Звіт про роботу структурних підрозділів апарату та виконавчих органів міської ради за липень 2024 року

Дата: 28.08.2024 14:14
Кількість переглядів: 130

Фото без описуВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ТА КАДРОВОЇ РОБОТИ

Відділ організаційної та кадрової роботи міської ради в процесі виконання покладених на нього завдань та повноважень взаємодіє зі структурними підрозділами міської ради, комунальними установами, представницькими органами, органами державної влади та органами місцевого самоврядування, а також з депутатським корпусом міської ради.

Протягом звітного періоду відділом зареєстровано 24 розпоряджень міського голови з питань основної діяльності та 47 розпоряджень з кадрових питань.

Відповідно до розпорядження міського голови протягом липня організовано проведення засідання чергової тридцять восьмої сесії Горохівської міської ради, чергового та позачергового засідань виконавчого комітету та 3 робочі наради при міському голові.

Усього зареєстровано 25 рішень виконавчого комітету. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 14, соціальної політики – 5,  організаційних питань – 6.

Зареєстровано 111 рішень сесії Горохівської міської ради. Зокрема, щодо земельних відносин – 97,  організаційних питань - 14.

Всі ухвалені рішення виконавчого комітету та сесії міської ради, що підлягають оприлюдненню, опубліковано на офіційному сайті Горохівської міської ради у розділі «Офіційні документи» та в системі електронного документообігу «АСКОД» не пізніше 5 робочих днів з дня ухвалення.

Сформовано документи засідань виконавчого комітету та сесії міської ради у справи. 

Підготовлено 2 архівних довідки за запитами громадян.

Протягом липня 2024 року до Горохівської міської ради надійшло 62 звернення громадян. З них 60 були письмовими та 2 звернення зареєстровано на особистих прийомах у міського голови. Колективних звернень зареєстровано 8, повторні звернення не надходили. З вищестоящих органів виконавчої влади протягом травня місяця до міської ради звернень також не надходило.        

Всього протягом звітного місяця до міської ради звернулось 70 громадян. У своїх зверненнях заявниками порушено 62 питання різноманітного характеру. Найбільше  звернень надійшло  з питань  соціального захисту (надання матеріальних допомог) – 42 звернень. По питанню сім’ї та дітей надійшло 6 звернень,  земельних відносин – 8, комунального господарства – 6 звернень. Від  найменш соціально захищених категорій громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, особливої уваги з боку органів влади щодо задоволення їх повсякденних запитів та життєвих потреб (інвалідів, учасників війни та бойових дій, багатодітних сімей, одиноких матерів, ветеранів праці, пенсіонерів) надійшло  44 звернень.  З них 4 надійшло від військовослужбовців,  18 від членів сімей військовослужбовців, які беруть участь і відбитті військової агресії російської федерації проти України та 2 від сімей загиблих учасників бойових дій.

Постійно здійснювалося висвітлення діяльності міської ради, її виконавчих органів та структурних підрозділів міської ради на офіційній сторінці Горохівської міської ради (https://gorokhivrada.gov.ua/) та у соціальних мережах.

Фото без описуВІДДІЛ РОЗВИТКУ ТА ІНВЕСТИЦІЙ

 

 

Розроблено проект Програми підтримки ММСП Горохівської громади та Положення про Конкурсну комісію. 

Участь у вебінарі "Розвиток міжмуніципального та міжнародного співробітництва громад" від  ВАОТГ

Онлайн зустріч на тему «СПІВПРАЦЯ З МАЙДАНЧИКОМ PUBLIC PROC В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ, ПЕРЕВАГИ ДЛЯ БІЗНЕСУ ТА ГРОМАД»

Збір даних для автоматизованої системи муніципальної статистики (АСМС)

Підготовка документів на оплату дотації на молодняк ВРХ

Робота з ДАР по поданню заявок на отримання коштів дотацій на 1 га с/г угідь та корів, кіз, овець

