Інформація про стан роботи із зверненнями громадян в Горохівській міській раді за І півріччя 2024 року

Дата: 02.08.2024 10:23
Кількість переглядів: 136

Фото без описуГорохівська міська  рада в своїй роботі зі зверненнями громадян керується Конституцією України, Законом України від 02.10.1996 № 393 «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі Указ) та Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348.

Протягом 6 місяців 2024 року до Горохівської міської ради, її структурних підрозділів та старостинських округів від жителів громади та інших регіонів  надійшло 810 пропозицій, заяв та скарг, що на 195 звернень більше  ніж за відповідний період минулого року. З них 445 були письмовими та 360 звернень надійшло на особистих та виїзних прийомах керівництва міської ради. Серед загальної кількості  звернень, які надійшли, 30 були колективними. Основні питання з якими зверталися мешканці колективно відносяться до  питань комунального господарства, земельних відносин, сімейної політики та захисту прав дітей. На засіданні комісії міської ради з питань розгляду звернень громадян 05 лютого 2024 року (протокол №2) розглядалося питання «Про проведення аналізу надходження колективних звернень громадян до міської ради від мешканців громади». З вищестоящих органів влади протягом 6 місяців 2024 року надійшло 2 звернення з Волинської обласної ради  та Волинської військової адміністрації по питанню надання заявникам матеріальних допомог.

Протягом звітного періоду звернулося 248 громадян з числа  соціально-незахищених верств населення, що складає 31 % від загальної кількості. З них: 269 звернень надійшло від учасників війни, бойових дій та членів їх сімей, 32 звернення від осіб з інвалідністю, 44 звернення від ветеранів праці, пенсіонерів, 10 звернень від дітей війни, 31 звернення від членів багатодітних сімей, одиноких матерів та матерів-героїнь. Особлива увага приділялася  вирішенню проблем з якими вони зверталися. Відповідно до рішення Горохівської міської ради від 02 квітня 2021 року №7-11/2021 «Про цільову Програму соціального захисту населення на 2021-2025 роки» та Порядку надання матеріальної допомоги жителям Горохівської міської територіальної громади, які опинилися в складних життєвих обставинах, та іншим категоріям громадян, затвердженого рішенням Горохівської міської ради від 24 грудня 2021 року №18-3/2021, протягом 6 місяців 2024 року було надано матеріальну допомогу:

особам, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують значних витрат на лікування  (146 громадянам);

на поховання безробітних, незастрахованих осіб (11 громадянам);

військовослужбовцям, членам сімей (родинам) військовослужбовців, які беруть участь у відбитті військової агресії Російської Федерації проти України (74 громадянам);

на лікування поранених військовослужбовців (44 громадянам);

сім’ям військовослужбовців зниклих безвісти (39 громадянам);

сім’ям загиблих військовослужбовців (64 громадянам);

сім’ям на відшкодування збитків завданих пожежею (7 громадянам);

на відшкодування збитків завданих стихійним лихом (5 громадянам);

батькам - вихователям дітей, що перебувають в ДБСТ (5 громадянам);

спілці ліквідаторів аварії на ЧАЕС;

громадській організації «Ветеранів Афганістану».

Загалом протягом 6 місяців 2024 року до керівництва Горохівської громади звернулось 1147 громадян, якими було порушено 810 питань. За спектром і характером основні питання, з якими вони звертались, характеризуються таким чином:

- на першому місці  питання  соціального захисту населення, зареєстровано 419 заява, що складає 52% від загальної кількості звернень. Звернення надходили стосовно надання одноразових матеріальних допомог.

- на другому місці - сім’ї та дітей, по цих питаннях зареєстровано 133  звернення, які складають 17%   від загальної кількості.

Також мешканці громади звертались по питаннях аграрної політики і земельних відносин (81 звернення), житлової політики (77 звернень), комунального господарства (37 звернень), екології та природних ресурсів (11 звернень), освіти (10 звернень) та ін.

З усіх питань 567 вирішено позитивно (70%), на 227 звернень надано змістовні роз’яснення (28%), на три звернення було відмовлено у задоволенні та 13 звернень перебувають на розгляді (2%).

З жовтня 2015 року набув чинності Закон України від 02.07.2015 №577-VIII «Про внесення до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції». На офіційному сайті Горохівської міської ради створено систему петицій та електронних звернень, на яку напротязі звітного періоду надійшло 1 електронне звернення.

Також в міській раді функціонує «Телефон довіри», затверджений розпорядженням міського голови від 30 грудня 2020 року №188.

Провівши аналіз надходження звернень варто відмітити, що найбільше надійшло до міської ради - 382 заяви, до старостинських округів громади надійшло 263 звернення, до виконавчих органів та структурних підрозділів міської ради - 165 звернень.

Щодо надходження звернень громадян до міської ради за територіальною ознакою варто відмітити, що найбільше зверталися жителі м.Горохів (261 громадянин), с.Підбереззя (109 громадян), с. Рачин (65 громадян) та с.Озерці (35 громадян).

Протягом звітного періоду в Горохівській громаді проводилась системна робота по контролю за додержанням термінів розгляду звернень. Щоквартально аналізується стан виконавської дисципліни по роботі із зверненнями громадян. На виконавчому комітеті міської ради 25 січня 2024 року (рішення №23) підбито підсумки по роботі зі зверненнями громадян за 2023 рік, на комісії з розгляду звернень громадян (протокол №4 від 23.04.2024) проведено аналіз роботи із зверненнями громадян в міській раді за перший квартал 2024 року, надано ряд протокольних доручень.

Загалом у звітному періоді  проведено 6 засідань комісії міської ради з питань розгляду звернень громадян, утвореної розпорядженням міського голови від 30 грудня 2020 року №187.

На виконання пункту 3 статті 5 Указу проводиться «День контролю», в рамках якого здійснюються виїзні перевірки стану виконання доручень керівництва при розгляді звернень.

 На веб-сайті міської ради регулярно опубліковуються графіки особистого, виїзного прийому керівництва ради, аналітичні довідки про стан роботи із зверненнями громадян, об’яви, повідомлення, звіти про проведені прийоми громадян та інші матеріали.

Робота виконавчого комітету Горохівської міської  ради спрямована на забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, створення умов для реалізації громадянами свого конституційного права на звернення, ведення систематичного аналізу та узагальнення звернень для виявлення причин, що породжують їх, та підвищення рівня правової освіти населення територіальної громади.


« повернутися до розділу «Інформаційно-аналітичні довідки»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь