Звіт про роботу структурних підрозділів апарату та виконавчих органів міської ради за травень 2024 року

Дата: 12.06.2024 15:02
Кількість переглядів: 163

Фото без описуВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ТА КАДРОВОЇ РОБОТИ

Протягом звітного періоду відділом зареєстровано 14 розпоряджень міського голови з питань основної діяльності та 32 розпорядження з кадрових питань.

Відповідно до розпоряджень міського голови у травні організовано проведення чергового засідання виконавчого комітету, ІІ засідання чергової тридцять сьомої сесії Горохівської міської ради та 2 робочі наради при міському голові.

Проведено засідання 3 постійних депутатських комісій.

Усього у травні зареєстровано 27 рішень виконавчого комітету. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 6, соціальної політики – 12,   у сфері освіти-1 організаційних питань – 7.

Зареєстровано 22 рішення сесії Горохівської міської ради. 

Зокрема, щодо земельних відносин – 3,  бюджетних питань – 9, питань освіти - 1,  комунального майна - 6, організаційних питань - 2.

Всі ухвалені рішення виконавчого комітету та сесії міської ради, що підлягають оприлюдненню, опубліковано на офіційному сайті Горохівської міської ради у розділі «Офіційні документи» та в системі електронного документообігу «АСКОД» не пізніше 5 робочих днів з дня ухвалення.

Протягом травня підготовлено та направлено до Луцької районної військової адміністрації 4 щотижневі інформації щодо переліку основних заходів, які заплановано в громаді.

Сформовано документи засідань виконавчого комітету та сесій міської ради у справи. 

Підготовлено 2 архівні довідки за запитами громадян

За травень 2024 року в Горохівській міській раді зареєстровано 387 вхідних документів та 310 вихідних, 3 запити на доступ до публічної інформації, до реєстру НАІС  подано 7 заяв про державну реєстрацію заповітів.

Протягом травня 2024 року до Горохівської міської ради надійшло 41 звернення громадян. З них 37 були письмовими, 4 звернення зареєстровано на особистих прийомах у міського голови. Колективних звернень зареєстровано 2, повторні звернення не надходили.     

Всього протягом звітного місяця до міської ради звернулось 104 особи. У своїх зверненнях заявниками порушено 41 питання різноманітного характеру. Найбільше  звернень надійшло  з питань  соціального захисту (надання матеріальних допомог) – 26 звернень. По питанню сім’ї та дітей надійшло 3 звернення,  земельних відносин – 5, житлової політики – 4, комунального господарства – 3 звернення.

Від  найменш соціально захищених категорій громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, особливої уваги з боку органів влади щодо задоволення їх повсякденних запитів та життєвих потреб (інвалідів, учасників війни та бойових дій, багатодітних сімей, одиноких матерів, ветеранів праці, пенсіонерів) надійшло  25 звернень.  З них 4 надійшло від військовослужбовців,  20 від членів сімей військовослужбовців, які беруть участь у відбитті військової агресії російської федерації проти України, та 2 від сімей загиблих учасників бойових дій.

Пропозиції, заяви і скарги громадян розглядалися відповідно до чинного законодавства. Вживаються заходи по підвищенню рівня роботи зі зверненнями громадян, забезпеченню своєчасного та якісного розгляду заяв і скарг.

Видано 23 довідки (довідок-характеристик, довідок на спадкування майна).

Опрацьовано 2 листки непрацездатності.

Постійно здійснювалося висвітлення діяльності міської ради, її виконавчих органів та структурних підрозділів міської ради на офіційній сторінці Горохівської міської ради (https://gorokhivrada.gov.ua/) та у соціальних мережах.

 

ВІДДІЛ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА ЗВІТНОСТІ

Фото без опису

Протягом квітня 2024 року робота відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради спрямована на забезпечення виконання плану щодо забезпечення безперебійної роботи установи, а саме: працівниками відділу проводилась реєстрація і подання у ДКСУ платіжних доручень і зобов′язань, забезпечено дотримання термінів складання і звітності  та подання їх до відповідних органів.

 Касові видатки  за 5 місяці 2024 по загальному фонду склали 10652484 грн., з них за травень 2024 року 2241378 грн. Видатки на заробітну плату за 5 місяці 2024 року з нарахуваннями становлять 9159007 грн. Предметів, матеріалів обладнання та інвентаря закуплено на суму 239444 грн. Оплата послуг (телекомунікаційні послуги зв’язку, послуги інтернету, інформаційні послуги, електронні послуги, оренда майна, і т.ін) – 425299 грн. Оплата комунальних послуг та енергоносіїв становить 611447 грн. в т.ч. теплопостачання 251987 грн.,  ел. енергія  - 205381 грн., природний газ 142574 грн., оплата водопостачання та водовідведення – 6611 грн., вивіз ТПВ 4894 грн. Інші видатки становлять 106134 грн. (судовий збір, виконавчий збір, членські внески АМУ, ВАМУ, АОТГ).

Витрати на інші заходи в галузі культури і мистецтва – 7000 грн. (патріотичні банери до Дня Героїв).

На здійснення заходів із землеустрою проплачено послуги  на суму 24000 грн. (топографо-геодезична зйомка ділянки для індустріального парку).

На забезпечення діяльності КЗ «Центр безпеки» профінансовано 43063 грн. 46 коп. (заробітна плата, послуги).

По спеціальному фонду видатки становлять 24300 грн. (вартість експертизи проекту «Реконструкція нежитлового приміщення під інтеграційний центр розвитку та підтримки Горохівської міської ради за адресою: вул. Возз’єднання, 6 в , м. Горохів Луцького району Волинської області».         

Станом на 01 червня 2024 року к-т заборгованість 28955 грн., з них:  по КТКВ 0110150 – 2055 грн., по КТКВ 0113112 – 2900,00 грн. та по КТКВ 0117130 – 24000 грн.

 

Фото без опису

ВІДДІЛ МОБІЛІЗАЦІЙНОЇ РОБОТИ, ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ОХОРОНИ ПРАЦІ  

У травні 2024 року мобілізаційна робота та військовий облік проводилася відповідно до Конституції України, ст. 36 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», законів України «Про введення воєнного стану в Україні», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію»,  «Про оборону України», а саме:

- проведено роз’яснювальну роботу серед призовників, військовозобов’язаних та резервістів про неухильне дотримання вимог Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу»;

- згідно розпорядження голови районної військової адміністрації продовжується робота щодо приписки громадян України 2007 року народження до призовної дільниці. Підготовлено списки призовників та надіслано до Першого відділу Луцького районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки;

- завершено звіряння облікових даних списків персонального військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, карток первинного обліку міської ради з обліковими даними Першого відділу Луцького районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки  на 2024 рік».   

З метою виконання  заходів, спрямованих  на захист цивільного населення, відповідно до постанови КМУ від 17 грудня 2022 року № 1401 «Питання організації  та функціонування пунктів незламності»,  відділом:

- забезпечено цілодобове функціонування Пунктів незламності на базі комунальних установ міської ради, відповідно до визначених умов;

- проводиться активна робота щодо створення та розвитку місцевої системи оповіщення.

 З метою виконання Планів управління ризиками затоплення проводиться спостереження за розвитком повені та паводка з метою своєчасного здійснення оперативних заходів щодо захисту населення і зменшення збитків об’єктам економіки.

Фото без описуВІДДІЛ РОЗВИТКУ ТА  ІНВЕСТИЦІЙ

Участь у робочих зустрічах з представниками проекту PATH.

Участь у діяльності робочих груп «Оцінка та моніторинг» та «Протидія туберкульозу», створених у межах проекту, що реалізується PATH за підтримки USAID.

Підготовка Звіту про виконання Програми соціально-економічного розвитку за 2023 рік до затвердження на сесії Горохівської міської ради.

Затвердження на сесії Горохівської міської ради Програми соціально-економічного розвитку за 2024 рік.

Участь у тренінгах «Робота з ШІ», «Місцевий економічний розвиток та його інформаційно-аналітичне забезпечення», «URBAN TALKS | Управління складністю: майбутнє муніципалітетів», «Стратегічні рішення зі сталого розвитку громади» від Асоціація малих міст України, «Як залучити інвестора в громаду» від АМУ.

Прийнято документи по дотаціях на молодняк ВРХ, що фінансується з обласного бюджету (9 осіб, 18 телят).

Проведено онлайн-зустріч з питань підготовки планів роботи відділу розвитку та інвестицій громади з куратором в межах проекту «Двигуни громад».

 Завершено проходження навчальних програм по програмі «Проєктний менеджмент» від Всеукраїнської Асоціації ОТГ та ТОВ «Бустерс консалтінг груп» для обраних груп фахівців. Отримано сертифікат.

 У межах проєкту «Я мрію, я можу, я роблю!», який реалізується ГО "Ґендерний креативний простір" / Gender creative space, відбувся тренінг «Жіноче лідерство, як ресурс розвитку громади».

Прийняли участь у навчальному семінарі «Ревіталізація об'єктів нерухомості в громадах» для представників громад-партнерок Проєкту USAID «ГОВЕРЛА» у м.Луцьк.

 Прийняли участь у навчальному семінарі «Послуги Bed & Breakfast в громадах: від планування бізнесу до ефективної промоції» для представників громад-партнерок Проєкту USAID «ГОВЕРЛА» у м.Володимир.

Провели роботу з промоції діяльності фермерських груп громади у соціальних мережах. Розширено кількість учасників груп. (Viber – 52, Telegram – 75)

Фото без опису

ВІДДІЛ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ТА ОХОРОНИ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА

Протягом травня 2024 року  відділом:

надано 63 витяги з Державного земельного кадастру на замовлення фізичних та юридичних осіб;

підготовлено 57 проектів рішень для розгляду на сесії міської ради;

підготовлено і надіслано громадянам та юридичним особам 20 листів з вимогою про укладання договорів оренди, приведення розміру орендної плати у відповідність до вимог ст288.5 Податкового Кодексу України та роз’ясненням чинного земельного законодавства;

на звернення юридичних та фізичних осіб підготовлено 9 відповідей;

розглянуто та погоджено 57 документацій із землеустрою;

підготовлено 9 договорів  оренди землі та 3 додаткові угоди до договорів оренди землі.

Надано 56  усних консультацій щодо роз’яснення чинного земельного законодавства щодо оформлення права власності на земельні ділянки відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 26 грудня 1992 року № 15-92 “Про приватизацію земельних ділянок”, оформлення права власності на земельну частку (пай),  передачі земельної ділянки в користування на умовах оренди для ведення городництва, продовження договорів оренди земельної ділянки, внесення змін до діючих договорів оренди, укладення договорів особистого строкового сервітуту  на земельну ділянку.

За допомогою наявного геодезичного обладнання здійснено  винос в натурі  (на місцевості) межі громади з Городищенською селищною радою в присутності представників ради.

Фото без описуЮРИДИЧНИЙ ВІДДІЛ

За звітний період посадові особи юридичного відділу надавали правову допомогу працівникам міської ради, комунальним установам громади та вели прийом громадян з особистих питань.

Брали участь у підготовці проєктів рішень Горохівської міської ради, сесія якої відбулася 22 травня 2024 року.

Також здійснювали юридичний супровід під час підготовки проєктів рішень виконавчого комітету міської ради, засідання якого відбулося 29 травня 2024 року, надавали юридичну допомогу при оформленні проєктів розпоряджень Горохівського міського голови.

Юридичним відділом підготовлено 5 проєктів цивільно-правових та господарсько-правових договорів, 6 – проєктів трудових угод, а також 15 проєктів відповідей на звернення громадян та установ.

Крім того, працівники відділу взяли участь у 07 судових засіданнях, учасником провадження в яких є Горохівська міська рада, а також у роботі п’ятьох комісій, що функціонують у міській раді.

Водночас юристами відділу підготовлено та направлено до відповідних судів 12 процесуальних документів, що стосуються судових проваджень.

Посадовці відділу підвищували професійні здібності, взявши участь у 2 онлайн семінарах, що стосуються функціонування місцевого самоврядування.

Фото без описуВІДДІЛ «ЦЕНТР  НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ  ПОСЛУГ»

Протягом травня 2024 року до відділу «Центр надання адміністративних  послуг» звернулось 2982 громадянина. Прийнято 1953 пакети документів. Видано 1724 результатів адмінпослуг. Надано 150 усних консультацій.

Видано 845 інформацій про місце реєстрації (проживання), зареєстровано/знято з реєстрації  81 особу.

Оформлено 42 ID-паспорти, 113 закордонних паспортів та здійснено вклейку фото у 30  паспортів.

Прийнято:

 437  пакетів документів для реєстрації нерухомості й отримання інформації про нерухоме майно;

 14 пакетів документів для реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб підприємців;

621 пакет документів щодо надання соціальних послуг 92 актуалізацій даних військовозобов’язаних.

 

Фото без описуВІДДІЛ ПРОЕКТНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ І  ЦИФРОВІЗАЦІЇ

У травні стартував новий проект «Комунікаційні стратегії для територіальних громад». 29 травня відбулася стратегічна сесія з експертами ГО «Інтерньюз-Україна», напрацьовано план комунікаційної стратегії громади, проведено комунікаційний аудит громади.

30 травня відділом проведено тренінг «Проектний менеджмент, цифрова та медійна грамотність» для активних мешканців села Підбереззя.

Підготовлено проект договору про співробітництво з Горінчівською громадою для реалізації спільного проекту «Безпечна громада».

 

Фото без описуСЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ

Станом на 01 червня 2024 року на обліку служби у справах дітей міської ради перебуває 58 дітей.

З них: 54 –виховуються в сім’ях, в яких батьки ухиляються від виконання батьківських обов’язків та  4 –зазнали насилля в сім’ї.

Також на первинному обліку служби у справах дітей перебуває 57 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, з них – 8 дітей-сиріт, 49 – діти, позбавлені батьківського піклування. На території громади проживає 83 дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування.

У громаді функціонує 4 ДБСТ, в яких виховується  25 статусних дітей та 1 ПС (4 прийомних дітей).

Станом на 01.06.2024 року на території громади проживає 75 дітей, яким надано статус дітей, які постраждали внаслідок воєнний дій та військових конфліктів.

Протягом травня працівниками служби у справах дітей обстежено умови проживання дітей, які опинились в складних життєвих обставинах та дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, котрі проживають в сім’ях опікунів, піклувальників на території Звиняченського,  Мирненського, Журавниківського, Підберезівського, Терешківцівського, Холонівського старостинських округів та м. Горохів. Усього обстежено 23 сімей, де виховується 44 дитини. 

У травні 2024 року проведено 1 засідання комісії з питань захисту прав дитини на якому розглянуто 5 питань, що стосуються соціального захисту дітей, а саме: надання до суду висновків органу опіки та піклування міської ради щодо доцільності позбавлення одного з батьків батьківських прав, надання статусу дітей, які постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, визначення місця проживання малолітньої дитини та інші питання, що стосуються соціального захисту дітей.

За результатами проведення комісії працівниками служби підготовлено 6 проєктів рішень виконавчого комітету міської ради з питань соціального захисту дітей.

Крім цього спеціалісти служби у справах дітей прийняли участь у 4 судових засіданнях по питаннях: позбавлення одного із батьків батьківських прав, визначення місця проживання малолітніх дітей із одним з батьків, вчинення неповнолітнім кримінального правопорушення.

Також, спеціалістами служби прочитано профілактичні лекції на право-виховну тематику для учнів Вільхівського, Підберезівського ліцеїв та Журавниківської, Пірванченської гімназії щодо адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх за вчинення злочинів, попередження булінгу у шкільному середовищі, протидії та попередження вчинення будь-яких видів насильства. Для учнів навчальних закладів спеціалістами служби підготовлено та роздано інформаційні пам’ятки.

         Начальник служби у справах дітей взяла участь у навчанні (28-29 травня) у м. Львів щодо розробки регіональних планів з реалізації Стратегії забезпечення права кожної дитини на зростання в сімейному оточенні, який був організований за підтримки Координаційного центру з розвитку сімейних форм виховання та догляду дітей.

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ,КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ, СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

Фото без описуВІДДІЛ ОСВІТИ

Забезпечено участь спостерігачів у тестуванні учнів 6 та 8 класів окремих ЗЗСО Волинської області.

Здійснено замовлення на свідоцтва досягнень учнів 4 класу в програмі ЄДЕБО.

Проведено нараду керівників освіти.

Проведено свято «Сузір’я талантів».

Проведено Спортивні ігри школярів Горохівської громади з міні-футболу (хлопці) та зональні змагання за програмою ХХ Спортивних ігор школярів Волині з волейболу (дівчата).

Подано на затвердження примірне сезонне меню для ЗДО на літній період 2024 року в Луцьке районне управління ГУ Держпродспоживслужби у Волинській області.

Підготовлено тимчасово екзаменаційні центри для проведення НМТ.

Підготовлено та надіслано 38 листів у заклади освіти Горохівської міської ради та  обласні установи -   інформаційних листів.

Видано 7 наказів відділу освіти з питань основної діяльності.

 

ВІДДІЛ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я

 

 Фото без описуВідповідно до Закону України «Про соціальні послуги» для надання та зняття соціальних  послуг КУ «Центр надання соціальних послуг» прийнято 33 рішення та зареєстровано 36 заяв. Обстежено  27 домогосподарств (субсидія, тверде паливо, пільги з оплати комунальних послуг, догляд за інвалідом 1-2 групи внаслідок психічного розладу, допомога одиноким матерям, багатодітна сім’я, пільга  УБД, допомога на лікування)

Для 7 осіб визначено ступінь індивідуальних потреб отримувача соціальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, та призначено компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі.

Підготовлено пакет документів щодо присвоєння Указом Президента України Почесного звання «Мати героїня» 2 багатодітним матерям до розгляду на виконкомі. 28 особам проведено нарахування та сформовано відомості для виплати компенсаційних  виплат. 23 особам проведено нарахування та сформовано відомості для виплат, що пов’язані з безоплатним тимчасовим  розміщенням (перебуванням) ВПО, які перемістилися в період воєнного стану в новому форматі.  Внесено 9 осіб в реєстр громади, видано 9 довідок ВПО, призначено 9 особам допомогу на проживання внутрішньо переміщених осіб. Прийнято та внесено в базу ЄСС 5 заяв щодо призначення допомоги на проживання ВПО із урахуванням змін. Огранізовано зустріч з представниками проєкту «Місце надії України» для жінок і дівчат, які постраждали від війни, який відбувся в приміщенні бібліотеки Горохівського коледжу.

За сприянням опікунської ради відділом соціального захисту та охорони здоров’я підготовлено 1 пакет документів для можливості призначення опікуна над недієздатною особою (фізичні особи з інвалідністю) та розглянуто на виконкомі.

Подано 18 звітів, контролів, інформацій різних форм.

Протягом місяця працівники відділу прийняли участь у 7-ми онлайн-заходах згідно змін у законодавстві соціального захисту.

Зібрано та подано потреби сімей загиблих військовослужбовців, прийнято пакет документів для виплати грошової допомоги сім’ям військовослужбовців. Заповнено облікову картки військовослужбовця. Організовано поїздку для трьох сімей загиблих  військовослужбовців на відпочинок в Болгарію.

За сприянням Луцької ОВА організовано видачу борошна  внутрішньопереміщеним особам в кількості 5100 кг (по 15 кг на особу).

 

 

Фото без описуВІДДІЛ КУЛЬТУРИ

У травні 2024 року зареєстровано 45 документів вхідної кореспонденції, 14 вихідної.

 Підготовлено  8 проектів наказів управління освіти, культури, молоді, спорту, соціального захисту та охорони здоров’я Горохівської міської ради що стосується кадрової роботи у відділі.

Згідно плану моніторингу об’єктів культурної спадщини у 2024 році,  затвердженого   розпорядженням  Горохівської міської ради від 29.12.2023 № 267- р, відділом культури проведено моніторинг пам’яток історії та архітектури Холонівського та Підберезівського старостинських округів, підготовлено фото фіксації, інформаційні довідки та надіслано  у департамент культури, молоді та спорту Волинської обласної державної адміністрації та управління гуманітарної політики Луцької районної державної адміністрації.

Працівниками Горохівського народного дому «Просвіта» проведено благодійну мистецьку акцію на підтримку Збройних Сил України «Підтримай героя і українську пісню».

Проведено історичні години, вечори-пам’яті, презентації книжкових виставок  до Дня пам’яті та примирення і Дня Героя; тематичні зустрічі, концертні програми, з нагоди Дня матері; флешмоби до Дня української вишиванки; заходи до Дня Європи,

Горохівським НД «Просвіта» проведено Етно свято «Великодні забави».

У Горохівській музичній школі проведено  звітний концерт учнів та викладачів   школи, присвячений Дню матері.

У Горохівській дитячій бібліотеці проведено майстер-клас по виготовленню листівки «Любій матусі низенько вклонюся».

Працівниками Горохівського НД  Просвіта» підготовлено творчу програму для багатодітних сімей «Щаслива родина – щаслива дитина».

У Горохівському домі «Просвіта» проведено майстер клас до Дня вишиванки «Особливий хрестик», святкова фотозона;  у Горохівській міській дитячій бібліотеці – фольклорна година «Українські вишиванки, наче райдуги світанки»; у Горохівській центральній бібліотеці - майстер-клас «Вишиваю з вірою в перемогу» та  виставка - інсталяція «Вишиванка-символ України: дзеркало народної душі».

У бібліотеках громади проведено онлайн-читання поезії «Пастелі Петра Маха» (до 90-річчя від дня народження).

Організовано та проведено музичну годину  з учнем   викладача  Горохівської музичної школи Людмили Гетьманчук Денисом Кусевичем «Денис збирає друзів»;  концерт учениці класу скрипки викладачки Оксани Цехош Марти Третяк.

У музейному секторі проведено День відкритих дверей з нагоди Міжнародного Дня музею  та виставку картин викладача образотворчого мистецтва Горохівської музичної школи Миколи Шешка.

 

Фото без описуСЕКТОР МОЛОДІ ТА СПОРТУ

Протягом травня 2024 року за сприяння сектору молоді та спорту управління освіти, культури, молоді, спорту, соціального захисту та охорони здоров’я Горохівської міської ради на спортивному майданчику із штучним покриттям в міському парку міста Горохова відбувся щорічний турнір з міні-футболу серед працівників установ, організацій та підприємців на підтримку ЗСУ.

Участь у турнірі взяли команди  «Освітяни», «Рятувальники», «Підприємці»,  «ОМС». За підсумками турніру перемогу здобула команда «Підприємці» – І місце.  Друге місце посіла команда «Освітяни», а третє – «Рятувальники». 

Спільно з Горохівським психоневрологічним інтернатом проведено відкритий фестиваль серед підопічних інтернатних установ соціального захисту населення Волинської області «Рух заради здоров’я». Участь у фестивалі взяли команди з Голобського психоневрологічного інтернату, Руденського психоневрологічного інтернату, Горохівського психоневрологічного інтернату.

У місті Луцьку пройшов командний чемпіонат Волинської області з легкої атлетики серед дорослих та молоді,  присвячений Збройним Силам України, участь в якому взяли Андріана Якобчук, Дмитро Кравчук, Олександр Лотвін, спортсмени відділення легкої атлетики Горохівської КДЮСШ імені Олександра Баламута (тренер Юрій Русюк).

З метою підготовки до участі в обласному турнірі з міні-футболу, присвяченого пам’яті  І.В.Безуглого  серед  школярів територіальних громад команда нашої громади взяла участь у турнірі з футболу «Берестечківська весна» серед дітей 2012-2014 рр.н., який відбувся в м.Берестечко.

У м.Луцьк відбувся чемпіонат області з боча серед осіб з ураженнями опорно-рухового апарату. Горохівську громаду на чемпіонаті представляв Дмитро Цикман, житель с.Журавники, член громадської організації «Сонце любові» (Ольга Дубінська), який за підсумками змагань в Класі ВС4 (чоловіки) зайняв  ІІ місце і виконав ІІ спортивний розряд з боча.

У аматорському турнірі з флорболу EDGE участь у якому взяло 6 команд із західної частини України, гравці яких  грали свого часу в  Ліга 1 та Ліга 2 Чемпіонату України та Кубку України, а саме: «Solva» м.Мукачево, «Spirit» м.Тернопіль, «Alliance» м.Тернопіль, «Sky» м.Рівне, «Vulkan» м.Рівне, команда «Restart» м.Горохів зайняла 5 місце.

Фото без описуУПРАВЛІННЯ ФІНАНСІВ

Надходження власних доходів за 5 місяців 2024 року склали 58 344,7 тис. гривень при плані на 5 місяців 56 391,0 тис. гривень, що становить 103,5 відсотків, додатково отримано 1 953,7 тис. гривень. Порівняно з відповідним періодом минулого року, доходи загального фонду по бюджету міської територіальної громади  збільшились на 6 358,0 тис. гривень.

Приріст  власних доходів забезпечено в основному за рахунок надходження   податку та збору на доходи фізичних осіб, акцизному податку, платі за землю, єдиному податку.

Зокрема, у структурі надходження дохідної частини місцевого бюджету станом на 01.06.2024 року найбільшу питому вагу складає  податок та збір на доходи фізичних осіб -  57,6 відсотків. Обсяг фінансового ресурсу, який залишається в громаді від надходжень цього виду податку становить 64 відсотки, надходження якого становить  33 605,0 тис. гривень.

Надходження по платі за землю склали  3 965,3 тис. гривень при плані  на 5 місяців 2 880,0 тис. гривень, єдиний податок виконаний та отримано понад план 888,7 тис. гривень.

Нерухоме майно відмінне від земельної ділянки надійшло в сумі 2 353,8 тис. гривень при плані 1 976,5 тис. гривень,  додатково отримано 377,3 тис. гривень.

Внутрішні податки на товари та послуги надійшли в сумі 3 949,0 тис. гривень при плані 3 490,0 тис. гривень , що становить  113 відсотків.

Неподаткові надходження становлять 1 949,2 тис. гривень при плані 1 742,5 тис. гривень, додатково отримано 206,7 тис. гривень.

Базова  дотація з  державного  бюджету надійшла в повному  обсязі  в  сумі   6 588,5 тис. гривень, також в бюджет громади надійшли освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам в сумі  37 633,5 тис. гривень, дотації з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам надійшло 70,3 тис. гривень, субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції надійшла 535,1 тис. гривень,  субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджет в сумі 115,5 тис. гривень, субвенція з місцевого бюджету на виконання окремих заходів з реалізації соціального проекту «Активні парки – локації здорової України» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету в сумі 20,8 тис. гривень  та іншої субвенції з місцевого бюджету поступило  545,0  тис. гривень.

До спеціального  фонду бюджету надійшло 3 977,5 тис. гривень, в тому числі власні надходження бюджетних установ – 3 485,6 тис. гривень,  кошти від продажу землі – 467,4 тис. гривень та інші податки та збори  - 24,5 тис. гривень. 