Звітування по проєктах відділу розвитку та інвестицій у Плані виконання Стратегії

Організація зустрічі робочої групи із виконання Стратегії

Аналіз виконання Плану заходів Стратегії структурними підрозділами міської ради

 

 

 

Фото без описуВІДДІЛ МОБІЛІЗАЦІЙНОЇ РОБОТИ, ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ОХОРОНИ ПРАЦІ

Мобілізаційна робота та військовий облік відділом проводилася відповідно до Конституції України, ст. 36 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», законів України «Про введення воєнного стану в Україні», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію»,  «Про оборону України», а саме:

- проведено роз’яснювальну роботу серед призовників, військовозобов’язаних та резервістів про неухильне дотримання вимог Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу»;

- згідно розпорядження голови районної військової адміністрації продовжується робота щодо приписки громадян України 2007 року народження до призовної дільниці. Підготовлено списки призовників та надіслано до Першого відділу Луцького районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки;

- завершено звіряння облікових даних списків персонального військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, карток первинного обліку міської ради з обліковими даними Першого відділу Луцького районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки  на 2024 рік».

З метою виконання  заходів спрямованих  на захист цивільного населення, відповідно до постанови КМУ від 17 грудня 2022 року № 1401 «Питання організації  та функціонування пунктів незламності»,  відділом:

- забезпечено цілодобове функціонування Пунктів незламності на базі комунальних установ міської ради, відповідно до визначених умов;

- проводиться активна робота щодо створення та розвитку місцевої системи оповіщення; З метою виконання Планів управління ризиками затоплення проводиться спостереження за розвитком повені та паводка з метою своєчасного здійснення оперативних заходів щодо захисту населення і зменшення збитків об’єктам економіки.

ВІДДІЛ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА ЗВІТНОСТІ

Протягом липня 2024 року робота відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради спрямована на забезпечення виконання плану щодо забезпечення безперебійної роботи  установи.

Касові видатки  за 6 місяці  2024 по загальному фонду склали 15359857 грн., з них за липень 2024 року 2408618 грн. Предметів, матеріалів обладнання та інвентаря закуплено на суму 361585 грн. (разом з видатками КП Центр безпеки). Оплата послуг (телекомунікаційні послуги зв’язку, послуги інтернету, інформаційні послуги, електронні послуги, оренда майна, і т.ін) – 644944 грн. Оплата комунальних послуг та енергоносіїв становить 647566 грн. в т.ч. теплопостачання 251987 грн.,  ел. енергія  - 234460грн., природний газ - 145517 грн, оплата водопостачання та водовідведення – 8750 грн., вивіз ТПВ 6852 грн. Інші видатки становлять 106134 грн (судовий збір, виконавчий збір, членські внески АМУ,ВАМУ,АОТГ).

На заходи щодо Дня  захисту дітей профінансовано 60460 грн.

Витрати на інші заходи в галузі культури і мистецтва – 17000 грн. (патріотичні банери до Дня Героїв, покладання квітів).

На здійснення заходів із землеустрою оплачено за послуги 96000 грн., в т.ч. по виготовленню топографо-геодезичної зйомки ділянки для індустріального парку - 65000 грн., за проект та експертизу землеустрою відведення земельної ділянки (під індустріальний парк) – 31000 грн.

На забезпечення діяльності КЗ «Центр безпеки» профінансовано 294498 грн.(заробітна плата, придбання предметів, матеріалів, послуг)

     По спеціальному фонду видатки становлять 24300 грн. (вартість експертизи проекту «Реконструкція нежитлового приміщення під інтеграційний центр розвитку та підтримки Горохівської міської ради за адресою: вул. Возз’єднання, 6 в , м. Горохів, Луцького району Волинської області»).

            Станом на 1 серпня 2024 року   К-т заборгованість по  загальному фонду 33442 грн. 66 коп. по КТКВ 0110150,  КЕКВ 2110- 22217 грн. 66 коп, КЕКВ 2240 – 11225,00 грн.  По спеціальному фонду по КТКВ 0117330 КЕКВ 3122 – 49030 грн. 40 коп.

Фото без описуЮРИДИЧНИЙ ВІДДІЛ

За звітний період посадові особи юридичного відділу надавали правову допомогу працівникам міської ради, комунальним установам громади та вели прийом громадян з особистих питань.

Брали участь у підготовці проєктів рішень Горохівської міської ради, сесія якої відбулася 15 липня 2024 року.

Також здійснювали юридичний супровід під час підготовки проєктів рішень виконавчого комітету міської ради, засідання якого відбулося  23 липня 2024 року, надавали юридичну допомогу при оформленні проєктів розпоряджень Горохівського міського голови.

Юридичним відділом було підготовлено 5 проєктів цивільно-правових та господарсько-правових договорів, 3 – проєкти трудових угод, а також 10 проєктів відповідей на звернення громадян та установ.

Крім того, працівники відділу взяли участь у 3 судових засіданнях, учасником провадження в яких є Горохівська міська рада, а також у роботі п’ятьох комісій, що функціонують у міській раді.

Водночас юристами відділу було підготовлено та направлено до відповідних судів 8 процесуальних документів, що стосуються судових проваджень.

Посадовці відділу підвищували професійні здібності, взявши участь у 2 онлайн семінарах, що стосуються функціонування місцевого самоврядування.

 

Фото без описуВІДДІЛ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ТА ОХОРОНИ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА

Протягом липня 2024 року  відділом:

надано 62 витяги з Державного земельного кадастру на замовлення фізичних та юридичних осіб;

підготовлено 91 проектів рішень для розгляду на сесії міської ради;

на звернення юридичних та фізичних осіб підготовлено 23 відповідей;

розглянуто та погоджено 36 документацій із землеустрою;

підготовлено 12 договори  оренди землі та 1 додаткову угоду до договорів оренди землі.

Надано 53  усних консультацій щодо роз’яснення чинного земельного законодавства щодо оформлення права власності на земельні ділянки відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 26 грудня 1992 року № 15-92 “Про приватизацію земельних ділянок”, оформлення права власності на земельну частку (пай),  передачі земельної ділянки в користування на умовах оренди для ведення городництва, продовження договорів оренди земельної ділянки, внесення змін до діючих договорів оренди, укладення договорів особистого строкового сервітуту  на земельну ділянку.

Фото без описуВІДДІЛ «ЦЕНТР  НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ  ПОСЛУГ»

Протягом липня 2024 року до відділу «Центр надання адміністративних  послуг» звернулось 2347 громадян. Прийнято 1817 пакетів документів. Видано 1644 результати адмінпослуг. Надано 239 усних консультацій.

Видано 746 інформацій про місце реєстрації (проживання), зареєстровано/знято з реєстрації  98 осіб.

Оформлено 98  ID-паспортів, 104  закордонних паспортів та здійснено вклейку фото у 48  паспортів.

Прийнято 337  пакетів документів для реєстрації нерухомості й отримання інформації про нерухоме майно.

Прийнято 8 пакетів документів для реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб підприємців.

Прийнято 356 пакетів документів щодо надання соціальних послуг та 1400 актуалізацій даних військовозобов’язаних.

Фото без описуСЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ

Станом на 01 серпня 2024 року на обліку служби у справах дітей міської ради перебуває 58 дітей.

З них: 47 – які виховуються в сім’ях, в яких батьки ухиляються від виконання батьківських обов’язків та 11 – які зазнали насилля в сім’ї.

Також на первинному обліку служби у справах дітей перебуває 60 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, з них – 8 дітей-сиріт, 52 – діти, позбавлені батьківського піклування. На території громади проживає 86 дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування.

У громаді функціонує 4 ДБСТ, в яких виховується  25 статусних дітей та 1 ПС (3 прийомних дітей).

