відбулося 30 січня 2025 року, надавали юридичну допомогу при оформленні проєктів розпоряджень Горохівського міського голови.
Юридичним відділом було підготовлено 5 проєктів цивільно-правових та господарсько-правових договорів, 2 – проєкти трудових угод, а також 10 проєктів відповідей на звернення громадян та установ.
Крім того, працівники відділу взяли участь у 4 судових засіданнях, учасником провадження в яких є Горохівська міська рада, а також у роботі п’ятьох комісій, що функціонують у міській раді.
Водночас юристами відділу було підготовлено та направлено до відповідних судів 8 процесуальних документів, що стосуються судових проваджень.
Посадовці відділу підвищували професійні здібності, взявши участь у 2 онлайн семінарах, що стосуються функціонування місцевого самоврядування.
Крім того, відділом вживалися заходи щодо здійснення технічної інвентаризації та державної реєстрації права комунальної власності на об’єкти нерухомого майна, що знаходяться на території громади.
ВІДДІЛ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я
Відділ з питань охорони здоров'я Горохівської міської ради виконує завдання що стосуються забезпечення реалізації на території Горохівської міської територіальної громади державної політики у сфері охорони здоров’я щодо захисту та зміцнення громадського здоров’я, забезпечення доступності та якості медичної допомоги, забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення, здійснення контролю за дотриманням законодавства в сфері охорони здоров’я, в тому числі стандартів надання медичної допомоги, визначених Центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я та реалізації стратегії розвитку сектору охорони здоров'я як складової Стратегії соціально-економічного розвитку Громади.
В процесі реалізації визначених завдань та повноважень відділ взаємодіє з установами та закладами охорони здоров'я, що підпорядковані міській раді, з Горохівським відділенням Луцького районного відділу ДУ «Волинський ОЦКПХ МОЗ».
Протягом січня 2025 року начальником відділу, здйснювалась пдготовка проведення засідання Координаційної ради з питань охорони та зміцнення здоров'я Горохівської міської ради. Підготовлено проект рішення виконавчого комітету Горохівської міської ради, що стосувалось підтримання громадської ініціативи щодо створення Пунктів здоров'я у населених пунктах громади. Здійснювалась координація щодо виконання закладами охорони здоров'я, що підпорядковані міській раді розпоряджень міського голови, щодо приведення у відповідність пакету медико-технологічної документації відповідно до медичних стандартів та чинного законодавства, щодо створення міждисциплінарної команди; щодо впровадження єдиної медико-інформаційної системи усіх закладів охорони здоров'я Горохівської міської ради.
Відділом опрацьовувались листи, щодо надання запитуваної їнформації, стосовно сфери охорони здоров'я. У програмі АСКОД зареєстровано 8 вхідних листів, на більшість з них надано письмову відповідь, також листування здійснювалось через офіційну електронну адресу відділу. З метою обізнаності жителів громади на офіційній сторінці міської ради розміщено інформаційні матеріали, що стосуються змін в законодавстві (скасування МЕК, доступності отримання ліків через проект «Укрпошта. Аптека» та інше), публікації щодо цього опубліковано у місцевій газеті «Горохівський вісник».
ВІДДІЛ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ТА ОХОРОНИ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
Протягом січня 2025 року відділом було:
надано 44 витяги з Державного земельного кадастру на замовлення фізичних та юридичних осіб;
підготовлено 50 проектів рішень для розгляду на сесії міської ради;
на звернення юридичних та фізичних осіб підготовлено 21 відповідь;
розглянуто та погоджено 29 документацій із землеустрою;
Надано 23 усних консультацій щодо роз’яснення чинного земельного законодавства щодо оформлення права власності на земельні ділянки відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 26 грудня 1992 року № 15-92 “Про приватизацію земельних ділянок”, оформлення права власності на земельну частку (пай), передачі земельної ділянки в користування на умовах оренди для ведення городництва, продовження договорів оренди земельної ділянки, внесення змін до діючих договорів оренди, укладення договорів особистого строкового сервітуту на земельну ділянку.
Проведений 1 аукціон з продажу права оренди на земельну ділянку площею
Підготовлені переліки орендарів (фізичних та юридичних осіб), з якими укладено договори оренди землі комунальної власності станом на 01.01.2025 року (на виконання вимог Податкового кодексу).
ВІДДІЛ «ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ»
Протягом лютого 2025 року до відділу «Центр надання адміністративних послуг» звернулось 2455 громадян. Прийнято 1711 пакетів документів. Видано 1393 результати адмінпослуг. Надано 108 усних консультацій.
Видано 382 інформації про місце реєстрації (проживання), витягів про зареєстрованих осіб - 336, зареєстровано/знято з реєстрації 39 осіб.
Оформлено 39 ID-паспортів, 79 закордонних паспортів.
Прийнято пакетів документів для реєстрації нерухомості й отримання інформації про нерухоме майно - 279.
Прийнято пакетів документів для соціальних послуг - 386.
СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ
Станом на 01 березня 2025 року на обліку служби у справах дітей міської ради перебуває 61 дитина.
З них: 47 – які виховуються в сім’ях, в яких батьки ухиляються від виконання батьківських обов’язків.
Також на первинному обліку служби у справах дітей перебуває 54 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, з них – 6 дітей-сиріт, 48 – діти, позбавлені батьківського піклування. На території громади проживає 78 дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування.
У громаді функціонує 4 ДБСТ, в яких виховується 25 статусних дітей та 1 ПС (3 прийомних дітей).
Станом на 01.03.2025 року на території громади проживає 92 дитини, яким надано статус дітей, які постраждали внаслідок воєнний дій та військових конфліктів.
Протягом лютого працівниками служби у справах дітей було обстежено умови проживання дітей, які опинились в складних життєвих обставинах та дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, котрі проживають в сім’ях опікунів, піклувальників на території Підберезівського, Терешківцівського, Мирненського Журавниківського старостинських округів та м. Горохів. Усього обстежено 20 сімей, де виховується 52 дітей.
У лютому 2025 року проведено 1 засідання комісії з питань захисту прав дитини на якому розглянуто 10 питань, що стосуються соціального захисту дітей, а саме: надання статусу дітей, які постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, надання висновків до суду про доцільність позбавлення матері батьківських прав та поновлення у батьківських правах матері дітей, про вибуття дітей в сім’ї патронатного вихователя та припинення дії договорів про патронат і інші питання, що стосуються соціального захисту дітей.
За результатами проведення комісії працівниками служби підготовлено 12 проєктів рішень виконавчого комітету міської ради з питань соціального захисту дітей.
Також, 25 лютого 2025 року відбулося чергове засідання міждисциплінарної команди для соціального захисту дітей, влаштованих у сім’ю патронатного вихователя Шморгуна М.А., координацію роботи якої здійснює Служба у справах дітей Горохівської міської ради.
За результатами проведеної роботи членами міждисциплінарної команди було підготовлено висновок МДК про вибуття дітей в сім’ї патронатного вихователя та припинення дії договорів про патронат.
Робота міждисциплінарної команди для соціального захисту дітей, влаштованих у сім’ю патронатного вихователя Шморгуна М.А. завершена позитивно, оскільки біологічні батьки дітей мінімізували негативний вплив обставин, які заважали їм належним чином займатись вихованням дітей, а патронатна сім’я в яку були влаштовані діти запобігла потраплянню їх в державні заклади, сприяла збереженню їх психічного здоров’я та зв’язків з біологічною родиною до якої невдовзі діти і повернуться.
06 лютого 2025 року службою у справах дітей міської ради був організований та проведений круглий стіл для батьків-вихователів та прийомних батьків, що проживають на території громади та виховують дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування на тему: «Соціально-правовий захист дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, які влаштовані в дитячі будинки сімейного типу та прийомні сім’ї».
Участь у проведенні кругового столу прийняв міський голова Віктор Годик, котрий переймається проблемами розвитку сімейних форм виховання в громаді, завідувач відділення соціальної роботи КУ «Центр надання соціальних послуг» міської ради Марія Витрищук, котра розповіла про соціальне супроводження дитячих будинків сімейного типу та прийомної сім’ї, Віра Іванюк – начальник відділу соціального захисту управління з гуманітарних питань міської ради, котра проінформувала дорослих про грошове забезпечення дитячих будинків сімейного типу та прийомної сім’ї, практичний психолог комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» міської ради Марину Сокол, яка підготувала для батьків-вихователів змістовну та дуже цікаву інформацію щодо профілактики суїцидальної поведінки серед дітей в умовах воєнного стану в країні (психологічні поради дорослим, як розпізнати тривожні сигнали у поведінці дітей).
Підбила підсумки наради начальник служби у справах дітей міської ради Інна Шеремета, котра наголосила, що лише завдяки спільній взаємодії усіх суб'єктів соціальної роботи із батьками-вихователями, прийомними батьками буде досягнуто позитивних результатів з питань соціального захисту влаштованих дітей. Посадовиця подякувала дорослим за їх велике небайдуже серце та турботу, яку вони дарують дітям із непростою долею.
Завідувачем сектору з питань опіки та піклування служби у справах дітей міської ради Тетяною Карпук для дорослих було підготовлено та проведено анонімне анкетування з питань виховання влаштованих дітей, а також щодо проведення подібних зустрічей. Робота у даному напрямку триває.
13 лютого 2025 року службою у справах дітей міської ради був організований та проведений виховний захід для дітей-вихованців дитячих будинків сімейного типу та дітей із прийомних сімей: «Профілактика правопорушень серед дітей та інших негативних явищ у молодіжному середовищі. Формування правосвідомості та правової поведінки дітей, відповідальності за своє життя», який мав на меті поглибити знання дітей про правові норми у суспільстві, а також настання віку із якого дитина несе адміністративну або кримінальну відповідальність, види покарання, які застосовуються до неповнолітніх за скоєння адміністративних проступків чи кримінальних злочинів, формування альтернативних методів вирішення суперечок між однолітками, які не включають насильство або правопорушення.
Участь у проведенні даного заходу також прийняли працівники правоохоронних органів: інспектор сектору ювенальної превенції Луцького РУП ГУНП у Волинській області Сніжана Лапків та інспектор з дотримання прав людини відділення поліції №2 м. Горохів Луцького РУП ГУНП у Волинській області Інна Смага, які розповіли присутнім учасникам заходу про профілактику правопорушень серед дітей, їх відповідальність за вчинення адміністративних проступків та злочинів, відповідно до законодавства, а також про правила безпечної поведінки в інтернеті та ризики з якими можуть зіштовхнутись діти у віртуальному середовищі: кібербулінг, витік особистих даних, шахрайство та негативний контент.
Завідувач сектору з питань опіки та піклування служби у справах дітей міської ради Тетяна Карпук підготувала для дітей-вихованців та прийомних дітей практичне заняття на тему: «Я відповідальний за своє майбутнє. Знай свої права та виконуй свої обов’язки», де розповіла дітям про історію розвитку прав дитини, перші нормативні документи в яких було зафіксовано право дитини, а також Конвенцію ООН про права дитини, яка є міжнародним документом, що регулює і сьогодні права і обов’язки дітей.
На виконання листа Державної служби України у справах дітей від 21.01.2025 року за №351/05.01.-2 щодо протидії насильства службою у справах дітей міської ради було ініційовано проведення загальношкільних батьківських зборів у навчальних закладах громади (ліцеях та гімназіях) за участю спеціалістів служби у справах дітей, працівників правоохоронних органів, фахівців комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Горохівської міської ради спільно із дирекцією навчальних закладів з метою попередження випадків правопорушень за участю неповнолітніх, а також попередження насильства серед дітей та проти дітей.
На протязі лютого 03, 04, 07, 11, 12 та 18 лютого 2025 року завідувач сектору з питань опіки та піклування служби у справах дітей Тетяна Карпук та головний спеціаліст служби у справах дітей Ольга Шевчук спільно із інспектором сектору ювенальної превенції Луцького РУП ГУНП у Волинській області Сніжаною Лапків, фахівцями соціальної роботи КУ «Центр надання соціальних послуг» міської ради взяли участь у загальношкільних батьківських зборах в: Горохівському ліцеї №2 (03 лютого 2025 року), Горохівському ліцеї №1 ім. І.Я. Франка (04 лютого 2025 року), Скобелківській гімназії Горохівської міської ради (07 лютого 2025 року), Журавниківській гімназії Горохівської міської ради (11 лютого 2025 року), Мирненському ліцеї Горохівської міської ради (12 лютого 2025 року) та Підберезівського ліцею Горохівської міської ради (18 лютого 2025 року), де з батьками була проведена профілактична робота щодо попередження випадків правопорушень за участю неповнолітніх, формування правосвідомості та правової поведінки дітей.
Службою у справах дітей міської ради для батьків були підготовлені та роздані інформаційні матеріали на тему: «Як діяти батькам у випадку булінгу (поради психологів та соціальних працівників). Всього було охоплено профілактичною роботою 490 батьків та роздано 329 інформаційних пам’яток.
Робота працівників служби у справах дітей у даному напрямку триває.
Крім цього спеціалісти служби у справах дітей прийняли участь у 6 судових засіданнях по питаннях: позбавлення одного із батьків батьківських прав, визначення способу участі одного з батьків у вихованні дитини, вчинення кримінального правопорушення неповнолітнім та інші, що пов’язані із захистом прав дітей.
Спеціалісти служби у справах дітей постійно підвищують свої професійні та кваліфікаційні здібності, тому у лютому пройшли онлайн курс навчання в за загальною короткостроковою програмою «Організація діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування», який був організований Волинським регіональним центром підвищення кваліфікації.
Також працівники служби у справах дітей 27 лютого 2025 року взяли участь у онлайн-вебінарі "Право дитини на сім’ю: обговорення Стратегії забезпечення права кожної дитини на зростання в сімейному оточенні", який був організований СОС Дитячі Містечка.
ВІДДІЛ ОСВІТИ
Проведено наради керівників закладів загальної середньої освіти, позашкілля та закладів дошкільної освіти.
Забезпечено доставку підручників для учнів 1, 11 класів в заклади загальної середньої освіти Горохівської міської ради за програмою НУШ в кількості 424 підручники.
Забезпечено проведення у закладах освіти Горохівської міської ради заходів з нагоди Дня пам’яті Героїв Небесної Сотні, Дня єднання, Дня Державного Герба України, Міжнародного Дня рідної мови, з нагоди 3-ої річниці повномасштабного вторгнення росії в Україну.
Проведено ІІ (територіальний) етап змагань «Пліч-о-опліч всеукраїнські шкільні ліги» серед учнів ЗЗСО з волейболу, гандболу, футзалу та ХХІ Спортивні ігри школярів серед учнів закладів освіти з шашок та шахів.
Підготовлено 3 проєкти рішень на сесію Горохівської міської ради.
Забезпечено проведення загальношкільних батьківських зборів в ЗЗСО за участю спеціалістів служби у справах дітей, працівників правоохоронних органів, фахівців центру надання соціальних послуг щодо попередження випадків правопорушень за участю наповнолітніх, а також попередження насильства серед дітей та проти дітей.
Брали участь у проведені інституційного аудиту в Горохівському ліцеї №2.
Брали участь в обстеженні закладів освіти Луцьким РУ Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області щодо дотримання вимого законодавства в частині харчування дітей.
Брали участь в розширеному засіданні колегії управління освіти і науки Волинської ОДА на тему: «Про результативність роботи установ та закладів освіти області у 2024 році та завдання щодо реалізації освітньої політики в регіоні на 2025 рік».
Забезпечено участь здобувачів освіти у ХУІІ обласного турніру юних правознавців.
Затверджене весняне меню для ЗЗСО та ЗДО.
Підготовлено та надіслано в заклади освіти Горохівської міської ради та обласні установи - 39 інформаційних листів.
Видано 16 наказів відділу освіти з питань основної діяльності.
ВІДДІЛ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ.
За січень 2025 року прийнято та зареєстровано 16 рішень та 18 заяв відповідно до закону України « Про соціальні послуги» для надання та зняття соціальних послуг КУ « Центр надання соціальних послуг» . Обстежено 41 домогосподарство матеріально-побутових умов сім’ї для призначення соціальних виплат ( субсидія, тверде паливо, пільги з оплати комунальних послуг, догляд за інвалідом 1-2 групи внаслідок психічного розладу, допомога одиноким матерям, багатодітна сім’я, пільга УБД, допомога на лікування.)
Для 2 осіб визначено ступінь індивідуальних потреб отримувача соціальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, та призначено компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі.
Надано консультацію для 2 осіб щодо подачі документів на присвоєння Почесного звання «Мати героїня». 42 особам проведено нарахування та сформовано відомості для виплати компенсаційних виплат, особам, які надають соціальні послуги. Проінформовано 26 осіб (власників домогосподарств), які отримували компенсацію виплат, що пов’язані з безоплатним тимчасовим розміщенням (перебуванням) ВПО, які перемістилися в період воєнного стану, про передачу до органів Пенсійного фонду України функцій з призначення та виплати компенсації витрат. Внесено 6 осіб в реєстр громади ВПО, видано 5 довідок ВПО, призначено 3 особам допомогу на проживання внутрішньо переміщеним особам. Прийнято та внесено в базу ЄСС 3 заяви щодо призначення допомоги на проживання ВПО із урахуванням змін.
Організовано 10 заходів з сім’ями загиблих та військовослужбовців , завдяки підтримці Українського Жіночого Фонду у межах проєкту « З гір на долину біжу, стрибаю, рину!»
Підготовлено та подано заявку для участі в проєкті « Співдія у відновленні громад», який реалізується за підтримки проєкту USAID «Підвищення ефективності роботи та підзвітності органів місцевого самоврядування».
Подано 23 звітів, контролів, інформацій різних форм .
Протягом місяця працівники відділу прийняли участь у 6-ох онлайн-заходах згідно змін у законодавстві соціального захисту.
Зібрано та подано потреби для сімей загиблих військовослужбовців, та прийнято пакет документів для виплати грошової допомоги сім’ям військовослужбовців. Зібрано інформацію для заповнення облікових карток 85 загиблих військовослужбовців. Проінформовано сім’ї зниклих безвісти та осіб перебуваючих в полоні про зміни до порядку виплати одноразової грошової допомоги їх родинам.
Забезпечено благодійною допомогою 87 сімей ВПО ( вживаний одяг, взуття, постіль, побутова хімія ) від благодійного фонду с. Озерце, Ківерцівського району. Від благодійної організації «Добра справа» виділено 210 подарунків:
для сімей загиблих-66 шт.,
зниклих безвісти-35 шт.,
дітям на інклюзивному навчанні-41 шт.,
СЖО-68 шт.
Від благодійної організації «Мрія» для дітей зниклих безвісти виділено 37 новорічних подарунків та 20 світлодіодних ламп. Благодійна Організація БФ «УФБП» м. Радехів надала 60 сім’ям ВПО та СЖО 420 пляшок Квас «Тарас» хлібний.
Обстежено та здійснено виїзд до 1 сім’ї для встановлення факту здійснення (не здійснення) догляду за особами з інвалідністю 1 чи 2 групи, та особами, які потребують постійного догляду, що є підставою виїзду за межі України згідно постанови 1044 від 10.09.2022 року.
Сформовано пакет документів та видано 11 особам додаток № 8 (акт про встановлення факту здійснення особою постійного догляду відповідно постанови 560 ).
Подано заявку про участь в експериментальному проекті із запровадження комплексної соціальної послуги з формування життєстійкості.
ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ
У січні 2025 року у відділі культури зареєстровано 28 документів вхідної кореспонденції, 15 вихідної. Підготовлено 8 інформацій на документи, які на контролі у Горохівській міській раді та департаменті культури, молоді та спорту Волинської обласної державної адміністрації.
Підготовлено 2 проекти наказів управління з гуманітарних питань Горохівської міської ради.
У 1-ій декаді січня робота відділу культури управління з гуманітарних питань, структурних підрозділів була спрямована на підготовку статистичних звітів по підсумках роботи за 2024 рік. Було підготовлено звіти з охорони культурної спадщини, зведені звіти про діяльність клубних, бібліотечних закладів, звіти про діяльність музею, музичної школи, кадрової роботи. Проведено аналіз якісного складу працівників галузі культури.
Відділом культури проведено нараду з керівниками клубних установ громади по наданню консультацій щодо підготовки та проведення презентацій діяльності клубних закладів.
Відділом культури спільно з Горохівським народним домом «Просвіта» підготовлено та проведено вечір пам’яті заслуженого працівника культури України, ветерана галузі, самодіяльного композитора, диригента Петра Пилиповича Старушика «Я Богу дякую за все…». Працівники культури громади взяли участь у відкритті банера Горохівському митцю.
Відділом культури, Горохівським народним домом «Просвіта», Горохівською центральною бібліотекою підготовлено та проведено тематичний вечір до Дня Соборності України «Україна-Соборна та єдина, нам її історію творить». Такі ж заходи були проведені у сільських закладах культури Горохівської громади.
У громаді проведено заходи до Дня пам’яті Героїв Крут.
Творчі колективи Горохівської громади взяти участь в обласному культурно-мистецькому проєкті «Любіть Україну».
ВІДДІЛ МОЛОДІ ТА СПОРТУ
У січні 2025 року за сприяння відділу молоді та спорту управління з гуманітарних питань Горохівської міської ради в громаді розпочався ІV відкритий чемпіонат з тенісу настільного «Ліга м.Горохів», який проходитиме протягом січня-березня. Учасники чемпіонату змагатимуться у 4 категоріях.
Започатковано проведення відкритого чемпіонату Горохівщини з волейболу серед чоловіків 2025 рік, до участі в якому заявилося 8 команд Горохівської громади та колишнього Горохівського району.
Збірна команда громади взяла участь ІII турі відкритого чемпіонату м.Луцька з волейболу серед чоловічих та жіночих команд сезону 2024/2025.
Денис Братунь, житель м.Горохів взяв участь у відкритому чемпіонаті Волинської області з шашок серед осіб з порушенням зору, слуху та опорно-рухового апарату, який відбувся в м.Луцьк.
УПРАВЛІННЯ ФІНАНСІВ
Надходження власних доходів за 2 місяці 2025 року склали 33 388,5 тис. гривень при плані на 2 місяці 28 184,4 тис. гривень, що становить 118,5 відсотків, додатково отримано 5 204,1 тис. гривень. Порівняно з відповідним періодом минулого року доходи загального фонду по бюджету міської територіальної громади збільшились на 9 626,3 тис. гривень.
Приріст власних доходів забезпечено в основному за рахунок надходження податку та збору на доходи фізичних осіб, акцизному податку, платі за землю, єдиному податку.
Зокрема у структурі надходження дохідної частини місцевого бюджету станом на 01.03.2025 року найбільшу питому вагу складає податок та збір на доходи фізичних осіб - 56,6 відсотка. Обсяг фінансового ресурсу, який залишається в громаді від надходжень цього виду податку становить 64 відсотки, надходження якого становить 18 912,8 тис. гривень при плані на 2 місяці 16 216,9 тис. гривень, приріст проти минулого року - 6 040,4 тис. гривень.
Надходження по платі за землю склали 2 127,6 тис. гривень, додатково отримано 457,6 тис. гривень, єдиний податок виконаний та отримано понад план 531,1 тис. гривень. Нерухоме майно відмінне від земельної ділянки надійшло в сумі 1 081,2 тис. гривень при плані на 2 місяці 1 046,5 тис. гривень, що становить 103,3 відсотки.
Внутрішні податки на товари та послуги надійшли в сумі 2 145,4 тис. гривень при плані 1 490,0 тис. гривень , що становить 144 відсотки.
Неподаткові надходження становлять 989,6 тис. гривень при плані 677,4 тис. гривень.
Базова дотація з державного бюджету надійшла в повному обсязі в сумі 2 603,0 тис. гривень, також в бюджет громади надійшли освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам в сумі 14 293,8 тис. гривень, субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами – 42,4 тис. гривень, субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення доплат педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти – 1 513,2 тис. гривень, субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції надійшла в сумі 178,5 тис. гривень, субвенція з місцевого бюджету на забезпечення діяльності фахівців із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб та окремі заходи з підтримки осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 61,4 тис. гривень та іншої субвенції з місцевого бюджету поступило 359,7 тис. гривень.
До спеціального фонду бюджету надійшло 6 889,8 тис. гривень, в тому числі власні надходження бюджетних установ – 432,9 тис. гривень, кошти від продажу землі і нематеріальних активів – 6 444,0 тис. гривень, а саме: кошти від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності, та земельних ділянок, які знаходяться на території Автономної Республіки Крим – 6 073,5 тис. гривень; кошти від викупу земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної та комунальної власності, передбачених пунктом 6-1 розділу Х «Перехідні положення» Земельного кодексу України – 370,5 тис. гривень, інші податки та збори - 12,9 тис. гривень .
Рівень виконання доходів загального фонду бюджету міської територіальної громади забезпечив фінансування бюджетних видатків на 16,2 відсотка до затверджених уточнених річних бюджетних призначень. На фінансування передбачених у бюджеті видатків за два місяці спрямовано коштів загального фонду в сумі 43 397,5 тис. гривень.
В загальних видатках бюджету 80,1 відсотка профінансовано на заробітну плату з нарахуваннями або 34 787,0 тис. гривень; 6,4 відсотка на оплату енергоносіїв та комунальних послуг або 2 790.6 тис. гривень; 3,3 відсотка на використання товарів і послуг або 1 395,9 тис. гривень (харчування – 464,4 тис. гривень), 9,9 відсотка на поточні трансферти або 4 281,0 тис. гривень (благоустрій, трансферти підприємствам та населенню) та 0,3 відсотка поточні трансферти органам державного управління інших рівнів або 143,0 тис. гривень.
Передано коштів із загального фонду до бюджету розвитку спеціального фонду на фінансування капітальних видатків в сумі 14 019,4 тис. гривень.
Забезпечена своєчасна виплата заробітної плати працівникам бюджетної сфери. Розрахунки за енергоносії та комунальні послуги установами, що фінансуються з місцевих бюджету проводяться своєчасно.
В загальних видатках бюджету видатки на фінансування установ та закладів освіти склали – 68,0 відсотка, соціальний захист та соціальне забезпечення – 3,4 відсотка, культура і мистецтво – 4,1 відсотка, фізична культура і спорт – 1,5 відсотка, ЖКГ – 3,4 відсотка, управління – 13,5 відсотка, інші – 6,1відсотка.
Станом на 01.03.2025 року в зв'язку з особливостями бюджетного процесу в умовах воєнного стану кредиторська заборгованість по загальному фонду бюджету становить 140,8 тис. гривень та по спеціальному фонду 12,5 тис. гривень.
ВІДДІЛ ІНФРАСТРУКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БЛАГОУСТРОЮ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА МАТЕРІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Відділом інфраструктури, житлово-комунального господарства, благоустрою, капітального будівництва та матеріального забезпечення виконавчого комітету Горохівської міської ради у січні 2025 року проведена робота з початком фінансового року, затверджені кошториси та штатний розпис. Подано річні звіти в ДКСУ та податкову інспекцію.
По Програмі благоустрою і розвитку житлово-комунального господарства Горохівської міської ради на 2025-2027 роки» було освоєно коштів по ТзОВ «Еталон» в сумі 680657,48 грн., по КП «Веселка» 48313,80 грн.
У січні зареєстровано в програмі АСКОД 81 лист вхідної кореспонденції та 48 листів вихідної.
На звернення старостів, ТзОВ «Еталон», Горохівського ВУЖКГ, направлено клопотання в державну екологічну інспекцію у Волинській області та ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» щодо участі представників цих організацій в роботі комісії з обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню чи пересадженню у зв’язку з впорядкуванням чи забудовою земельних площ на території Горохівської міської ради. Відбулося два виїзди цієї комісії з обстеження зелених насаджень в м. Горохів біля АЗС по вул. Львівській, водозаборі міста, в селах Мислині і Звиняче вздовж автомобільної дороги місцевого значення в межах населених пунктів та підготовлено відповідні акти обстеження.
ВІДДІЛ МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ
Протягом січня відділ містобудування та архітектури отримав та обробив різноманітні документи, пов'язані з містобудівними питаннями та архітектурними проектами.
У січні надавалися усні консультації громадянам, що стосувалися різних питань містобудування та архітектури в ТГ.
Протягом місяця було видано 4 накази для присвоєння адрес нерухомому майну на території Горохівської територіальної громади.
Проведено 1 громадське обговорення щодо затвердження містобудівної документації в м. Горохів. Під час обговорень розглянуто пропозиції жителів, враховано їх зауваження та внесено корективи до проектів.
На виконання Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», постанови КМУ від 05.03.2024 № 254 «Деякі питання реалізації експериментального проекту щодо створення Єдиного державного реєстру адміністративно-територіальних одиниць та територій територіальних громад, Єдиного державного реєстру адрес, Реєстру будівель та споруд у складі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва», продовжується робота щодо наповнення ЄДРА, а саме зазначення місцезнаходження наявних адрес будівель і споруд.
Враховуючи розпорядження Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2021 року №366-р «Про схвалення Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період 2030 року», підготовлено та затверджено Положення про Раду безбар’єрності Горохівської міської територіальної громади, а також склад Ради безбар’єрності.
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ"
У відділенні соціальної роботи перебуває 30 сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах, в яких виховується 65 дітей та 24 опікунських сімей, де виховується 50 дітей.
В лютому місяці 2025 року проведено оцінку потреб сімей/осіб та підготовлено висновок 10 сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують надання соціальних послуг. Обстежено та здійснено оцінку потреб особи з інвалідністю 1 групи, зібрано пакет документів для влаштування в психоневрологічний інтернат.
Протягом лютого 2025 року надано такі послуги:
послуга соціального супроводу 6 сім’ям СЖО;
послуга інформування 10 сім’ям;
соціальна профілактика 6 сім’ям;
консультування 16 сім’ям;
послуга соціального супроводу ДБСТ 4 сім’ям та 1 прийомній сім’ї, в даних сім’ях виховується 28 дітей;
соціальний супровід сімей під опікою та піклуванням 6 сімей;
- Фахівцем із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб було прийнято 22 звернення, а саме: від учасників бойових дій – 6 звернення; членів сімей осіб, які зникли безвісти за особливих обставин під час проходження військової служби – 12 звернень, сім’ї загиблих військовослужбовців - 4. Взяв участь у ярмарці ветеранського бізнесу, у м. Луцьк.
Провідним психологом було надано соціально психологічну допомогу для: 2 членів сімей безвісти зниклих військовослужбовців; 7 членів сімей загиблих військовослужбовців; 8 сімей СЖО, 4 особи, які відбувають покарання, та організовувано одну групу взаємопідтримки для дружин загиблих воїнів. Було проведено дві консультації з дружинами діючих військовослужбовців, та з двома неповнолітніми. В 4 навчальних закладах взяла участь в просвітницьких заходах для батьків та двох гімназіях – інформаційні вісники для учнів. Брала участь у одному навчальному заході у м. Луцьк (Батьківство без стресу), та одному у м. Львів з питання життєстійкість.
- Відділенням організації надання адресної натуральної та грошової допомоги було надано 71 соціальну послугу натуральної допомоги (перукаря) та підписано 6 договорів з особами на отримання соціальної послуги натуральної допомоги. Було видано засоби реабілітації на прокат для двох потребуючих осіб.
- Відділенням соціальної допомоги вдома надано 1486 послуг для 155 осіб. Взято на обслуговування п’ять одиноко проживаючих осіб похилого віку, з них двоє – батьки загинувшого воїна. Спільно з працівниками служби порятунку проведено обстеження житлових приміщень 15 одиноко проживаючих громадян похилого віку, щодо своєчасної підготовки житла до осінньо – зимового періоду. Здійснено оцінку якості надання соціальної послуги догляд вдома двом соціальним робітникам.
- Здійснено оцінку потреб для 62 сім’ї безвісти зниклих військовослужбовців.
Комунальною установою «Центр надання соціальних послуг» Горохівської міської ради в лютому місяці проведено одне засідання групи взаємопідтримки для сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах.
Протягом лютого місяця 2025 року КУ «ЦНСП» Горохівської міської ради спільно з сектором ювенальної превенції Луцького РУП ГУНП у Волинській області та ССД Горохівської міської ради були проведені профілактичні заходи з батьками та учнями в закладах освіти в Горохівських ліцеях №1, № 2, Мирненському, Підберезівському та Скобелківській та Журавниківській гімназіях, щодо попередження випадків правопорушення за участю неповнолітніх, попередження насильства серед дітей, проти дітей профілактики домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі. З батьками обговорено питання, щодо належного виконання батьківських обов'язків з виховання та догляду за дітьми, недопустимості порушення їх прав.
Також відповідні профілактичні заходи були проведені на території Терешківського та Мирненського старостинських округів для сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах, дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, які проживають в сім’ї опікунів, піклувальників. Під час зазначених заходів були розповсюджені відповідні друковані матеріали.
- Мобільною бригадою соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі Горохівської ТГ в лютому місяці здійснено 1 виїзд в сім’ю, щодо якої отримано повідомлення про вчинення домашнього насильства. В даній сім'ї здійснено оцінку потреб сімей, визначені їх індивідуальні потреби та перелік послуг, які потребує відповідна родина. Крім цього, проведено роз'яснювальну роботу, щодо недопущення випадків насильства в родині, попереджено про правову відповідальність згідно чинного законодавства за його вчинення.
Фахівцями із соціальної роботи КУ «ЦНСП» Горохівської міської ради протягом лютого місяця, було здійснено 16 виїздів у сім'ї, які перебувають у складних життєвих обставинах з метою проведення роз'яснювальної та інформаційної роботи, щодо профілактики домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі. З батьками обговорено питання, щодо належного виконання батьківських обов'язків з виховання та догляду за дітьми, недопустимості порушення їх прав.
ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ГОРОХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Упродовж січня 2025 року працівниками Центру професійного розвитку педагогічних працівників працювали над створенням програм підвищення кваліфікації та підготовкою сертифікатів про підвищення кваліфікації, надавали консультації педагогічним працівникам стосовно різних питань їхнього професійного зростання.
Було проведено ряд заходів, а саме:
6.01. АРТ-терапевтичний захід для молоді!
13. 01. «Теоретичні та практичні основи конструювання компетентнісного уроку відповідно до Концепції НУШ»
15.01 «Викладання громадянської освіти в 7-му класі: навчальна програма і методика»
16. 01 Група взаємопідтримки для педагогів ЗЗСО
17.01 воркшоп для працівників психологічної служби закладів освіти «Превенція суїцидальної поведінки серед дорослих. Навички гейткіпера».
29.01 арт-тур “За лаштунками полотна”
30.01майстер клас з Юрієм Домовесовим “Роль образотворчого мистецтва у формуванні креативних навичок учнів”