Звіт про роботу структурних підрозділів апарату та виконавчих органів міської ради за серпень 2024 року
Звіт про роботу структурних підрозділів апарату, виконавчих органів, комунальних установ міської ради за серпень 2024 року
ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ТА КАДРОВОЇ РОБОТИ
Відділ організаційної та кадрової роботи міської ради в процесі виконання покладених на нього завдань та повноважень взаємодіє зі структурними підрозділами міської ради, комунальними установами, представницькими органами, органами державної влади та органами місцевого самоврядування, а також з депутатським корпусом міської ради.
Протягом звітного періоду відділом зареєстровано 25 розпоряджень міського голови з питань основної діяльності та 30 розпоряджень з кадрових питань.
Відповідно до розпорядження міського голови протягом серпня організовано проведення ІІ засідання чергової тридцять восьмої сесії Горохівської міської ради та чергового засідання виконавчого комітету.
Усього зареєстровано 17 рішень виконавчого комітету. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 4, соціальної політики – 8, організаційних питань – 5.
Зареєстровано 66 рішень сесії Горохівської міської ради. Зокрема, щодо земельних відносин – 53, організаційних питань - 13.
Всі ухвалені рішення виконавчого комітету та сесії міської ради, що підлягають оприлюдненню, опубліковано на офіційному сайті Горохівської міської ради у розділі «Офіційні документи» та в системі електронного документообігу «АСКОД» не пізніше 5 робочих днів з дня ухвалення.
Сформовано документи засідань виконавчого комітету та сесії міської ради у справи.
За серпень 2024 року в Горохівській міській раді зареєстровано 327 вхідних документів та 243 вихідних документів, 6 запитів на доступ до публічної інформації, подано до реєстру НАІС 13 заяв про державну реєстрацію заповітів. За вказаний період також надіслано 135 інформацій на виконання листів облдержадміністрації та райдержадміністрації.
Протягом серпня 2024 року до Горохівської міської ради надійшло 52 звернення громадян. З них 50 були письмовими та 2 звернення зареєстровано на особистих прийомах у голови міської ради. Колективних звернень зареєстровано 4, повторні звернення не надходили. З органів виконавчої влади протягом серпня місяця до міської ради звернень також не надходило.
Всього протягом звітного місяця до міської ради звернулось 483 громадян. У своїх зверненнях заявниками порушено 52 питання різноманітного характеру. Найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту (надання матеріальних допомог) – 34 звернення. По питанню сім’ї та дітей надійшло 6 звернень, земельних відносин – 6, комунального господарства – 2 звернень та інше. Від найменш соціально захищених категорій громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, особливої уваги з боку органів влади щодо задоволення їх повсякденних запитів та життєвих потреб (інвалідів, учасників війни та бойових дій, багатодітних сімей, одиноких матерів, ветеранів праці, пенсіонерів) надійшло 30 звернень. З них 3 надійшло від військовослужбовців, 15 від членів сімей військовослужбовців, які беруть участь у відбитті військової агресії російської федерації проти України та 8 від сімей загиблих учасників бойових дій.
Постійно здійснювалося висвітлення діяльності міської ради, її виконавчих органів та структурних підрозділів міської ради на офіційній сторінці Горохівської міської ради (https://gorokhivrada.gov.ua/) та у соціальних мережах.
ВІДДІЛ РОЗВИТКУ ТА ІНВЕСТИЦІЙ
Збір даних, підготовка та подання контрольних завдань
Підготовлено Програму підтримки ММСП Горохівської громади та Положення про Конкурсну комісію
Збір та публікація даних для автоматизованої системи муніципальної статистики (АСМС)
Приймання документів на оплату дотації на молодняк ВРХ
Робота з ДАР по поданню заявок на отримання коштів дотацій на
Підписання заявок на отримання коштів дотації у ДАР
Підтримка ФГ по отриманню мінеральних добрив через ДАР
Підготовка звіту про моніторинг плану реалізації Стратегії за 1 півріччя 2024 року
Розгляд звіту про моніторинг реалізації Стратегії
Затвердження звіту про моніторинг реалізації Стратегії на сесії міської ради
Участь у вебінарах «Підтримка інвестиційної діяльності в органах місцевого самоврядування. Частина І», «Підтримка інвестиційної діяльності в органах місцевого самоврядування. Частина 2», «Механізми залучення гратової підтримки для громад»
Моніторинг грантових можливостей для бізнесу Горохівської громади
Робота у групах «Фермери. Горохівська громада» з поширення інформації, яка може зацікавити представників бізнесу.
Робота над Концепцією створення індустріального парку «Горохів»
ВІДДІЛ МОБІЛІЗАЦІЙНОЇ РОБОТИ, ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ОХОРОНИ ПРАЦІ
У серпні 2024 року мобілізаційна робота та військовий облік відділом проводилася відповідно до Конституції України, ст. 36 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», законів України «Про введення воєнного стану в Україні», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», «Про оборону України» а саме:
- проведено роз’яснювальну роботу серед призовників, військовозобов’язаних та резервістів про неухильне дотримання вимог Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу»;
- згідно розпорядження голови районної військової адміністрації продовжується робота щодо приписки громадян України 2007 року народження до призовної дільниці. Підготовлено списки призовників та надіслано до Першого відділу Луцького районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки;
- завершено звіряння облікових даних списків персонального військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, карток первинного обліку міської ради з обліковими даними Першого відділу Луцького районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки на 2024 рік».
З метою виконання заходів, спрямованих на захист цивільного населення, відповідно до постанови КМУ від 17 грудня 2022 року № 1401 «Питання організації та функціонування пунктів незламності», відділом:
- забезпечено цілодобове функціонування Пунктів незламності на базі комунальних установ міської ради, відповідно до визначених умов;
- проводиться активна робота щодо створення та розвитку місцевої системи оповіщення.
З метою виконання Планів управління ризиками затоплення проводиться спостереження за розвитком повені та паводка з метою своєчасного здійснення оперативних заходів щодо захисту населення і зменшення збитків об’єктам економіки
ВІДДІЛ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА ЗВІТНОСТІ
Касові видатки за 8 місяців 2024 по загальному фонду склали 17997161 грн., з них за серпень 2024 року 2637304 грн. Предметів, матеріалів обладнання та інвентаря закуплено на суму 376165 грн.
Оплата послуг (телекомунікаційні послуги зв’язку, послуги інтернету, інформаційні послуги, електронні послуги, оренда майна, і т.ін) –668157 грн. Оплата комунальних послуг та енергоносіїв становить 718735 грн., в т.ч. теплопостачання 251987 грн., ел.енергія - 263329грн., природний газ - 146988 грн., оплата водопостачання та водовідведення – 9722 грн., вивіз ТПВ 7831 грн., купівля деревини для опалення 48600 грн. Інші видатки становлять 106134 грн. (судовий збір, виконавчий збір, членські внески АМУ,ВАМУ,АОТГ).
На заходи щодо Дня захисту дітей профінансовано 60460 грн.
Витрати на інші заходи в галузі культури і мистецтва – 46654, стенди до Дня Незалежності, пам’яті загиблих захисників України грн. (патріотичні банери до Дня Героїв, покладання квітів).
На реалізацію програми в галузі сільського господарства виплачено 30674 грн. (дотація за вирощування молодняка ВРХ).
На здійснення заходів із землеустрою оплачено за послуги 96000 грн., в т.ч по виготовленню топографо-геодезичної зйомки ділянки для індустріального парку - 65000 грн., за проект та експертизу землеустрою відведення земельної ділянки (під індустріальний парк) – 31000 грн.
На забезпечення діяльності КЗ «Центр безпеки» профінансовано 399769 грн., в т. ч. заробітна плата з нарахуванням – 338698 грн., придбання предметів, матеріалів – 24566 грн., послуги (крім комунальних) – 35595 грн.
По спеціальному фонду видатки становлять 24300 грн. (вартість експертизи проекту «Реконструкція нежитлового приміщення під інтеграційний центр розвитку та підтримки Горохівської міської ради за адресою: вул. Возз’єднання, 6 в , м. Горохів, Луцького району Волинської області» та 49030 грн. 40коп. за виготовлення ПКД по об’єкту «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення в населених пунктах Горохівської ОТГ.
Станом на 1 вересня 2024 року К-т та Д-т заборгованість по загальному та спеціальному спеціальному фонду відсутня.
ЮРИДИЧНИЙ ВІДДІЛ
За звітний період посадові особи юридичного відділу надавали правову допомогу працівникам міської ради, комунальним установам громади та вели прийом громадян з особистих питань.