Станом на 01.08.2024 року на території громади проживає 81 дитина, яким надано статус дітей, які постраждали внаслідок воєнний дій та військових конфліктів.

Протягом липня працівниками служби у справах дітей було обстежено умови проживання дітей, які опинились в складних життєвих обставинах та дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, котрі проживають в сім’ях опікунів, піклувальників на території Звиняченського, Журавниківського, Підберезівського, Мирненського, Холонівського,  старостинських округів та м. Горохів. Усього обстежено 31 сім’ю, де виховується 76 дітей.

У липні 2024 року проведено 3 засідання комісії з питань захисту прав дитини на якому розглянуто 10 питань, що стосуються соціального захисту дітей, а саме: надання статусу дітей, які постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, встановлення опіки (піклування) над дітьми, позбавленими батьківського піклування, про доцільність повернення дитини з притулку для дітей м. Рожище в біологічну родину, про виведення із ПС особи із числа дітей, позбавлених батьківського піклування та інші питання, що стосуються соціального захисту дітей.

За результатами проведення комісії працівниками служби підготовлено 7 проєктів рішень виконавчого комітету міської ради з питань соціального захисту дітей.

Спеціалістами сектору з питань опіки та піклування служби у справах дітей прийнято документи від двох подружніх пар, котрі хочуть стати на облік кандидатів в усиновлювачі та направлено на навчання Волинського обласного центру соціальних служб з питань виховання дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування. Також одна подружня пара звернулась із письмовою заявою щодо створення патронатної сім’ї на території громади, якій надано відповідну консультацію, перевірено подані документи та направлено для проходження відповідного навчання до Волинського обласного центру соціальних служб.

Крім цього спеціалісти служби у справах дітей прийняли участь у 3 судових засіданнях по питаннях: позбавлення одного із батьків батьківських прав, визначення місця проживання малолітніх дітей із одним з батьків, вчинення кримінального правопорушення неповнолітнім.

Спеціалісти служби у справах дітей постійно підвищують свої професійні та кваліфікаційні здібності, тому 09 липня 2024 року пройшли навчання за короткостроковою програмою «Організація роботи із захисту прав дітей в територіальній громаді», яка була організована службою у справах дітей Волинської обласної державної адміністрації.

Фото без описуВІДДІЛ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА  ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

Прийнято та зареєстровано 8 рішень та 13 заяв відповідно до Закону України «Про соціальні послуги» для надання та зняття соціальних  послуг КУ «Центр надання соціальних послуг». Обстежено 28 домогосподарств матеріально-побутових умов сім’ї для призначення соціальних виплат (субсидія, тверде паливо, пільги з оплати комунальних послуг, догляд за інвалідом 1-2 групи внаслідок психічного розладу, допомога одиноким матерям, багатодітна сім’я, пільга  УБД, допомога на лікування).

Для 7 осіб визначено ступінь індивідуальних потреб отримувача соціальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, призначено компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі.

Підготовлено пакет документів щодо присвоєння Указом Президента України Почесного звання «Мати героїня» 1 багатодітній матері.  40 особам проведено нарахування та сформовано відомості для виплати компенсаційних  виплат, особам, які надають соціальні послуги. 24 особам проведено нарахування та сформовано відомості для виплат, що пов’язані з безоплатним тимчасовим  розміщенням (перебуванням) ВПО, які перемістилися в період воєнного стану в новому форматі.  Внесено 20 осіб в реєстр громади ВПО, видано 20 довідок ВПО, призначено 11 особам допомогу. Прийнято та внесено в базу ЄСС 7 заяв щодо призначення допомоги на проживання ВПО із урахуванням змін. Організовано зустріч з представниками благодійної організації «Червоний Хрест» для жінок і дівчат, які постраждали від війни, який відбувся в приміщенні бібліотеки Горохівського коледжу.             

Подано 27 звітів, контролів, інформацій різних форм.

Протягом місяця працівники відділу прийняли участь у 2-ох онлайн -заходах згідно змін у законодавстві соціального захисту.

Зібрано та подано потреби для сімей загинувших військовослужбовців, прийнято пакет документів для виплати грошової допомоги сім’ям військовослужбовців. Зібрано інформацію для заповнення облікової картки   військовослужбовця.

Фото без описуВІДДІЛ КУЛЬТУРИ

У липні   2024 року у відділі культури зареєстровано 35 документів вхідної кореспонденції, 25 вихідної. Підготовлено 15 інформацій на документи, які на контролі у Горохівській міській раді та департаменті культури, молоді та спорту Волинської обласної державної адміністрації

Підготовлено  1 проект розпорядження міського голови, 10 проектів наказів управління освіти, культури, молоді, спорту, соціального захисту та охорони здоров’я Горохівської міської ради, що стосуються кадрової роботи.

Згідно плану моніторингу об’єктів культурної спадщини у 2024 році,  затвердженого розпорядженням Горохівського міського голови від  29.12.2023  №267-р, відділом культури проведено моніторинг пам’яток історії   Звиняченського старостинського округу, підготовлено фото фіксації, інформаційні довідки та надіслано у департамент культури, молоді та спорту Волинської обласної державної адміністрації та управління гуманітарної політики Луцької районної державної адміністрації.

 25 липня працівники відділу культури управління ОКМССЗОЗ Горохівської міської ради взяли участь в обласному семінарі-нараді на тему «Актуальні питання реалізації повноважень у сфері охорони культурної спадщини на території Волинської області».

Працівниками Горохівського народного дому «Просвіта» та сільських  закладів культури проведено заходи з нагоди Дня Української державності.

Народний аматорський вокальний колектив «Барви осені» Горохівського народного дому «Просвіта» (керівник Надія Пасічнюк) та аматорський фольклорний колектив «Стрільченські молодиці» клубу с. Стрільче (керівник Тетяна Коберник) успішно виступили на обласному фестивалі патріотичної пісні «Вовчак:Волинська Січ», який проходив 28 лютого в урочищі Вовчак Турійської громади.

Фото без описуСЕКТОР МОЛОДІ ТА СПОРТУ

Протягом липня 2024 року за сприяння сектору молоді та спорту управління освіти, культури, молоді, спорту, соціального захисту та охорони здоров’я Горохівської міської ради збірна команда громади з волейболу взяла участь у чемпіонаті Луцького району з паркового волейболу 2024 року серед чоловіків. За підсумками чемпіонату зайняла ІІ місце.

26 липня на спортивному майданчику у міському парку у м.Горохів відбувся благодійний ІV відкритий щорічний турнір з міні-футболу «Summer cup Horokhiv». До спортивного заходу долучилися 6 команд: «Restart» (м.Горохів), «Міщани» (м.Горохів), «Respect» (м.Луцьк), ФК «Воротнів» (Підгайцівська сільська територіальна громада), «Скобелка», збірна команда Городищенської сільської територіальної громади. 

Змагання дали змогу учасникам отримати позитивний заряд енергії, хороший настрій  та наснагу до подальшої боротьби за перемогу.

Переможцями турніру з міні-футболу «Summer cup Horokhiv» стали:

І місце – «Міщани» (м.Горохів)

ІІ місце – «Respect» (м.Луцьк)

ІІІ місце – «Restart» (м.Горохів)

4 місце – «Воротнів»

Спортсмени відділення легкої атлетики Горохівської КДЮСШ імені Олександра Баламута – Андріана Якобчук та Дмитро Кравчук (тренер-викладач Юрій Русюк), за підсумками участі в Чемпіонаті України з легкої атлетики серед юнаків та дівчат 2007 р.н. та молодших (18-20 червня 2024 року м.Луцьк)виконали нормативи і їм присвоєно - ІІ  та ІІІ спортивний розряди з легкої атлетики.

Фото без описуУПРАВЛІННЯ ФІНАНСІВ

Надходження власних доходів  за 7 місяців 2024 року склали 84 734,3 тис. гривень при плані на 7 місяців 83 391,5 тис. гривень, що становить 101,6 відсотка, додатково отримано 1 342,8 тис. гривень. Порівняно з відповідним періодом минулого року доходи загального фонду по бюджету міської територіальної громади   збільшились на  11 686,3 тис. гривень.

Приріст власних доходів забезпечено в основному за рахунок надходження   податку та збору на доходи фізичних осіб, акцизному податку, платі за землю, єдиному податку.

Зокрема, у структурі надходження дохідної частини місцевого бюджету станом на 01.08.2024 року найбільшу питому вагу складає  податок та збір на доходи фізичних осіб -  58,8 відсотків. Обсяг фінансового ресурсу, який залишається в громаді від надходжень цього виду податку становить 64 відсотки, надходження якого становить  49 801,7 тис. гривень.

Надходження по платі за землю склали  5 780,8 тис. гривень при плані  на 7 місяців 6 115,0 тис. гривень, єдиний податок виконаний та отримано понад план 1 540,8 тис. гривень.

Нерухоме майно відмінне від земельної ділянки надійшло в  сумі  3 857,1 тис. гривень  при плані 3 783,0, додатково отримано 74,1 тис. гривень.

Внутрішні податки на товари та послуги надійшли в сумі 5 807,6 тис. гривень при плані 5 560,0 тис. гривень, що становить 104 відсотки.

Неподаткові надходження становлять 2 563,9 тис. гривень при плані  2 391,8 тис. гривень, додатково отримано 172,1 тис. гривень.

Базова  дотація з  державного  бюджету надійшла в повному  обсязі  в  сумі   9 223,9 тис. гривень, також в бюджет громади надійшли освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам в сумі  58 278,3 тис. гривень, дотації з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам надійшло 83,7 тис. гривень, субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції надійшла 761,1 тис. гривень,  субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджет в сумі 161,8 тис. гривень, субвенція з місцевого бюджету на виконання окремих заходів з реалізації соціального проекту «Активні парки – локації здорової України» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету в сумі 31,2 тис. гривень  та іншої субвенції з місцевого бюджету поступило  875,7  тис. гривень.

До спеціального  фонду бюджету надійшло 5 091,8 тис. гривень, в тому числі власні надходження бюджетних установ – 3 916,1 тис. гривень,  кошти від продажу землі – 1 151,0 тис. гривень та інші податки та збори  - 24,7 тис. гривень. 

До бюджету громади по спеціальному фонду надійшла субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду в сумі 1 519,5 тис. гривень.

Рівень виконання доходів загального фонду бюджету міської територіальної громади забезпечив фінансування бюджетних видатків на 21,2 відсотка до  затверджених уточнених  річних бюджетних призначень. На фінансування передбачених у бюджеті видатків за звітний період спрямовано коштів загального фонду в сумі 138 786,9 тис. гривень.

В загальних видатках бюджету 78,3 відсотка профінансовано на заробітну плату з нарахуваннями або 121 312,2 тис. гривень; 5,1 відсотка на оплату енергоносіїв та комунальних послуг або 7 816,9 тис. гривень; 5,8 відсотка на  використання товарів і послуг  або  9 028,9 тис. гривень (харчування – 1 962,9 тис. гривень),  8,8 відсотка на поточні трансферти або 13 703,8 тис. гривень (благоустрій, трансферти підприємствам та населенню) та 2,0 відсотка поточні трансферти органам державного управління інших рівнів або 3 150,0 тис. гривень.

Передано коштів із загального фонду до бюджету розвитку спеціального фонду на фінансування капітальних видатків в сумі 1 281,6 тис. гривень.      

Забезпечена своєчасна  виплата  заробітної плати  працівникам  бюджетної сфери. Розрахунки за  енергоносії та комунальні послуги установами, що фінансуються з місцевих бюджету проводяться своєчасно.

В загальних видатках бюджету видатки на фінансування установ та закладів освіти склали – 68,5 відсотка, соціальний захист та соціальне забезпечення – 3,7 відсотка, культура і мистецтво – 4,1 відсотка, фізична культура і спорт – 1,6 відсотка, ЖКГ – 3,8 відсотка, управління – 12,4 відсотка, інші – 5,9 відсотка.

Станом на 01.08.2024 року в зв’язку з особливостями бюджетного процесу в умовах воєнного стану  кредиторська   заборгованість  по загальному фонду бюджету становить 515,0 тис. гривень, по спеціальному фонду 138,3 тис. гривень.

Фото без описуВІДДІЛ ІНФРАСТРУКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БЛАГОУСТРОЮ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА МАТЕРІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Проведено грейдерування вулиць і доріг комунальної власності в с.Сільце вул. Зелена, с. Охлопів вул. Нижня Маловиця, м. Горохів вул. Котляревського, Феоктістова, Соборності, с. Озерці вул. Незалежності, Зарванська, Річна, с. Холонів вул. Шкільна, Набережна, Зелена, Джерельна, с. Софіївка вул. Луцька, Набережна, с. Звиняче вул. Зелена, Незалежності, Задвір’я, Нова, с. Красів вул. Польова, Центральна, Набережна, с. Пустомити вул. Лісова, Набережна, Центральна, с. Печихвости вул. Секлієва, с. Підбереззя вул. Лісова, Печихвостівська, с.  Пірванче вул. Лесі Українки, Весняна на загальну суму 130 тис. грн.

Проведено поточний ремонт вул. Волі в м. Горохів на суму 38,621 тис, грн.

За результатами проведеного тендеру впорядковано стихійні сміттєзвалища в населених пунктах с.Журавники, с.Мирків, с.Лемешів, с.Скобелка, с.Новостав, с.Мислині, с.Вільхівка, с.Ощів, с.Пустомити, с.Холонів на суму 149300,00 грн.

Зареєстровано в програмі АСКОД 48 листів вхідної кореспонденції та 45 листів вихідної.

Фото без описуВІДДІЛ МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ

До відділу містобудування та архітектури надійшло 3 усних звернення від громадян, що стосувалися різних питань містобудування та архітектури.    Підготовлено та надано 1 висновок щодо можливості встановлення тимчасових споруд на визначених територіях. Цей висновок базувався на вивченні планувань, земельних документів та інших необхідних матеріалів.

Протягом місяця оброблено 5 паспортів прив'язки та 6 будівельних паспортів, пов'язаних з різними будівельними об'єктами в Горохівській ТГ. Ця діяльність сприяла забезпеченню належного документального оформлення будівельних процесів та контролю за дотриманням вимог містобудівного законодавства. Видано 1 містобудівні умови та обмеження для будівельних проєктів. Ці МУО містили в собі вимоги та рекомендації щодо забудови та розміщення об'єктів у відповідності зі стандартами та регулятивами місцевого містобудівного плану.

Підготовлено і проведено громадське обговорення щодо містобудівної документації в м. Горохів.

Протягом місяця оформлено та затверджено 11 наказів містобудівного характеру, із них 10 з присвоєння адрес; 1 щодо надання МУО.

 

Фото без описуКОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ»

Протягом липня 2024 року структурними підрозділами КУ «Центр надання соціальних послуг» Горохівської міської ради здійснено:

надання соціальної послуги інформування 11 сім’ям ;

сім’ї/особи, які перебувають у складних життєвих обставинах - 24 сім’ї, в яких виховується 64 дитини. В дані сім’ї здійснено 28 виїздів з метою проведення  профілактичних заходів;

соціальний супровід сімей, у яких виховуються діти – сироти і діти, позбавлені батьківського піклування, а саме: здійснюється соціальне супроводження для 4 дитячих будинків сімейного типу, в яких виховується 25 дітей; 1 прийомна сім’я, де виховується 3 дитини, та 28 опікунських сімей, де виховується 57 дітей з них 11  під супроводом;

в  ДБСТ та прийомну сім’ю  здійснено 5 виїздів з метою здійснення оцінки потреб дітей – сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, обстежено 19 сімей опікунів та піклувальників.

послуга соціального супроводу надана  4 сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах;

одній сім’ї видано направлення для надання послуги психолога в КНП «ГЦПМД» Горохівської міської ради;

проведено  три заходи до Всесвітнього дня  протидії торгівлі людьми.          

Метою даних заходів було підвищення поінформованості  громадян щодо проблем торгівлі людьми, форм торгівлі людьми та ризики потрапляння в ситуацію торгівлі людьми. Під час заходів були розповсюджені відповідні інформаційні буклети та листівки з контактними телефонами «гарячих» ліній з протидії торгівлі з людьми.

Відділенням організації надання адресної натуральної та грошової допомоги надано послуг натуральної допомоги (перукаря) – 94 особам. Соціальним робітником було надано 9  послуг по косінню трави та 1 послуга по обрізці дерев.

Для осіб з інвалідністю та людей похилого віку, які повністю або частково втратили рухову активність: соціальна послуга догляд вдома.

Соціальними робітниками надано 1488  послуг для 156 осіб. Здійснено оцінку якості надання соціальної послуги догляд вдома для 2 соціальних робітників. Взято на обслуговування 1 одинокопроживаючу особу похилого віку та 2 одиноко проживаючих особи з числа ВПО. Спільно з  працівниками служби порятунку проведено обстеження житлових приміщень 17 одиноко проживаючих громадян похилого віку щодо своєчасної підготовки житла до осінньо – зимового періоду.

Здійснено оцінку потреб сімей  безвісти зниклих військовослужбовців.

Проводиться  роз'яснювальна та інформаційна роботи  щодо профілактики домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі  та  правову відповідальність за вчинення насильства в сім'ї  відносно дорослих та дітей. Здійснюються  бесіди з батьками щодо забезпечення  належного виконання батьківських обов'язків,  підвищення батьківського потенціалу, забезпечення дітей повноцінним харчуванням, дотримання санітарно-гігієничних умов проживання дітей та недопустимості порушення їх прав.  

Соціальні послуги надаються через відділення, які є структурними підрозділами КУ «Центр надання соціальних послуг» Горохівської міської ради. Послуги надаються за місцем проживання/перебування особи/сім’ї, у приміщенні надавача соціальних послуг та поза межами приміщення надавача соціальних послуг.

Фото без описуЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

ГОРОХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Протягом липня 2024 року працівники Центру професійного розвитку педагогічних працівників працювали над та проводили:

створенням програм підвищення кваліфікації та підготовка сертифікатів про підвищення кваліфікації;

практичний психологічний кейс "Емоційна врівноваженість - шлях до здоров'я" для мешканців Піберезівського старостинського округу, Марина Сокол, психолог ЦПРПП Горохівської МР

10.07-11.07 участь психолога ЦПРПП Горохівської МР Марини Сокол у Міжрегіональному форумі "Рушій невтраченої демократії"

16.07-19.07 участь директора ЦПРПП Горохівської МР у чотириденній семінар-нараді розширеного складу Координаційної ради з питань охорони здоров’я та протидії туберкульозу. Захід проводився в рамках проекту USAID Ukraine – USAID Україна «Підтримка зусиль у протидії туберкульозу в Україні» за активної участі експертів проекту PATH.


« повернутися до розділу «Звіт про роботу структурних підрозділів апарату, виконавчих органів та комунальних установміської ради»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь