Звіт про роботу структурних підрозділів апарату та виконавчих органів міської ради за червень 2024 року
ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ТА КАДРОВОЇ РОБОТИ
Відділ організаційної та кадрової роботи міської ради в процесі виконання покладених на нього завдань та повноважень взаємодіє зі структурними підрозділами міської ради, комунальними установами, представницькими органами, органами державної влади та органами місцевого самоврядування, а також з депутатським корпусом міської ради.
Протягом звітного періоду відділом зареєстровано 12 розпоряджень міського голови з питань основної діяльності та 37 розпоряджень з кадрових питань.
Відповідно до розпорядження міського голови протягом червня організовано проведення ІІІ засідання чергової тридцять сьомої сесії Горохівської міської ради, чергового засідання виконавчого комітету та 2 робочі наради при міському голові.
Усього у червні зареєстровано 17 рішень виконавчого комітету. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 5, соціальної політики – 5, організаційних питань – 7.
Зареєстровано 60 рішення сесії Горохівської міської ради. Зокрема, щодо земельних відносин – 59, організаційних питань-1.
Всі ухвалені рішення виконавчого комітету та сесії міської ради, що підлягають оприлюдненню, опубліковано на офіційному сайті Горохівської міської ради у розділі «Офіційні документи» та в системі електронного документообігу «АСКОД» не пізніше 5 робочих днів з дня ухвалення.
Сформовано документи засідань виконавчого комітету та сесії міської ради у справи.
Підготовлено 1 архівну довідку за запитами громадян.
За червень 2024 року в Горохівській міській раді зареєстровано 315 вхідних документів та 231 вихідних документів, 2 запити на доступ до публічної інформації, подано до реєстру НАІС 10 заяв про державну реєстрацію заповітів. За вказаний період також надіслано 156 інформацій на виконання листів облдержадміністрації та райдержадміністрації.
Протягом червня 2024 року до Горохівської міської ради надійшло 48 звернень громадян. З них:
- 45 письмові;
- 3 зареєстровано на особистих прийомах у голови міської ради;
-1 колективне звернення.
Повторні звернення не надходили.
Всього протягом звітного місяця до міської ради звернулось 49 громадян. У своїх зверненнях заявниками порушено 48 питань різноманітного характеру, а саме:
36 звернень - питання соціального захисту (надання матеріальної допомоги);
15 звернень - питання сім’ї та дітей;
1 звернення – питання земельних відносин;
1 звернення - питання житлової політики;
2 звернення – питання комунального господарства.
Від найменш соціально захищених категорій громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, особливої уваги з боку органів влади щодо задоволення їх повсякденних запитів та життєвих потреб (інвалідів, учасників війни та бойових дій, багатодітних сімей, одиноких матерів, ветеранів праці, пенсіонерів), надійшло 36 звернень. З них, 1 надійшло від військовослужбовців, 17 від членів сімей військовослужбовців, які беруть участь і відбитті військової агресії російської федерації проти України, та 8 від сімей загиблих учасників бойових дій.
Видано 24 довідки (довідок-характеристик, довідок на спадкування майна).
Опрацьовано 3 листки непрацездатності.
Постійно здійснювалося висвітлення діяльності міської ради, її виконавчих органів та структурних підрозділів міської ради на офіційній сторінці Горохівської міської ради (https://gorokhivrada.gov.ua/) та у соціальних мережах.
ВІДДІЛ РОЗВИТКУ ТА ІНВЕСТИЦІЙ
Участь у діяльності робочої групи «Протидія туберкульозу», створених у межах проекту, що реалізується PATH за підтримки USAID.
Робота у групі з підготовки Програми з подолання туберкульозу.
7 червня за підтримки відділу розвитку та інвестицій проведено тренінг «Жіноче лідерство як ресурс розвитку громади» у межах проєкту «Я мрію, я можу, я роблю!», який реалізовується ГО «Ґендерний креативний простір» у рамках проєкту «Забезпечення розширення економічних прав та можливостей жінок для відновлення і розвитку», що фінансується Міністерством міжнародних справ Канади за підтримки Acted Україна.
Візит у Горінченську громаду Закарпатської області.
10 червня прийнято участь у навчальному семінарі «Послуги Bed & Breakfast в громадах: від планування бізнесу до ефективної промоції» для представників громад-партнерок Проєкту USAID «ГОВЕРЛА» у м.Володимир.
Подання пропозицій для співпраці з Фундацією партнерства м.Брно, Чеська республіка.
Онлайн зустріч з Фундацією Партнерства та представницею Міністерства торгівлі Чеської республіки, щодо співпраці.
Участь у тренінгах «Штучний інтелект для підготовки виступів та презентацій», "Побудова бренду громади" від АММУ, семінарі-практикумі «Інструменти здійснення місцевих запозичень та надання місцевих гарантій» (Говерла), "Гранти для бізнесу. Зелені гранти".
Підготовка пакету документів на оплату по дотаціяї на молодняк ВРХ, що фінансується з обласного бюджету
Проходження навчальної програми по програмі «Цивільний захист».
21 червня проведено громадське обговорення «Програма стимулювання економічного розвитку та підтримки мікро, малого та середнього підприємництва (ММСП) Горохівської громади» у рамках проекту «Двигуни громад».
Допомога у поданні заявок по дотаціях на
ВІДДІЛ МОБІЛІЗАЦІЙНОЇ РОБОТИ, ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ОХОРОНИ ПРАЦІ
У червні 2024 року мобілізаційна робота та військовий облік відділом проводилася відповідно до Конституції України, ст. 36 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», законів України «Про введення воєнного стану в Україні», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», «Про оборону України» а саме:
- проведено роз’яснювальну роботу серед призовників, військовозобов’язаних та резервістів про неухильне дотримання вимог Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу»;
- згідно розпорядження голови районної військової адміністрації продовжується робота щодо приписки громадян України 2007 року народження до призовної дільниці. Підготовлено списки призовників та надіслано до Першого відділу Луцького районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки;
- завершено звіряння облікових даних списків персонального військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, карток первинного обліку міської ради з обліковими даними Першого відділу Луцького районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки на 2024 рік».
З метою виконання заходів, спрямованих на захист цивільного населення, відповідно до постанови КМУ від 17 грудня 2022 року № 1401 «Питання організації та функціонування пунктів незламності», відділом:
- забезпечено цілодобове функціонування Пунктів незламності на базі комунальних установ міської ради, відповідно до визначених умов;
- проводиться активна робота щодо створення та розвитку місцевої системи оповіщення.
З метою виконання Планів управління ризиками затоплення проводиться спостереження за розвитком повені та паводка з метою своєчасного здійснення оперативних заходів щодо захисту населення і зменшення збитків об’єктам економіки.
ВІДДІЛ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА ЗВІТНОСТІ
Протягом червня 2024 року робота відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради спрямована на забезпечення виконання плану щодо забезпечення безперебійної роботи установи.
Касові видатки за 6 місяці 2024 по загальному фонду склали 12951239 грн., з них за травень 2024 року 2298755 грн. Предметів, матеріалів обладнання та інвентаря закуплено на суму 282000 грн. Оплата послуг (телекомунікаційні послуги зв’язку, послуги інтернету, інформаційні послуги, електронні послуги, оренда майна) – 472475 грн. Оплата комунальних послуг та енергоносіїв становить 632957 грн., в т.ч. теплопостачання 251987 грн., ел.енергія - 222983 грн., природний газ 144045 грн., оплата водопостачання та водовідведення – 8069 грн., вивіз ТПВ 5873 грн. Інші видатки становлять 106134 грн. (судовий збір, виконавчий збір, членські внески АМУ, ВАМУ, АОТГ).
На заходи щодо Дня захисту дітей профінансовано 56060 грн. Заборгованість на 1.07.24 р – 4400 грн.
Витрати на інші заходи в галузі культури і мистецтва – 7000 грн. (патріотичні банери до Дня Героїв).
На здійснення заходів із землеустрою оплачено за послуги по виготовленню топографо-геодезичної зйомки ділянки для індустріального парку - 65000 грн., проект землеустрою відведення земельної ділянки (під індустріальний парк) – 24000 грн.
На забезпечення діяльності КЗ «Центр безпеки» профінансовано 164427 грн.26 коп. (заробітна плата, придбання предметів, матеріалів,послуги).
По спеціальному фонду видатки становлять 24300 грн. (вартість експертизи проекту «Реконструкція нежитлового приміщення під інтеграційний центр розвитку та підтримки Горохівської міської ради за адресою: вул. Возз’єднання, 6 в , м. Горохів, Луцького району Волинської області».
Станом на 1 липня 2024 року К-т заборгованість 2055грн., КТКВ 0110150 – 2055 грн.
ЮРИДИЧНИЙ ВІДДІЛ
За звітний період посадові особи юридичного відділу надавали правову допомогу працівникам міської ради, комунальним установам громади та вели прийом громадян з особистих питань.
Брали участь у підготовці проєктів рішень Горохівської міської ради.
Здійснювали юридичний супровід під час підготовки проєктів рішень виконавчого комітету міської ради, засідання якого відбулося 27 червня 2024 року, надавали юридичну допомогу при оформленні проєктів розпоряджень Горохівського міського голови.
Юридичним відділом підготовлено 6 проєктів цивільно-правових та господарсько-правових договорів, 5 проєктів трудових угод, а також 12 проєктів відповідей на звернення громадян та установ.
Крім того, працівники відділу взяли участь у 5 судових засіданнях, учасником провадження в яких є Горохівська міська рада, а також у роботі п’ятьох комісій, що функціонують у міській раді.
Водночас підготовлено та направлено до відповідних судів 10 процесуальних документів, що стосуються судових проваджень.
Посадовці відділу підвищували професійні здібності, взявши участь у 3 онлайн семінарах, що стосуються функціонування місцевого самоврядування.
ВІДДІЛ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ТА ОХОРОНИ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
Протягом червня 2024 року відділом:
надано 13 витягів з Державного земельного кадастру на замовлення фізичних та юридичних осіб;
підготовлено 60 проектів рішень для розгляду на сесії міської ради;
на звернення юридичних та фізичних осіб підготовлено 11 відповідей;
розглянуто та погоджено 48 документацій із землеустрою;
підготовлено 4 договори оренди землі та 11 додаткових угод до договорів оренди землі.
Надано 37 усних консультацій щодо роз’яснення чинного земельного законодавства щодо оформлення права власності на земельні ділянки відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 26 грудня 1992 року № 15-92 “Про приватизацію земельних ділянок”, оформлення права власності на земельну частку (пай), передачі земельної ділянки в користування на умовах оренди для ведення городництва, продовження договорів оренди земельної ділянки, внесення змін до діючих договорів оренди, укладення договорів особистого строкового сервітуту на земельну ділянку.
ВІДДІЛ «ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ»
Протягом червня 2024 року до відділу «Центр надання адміністративних послуг» звернулось 1899 громадян. Прийнято 1601 пакет документів. Видано 1364 результати адмінпослуг. Надано 175 усних консультацій.
Видано 746 інформацій про місце реєстрації (проживання), зареєстровано/знято з реєстрації 81 особу.
Оформлено 47 ID-паспортів, 100 закордонних паспортів та здійснено вклейку фото у 28 паспортів.
Прийнято 312 пакетів документів для реєстрації нерухомості й отримання інформації про нерухоме майно.
Прийнято 24 пакети документів для реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб підприємців.
Прийнято 243 пакети документів щодо надання соціальних послуг та 1200 актуалізацій даних військовозобов’язаних.
СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ
Станом на 01 липня 2024 року на обліку служби у справах дітей міської ради перебуває 54 дитини.
З них: 43 – виховуються в сім’ях, в яких батьки ухиляються від виконання батьківських обов’язків та 11 – зазнали психологічного насилля в сім’ї.
Також, на первинному обліку служби у справах дітей перебуває 57 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, з них – 8 дітей-сиріт, 49 – діти, позбавлені батьківського піклування. На території громади проживає 83 дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування.
У громаді функціонує 4 ДБСТ, в яких виховується 25 статусних дітей та 1 ПС (4 прийомних дітей).
Станом на 01.07.2024 року на території громади проживає 77 дітей, яким надано статус дітей, які постраждали внаслідок воєнний дій та військових конфліктів.
Протягом червня працівниками служби у справах дітей обстежено умови проживання дітей, які опинились в складних життєвих обставинах та дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, котрі проживають в сім’ях опікунів, піклувальників на території Звиняченського, Мирненського, Журавниківського, Підберезівського, Терешківцівського, Холонівського старостинських округів та м. Горохів. Усього обстежено 16 сімей, де виховується 39 дітей.
У червні 2024 року проведено 1 засідання комісії з питань захисту прав дитини на якому розглянуто 6 питань, що стосуються соціального захисту дітей, а саме: про надання дозволу на присвоєння прізвища новонародженій дитині, надання статусу дітей, які постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, про стан виховання та утримання чотирьох дітей в родині, про неналежне виконання батьківських обов’язків та інші питання, що стосуються соціального захисту дітей.
За результатами проведення комісії працівниками служби підготовлено 4 проєктів рішень виконавчого комітету міської ради з питань соціального захисту дітей.
Крім цього, спеціалісти служби у справах дітей прийняли участь у 4 судових засіданнях по питаннях: позбавлення одного із батьків батьківських прав, визначення місця проживання малолітніх дітей із одним з батьків, вчинення неповнолітнім кримінального правопорушення.
01 червня 2024 року службою у справах дітей міської ради спільно з Будинком Дитячої та Юнацької творчості м. Горохів, народним домом «Просвіта» Горохівської міської ради ,проведено святковий захід «Ми – нація єдина! Ми – діти твої Україно!» для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, які проживають в сім’ях опікунів, піклувальників, прийомних сім’ях, дитячих будинках сімейного типу на території громади, а також для дітей загиблих та зниклих безвісти воїнів, дітей, які опинились в складних життєвих обставинах, приурочений до Міжнародного Дня захисту дітей.
ВІДДІЛ ОСВІТИ
Забезпечено проведення НМТ.
Забезпечено участь вчителів та учнів у спортивних змаганнях з легкої атлетики, в обласному фестивалі фізичної культури та військово-патріотичного виховання учнівської молоді гри «Сокіл»(«Джура»), у Всеукраїнських змаганнях з повітряних зміїв та у Всеукраїнській науково-практичній конференції «Видатні українці: Олена Пчілка».
Проведено турнір з волейболу (дівчата).
Проведено співбесіду щодо попередньої тарифікації з керівниками ЗЗСО на 2024-2025 н.р.
Проведено звіти керівників закладів освіти.
Розроблено модельні програми для НУШ 7 кл.
Подано на затвердження теми наукових робіт, що представлятимуться у ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України у 2024-2025 навчальному році.
Забезпечено вручення документів про освіту в закладах загальної середньої освіти.
Головні спеціалісти відділу брали участь у вебінарах на теми: «Законодавчі новації пов’язані з ухваленням Закону України «Про дошкільну освіту», «Порядок оформлення управлінських документів».
Затверджено примірне сезонне меню для ЗДО на літній період 2024 року в Луцьке районне управління ГУ Держпродспоживслужби у Волинській області.
Забезпечено доставку підручників для учнів 5, 7 класів в заклади загальної середньої освіти Горохівської міської ради за програмою НУШ в кількості 1020 підручників.
Підготовлено та надіслано 21 лист у заклади освіти Горохівської міської ради та обласні установи.
Видано 3 накази відділу освіти з питань основної діяльності.
ВІДДІЛ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
За червень місяць прийнято та зареєстровано 18 рішення та 19 заяв відповідно до Закону України «Про соціальні послуги» для надання та зняття соціальних послуг КУ « Центр надання соціальних послуг». Обстежено 34 домогосподарств для призначення соціальних виплат (субсидія, тверде паливо, пільги з оплати комунальних послуг, догляд за інвалідом 1-2 групи внаслідок психічного розладу, допомога одиноким матерям, багатодітна сім’я, пільга УБД, допомога на лікування.)
Для 6 осіб визначено ступінь індивідуальних потреб отримувача соціальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, призначено компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі.
Підготовлено пакет документів щодо присвоєння Указом Президента України Почесного звання «Мати героїня». Проведено нарахування та сформовано відомості для виплати компенсаційних виплат, 28 особам, які надають соціальні послуги. 24 особам проведено нарахування та сформовано відомості для виплат, що пов’язані з безоплатним тимчасовим розміщенням (перебуванням) ВПО, які перемістилися в період воєнного стану в новому форматі. Внесено 7 осіб в реєстр громади ВПО, видано 7 довідок ВПО, призначено 7 особам допомогу на проживання внутрішньопереміщених осіб. Прийнято та внесено в базу ЄСС 7 заяв щодо призначення допомоги на проживання ВПО із урахуванням змін. Огранізовано зустріч з представниками благодійної організації «Червоний Хрест» для жінок і дівчат, які постраждали від війни, який відбувся в приміщенні бібліотеки Горохівського коледжу.
За сприянням опікунської ради відділом соціального захисту та охорони здоров’я підготовлено 1 пакет документів для можливості призначення опікуна над недієздатною особою ( фізичні особи з інвалідністю) та розглянуто на виконкомі.
Подано 28 звітів, контролів, інформацій різних форм.
Протягом місяця працівники відділу прийняли участь у 3-ти онлайн-заходах згідно змін у законодавстві.
Зібрано та подано потреби для сімей загиблих військовослужбовців, прийнято пакет документів для виплати грошової допомоги сім’ям військовослужбовців. Зібрано інформацію для заповнення облікової картки військовослужбовця.
Організовано видачу борошна внутрішньопереміщеним особам в кількості
ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ
У червні 2024 року у відділі культури зареєстровано 40 документів вхідної кореспонденції, 14 вихідної. Підготовлено 25 інформацій на документи, які на контролі у Горохівській міській раді та департаменті культури, молоді та спорту Волинської обласної державної адміністрації
Підготовлено 1 проект розпорядження Горохівського міського голови, 10 проектів наказів управління освіти, культури, молоді, спорту, соціального захисту та охорони здоров’я Горохівської міської ради, що стосуються кадрової роботи.
Згідно плану моніторингу об’єктів культурної спадщини у 2024 році, затвердженого розпорядженням Горохівського міського голови від 29.12.2023 № 267- р, відділом проведено моніторинг пам’яток історії та архітектури Мирненського, Новосілківського старостинських округів, підготовлено фото фіксації, інформаційні довідки та надіслано у департамент культури, молоді та спорту Волинської обласної державної адміністрації та управління гуманітарної політики Луцької районної державної адміністрації.
26 червня відділом культури управління ОКМССЗОЗ Горохівської міської ради проведено нараду для клубних працівників громади по підсумках роботи за І півріччя 2024 року та головні завдання на ІІ півріччя 2024 року.
Працівниками Горохівського народного дому «Просвіта» та сільських закладів культури проведено заходи з нагоди Міжнародного дня захисту дітей; народознавчі години «Трійця: історія та традиція» (до Дня Святої Трійц)і; майстер-класи по плетінню Купальських віночків.
У бібліотеках-філіях проведено заходи до 175-річчя від дня народження Олени Пчілки.
Закладами культури і мистецтва міста Горохова проведено благодійні культурно-мистецькі заходи з нагоди Дня міста Горохова.
У закладах культури Горохівської громади проведено історичні години, бесіди, презентації книжкових виставок до Дня Конституції України.
СЕКТОР МОЛОДІ ТА СПОРТУ
Протягом червня 2024 року за сприяння сектору молоді та спорту управління освіти, культури, молоді, спорту, соціального захисту та охорони здоров’я Горохівської міської ради спільно з Центром професійного розвитку педагогічних працівників краєзнавчий квест «Я люблю Горохів» до Дня міста Горохова. Участь взяло 5 команд.
По закінченню квесту всі учасники отримали подяки та заохочувальні призи.
16 червня 2024 року в міському сквері м.Горохова та в спортивному залі Горохівської КДЮСШ імені Олександра Баламута сектором молоді та спорту управління освіти, культури, молоді, спорту, соціального захисту та охорони здоров’я Горохівської міської ради спільно з Волинським регіональним центром з фізичної культури і спорту осіб з інвалідністю «Інваспорт», громадською організацією «Сонце любові»» проведено традиційний ХV фізкультурно-оздоровчий фестиваль «Повір у себе» серед осіб з інвалідністю.
Участь у фестивалі взяли команди міст Ковель, Червоноград, смт Маневичі, «Поршень Волині» м.Луцьк, Луцький геріатричний пансіонат, смт Локачі, с.Шклинь Городищенської громади, с.Скобелка, Ратнівської громади, Любомльської, Мар’янівської громади, Турійської громади, Дубівської громади, «Інтерактив» Горохівського психоневрологічного інтернату та команда ГО «Сонце любові» з м.Горохів. Всього до участі у спортивних змаганнях долучилося понад 70 учасників.
28 червня на місцевому стадіоні «Колос» сектором молоді та спорту спільно із відділом освіти, відділом культури, Горохівською КДЮСШ імені Олександра Баламута проведено Олімпійський день. Захід зібрав близько ста учасників, серед яких були учні ліцеїв, вихованці відділень спортивної школи, тренери, які активно підтримували своїх вихованців, та мешканці Горохівської громади. В програмі заходу – ранкова руханка, масовий забіг на
Цикману Дмитру, жителю с.Журавники, який зайняв ІІ місце (клас ВС4) в чемпіонаті області з бочча серед осіб з ураженнями опорно-рухового апарату, який проходив 10 травня 2024 року м.Луцьк, присвоєно ІІ спортивний розряд з бочча.
Збірна команда громади з волейболу бере участь у чемпіонаті Луцького району з паркового волейболу 2024 року серед чоловіків.
УПРАВЛІННЯ ФІНАНСІВ
Надходження власних доходів за 6 місяців 2024 року склали 69 667.5 тис. гривень при плані на 6 місяців 67 278.6 тис. гривень, що становить 103,6 відсотка, додатково отримано 2 388.9 тис. гривень. Порівняно з відповідним періодом минулого року доходи загального фонду по бюджету міської територіальної громади збільшились на 7 084,2 тис. гривень.
Приріст власних доходів забезпечено в основному за рахунок надходження податку та збору на доходи фізичних осіб, акцизному податку, платі за землю, єдиному податку.
Зокрема, у структурі надходження дохідної частини місцевого бюджету станом на 01.07.2024 року найбільшу питому вагу складає податок та збір на доходи фізичних осіб - 59,8 відсотка. Обсяг фінансового ресурсу, який залишається в громаді від надходжень цього виду податку становить 64 відсотки, надходження якого становить 41 695,9 тис. гривень.
Надходження по платі за землю склали 4 803,6 тис. гривень при плані на 6 місяців 3 400,0 тис. гривень, єдиний податок виконаний та отримано понад план 758,2 тис. гривень.
Нерухоме майно відмінне від земельної ділянки надійшло в сумі 2 575,5 тис. гривень.
Внутрішні податки на товари та послуги надійшли в сумі 4 865,0 тис. гривень при плані 4 300,0 тис. гривень , що становить 113 відсотків.
Неподаткові надходження становлять 2 183,7 тис. гривень при плані 1975,0 тис. гривень, додатково отримано 208,7 тис. гривень.
Базова дотація з державного бюджету надійшла в повному обсязі в сумі 7 906,2 тис. гривень, також в бюджет громади надійшли освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам в сумі 55 632,6 тис. гривень, дотації з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам надійшло 77,3 тис. гривень, субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції надійшла 625,1 тис. гривень, субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджет в сумі 138,7 тис. гривень, субвенція з місцевого бюджету на виконання окремих заходів з реалізації соціального проекту «Активні парки – локації здорової України» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету в сумі 20,8 тис. гривень та іншої субвенції з місцевого бюджету поступило 655,5 тис. гривень.
До спеціального фонду бюджету надійшло 4 995,6 тис. гривень, в тому числі власні надходження бюджетних установ – 3 865,8 тис. гривень, кошти від продажу землі – 1 105,0 тис. гривень та інші податки та збори - 24,5 тис. гривень.
До бюджету громади по спеціальному фонду надійшла субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду в сумі 1 519,5 тис. гривень.
Рівень виконання доходів загального фонду бюджету міської територіальної громади забезпечив фінансування бюджетних видатків на 21,2 відсотка до затверджених уточнених річних бюджетних призначень. На фінансування передбачених у бюджеті видатків за звітний період спрямовано коштів загального фонду в сумі 138 786,9 тис. гривень.
В загальних видатках бюджету 78,9 відсотка профінансовано на заробітну плату з нарахуваннями або 109 547,1 тис. гривень; 5,5 відсотка на оплату енергоносіїв та комунальних послуг або 7 630,8 тис. гривень; 5,6 відсотка на використання товарів і послуг або 7 708,1 тис. гривень (харчування – 1 946,1 тис. гривень), 7,8 відсотка на поточні трансферти або 10 907,9 тис. гривень (благоустрій, трансферти підприємствам та населенню) та 2,2 відсотка поточні трансферти органам державного управління інших рівнів або 2 993,0 тис. гривень.
Передано коштів із загального фонду до бюджету розвитку спеціального фонду на фінансування капітальних видатків в сумі 981,6 тис. гривень.
Видаткова частина спеціального фонду виконана на звітну дату на 61,9 відсотка при уточненому плані 6 866,8 тис. гривень виконання становить 4 251,8 тис. гривень.
Забезпечена своєчасна виплата заробітної плати працівникам бюджетної сфери. Розрахунки за енергоносії та комунальні послуги установами, що фінансуються з місцевих бюджету проводяться своєчасно.
Забезпечено виконання статті 77 Бюджетного кодексу України щодо врахування в місцевих бюджетах у першочерговому порядку потреби в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ та на проведення розрахунків за енергоносії та комунальні послуги, які споживаються бюджетними установами.
На вирішення питань фінансового забезпечення першочергових витрат місцевого бюджету спрямовано вільні залишки міського бюджету по загальному фонду в сумі 22 164,3 тис. гривень в тому числі на захищені статті видатків спрямовано 18 886,8 тис. гривень.
На фінансування захищених статей у звітному періоді спрямовано 124 376,4 тис. грн., що становить 75,8 відсотка до бюджетних призначень на звітний період з урахуванням внесених змін.
В загальних видатках бюджету видатки на фінансування установ та закладів освіти склали – 70,5 відсотка, соціальний захист та соціальне забезпечення – 3,3 відсотка, культура і мистецтво – 4,0 відсотка, фізична культура і спорт – 1,5 відсотка, ЖКГ – 3,1 відсотка, управління – 11,7 відсотка, інші – 5,9 відсотка. Станом на 01.07.2024 року, у зв’язку з особливостями бюджетного процесу в умовах воєнного стану, кредиторська заборгованість по загальному фонду бюджету становить 346,6 тис. гривень, по спеціальному фонду - 70,0 тис. гривень. Витрати на реалізацію місцевих програм у 2024 році по загальному фонду міської ради складають ( планові призначення) 34254,4 тис. гривень по спеціальному фонду ( планові призначення) – 656,6 тис. гривень.Станом на 01.07.2024 року затверджений резервний фонд в сумі 2 500,0 тис. гривень.
ВІДДІЛ ІНФРАСТРУКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БЛАГОУСТРОЮ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА МАТЕРІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
В червні виконані наступні роботи:
- проведено грейдерування вулиць і доріг комунальної власності в с.Сільце вул. Зелена, с. Охлопів вул. Нижня Маловиця, м. Горохів вул. Котляревського, Феоктістова, Соборності, с. Озерці вул. Незалежності, Зарванська, Річна, с. Холонів вул. Шкільна, Набережна, Зелена, Джерельна, с. Софіївка вул. Луцька, Набережна, с. Звиняче вул. Зелена, Незалежності, Задвір’я, Нова, с. Красів вул. Польова, Центральна, Набережна, с. Пустомити вул. Лісова, Набережна, Центральна, с. Печихвости вул. Секлієва, с. Підбереззя вул. Лісова, Печихвостівська, с. Пірванче вул. Лесі Українки, Весняна на загальну суму 130 тис. грн.;
проведено поточний ремонт вул. Волі в м. Горохів на суму 38,621 тис, грн.
За результатами проведеного тендеру впорядковано стихійні сміттєзвалища в населених пунктах с.Журавники, с.Мирків, с.Лемешів, с.Скобелка, с.Новостав, с.Мислині, с.Вільхівка, с.Ощів, с.Пустомити, с.Холонів на суму 149300,00 грн.
Зареєстровано в програмі АСКОД 48 листів вхідної кореспонденції та 45 листів вихідної.
ВІДДІЛ МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ
Протягом червня у відділ містобудування та архітектури надійшло 2 усних та 2 письмових звернення від громадян, що стосувалися різних питань містобудування та архітектури. Підготовлено та надано 2 висновки щодо можливості встановлення тимчасових споруд на визначених територіях. Висновки базувалися на вивченні планувань, земельних документів та інших необхідних матеріалів.
Протягом місяця оброблено 1 паспорт прив'язки та 5 будівельних паспортів, пов'язаних з різними будівельними об'єктами в Горохівській ТГ. Ця діяльність сприяла забезпеченню належного документального оформлення будівельних процесів та контролю за дотриманням вимог містобудівного законодавства.
Підготовлено і проведено громадське обговорення щодо містобудівної документації в с. Підбереззя.
Протягом місяця оформлено та затверджено 2 накази містобудівного характеру з присвоєння адрес.
Всі документи оброблені вчасно, вжито необхідні заходи для забезпечення дотримання містобудівних норм та стандартів у громаді.
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ"
Протягом червня 2024 року структурними підрозділами КУ «Центр надання соціальних послуг» Горохівської міської ради здійснено:
сім’ї/особи, які перебувають у складних життєвих обставинах - 28 сімей, в яких виховується 69 дітей. В дані сім’ї було здійснено 17 виїздів з метою проведення профілактичних заходів;
надання соціальної послуги інформування – 13 сімей;
соціальний супровід сімей, у яких виховуються діти – сироти і діти, позбавлені батьківського піклування, а саме: здійснюється соціальне супроводження для 4 дитячих будинків сімейного типу, в яких виховується 25 дітей; 1 прийомна сім’я, де виховується 4 дитини, та 27 опікунських сімей, де виховується 54 дитини. В ДБСТ та прийомну сім’ю здійснено 5 виїздів з метою здійснення оцінки потреб дітей – сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування та відвідано 5 сімей опікунів та піклувальників.
послуга соціального супроводу надана 4 сім’я, які перебувають у складних життєвих обставинах;
екстрено-кризово послуга надана 1 сім’ї;
одній сім’ї видано направлення для надання послуги психолога в КНП «ГЦПМД» Горохівської міської ради;
надано соціальні послуги 2 особам з інвалідністю, влаштовано на постійне місце проживання в інтернатні заклади;
продовжується робота з двома особами, які проходять Програму для кривдників;
відділенням організації надання адресної натуральної та грошової допомоги надано 73 соціальних послуг натуральної допомоги (перукаря) та підписано 24 договори з особами на отримання соціальної послуги натуральної допомоги, з них безоплатно – 13 осіб, з установленням диференційованої плати – 9 осіб, платно – 2 особи.
для осіб з інвалідністю та людей похилого віку, які повністю або частково втратили рухову активність: соціальна послуга догляд вдома - соціальними робітниками надано 1539 послуг для 159 осіб, із яких: 122 - особи похилого віку, 37 - особи з інвалідністю. Здійснено оцінку якості надання соціальної послуги догляд вдома для 1 соціального робітника.
здійснено оцінку потреб 32 сім’ї безвісти зниклих військовослужбовців.
При кожному відвідуванні сімей проводиться роз'яснювальна та інформаційна роботи щодо профілактики домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі та правову відповідальність за вчинення насильства в сім'ї відносно дорослих та дітей. Здійснюються бесіди з батьками щодо забезпечення належного виконання батьківських обов'язків, підвищення батьківського потенціалу, забезпечення дітей повноцінним харчуванням, дотримання санітарно-гігієничних умов проживання дітей та недопустимості порушення їх прав.
Послуги надаються за місцем проживання/перебування особи/сім’ї, у приміщенні надавача соціальних послуг та поза межами приміщення надавача соціальних послуг.
ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
ГОРОХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Протягом червня-липня 2024 року працівники Центру професійного розвитку педагогічних працівників працювали над та проводили:
створенням програм підвищення кваліфікації та підготовка сертифікатів про підвищення кваліфікації;
практичний психологічний кейс "Емоційна врівноваженість - шлях до здоров'я" для мешканців Піберезівського старостинського округу, Марина Сокол, психолог ЦПРПП Горохівської МР
01.06 квест акція "Діти для дітей", Фищук Надія, консультант ЦПРПП Горохівської МР
04.06-05.06 візит директора ЦПРПП Горохівської МР до Горінчово Хустського району Закарпатської області у складі делегації Горохівської міської ради
організація груп з числа педагогічних працівників закладів освіти Горохівської МР та участь курсах підвищення кваліфікації:
03.06-06.06 «Професійна діяльність вчителя в інклюзивному середовищі»
03.06-06.06 «Інноваційні методи навчання в умовах Нової української школи»
10.06-13.06 «Інтернет-сервіси. Готуємось до уроку»
17.06-20.06 «Професійна діяльність вчителя в інклюзивному середовищі»
17.06-20.06 «Психологічний супровід становлення особистості в освітньому просторі»
14.06 квест «Я люблю Горохів», Фищук Надія, консультант ЦПРПП Горохівської МР
25.06-28.06 візит директора ЦПРПП Горохівської МР у складі делегації Горохівської міської ради до німецької Баварії з метою підписання договору про партнерство Горохівської міської ради з Асоціацією Рупертівінкель
10.07-11.07 участь психолога ЦПРПП Горохівської МР Марини Сокол у Міжрегіональному форумі "Рушій невтраченої демократії"
16.07-19.07 участь директора ЦПРПП Горохівської МР у чотириденній семінар-нараді розширеного складу Координаційної ради з питань охорони здоров’я та протидії туберкульозу. Захід проводився в рамках проекту USAID Ukraine – USAID Україна «Підтримка зусиль у протидії туберкульозу в Україні» за активної участі експертів проекту PATH.