Брали участь у підготовці проєктів рішень Горохівської міської ради, сесія якої відбулася 14 серпня 2024 року.
Також, здійснювали юридичний супровід під час підготовки проєктів рішень виконавчого комітету міської ради, засідання якого відбулося 28 серпня 2024 року, надавали юридичну допомогу при оформленні проєктів розпоряджень Горохівського міського голови.
Юридичним відділом підготовлено 6 проєктів цивільно-правових та господарсько-правових договорів, 3 проєкти трудових угод, а також 8 проєктів відповідей на звернення громадян та установ.
Крім того, працівники відділу взяли участь у 5 судових засіданнях, учасником провадження в яких є Горохівська міська рада, а також у роботі п’ятьох комісій, що функціонують у міській раді.
Водночас юристами відділу підготовлено та направлено до відповідних судів 6 процесуальних документів, що стосуються судових проваджень.
Посадовці відділу підвищували професійні здібності, взявши участь у 2 онлайн семінарах, що стосуються функціонування місцевого самоврядування.
ВІДДІЛ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ТА ОХОРОНИ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
Протягом серпня 2024 року відділом було:
надано 58 витягів з Державного земельного кадастру на замовлення фізичних та юридичних осіб;
підготовлено 54 проекти рішень для розгляду на сесії міської ради;
на звернення юридичних та фізичних осіб підготовлено 17 відповідей;
розглянуто та погоджено 27 документацій із землеустрою;
підготовлено 18 договорів оренди землі та 1 додаткову угоду до договору оренди землі.
Надано 53 уснв консультації щодо роз’яснення чинного земельного законодавства щодо оформлення права власності на земельні ділянки відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 26 грудня 1992 року № 15-92 “Про приватизацію земельних ділянок”, оформлення права власності на земельну частку (пай), передачі земельної ділянки в користування на умовах оренди для ведення городництва, продовження договорів оренди земельної ділянки, внесення змін до діючих договорів оренди, укладення договорів особистого строкового сервітуту на земельну ділянку.
ВІДДІЛ «ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ»
Протягом серпня 2024 року до відділу «Центр надання адміністративних послуг» звернулось 2859 громадян. Прийнято 2018 пакетів документів. Видано 1729 результатів адмінпослуг. Надано 172 усних консультацій.
Видано 739 інформацій про місце реєстрації (проживання), зареєстровано/знято з реєстрації 75 осіб.
Оформлено 82 ID-паспорти, 85 закордонних паспортів та здійснено вклейку фото у 37 паспортів.
Прийнято 527 пакетів документів для реєстрації нерухомості й отримання інформації про нерухоме майно.
Прийнято 24 пакети документів для реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб підприємців.
Прийнято 371 пакет документів щодо надання соціальних послуг та 1400 актуалізацій даних військовозобов’язаних.
СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ
Станом на 01 вересня 2024 року на обліку служби у справах дітей міської ради перебуває 58 дітей.
З них: 47 – виховуються в сім’ях, в яких батьки ухиляються від виконання батьківських обов’язків, та 11 – які зазнали насилля в сім’ї.
Також , на первинному обліку служби у справах дітей перебуває 60 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, з них – 8 дітей-сиріт, 52 – діти, позбавлені батьківського піклування. На території громади проживає 85 дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування.
У громаді функціонує 4 ДБСТ, в яких виховується 25 статусних дітей та 1 ПС (3 прийомних дітей).
Станом на 01.09.2024 року на території громади проживає 82 дитини, яким надано статус дітей, які постраждали внаслідок воєнний дій та військових конфліктів.
Протягом серпня працівниками служби у справах дітей обстежено умови проживання дітей, які опинились в складних життєвих обставинах та дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, котрі проживають в сім’ях опікунів, піклувальників на території Звиняченського, Журавниківського, Підберезівського, Мирненського, старостинських округів та м. Горохів. Усього обстежено 25 сімей, де виховується 68 дітей.
У серпні 2024 року проведено 1 засідання комісії з питань захисту прав дитини на якому розглянуто 5 питань, що стосуються соціального захисту дітей. За результатами проведення комісії працівниками служби підготовлено 4 проєкти рішень виконавчого комітету міської ради з питань соціального захисту дітей.
Спеціаліст служби у справах дітей прийняв участь у судовому засіданні по кримінальному правопорушенні неповнолітнім.
В серпні 2024 року службою у справах дітей міської ради була проведена нарада опікунів, піклувальників, що проживають на території громади та виховують дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування на тему: «Соціально-правовий захист дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, які влаштовані під опіку, піклування громадян».
ВІДДІЛ ОСВІТИ
Забезпечено проведення Дня знань в закладах загальної середньої освіти Горохівської міської ради.
Проведено нараду керівників освіти та розширену серпневу нараду керівників, заступників керівників та голів профспілкових організацій закладів освіти з актуальних освітянських питань.
Погоджено примірне сезонне меню для ЗЗСО на осінній період 2024 року Луцьким районним управлінням ГУ Держпродспоживслужби у Волинській області.
Забезпечено доставку підручників для учнів 7 класу в заклади загальної середньої освіти Горохівської міської ради за програмою НУШ в кількості 2053 підручники.
Проведено огляд готовності закладів освіти до 2024/2025 навчального року.
Головні спеціалісти відділу освіти взяли участь у навчаннях на теми: «Особливості організації харчування в укриттях, розташованих у закладах освіти», «Оновлення інтегрованого курсу «Захист України».
Підготовлено та надіслано 21 лист у заклади освіти Горохівської міської ради та обласні установи - інформаційних листів.
Видано 10 наказів відділу освіти з питань основної діяльності.
ВІДДІЛ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я.
За серпень місяць прийнято та зареєстровано 23 рішення та 12 заяв для надання та зняття соціальних послуг КУ « Центр надання соціальних послуг» . Обстежено 35 домогосподарств для призначення соціальних виплат (субсидія, тверде паливо, пільги з оплати комунальних послуг, догляд за інвалідом 1-2 групи внаслідок психічного розладу, допомога одиноким матерям, багатодітна сім’я, пільга УБД, допомога на лікування).
Для 6 осіб визначено ступінь індивідуальних потреб отримувача соціальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, та призначено компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі.
Підготовлено пакет документів щодо присвоєння Указом Президента України Почесного звання «Мати героїня» 2 багатодітним матерям. 40 особам проведено нарахування та сформовано відомості для виплати компенсаційних виплат. 24 особам проведено нарахування та сформовано відомості для виплат, що пов’язані з безоплатним тимчасовим розміщенням (перебуванням) ВПО, які перемістилися в період воєнного стану. Внесено 2 осіб в реєстр громади ВПО, видано 2 довідок ВПО, призначено 2 особам допомогу на проживання. Прийнято та внесено в базу ЄСС 2 заяви щодо призначення допомоги на проживання ВПО із урахуванням змін. Огранізовано зустріч з батьками дітей з інвалідністю для визначення їх потреб, створено вайбер групу. При відділі створено Ветеранський Хаб (простір) Горохівської міської ради.
Подано 18 звітів, контролів, інформацій різних форм .
Протягом місяця працівники відділу прийняли участь у 2-ох онлайн-заходах згідно змін у законодавстві.
Зібрано та подано потреби сімей загиблих військовослужбовців, прийнято пакет документів для виплати грошової допомоги сім’ям військовослужбовців. Зібрано інформацію для заповнення облікової картки військовослужбовця.
ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ
У серпні 2024 року у відділі культури зареєстровано 25 документів вхідної кореспонденції, 15 вихідної. Підготовлено 5 інформацій на документи, які на контролі у Горохівській міській раді та департаменті культури, молоді та спорту Волинської обласної військової адміністрації.
Підготовлено 1 проект розпорядження Горохівської міської ради, 12 проектів наказів управління освіти, культури, молоді, спорту, соціального захисту та охорони здоров’я Горохівської міської ради, що стосуються кадрової роботи.
З метою надання методичної та практичної допомоги, працівниками відділу культури здійснено виїд у Будинки культури сіл Холонів, Скобелка.
14 серпня працівниками відділу культури та Горохівського народного дому «Просвіта» проведено семінар-практикум для новопризначених працівників.
Працівниками Горохівського народного дому «Просвіта» та сільських закладів культури проведено заходи з нагоди Дня Незалежності України та Дня захисників України, які загинули за незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України.
21 серпня 2024 року у Горохівському народному домі «Просвіта» проведено театралізоване свято в рамках відзначення 33-ї річниці Незалежності України та 210-ї річниці від дня народження Т.Г.Шевченка. Одночасно проведено чергову атестацію народних (зразкових) аматорських колективів Горохівської громади на підтвердження звань «народний» та «зразковий» аматорський колектив. За підсумками атестаційної комісії, куди увійшли спеціалісти Волинського науково-методичного центру культури, дев’ять творчих колективів громади підтвердили ці почесні звання.
ВІДДІЛ МОЛОДІ ТА СПОРТУ
Протягом серпня 2024 року з нагоди Міжнародного дня молоді (відповідно до Указу президента України Володимира Зеленського від 28 липня 2021 року - 12 серпня) відбулася зустріч з активною молоддю громади за участю міського голови Віктора Годика, секретаря ради Наталії Ковальчук.
Статуеткою «Молода людина року – 2024» відзначено в різних номінаціях 13 осіб, з числа молоді віком від 14 до 35 років.
21 серпня на стадіоні ВНУ ім. Лесі Українки відбувся VII Міжнародний фестиваль літньої сеньйоріади «Спорт для всіх заради здоров’я». Участь у фестивалі взяла команда Горохівської громади. Спортсмени змагалися у таких видах змагань: з бігу (60м, 500м), штовхання ядра, петанку, велофігурки, настільного тенісу, шашок, шахів, корнхолу, дартсу, спортивні конкурси «Універсальний спортсмен», «Універсальний силач». У підсумку – 12 призових місць.
23 серпня проведено традиційний велопробіг "Об'єднані прапором" до Дня Державного Прапора України. Очолили велопробіг Горохівський міський голова Віктор Годик та перший заступник міського голови Максим Ящукевич. Більше тридцяти любителів двоколісних проїхалися вулицями громади. По закінченню велопробігу усі учасники отримали солодощі.
На спортивному майданчику в міському парку відбувся відкритий міський турнір з волейболу до Дня Незалежності України.
У змаганнях взяли участь шість команд: «Олімп» (Горохів), «Легіон» (Городищенська сільська територіальна громада), «Барком» (Новостав Берестечківської міської територіальної громади), «Сокіл» (Сільце), Ск «Блудів» (Мирне), збірна команди Горохівської міської територіальної громади (Звиняче, Вільхівка, Пустомити).
Переможцями турніру стали:
І місце – збірна команда Горохівської громади
ІІ місце - команда «Барком» (Новостав)
ІІІ місце – команда СК «Блудів» (с.Мирне)
Статуетки «Кращий гравець турніру» отримали гравці:
Михайло Шваївський – СК «Блудів»
Сергій Парій – збірна Горохівської громади
Хиж Олександр - «Барком».
УПРАВЛІННЯ ФІНАНСІВ
Надходження власних доходів за 8 місяців 2024 року склали 112 314,3 тис. гривень при плані на 8 місяців 106 636,0 тис. гривень, що становить 105,3 відсотків, додатково отримано 5 678,3 тис. гривень. Порівняно з відповідним періодом минулого року доходи загального фонду по бюджету міської територіальної громади збільшились на 27 600,4 тис. гривень.
Приріст власних доходів забезпечено в основному за рахунок надходження податку та збору на доходи фізичних осіб, акцизному податку, платі за землю, єдиному податку.
Зокрема у структурі надходження дохідної частини місцевого бюджету станом на 01.09.2024 року найбільшу питому вагу складає податок та збір на доходи фізичних осіб - 63,1 відсотків. Обсяг фінансового ресурсу, який залишається в громаді від надходжень цього виду податку становить 64 відсотки, надходження якого становить 70 890,7 тис. гривень.
Надходження по платі за землю склали 7137,7 тис. гривень, єдиний податок виконаний та отримано понад план 1 758,7 тис. гривень.
Нерухоме майно відмінне від земельної ділянки надійшло в сумі 4 840,7 тис. гривень при плані 4 543,0, додатково отримано 297,7 тис. гривень.
Внутрішні податки на товари та послуги надійшли в сумі 6 805,4 тис. гривень при плані 6 310,0 тис. гривень , що становить 107,9 відсотків.
Неподаткові надходження становлять 2 858,8 тис. гривень при плані 2 660,0 тис. гривень, додатково отримано 198,8 тис. гривень.
Базова дотація з державного бюджету надійшла в повному обсязі в сумі 10 541,6 тис. гривень, також в бюджет громади надійшли освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам в сумі 60 925,0 тис. гривень, дотації з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам надійшло 86,8 тис. гривень, субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції надійшла 901,1 тис. гривень, субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджет в сумі 184,9 тис. гривень, субвенція з місцевого бюджету на виконання окремих заходів з реалізації соціального проекту «Активні парки – локації здорової України» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету в сумі 41,6 тис. гривень та іншої субвенції з місцевого бюджету поступило 1 047,7 тис. гривень.
До спеціального фонду бюджету надійшло 11 633,3 тис. гривень, в тому числі власні надходження бюджетних установ – 4 334,2 тис. гривень, кошти від продажу землі – 7 264,4 тис. гривень та інші податки та збори - 34,7 тис. гривень.
До бюджету громади по спеціальному фонду надійшла субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду в сумі 1 519,5 тис. гривень.
Рівень виконання доходів загального фонду бюджету міської територіальної громади забезпечив фінансування бюджетних видатків на 59,0 відсотка до затверджених уточнених річних бюджетних призначень. На фінансування передбачених у бюджеті видатків на звітну дату спрямовано коштів загального фонду в сумі 172 862,6 тис. гривень.
В загальних видатках бюджету 77,7 відсотка профінансовано на заробітну плату з нарахуваннями або 134 095,9 тис. гривень; 4,6 відсотка на оплату енергоносіїв та комунальних послуг або 8 017,4 тис. гривень; 6,5 відсотка на використання товарів і послуг або 11 222,1 тис. гривень (харчування – 1 990,3 тис. гривень), 8,7 відсотка на поточні трансферти або 15 120,2 тис. гривень (благоустрій, трансферти підприємствам та населенню), 2,5 відсотка поточні трансферти органам державного управління інших рівнів або 4 407,0 тис. гривень.
Передано коштів із загального фонду до бюджету розвитку спеціального фонду на фінансування капітальних видатків в сумі 1 264,0 тис. гривень.
Видаткова частина спеціального фонду виконана на звітну дату на 46,7 відсотка при уточненому річному плані 11981,8 тис. гривень виконання становить 5598,2 тис. гривень.
Забезпечена своєчасна виплата заробітної плати працівникам бюджетної сфери. Розрахунки за енергоносії та комунальні послуги установами, що фінансуються з місцевого бюджету проводяться своєчасно.
В загальних видатках бюджету видатки на фінансування установ та закладів освіти склали – 66,9 відсотка, соціальний захист та соціальне забезпечення – 3,7 відсотка, культура і мистецтво – 4,2 відсотка, фізична культура і спорт – 1,6 відсотка, ЖКГ – 3,5 відсотка, управління – 12,9 відсотка, інші – 7,2 відсотка.
Станом на 01.09.2024 року по загальному фонду бюджету відсутня та по спеціальному фонду складає 73,0 тис. гривень.
ВІДДІЛ ІНФРАСТРУКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БЛАГОУСТРОЮ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА МАТЕРІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
В серпні виконані наступні роботи:
- нанесено дорожню розмітку полотна доріг спеціальними фарбами по вул. Б.Хмельницького, Шевченка, Гетьманська, Олексія Брися, Лисенка, Фещака, Незалежності в м.Горохів.
- проведено очищення та поглиблення стічних канав в районі вулиці Богдана Хмельницького в м. Горохів;
- проведено поточний ремонт вулиць Незалежності, Коцюбинського, Садова в м. Горохів;
- проведено заміну аварійної ділянки водопроводу по вул. Феоктистова в м. Горохів.
Зареєстровано в програмі АСКОД 41 листів вхідної кореспонденції та 40 листів вихідної.
ВІДДІЛ МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ
Протягом серпня відділ містобудування та архітектури отримав та обробив різноманітні документи, пов'язані з містобудівними питаннями та архітектурними проектами.
У серпні надійшло 3 усних і 2 письмових звернення від громадян, що стосувалися різних питань містобудування та архітектури в ТГ. Було підготовлено та надано 1 висновок щодо можливості встановлення тимчасових споруд на визначених територіях. Цей висновок базувався на вивченні планувань, земельних документів та інших необхідних матеріалів.
Протягом місяця оброблено 9 паспортів прив'язки та 8 будівельних паспортів, пов'язаних з різними будівельними об'єктами в Горохівській ТГ. Ця діяльність сприяла забезпеченню належного документального оформлення будівельних процесів та контролю за дотриманням вимог містобудівного законодавства. Видано 5 містобудівні умови та обмеження для будівельних проєктів. Ці МУО містили в собі вимоги та рекомендації щодо забудови та розміщення об'єктів у відповідності зі стандартами та регулятивами місцевого містобудівного плану. Протягом місяця оформлено та затверджено 7 наказів містобудівного характеру, із них 2 з присвоєння адрес; 5 щодо надання МУО.
Всі документи були оброблені вчасно, вжито необхідні заходи для забезпечення дотримання містобудівних норм та стандартів.
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ"
Протягом серпня 2024 року структурними підрозділами КУ «Центр надання соціальних послуг» Горохівської міської ради здійснено:
сім’ї/особи, які перебувають у складних життєвих обставинах - 25 сімей, в яких виховується 72 дитини. В дані сім’ї було здійснено 27 виїздів з метою проведення профілактичних заходів;
надання соціальної послуги інформування – 15 сімей;
соціальний супровід сімей, у яких виховуються діти – сироти і діти, позбавлені батьківського піклування, а саме: здійснюється соціальне супроводження для 4 дитячих будинків сімейного типу, в яких виховується 25 дітей; 1 прийомна сім’я, де виховується 3 дитини, та 28 опікунських сімей, де виховується 58 дітей, 4 ДБСТ, де виховується 25 дітей, в які здійснено 19 виїздів;
послуга соціального супроводу надана 7 сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах;
одній сім’ї видано направлення для надання послуги психолога в КНП «ГЦПМД» Горохівської міської ради;
відділенням організації надання адресної натуральної та грошової допомоги надано 78 соціальних послуг натуральної допомоги (перукаря) та підписано 20 договорів з особами на отримання соціальної послуги натуральної допомоги, з них безоплатно – 11 осіб, з установленням диференційованої плати – 9 осіб.
Соціальним робітником надано 11 послуг по косінню трави.
Для осіб з інвалідністю та людей похилого віку, які повністю або частково втратили рухову активність: соціальна послуга догляд вдома - соціальними робітниками надано 1587 послуг для 156 осіб, із яких: 120 - особи похилого віку, 36 - особи з інвалідністю.
Здійснено оцінку потреб 32 сім’ї безвісти зниклих військовослужбовців.
При кожному відвідуванні сімей проводиться роз'яснювальна та інформаційна роботи щодо профілактики домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі та правову відповідальність за вчинення насильства в сім'ї відносно дорослих та дітей. Здійснюються бесіди з батьками, щодо забезпечення належного виконання батьківських обов'язків, підвищення батьківського потенціалу, забезпечення дітей повноцінним харчуванням, дотримання санітарно-гігієничних умов проживання дітей та недопустимості порушення їх прав.
Соціальні послуги надаються через відділення, які є структурними підрозділами КУ «Центр надання соціальних послуг» Горохівської міської ради. Послуги надаються за місцем проживання/перебування особи/сім’ї, у приміщенні надавача соціальних послуг та поза межами приміщення надавача соціальних послуг.
ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
ГОРОХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Протягом серпня 2024 року працівники Центру професійного розвитку педагогічних працівників працювали над та проводили:
підготовка програм підвищення кваліфікації та сертифікатів про підвищення кваліфікації;
розробка програми "Підтримка зусиль протидії туберкульозу", розділ «освіта»;
узагальнення інформації про потреби підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти на 2025 рік;
участь у серпневих педагогічних студіях;
28 серпня 2024 року робоча зустріч вчителів іноземної мови «Актуальні
питання викладання предметів іншомовної освітньої галузі у 2024-2025 навчальному році», директор ЦПРПП Горохівської МР;
28 серпня семінар-практикум «Актуальні питання викладання предметів громадянської та історичної освітньої галузі у 2024-2025 навчальному році», Фищук Надія, консультант ЦПРПП Горохівської МР;
29 серпня участь директора ЦПРПП Горохівської МР у розширеній нараді керівників, заступників керівників, голів профспілкових організацій закладів освіти Горохівської міської ради.