Рівень виконання доходів загального фонду бюджету міської територіальної громади забезпечив фінансування бюджетних видатків на 36,8 відсотка до  затверджених уточнених  річних бюджетних призначень. На фінансування передбачених у бюджеті видатків на звітну дату спрямовано коштів загального фонду в сумі 106 308,0 тис. гривень.

В загальних видатках бюджету 76,6 відсотка профінансовано на заробітну плату з нарахуваннями або 80 414,3 тис. гривень; 6,8 відсотка на оплату енергоносіїв та комунальних послуг або 7 223,6 тис. гривень; 5,9 відсотка на  використання товарів і послуг  або  6265,1 тис. гривень (харчування – 1 929,5 тис. гривень),  8,9 відсотка на поточні трансферти або 9 469,0 тис. гривень (благоустрій, трансферти підприємствам та населенню), 2,7 відсотка поточні трансферти органам державного управління інших рівнів або 2 936,0 тис. гривень.

Передано коштів із загального фонду до бюджету розвитку спеціального фонду на фінансування капітальних видатків в сумі 881,3 тис. гривень.

Забезпечена своєчасна  виплата  заробітної плати  працівникам  бюджетної сфери. Розрахунки за  енергоносії та комунальні послуги установами, що фінансуються з місцевих бюджету проводяться своєчасно.

В загальних видатках бюджету видатки на фінансування установ та закладів освіти склали – 67,5 відсотка, соціальний захист та соціальне забезпечення – 3,5 відсотка, культура і мистецтво – 4,4 відсотка, фізична культура і спорт – 1,6 відсотка, ЖКГ – 3,4 відсотка, управління – 12,4 відсотка, інші – 7,2 відсотка.

Станом на 01.06.2024 року в зв'язку з особливостями бюджетного процесу в умовах воєнного стану кредиторська заборгованість по загальному фонду бюджету  становить 289,3 тис. гривень та по спеціальному фонду – 70,0 тис. гривень

 

Фото без описуВІДДІЛ ІНФРАСТРУКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БЛАГОУСТРОЮ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА МАТЕРІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАВЧОГО   КОМІТЕТУ МІСЬКОЇ РАДИ

Відділом інфраструктури, житлово-комунального господарства, благоустрою, капітального будівництва та матеріального забезпечення виконавчого комітету Горохівської міської ради у травні проінспектовано вулиці та дороги місцевого значення, визначений подальший план ремонту доріг у громаді. Проведено поточний ремонт доріг по вулицях: Лисенка, І.Сливки на загальну суму 108900,00 грн.

По Програмі благоустрою і розвитку житлово-комунального господарства Горохівської міської ради на 2021-2024 роки освоєно кошти по ТзОВ «Еталон» в сумі 756467,59 грн., по КП  «Веселка» 67080,13 грн., по ВУЖКГ 45000,00 грн.

Впорядковані стихійні сміттєзвалища в населених пунктах с.Сільце, с.Квасів, с.Печихвости, с.Полюхне, с.Підбереззя, на загальну суму 99500,00 грн. Оголошено тендер на впорядкування стихійних сміттєзвалищ в населених пунктах: с.Журавники, с.Мирків, с.Лемешів, с.Скобелка, с.Новостав, с.Мислині, с.Вільхівка, с.Ощів, с.Пустомити, с.Холонів на суму 149300,00 грн.

В програмі АСКОД 49 листів вхідної кореспонденції та 50 листів вихідної.

 

Фото без описуВІДДІЛ МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ

У травні підготовлено та надано 6 висновків щодо можливості встановлення тимчасових споруд на визначених територіях. Ці висновки базувалися на вивченні планувань, земельних документів та інших необхідних матеріалів.

Протягом місяця оброблено 11 паспортів прив'язки та 1 будівельний паспорт, пов'язаних з різними будівельними об'єктами в Горохівській ТГ. Ця діяльність сприяла забезпеченню належного документального оформлення будівельних процесів та контролю за дотриманням вимог містобудівного законодавства. Видано 4 містобудівні умови та обмеження для будівельних проєктів. Ці МУО містили в собі вимоги та рекомендації щодо забудови та розміщення об'єктів у відповідності зі стандартами та регулятивами місцевого містобудівного плану.

Протягом місяця оформлено та затверджено 5 наказів містобудівного характеру, із них проведено 1 присвоєння адрес; 4 щодо надання МУО.

Всі документи оброблені вчасно, вжито необхідні заходи для забезпечення дотримання містобудівних норм та стандартів у громаді.

Фото без описуКУ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ГОРОХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Протягом травня 2024 року працівниками Центру професійного розвитку педагогічних працівників проведено:

протягом місяця – створення програм підвищення кваліфікації та підготовка сертифікатів про підвищення кваліфікації;

01. 05. 2024 тренінг з психосоціальної підтримки та профілактики емоційного вигорання для педагогічних працівників  Лемешівської громади, проведений психологом Мариною Сокол;

15.05. 2024 – робоча зустріч Центрів професійного розвитку педагогічних працівників Володимирськоїта Горохівської міських рад;

16.05.2024 - семінар для педагогічної спільноти учителів природничої галузі «Від STEM-уроків до SMART organic farm: історія відкриття та трансформації»;

17.05.2024 - ознайомче заняття у STEAM-лабораторії для учнів Ощівської гімназії;

22.05.2024 - STEM-урок «Тризуб. Цікава історія» для учнів 4-А класу Горохівського ліцею №1 ім.Івана Франка ;

22. 05. 2024 – зустріч працівників закладів дошкільної освіти,

24. 05. 2024 - засідання «Ради взаємодії з питань освіти»;

29. 05. 2024  - STEM-урок «Тризуб. Цікава історія» для учнів 4-А класу Горохівського ліцею №2 ім. Івана Франка;

30.05.2024 захід для підлітків «Емпатійне спілкування».

 

 

Фото без описуКУ «ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ» ГОРОХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Протягом травня 2024 року структурними підрозділами КУ «Центр надання соціальних послуг» Горохівської міської ради здійснено:

надання соціальної послуги інформування – 5  послуг;

соціальний супровід сімей, у яких виховуються діти – сироти і діти, позбавлені батьківського піклування, а саме: здійснюється соціальне супроводження для 4 дитячих будинків сімейного типу, в яких виховується 29 дітей; 1 прийомна сім’я, де виховується 4 дитини, та 26 опікунських сімей, де виховується 53 дитини.

В  ДБСТ та прийомну сім’ю здійснено 13 виїздів з метою здійснення оцінки потреб дітей – сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування та відвідано 3 сім’ї опікунів та піклувальників;

сім’ї/особи, які перебувають у складних життєвих обставинах - 27 сімей, в яких виховується 65 дітей. В дані сім’ї здійснено 22 виїзди з метою проведення  профілактичних заходів;

послуга соціального супроводу надана 2 сім’я, які перебувають у складних життєвих обставинах;

відділенням організації надання адресної натуральної та грошової допомоги надано 72 соціальних послуг натуральної допомоги (перукаря) та підписано 22 договори з особами на отримання соціальної послуги натуральної допомоги, з них безоплатно  –  11 осіб, з установленням диференційованої плати – 11 осіб. 

для осіб з інвалідністю та людей похилого віку, які повністю або частково втратили рухову активність: соціальна послуга догляд вдома - соціальними робітниками надано 1508 послуг для 160 осіб, із яких: 123 –

особи похилого віку, 37 - особи з інвалідністю. Виявлено і взято на обслуговування 2 одиноко проживаючих осіб похилого віку з числа ВПО. Проведено оцінку якості роботи трьох соціальних робітників, які надають послугу догляд вдома.

Для 160 одиноких громадян похилого віку надано благодійну допомогу у вигляді продуктових наборів.

Здійснено оцінку потреб 31 сім’ї  безвісти зниклих військовослужбовців.

Продовжено роботу з 2 одинокими особами, які потрапили в складні життєві обставини та потребують за станом здоров'я влаштування в інтернатні заклади.

продовжено роботу по Програмі для кривдників з  2 особами, які направлені Горохівським районним судом.

При кожному відвідуванні сімей проводиться роз'яснювальна та інформаційна роботи,  щодо профілактики домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі  та  правову відповідальність за вчинення насильства в сім'ї  відносно дорослих та дітей. Здійснюються  бесіди з батьками, щодо забезпечення  належного виконання батьківських обов'язків,  підвищення батьківського потенціалу, забезпечення дітей повноцінним харчуванням, дотримання санітарно-гігієничних умов проживання дітей та недопустимості порушення їх прав.  

В травні місяці  КУ «Центр надання соціальних послуг Горохівської міської ради» спільно з Службою у справах дітей  Горохівської міської ради   проведено інформаційно-просвітницькі заходи на територіях  Терешківського, Підберезівського та Журавниківських старостинських округів. В  профілактичній роботі взяли участь 108    учнів  Вільхівського ліцею та Пірваченської, Журавниківської гімназій. 

Соціальні послуги надаються через відділення, які є структурними підрозділами КУ «Центр надання соціальних послуг» Горохівської міської ради. Послуги надаються за місцем проживання/перебування особи/сім’ї, у приміщенні надавача соціальних послуг та поза межами приміщення надавача соціальних послуг.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь