Інформація про стан роботи із зверненнями громадян в Горохівській міській територіальній громаді за 2024 рік

Дата: 03.02.2025 09:40
Кількість переглядів: 18

Фото без описуГорохівська міська  рада в своїй роботі зі зверненнями громадян керується Конституцією України, Законом України від 02.10.1996 № 393 «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі Указ) та Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348.

Протягом 2024 року до Горохівської міської ради, її структурних підрозділів та старостинських округів від жителів громади та інших регіонів  надійшло 1540 пропозицій, заяв та скарг, що на 136 звернень більше  ніж за відповідний період минулого року (таблиця 1). З них 785 були письмовими та 755 звернень надійшло на особистих прийомах керівництва міської ради (таблиця 2). Серед загальної кількості  звернень, які надійшли, 88 були колективними. Основні питання з якими зверталися мешканці колективно відносяться до  питань комунального господарства, освіти, земельних відносин, сімейної політики та захисту прав дітей.

 Протягом звітного періоду звернулося 655 громадян з числа  соціально-незахищених верств населення, що складає 43 % від загальної кількості. З них: 428 звернень надійшло від учасників війни, бойових дій, 61 звернення від осіб з інвалідністю, 79 звернень від ветеранів праці, пенсіонерів, 10 звернень від дітей війни, 73 звернення від членів багатодітних сімей, одиноких матерів та матерів-героїнь, 4 звернення від учасників ліквідації аварії на ЧАЕС та 6 звернень від внутрішньо переміщених осіб (таблиця 3). Також варто відмітити, що із загальної кількості звернень протягом 2024 року до міської ради звернулось 188 членів сімей військовослужбовців, які на даний час перебувають на службі в ЗСУ та беруть участь у відбитті  військової агресії російської федерації проти України та 98 сімей військовослужбовців що загинули (померли), захищаючи Батьківщину. Особлива увага приділялася  вирішенню проблем з якими вони зверталися. Відповідно до рішення Горохівської міської ради від 02 квітня 2021 року №7-11/2021 «Про цільову Програму соціального захисту населення на 2021-2025 роки» та Порядку використання коштів місцевого бюджету для надання грошової допомоги громадянам, які опинилися в складних життєвих обставинах, та іншим категоріям громадян, затвердженого рішенням Горохівської міської ради від 15 липня 2024 року №38-8/2024, Порядку використання коштів місцевого бюджету для надання грошової допомоги особам, які беруть (брали) участь у захисті Батьківщини, та членам їх сімей, затвердженого рішенням Горохівської міської ради від 15 липня 2024 року №38-7/2024, протягом 2024 року було надано матеріальну допомогу:

особам, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують значних витрат на лікування  (297 громадянам);

на поховання безробітних, незастрахованих осіб (25 громадянам);

військовослужбовцям, членам сімей (родинам) військовослужбовців, які беруть участь у відбитті військової агресії Російської Федерації проти України (174 громадянам);

на лікування поранених військовослужбовців (82 громадянам);

сім’ям військовослужбовців зниклих безвісти (66 громадянам);

сім’ям загиблих військовослужбовців (87 громадянам);

на оздоровлення дітей загиблих військовослужбовців (5 громадянам);

сім’ям на відшкодування збитків завданих пожежею (9 громадянам);

на відшкодування збитків завданих стихійним лихом (6 громадянам);

батькам - вихователям дітей, що перебувають в ДБСТ (5 громадянам);

спілці ліквідаторів аварії на ЧАЕС;

громадській організації «Ветеранів Афганістану».

Загалом протягом 2024 року до керівництва Горохівської територіальної громади звернулось 2702 громадянина, якими було порушено 1540 питань. За спектром і характером основні питання, з якими вони звертались, характеризуються таким чином:

- на першому місці  питання  соціального захисту населення, зареєстровано 795 заяв, що складає 52% від загальної кількості звернень. Звернення надходили стосовно надання одноразових матеріальних допомог.

- на другому місці - сім’ї та дітей, по цих питаннях зареєстровано 220 звернень, які складають 14%   від загальної кількості.

Також мешканці громади звертались по питаннях аграрної політики і земельних відносин (183 звернення), житлової політики (143 звернення), комунального господарства (60 звернень), охорони здоров’я (30 звернень), транспорту і зв’язку (26 звернень), екології та природних ресурсів (19 звернень), освіти (16 звернень), діяльності органів місцевого самоврядування (18 звернень), праці та заробітної плати (17 звернень) та ін. (таблиця 4).

З усіх питань 902 вирішено позитивно (59%), на 631 звернення надано змістовні роз’яснення (41%), на 4 звернення відмовлено у задоволенні, та 3 звернення перебувають на розгляді (таблиця 5).

З жовтня 2015 року набув чинності Закон України від 02.07.2015 №577-VIII «Про внесення до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції». На офіційному сайті Горохівської міської ради створено систему петицій та електронних звернень, на яку напротязі звітного періоду надійшло 3 електронних звернення.

Також в міській раді функціонує «Телефон довіри», затверджений розпорядженням міського голови від 30 грудня 2020 року №188.

Провівши аналіз надходження звернень варто відмітити, що найбільше надійшло до міської ради – 663 звернення. До старостинських округів громади надійшло 576 звернень, до виконавчих органів та структурних підрозділів міської ради - 301 звернення. (таблиця 6, 6,1, 6,2, 6,3).

Щодо надходження звернень громадян до міської ради за територіальною ознакою варто відмітити, що найбільше зверталися жителі м.Горохів (393 громадяни), с.Охлопів (348 громадян), с.Підбереззя (114 громадян), с.Озерці (104 громадяни), с.Лемешів (101 громадянин), с.Печихвости (85 громадян), с.Звиняче (82 громадянина), с.Рачин (67 громадян) та с.Зеленолужне (50 громадян). (таблиця 7).

З вищестоящих органів влади протягом 2024 року надійшло 2 звернення з Волинської обласної ради  та Волинської військової адміністрації по питанню надання заявникам матеріальних допомог та 4 звернення з Урядової телефонної «гарячої лінії» по питаннях вирішення соціально-побутових проблем та одне звернення стосувалось діяльності працівника органу місцевого самоврядування.

Протягом звітного періоду в Горохівській громаді проводилась системна робота по контролю за додержанням термінів розгляду звернень. Щоквартально аналізується стан виконавської дисципліни по роботі із зверненнями громадян. На виконавчому комітеті міської ради 25 січня 2024 року (рішення №23) підбито підсумки по роботі зі зверненнями громадян за 2023 рік, на комісії з розгляду звернень громадян (протокол №4 від 23.04.2024) проведено аналіз роботи із зверненнями громадян в міській раді за перший квартал 2024 року, на виконавчому комітеті міської ради 23 липня 2024 року (рішення №194) розглянуто питання роботи зі зверненнями громадян за 6 місяців 2024 року, 22 жовтня 2024року  на засіданні комісії з питань розгляду звернень громадян в міській раді підбито підсумки за 9 місяців 2024 року (протокол № 9), надано ряд протокольних доручень.

Загалом у звітному періоді  проведено 11 засідань комісії міської ради з питань розгляду звернень громадян, утвореної розпорядженням міського голови від 30 грудня 2020 року №187. Окрім спірних звернень та скарг громадян на комісії також розглядалися питання проведення аналізу надходження колективних звернень громадян до міської ради від мешканців громади, проведення аналізу надходження звернень громадян до міської ради від найменш соціально-захищених верств населення, проведення аналізу надходження звернень громадян до структурних підрозділів та старостинських округів міської ради.

На виконання пункту 3 статті 5 Указу проводиться «День контролю», в рамках якого здійснюються виїзні перевірки стану виконання доручень керівництва при розгляді звернень.

 На веб-сайті міської ради регулярно опубліковуються графіки особистого, виїзного прийому керівництва ради, аналітичні довідки про стан роботи із зверненнями громадян, об’яви, повідомлення, звіти про проведені прийоми громадян та інші матеріали.

Робота виконавчого комітету Горохівської міської  ради спрямована на забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, створення умов для реалізації громадянами свого конституційного права на звернення, ведення систематичного аналізу та узагальнення звернень для виявлення причин, що породжують їх, та підвищення рівня правової освіти населення територіальної громади.

Графічні матеріали


« повернутися до розділу «Інформаційно-аналітичні довідки»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь