Звіт про роботу структурних підрозділів апарату та виконавчих органів міської ради за квітень 2024 року

Дата: 17.05.2024 09:16
Кількість переглядів: 183

Фото без описуВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ТА КАДРОВОЇ РОБОТИ

Відділ організаційної та кадрової роботи міської ради в процесі виконання покладених на нього завдань та повноважень взаємодіє зі структурними підрозділами міської ради, комунальними установами, представницькими органами, органами державної влади та органами місцевого самоврядування, а також з депутатським корпусом міської ради.

Протягом звітного періоду відділом зареєстровано 19  розпоряджень міського голови з питань основної діяльності та 45 розпоряджень з кадрових питань.

Відповідно до розпорядження міського голови протягом квітня організовано проведення позачергового та чергового засідання виконавчого комітету, засідання чергової тридцять сьомої сесії Горохівської міської ради та 2 робочі наради при міському голові.

Перед сесією міської ради проведено засідання 2 постійних депутатських комісій.

Усього у квітні зареєстровано 29 рішень виконавчого комітету. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 9, соціальної політики – 11,   у сфері культури – 2,  освіти - 1 організаційних питань – 6.

Зареєстровано 132 рішення сесії Горохівської міської ради. 

Зокрема, щодо земельних відносин – 114,  організаційних питань – 11, питань освіти - 4,  комунального майна - 2 та питань культури - 1.

Всі ухвалені рішення виконавчого комітету та сесії міської ради, що підлягають оприлюдненню, опубліковано на офіційному сайті Горохівської міської ради у розділі «Офіційні документи» та в системі електронного документообігу «АСКОД» не пізніше 5 робочих днів з дня ухвалення.

Протягом квітня підготовлено та направлено до Луцької районної військової адміністрації 4 інформації щодо переліку основних заходів, які заплановано у міській раді на наступний тиждень.

Сформовано документи засідань виконавчого комітету та сесій міської ради у справи.

За квітень 2024 року в Горохівській міській раді зареєстровано 396 вхідних документи та 315  вихідних, 9 запитів на доступ до публічної інформації. Подано до реєстру НАІС  29 заяв про державну реєстрацію заповітів.

Протягом квітня 2024 року до Горохівської міської ради надійшло 129 звернень громадян. З них 127 були письмовими та 2 звернення зареєстровано на особистих прийомах у голови міської ради. Колективних звернень зареєстровано 4, повторні звернення не надходили. Від органів виконавчої влади протягом квітня місяця до міської ради надійшло 2 звернення з Урядової «гарячої лінії».        

Всього у квітні до міської ради звернулось 245 громадян. У своїх зверненнях заявниками порушено 129 питань різноманітного характеру. Найбільше  звернень надійшло  з питань  соціального захисту (надання матеріальних допомог) – 107 звернень. По питанню сім’ї та дітей надійшло 8 звернень,  земельних відносин – 7, житлової політики – 4, комунального господарства – 2, освіти  – одне звернення.

Від  найменш соціально захищених категорій громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, особливої уваги з боку органів влади щодо задоволення їх повсякденних запитів та життєвих потреб (інвалідів, учасників війни та бойових дій, багатодітних сімей, одиноких матерів, ветеранів праці, пенсіонерів), надійшло  110 звернень.  З них 2 надійшло від військовослужбовців,  44 від членів сімей військовослужбовців, які беруть участь і відбитті військової агресії російської федерації проти України та 57 від сімей загиблих учасників бойових дій.

Пропозиції, заяви і скарги громадян розглядалися відповідно до чинного законодавства. Вживаються заходи по підвищенню рівня роботи зі зверненнями громадян, забезпеченню своєчасного та якісного розгляду заяв і скарг.

Видано 23 довідки (довідок-характеристик, довідок на спадкування майна).

Опрацьовано 10 листків непрацездатності.

Постійно здійснювалося висвітлення діяльності міської ради, її виконавчих органів та структурних підрозділів міської ради на офіційній сторінці Горохівської міської ради (https://gorokhivrada.gov.ua/) та у соціальних мережах.

 

Фото без описуВІДДІЛ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА ЗВІТНОСТІ

Протягом квітня 2024 року робота відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради спрямована на забезпечення виконання плану щодо забезпечення безперебійної роботи  установи, а саме: працівниками відділу проводилась робота згідно функціональних обов’язків, здійснювалася реєстрація і подання у ДКСУ платіжних доручень і зобов’язань для розрахунків з різними Дебіторами та Кредиторами, забезпечено дотримання термінів складання і звітності  та подання їх до відповідних органів.

 

Касові видатки  за 4 місяці  2024 по загальному фонду склали 8410746 грн., з них за квітень 2024 року 2249404 грн. Предметів, матеріалів, обладнання та інвентаря закуплено на суму 206285 грн. Оплата послуг (телекомунікаційні послуги зв’язку, послуги інтернету, інформаційні послуги, електронні послуги, оренда майна) – 400920 грн. Оплата комунальних послуг та енергоносіїв становить 564991 грн. в т.ч. теплопостачання 251987 грн.,  ел.енергія  - 164170 грн., природний газ - 139378 грн, оплата водопостачання та водовідведення – 5541 грн., вивіз ТПВ - 3915 грн.

По спеціальному фонду видатки становлять 24300 грн. (вартість експертизи проекту «Реконструкція нежитлового приміщення під інтеграційний центр розвитку та підтримки Горохівської міської ради за адресою: вул. Возз’єднання, 6 в, м. Горохів Луцького району Волинської області».

         

Станом на 1 травня 2024 року   К-т заборгованість - 146315 грн., з них:  по КТКВ 0110150 – 74315 грн., по КТКВ 0114082 – 7000,00 грн. та по КТКВ 0117130 – 65000 грн.

Фото без опису

ВІДДІЛ МОБІЛІЗАЦІЙНОЇ РОБОТИ, ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ОХОРОНИ ПРАЦІ  

Мобілізаційна робота та військовий облік відділом проводилася відповідно до Конституції України, ст. 36 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», законів України «Про введення воєнного стану в Україні», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію»,  «Про оборону України» а саме:

- проведено роз’яснювальну роботу серед призовників, військовозобов’язаних та резервістів про неухильне дотримання вимог Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу»;

- згідно розпорядження голови районної військової адміністрації продовжується робота щодо приписки громадян України 2007 року народження до призовної дільниці. Підготовлено списки призовників та надіслано до Першого відділу Луцького районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки;

- завершено звіряння облікових даних списків персонального військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, карток первинного обліку міської ради з обліковими даними Першого відділу Луцького районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки  на 2024 рік».

З метою виконання  заходів, спрямованих  на захист цивільного населення, відповідно до постанови КМУ від 17 грудня 2022 року № 1401 «Питання організації  та функціонування пунктів незламності»,  відділом:

- забезпечено цілодобове функціонування Пунктів незламності на базі комунальних установ міської ради, відповідно до визначених умов;

- проводиться активна робота щодо створення та розвитку місцевої системи оповіщення.

З метою виконання Планів управління ризиками затоплення:

- проводиться спостереження за розвитком повені та паводка з метою своєчасного здійснення оперативних заходів щодо захисту населення і зменшення збитків об’єктам економіки.

Організовано проведення комісії ТЕБ та НС Горохівської міської ради.

 

Фото без описуВІДДІЛ РОЗВИТКУ ТА  ІНВЕСТИЦІЙ

Протягом звітного періоду працівники відділу взяли участь у тренінгу «Ресурси та інструменти МЕР / антикризовий менеджмент», у рамках проєкту ГО «Мережа захисту національних інтересів “АНТС" за підтримки Проєкту USAID «ГОВЕРЛА» “Зміцнення співпраці між органами місцевого самоврядування та підприємствами у сфері місцевого економічного розвитку територіальних громад Волинської області».

Прийнято документи по дотаціях на молодняк ВРХ, що фінансується з обласного бюджету (10 осіб, 17 телят).

Надано допомогу для понад 60 мешканців громади по реєстрації у Державному аграрному реєстрі (ДАР).

Прийнято участь у навчальній програмі  для розвитку спроможності муніципалітетів з реалізації заходів з відновлення та розвитку економічного потенціалу на місцевому рівні - Вебінар «Фандрайзинг, як джерело розвитку та відновлення».

12 квітня - участь у зустрічі за підсумками стажування з представниками Nadache Partnerstvi (Республіка Чехія) у Львівській міській раді.

Проведено онлайн-зустріч з питань підготовки Програми підтримки ММСП громади з куратором в межах проекту «Двигуни громад».

Триває проходження навчальних програм по програмі «Проєктний менеджмент» від Всеукраїнської Асоціації ОТГ та ТОВ «Бустерс консалтінг груп» для обраних груп фахівців.

Прийнято участь у зустрічі з представниками USAID «ГОВЕРЛА у м.Луцьк.

Участь у форумі «СТРАТЕГІЧНІ ПРІОРИТЕТИ РОЗВИТКУ ВОЛИНІ:  РОЛЬ І МІСЦЕ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД»

За підтримки відділу, у межах проєкту «Я мрію, я можу, я роблю!», який реалізується ГО "Ґендерний креативний простір" / Gender creative space, відбувся тренінг «Фінансова грамотність: як її розуміти і використовувати у повсякденному житті».

Захід «Засади економічного розвитку в умовах технологічних змін» (онлайн).

 

Фото без описуВІДДІЛ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ТА ОХОРОНИ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА

Протягом квітня 2024 року  відділом:

- надано 84 витяги з Державного земельного кадастру на замовлення фізичних та юридичних осіб;

- підготовлено 111 проектів рішень для розгляду на сесії міської ради;

- на звернення юридичних та фізичних осіб підготовлено 9 відповідей;

- розглянуто та погоджено 18 документацій із землеустрою;

- підготовлено 2 договори  оренди землі та 1 додаткова угода до договору оренди землі;

- надано 75  усних консультацій щодо роз’яснення чинного земельного законодавства щодо оформлення права власності на земельні ділянки відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 26 грудня 1992 року № 15-92 “Про приватизацію земельних ділянок”, оформлення права власності на земельну частку (пай),  передачі земельної ділянки в користування на умовах оренди для ведення городництва, продовження договорів оренди земельної ділянки, внесення змін до діючих договорів оренди, укладення договорів особистого строкового сервітуту  на земельну ділянку.

Проведена звірка  даних щодо власників земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачів, які є платниками земельного податку по місті Горохів, селах Пірванче, Пустомити, Уманці, Зеленолужне.

За допомогою наявного геодезичного обладнання здійснено  винос в натурі  (на місцевості) межі громади з Радехівською міською радою.

Проведено геодезичне знімання 5 земельних ділянок на території Скобелківського старостинського округу (села Скобелка та Озірці) і Підберезівського старостинського округу (села Пірванче, Лемешів, Мирків), на яких планується створення майданчиків для тимчасового зберігання твердих побутових відходів.

 

Фото без описуЮРИДИЧНИЙ ВІДДІЛ

За звітний період посадові особи юридичного відділу надавали правову допомогу працівникам міської ради, комунальним установам громади та вели прийом громадян з особистих питань.

Брали участь у підготовці проєктів рішень Горохівської міської ради, сесія якої відбулася 29 квітня 2024 року.

Також здійснювали юридичний супровід під час підготовки проєктів рішень виконавчого комітету міської ради, засідання якого відбулося                          24 квітня 2024 року, надавали юридичну допомогу при оформленні проєктів розпоряджень Горохівського міського голови.

Здійснювали аналіз своєчасності подання посадовими особами міської ради декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій місцевого самоврядування, за 2023 рік.

Юридичним відділом підготовлено 8 проєктів цивільно-правових та господарсько-правових договорів, 4 проєкти трудових угод, а також 10 проєктів відповідей на звернення громадян та установ.

Працівники відділу взяли участь у 5 судових засіданнях, учасником провадження в яких є Горохівська міська рада, а також у роботі п’ятьох комісій, що функціонують у міській раді. Підготовлено та направлено до відповідних судів 15 процесуальних документів, що стосуються судових проваджень.

Посадовці відділу підвищували професійні здібності, взявши участь у 2 онлайн семінарах, що стосуються функціонування місцевого самоврядування.

Фото без описуВІДДІЛ «ЦЕНТР  НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ  ПОСЛУГ»

Протягом квітня 2024 року до відділу «Центр надання адміністративних  послуг» звернулось 3941 громадян. Прийнято 1872 пакети документів. Видано 1628 результатів адмінпослуг. Надано 441 усну консультацію.

Видано 624 інформації про місце реєстрації (проживання), зареєстровано/знято з реєстрації  61 особу.

Оформлено 56 ID-паспортів, 101 закордонний паспорт та здійснено вклейку фото у 41  паспорт.

Прийнято 582  пакети документів для реєстрації нерухомості й отримання інформації про нерухоме майно.

Прийнято 19 пакетів документів для реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб підприємців.

Прийнято 301 пакет документів щодо надання соціальних послуг.

 

Фото без описуВІДДІЛ ПРОЕКТНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ І  ЦИФРОВІЗАЦІЇ

У квітні 2024 року відділом проектного менеджменту і  цифровізації спільно з ГО «Волинський інститут права» організовано три заходи: патріотична гра «Місце щасливих людей», історична гутірка за участю вимушених переселенців та місцевих жителів та майстер-клас для дітей ВПО.

Підготовка візиту делегації з регіону Рупертівінкель, Німеччина, який відбувся 15-17 квітня.

18 квітня – участь у аналітичному дослідженні інституційно-організаційної спроможності Горохівської громади, проведеному фахівцями науково-дослідних інституцій за сприяння проекту USAID «ГОВЕРЛА».

Підготовка аналітичної інформації для участі у Брифінгу мерів 30 квітня з питань поводження з ТПВ.

Забезпечення висвітлення інформації про життєдіяльність громади на офіційних веб-ресурсах.

Забезпечення технічного та програмного адміністрування у міській раді.

 

 

Фото без описуСЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ

Станом на 01 травня 2024 року на обліку служби у справах дітей міської ради перебуває 59 дітей.

З них: 53 виховуються в сім’ях, в яких батьки ухиляються від виконання батьківських обов’язків, та  6, які зазнали насилля в сім’ї. На первинному обліку служби у справах дітей перебуває 57 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, з них – 8 дітей-сиріт, 49 – діти, позбавлені батьківського піклування. На території громади проживає 83 дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування.

У громаді функціонує 4 ДБСТ, в яких виховується  25 статусних дітей, та 1 ПС (4 прийомних дітей).

Станом на 01.05.2024 року на території громади проживає 73 дітей, яким надано статус дітей, які постраждали внаслідок воєнний дій та військових конфліктів.

Протягом квітня працівниками служби у справах дітей обстежено умови проживання дітей, які опинились в складних життєвих обставинах та дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, котрі проживають в сім’ях опікунів, піклувальників на території Звиняченського, Холонівського,  Мирненського, Журавниківського, Підберезівського старостинських округів та м. Горохів. Усього обстежено 20 сімей, де виховується 45 дітей. 

У квітні 2024 року проведено 2 засідання комісії з питань захисту прав дитини, розглянуто 9 питань, що стосуються соціального захисту дітей, а саме: надання до суддів висновків органу опіки та піклування міської ради щодо визначення місця проживання дитини, доцільності позбавлення одного з батьків батьківських прав, надання статусу дітей, які постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів та інші питання, що стосуються соціального захисту дітей.

За результатами проведення комісії працівниками служби підготовлено 10 проєктів рішень виконавчого комітету міської ради з питань соціального захисту дітей.

Крім цього спеціалісти служби у справах дітей прийняли участь у 3 судових засіданнях по питаннях: позбавлення одного із батьків батьківських прав, визначення місця проживання малолітніх дітей із одним з батьків. Спеціалістами служби проведено профілактичні лекції на право-виховну тематику для учнів Звиняченського, Мирненського, Підберезівського ліцеїв та Холонівської і Лемешівської гімназій щодо адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх за вчинення злочинів, попередження булінгу у шкільному середовищі, протидії та попередження вчинення будь-яких видів насильства. Для учнів навчальних закладів підготовлено та роздано інформаційні пам’ятки.

На протязі квітня начальник служби у справах дітей взяла участь у трьох денному виїзному семінарі фахівців служб у справах дітей у м. Ужгород, що був організований за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні та Національної соціальної сервісної служби України. Протягом 16-18 квітня фахівці Закарпатської, Волинської та Харківської областей обговорювали практичні аспекти діяльності служб у справах дітей у межах національної програми з розбудови системи кращого догляду для кожної дитини. Начальник служби у справах дітей  Шеремета І.В. від Волинської області презентувала кращу практику сімейного виховання дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування у громаді. 22 квітня у приміщенні Горохівської міської ради «Горохів ХАБ» відбувся Захід із відкриття Проєкту «Родина для кожної дитини: розвиток сімейного патронату» в Горохівській територіальній громаді.

Основні завдання проєкту: інформувати про найкращі інтереси дитини, її потреби, сім’ю, як найкраще середовище для гармонійного розвитку дитини, познайомити з аналізом стану та потреб дітей в громаді, чисельністю та станом дітей, які перебувають у закладах інституційного догляду; сприяти розвитку в територіальній громаді послуг патронату над дитиною, покращення їх якості за забезпечення доступності для вразливих сімей з дітьми, як альтернативи інтернатним закладам.

Відбувся Захід із відкриття Проєкту «Родина для кожної дитини: розвиток сімейного патронату» в Горохівській територіальній громаді за ініціативи Служби у справах дітей Горохівської міської ради за підтримки МБО «Партнерство «Кожній дитині» в особі директора Дибайло Василини Дмитрівни спільно з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) на замовлення Міністерства соціальної політики України.

 

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ,КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ, СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

Фото без описуВІДДІЛ ОСВІТИ

Протягом звітного періоду проведено відкриття ІІІ (районного) етапу всеукраїнських змагань «Пліч-о-пліч всеукраїнські шкільні ліги» серед учнів закладів загальної середньої освіти Луцького району та змагання з волейболу.

Забезпечено участь команд, переможців закладів загальної середньої освіти ІІ етапу, в ІІІ (районному) етапі всеукраїнських змагань «Пліч-о-пліч всеукраїнські шкільні ліги» з черлідингу, футзалу та спортивного орієнтування і  ХХ Спортивних ігор школярів Волині з тенісу настільного, шахів, шашок, волейболу,  легкої атлетики.

Проведено організаційні заходи по підготовці в Горохівській територіальній громаді на базі Горохівської ДЮСШ імені Олександра Баламута та Горохівського ліцею №2 проведення зональних змагань за програмою ХХ Спортивних ігор школярів Волині з волейболу (хлопці).

Проведено атестацію педагогічних працівників.

Проведено основний етап третього циклу загальнодержавного зовнішнього моніторингу  якості початкової  освіти у 2024 році в 4 класі Вільхівського ліцею.

Підготовлено на засідання виконкому та сесію Горохівської міської ради проєкти рішень: «Про формування мережі ліцеїв в Горохівській територіальній громаді для запровадження якісної профільної освіти», «Про перепрофілювання (зміна типу) Рачинської гімназії Горохівської міської ради Луцького району Волинської області та затвердження Статуту у новій редакції», «Про припинення шляхом  ліквідації Стрільченської гімназії Горохівської міської ради Луцького району Волинської області», «Про внесення змін до рішення міської ради  «Про Програму розвитку освіти Горохівської міської ради на 2021-2024 роки», «Про розгляд колективного звернення жителів с.Озерці Луцького району Волинської області».

Підготовлено інформацію до звіту міського голови.

Розпочато підготовку до облаштування приміщень тимчасових екзаменаційних центрів (ТЕЦ)  до НМТ 2024 року.

Підготовлено договір закупівлі документів про загальну середню освіту, що виготовляються на основі фотокомп’ютерних технологій.

Забезпечено проведення у закладах освіти Горохівської міської ради заходів профілактики, спрямованих на зниження чисельності кліщів.

 

Забезпечено участь здобувачів освіти Горохівської міської ради та подання матеріалів на обласні етапи обласних і Всеукраїнських конкурсів «БУТИ ЯК ВОНА: історія Ірени Сендлер», «Ватра-2024», творчому огляді робіт юних пожежників-рятувальників.

Підготовлено та надіслано в заклади освіти Горохівської міської ради та  обласні установи 25  інформаційних листів.

Видано 8 наказів відділу освіти з питань основної діяльності.

 

Фото без описуВІДДІЛ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я

За квітень місяць прийнято та зареєстровано 42 рішення та 48 заяв відповідно для надання та зняття соціальних  послуг КУ «Центр надання соціальних послуг». Обстежено 30 домогосподарств щодо аналізу матеріально-побутових умов сім’ї для призначення соціальних виплат (субсидія, тверде паливо, пільги з оплати комунальних послуг, догляд за інвалідом 1-2 групи внаслідок психічного розладу, допомога одиноким матерям, багатодітна сім’я, пільга  УБД, допомога на лікування). Здійснено 2 виїзди та обстежено 2 сім’ї для встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю 1  та 2 групи та особам, які потребують постійного догляду, що є підставою для виїзду за межі України. Чотирьом особам  визначено ступінь індивідуальних потреб отримувача соціальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, та призначено компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі. 28 особам проведено нарахування та сформовано відомості для виплати компенсаційних  виплат, особам, які надають соціальні послуги. 23 особам проведено нарахування та сформовано відомості для виплат, що пов’язані з безоплатним тимчасовим  розміщенням (перебуванням) ВПО, які перемістилися в період воєнного стану в новому форматі.  Внесено 2 особи в реєстр громади ВПО, видано 2 довідки ВПО, призначено 2 особам допомогу на проживання. Прийнято та внесено в базу ЄСС 6 заяв щодо призначення допомоги на проживання ВПО. Підготовлено  8 пакет документів для можливості призначення опікуна над недієздатною особою (фізичні особи з інвалідністю) для розгляду на виконкомі. Подано 34 звіти, інформацій різних форм.

Протягом місяця працівники відділу прийняли участь у 6-ти онлайн-заходах щодо змін у законодавстві з питань  соціального захисту.

Зібрано та подано потреби для сімей загиблих військовослужбовців, прийнято пакет документів для виплати грошової допомоги сім’ям військовослужбовців.

 

Фото без описуВІДДІЛ КУЛЬТУРИ

У квітні  2024 року у відділі культури зареєстровано 42 документи вхідної кореспонденції, 12 вихідної. Підготовлено 11 інформацій на документи, які на контролі Горохівської міської ради та департаменту культури, молоді та спорту Волинської обласної державної адміністрації

Підготовлено 7 проектів наказів управління освіти, культури, молоді, спорту, соціального захисту та охорони здоров’я Горохівської міської ради щодо кадрової роботи.

Підготовлено 3 проекти рішень Горохівської міської ради, розроблено Положення «Про присудження міської іменної премії в галузі культури і мистецтва імені Петра Старушика», яке затверджено рішенням сесії Горохівської міської ради 29 квітня 2024 року.

Згідно плану моніторингу об’єктів культурної спадщини у 2024 році відділом культури проведено моніторинг пам’яток історії та архітектури Журавниківського  старостинського округу, підготовлено фото фіксації, інформаційні довідки та надіслано  у департамент культури, молоді та спорту Волинської обласної державної адміністрації та управління гуманітарної політики Луцької районної державної адміністрації. Працівниками Горохівського народного дому «Просвіта» проведено благодійну мистецьку акцію на підтримку Збройних Сил України «Підтримай героя і українську пісню». Працівники відділу культури, підвідомчих установ вшанували пам’ять поета, композитора, заслуженого працівника культури України Степана Кривенького. Взяли участь у покладанні квітів до пам’ятника і у вечорі-пам’яті до 83-ї річниці від дня народження митця.                 

У Горохівському народному домі «Просвіта» проведено інтерактивну історичну годину для учнів середніх класів «Історія міста: Палац Стройновських».

Вокальне жіноче тріо «Сяйво» Горохівського народного дому  «Просвіта» - учасник відбіркового туру Всеукраїнського фестивалю «Червона рута».

Відділ культури, працівники підвідомчих установ взяли участь у мітингу «На Чорнобиль журавлі летіли» до 38-ї річниці трагедії на Чорнобильській АЕС.

У закладах культури громади проведено історичні години, вечори-пам’яті, презентації книжкових виставок, зустрічі з ліквідаторами на Чорнобильській АЕС до 38-ї річниці трагедії на Чорнобильській АЕС.

У місті Горохові та закладах культури громади проведено майстер - класи з виготовлення писанок. 

 

Фото без описуСЕКТОР МОЛОДІ ТА СПОРТУ

Протягом квітня 2024 року за сприяння сектору молоді та спорту збірна  команда дівчат з волейболу Горохівської міської ради взяла участь у міжобласному турнірі «Весняний кубок-2024» з волейболу серед жіночих команд територіальних громад, який відбувся в м.Броди. У змаганнях взяли участь команди з міст: Стрий, Червоноград, Броди і Горохів.

Збірна  команда Горохівської міської ради взяла участь у фінальному етапі чемпіонату Волині з футзалу 2024 р. серед ветеранів 50 р. та старші, який відбувся в м.Ковель.

Протягом 4 тижнів 16 команд (ФК "Міщани-Агропродукт, ФК "Скобелка", СК "Вільхівка", СК "Блудів", ФК "ПІдбереззя", ФК "Колос"(Холонів), ФК "Легіон" ТГ, ФК "Дежа", ФК "Сенкевичівка", ФК "Цегів", ФК "Новатор", ФК "Січ" (Смолява), ФК "Стир", ФК "Луга"(Козлів), ФК "Бубнів", ФК "Павлівка") з 6 територіальних громад Луцького і Володимирського районів змагалися у відкритому благодійному турнірі "Пролісок", який організували Федерація футболу Горохівщини за сприяння сектору молоді та спорту управління освіти, культури, молоді, спорту, соціального захисту та охорони здоров’я Горохівської міської ради. Всі команди були нагороджені символічними нагородами.

Команда  спортивного клубу «Рестарт» взяла участь у ІІ турі аматорського чемпіонату EDGE з флорболу в м.Луцьк.

Спортсмени відділення боксу Горохівської КДЮСШ імені Олександра Баламута разом із тренерами  Набіжаном Артиковим, Володимиром Павлюком взяли участь у відкритому  чемпіонаті Волинської області з боксу серед чоловіків (еліта), юнаків та дівчат 2010-2011рр.н. та обласного турніру серед молодших юнаків 2012-2013 рр.н., які відбувалися в м.Любомль.

Фото без описуУПРАВЛІННЯ ФІНАНСІВ

Надходження власних доходів  за 4 місяці 2024 року склали 46 395,8 тис. гривень при плані 42 371,3 тис. гривень, що становить 109,5 відсотка, додатково отримано 4 024,5 тис. гривень. Порівняно з відповідним періодом минулого року, доходи загального фонду по бюджету міської територіальної громади   збільшились на 4 143,1 тис. гривень.

Приріст  власних доходів   забезпечено  в основному за рахунок надходження   податку та збору на доходи фізичних осіб, акцизному податку, платі за землю, єдиному податку.

Зокрема, у структурі надходження дохідної частини місцевого бюджету станом на 01.05.2024 року найбільшу питому вагу складає   податок та збір на доходи фізичних осіб -  56,2 відсотка. Обсяг фінансового ресурсу, який залишається в громаді від надходжень цього виду податку, 64 відсотки, надходження якого становить  26 068,9 тис. гривень.

Надходження по платі за землю склали  3 183,3 тис. гривень при плані  на 4 місяці 1 710,0 тис. гривень, єдиний податок виконаний та отримано понад план 1 550,2 тис. гривень.

Нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, надійшло в сумі 2 166,6 тис. гривень при плані 1 481,5 тис. гривень,  додатково отримано 685,1 тис. гривень.

Внутрішні податки на товари та послуги надійшли в сумі 3 045,1 тис. гривень при плані 2 640,0 тис. гривень, що становить  115 відсотків.

Неподаткові надходження становлять 1 647,6 тис. гривень при плані 1 083,7 тис. гривень, додатково отримано 563,9 тис. гривень.

Базова  дотація з  державного  бюджету надійшла в повному  обсязі  в  сумі   5 270,8 тис. гривень, також в бюджет громади надійшли освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам в сумі  29 340,0 тис. гривень, дотації з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам надійшло 61,7 тис. гривень, субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції надійшла 430,1 тис. гривень, субвенція з місцевого бюджету на виконання окремих заходів з реалізації соціального проекту «Активні парки – локації здорової України» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету та іншої субвенції з місцевого бюджету поступило  461,5  тис. гривень.

До спеціального  фонду бюджету надійшло 3 183.8 тис. гривень, в тому числі власні надходження бюджетних установ – 3 088.0 тис. гривень,  кошти від продажу землі – 83,0 тис. гривень та інші податки та збори  - 12,8 тис. гривень.  Рівень виконання доходів загального фонду бюджету міської територіальної громади забезпечив фінансування бюджетних видатків на 29,0 відсотка до  затверджених уточнених  річних бюджетних призначень. На фінансування передбачених у бюджеті видатків за чотири місяці спрямовано коштів загального фонду в сумі 82 872,0 тис. гривень.

В загальних видатках бюджету 77,4 відсотка профінансовано на заробітну плату з нарахуваннями або 64 092,7 тис. гривень; 8,0 відсотка на оплату енергоносіїв та комунальних послуг або 6 655,6 тис. гривень; 5,8 відсотка на  використання товарів і послуг  або  4 764,8 тис. гривень (харчування – 1 484,7 тис. гривень), 7,6 відсотка на поточні трансферти або 6 329,9 тис. гривень (благоустрій, трансферти підприємствам та населенню) та 1,2 відсотка поточні трансферти органам державного управління інших рівнів або 1 029 тис. гривень. Передано коштів із загального фонду до бюджету розвитку спеціального фонду на фінансування капітальних видатків в сумі 625,0 тис. гривень.

Забезпечена своєчасна  виплата  заробітної плати  працівникам  бюджетної сфери. Розрахунки за  енергоносії та комунальні послуги установами, що фінансуються з місцевих бюджету проводяться своєчасно. В загальних видатках бюджету видатки на фінансування установ та закладів освіти склали – 69,9 відсотка, соціальний захист та соціальне забезпечення - 2,7 відсотка, культура і мистецтво – 4,7 відсотка, фізична культура і спорт – 1,6 відсотка, ЖКГ – 3,4 відсотка, управління – 12,7 відсотка, інші – 5,0 відсотка. Станом на 01.05.2024 року в зв'язку з особливостями бюджетного процесу в умовах воєнного стану кредиторська заборгованість по загальному фонду бюджету  становить 474,1 тис. гривень.

 

Фото без описуВІДДІЛ ІНФРАСТРУКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БЛАГОУСТРОЮ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА МАТЕРІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАВЧОГО   КОМІТЕТУ МІСЬКОЇ РАДИ

Відділ інфраструктури, житлово-комунального господарства, благоустрою, капітального будівництва та матеріального забезпечення виконавчого комітету Горохівської міської ради у квітні були проінспектовані вулиці та дороги місцевого значення, визначено подальший план ремонту доріг у громаді. У квітні проведено поточний ремонт доріг по вулицях: Б.Хмельницького, Воз’єднання, Гетьманська, Паркова, Сокальська, Шевченка м. Горохів на загальну суму 170280 грн.

По Програмі благоустрою і розвитку житлово-комунального господарства Горохівської міської ради на 2021-2024 роки» освоєно коштів по ТзОВ «Еталон» в сумі 844541 грн., по КП  «Веселка» 52095 грн.

Проінспектовано в населених пунктах громади місця стихійних сміттєзвалищ та заключено договір на роботи по їх усуненню.

 

Фото без описуВІДДІЛ МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ

Протягом квітня відділ містобудування та архітектури отримав та обробив різноманітні документи, пов'язані з містобудівними питаннями та архітектурними проектами.

У квітні підготовлено та надано 3 висновки щодо можливості встановлення тимчасових споруд на визначених територіях. Ці висновки базувалися на вивченні планувань, земельних документів та інших необхідних матеріалів.

Протягом місяця оброблено 5 паспортів прив'язки та 2 будівельних паспорти, пов'язаних з різними будівельними об'єктами в Горохівській ТГ. Ця діяльність сприяла забезпеченню належного документального оформлення будівельних процесів та контролю за дотриманням вимог містобудівного законодавства. Видано 1 містобудівні умови та обмеження для будівельних проєктів. Ці МУО містили в собі вимоги та рекомендації щодо забудови та розміщення об'єктів у відповідності зі стандартами та регулятивами місцевого містобудівного плану.

Протягом місяця оформлено та затверджено 4 накази містобудівного характеру, із них проведено 3 присвоєння адрес; 1 щодо надання МУО.

Всі документи оброблено вчасно, вжито необхідні заходи для забезпечення дотримання містобудівних норм та стандартів у громаді.

Фото без описуКУ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ГОРОХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Протягом квітня 2024 року працівниками Центру професійного розвитку педагогічних працівників було проведено:

  • протягом місяця – створення програм підвищення кваліфікації та підготовка сертифікатів про підвищення кваліфікації;
  • 01.04-04.04. 2024 – участь, організація та методична допомога учителям-слухачам курсів «Медіаосвіта та інфомедійна грамотність: освітні категорії та виклик часу»
  • 04.04.2024 – Історична дискусія про історичні спільності жителів різних регіонів України, організована для мешканців громади та ВПО, проведений Надією Фищук
  • 09.04-10.04 2024 року Гарбар Ірина, директор Центру професійного розвитку педагогічних працівників Горохівської міської ради взяла учать у 3-му модулі навчальної програми «VOLYN PROJECT INCUBATOR»
  • 10.04. 2024 – краєзнавча екскурсія «Я люблю Горохів», проведена Надією Фищук
  • 10.04.2024 - семінар для педагогічної спільноти учителів інформатики «3D моделювання в контексті STEM освіти», Ірина Ференц
  • 11. 04. 2024 тренінг з психосоціальної підтримки та профілактики емоційного вигорання для педагогічних працівників  Скобелківської гімназії, проведений психологом Мариною Сокол
  •  12.04.2024 ознайомче заняття у STEAM-лабораторії для учнів Скобелківської гімназії, Ірина Гарбар, Ірина Ференц
  • 15.04 – 17.04. 2024 – Прийом учасників німецької делегації, Ірина Гарбар
  • 19.04.24 у підведенні підсумків ХХІХ обласної виставки дидактичних і методичних матеріалів «Творчі сходинки педагогів Волині»
  • 23. 04. 2024 – краєзнавча  екскурсія «Я люблю Горохів», проведена Надією Фищук
  • 24. 04. 2024 – семінар для професійної спільноти учителів мистецької галузі
  • 25. 04. 2024 ознайомче заняття у STEAM-лабораторії для учнів Сілецької гімназії, Ірина Гарбар, Ірина Ференц
  • 29. 04. 2024 тренінг з психосоціальної підтримки та профілактики емоційного вигорання для педагогічних працівників  Скобелківської гімназії, проведений психологом Мариною Сокол

 

Фото без описуКУ «ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ» ГОРОХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Протягом квітня 2024 року структурними підрозділами КУ «Центр надання соціальних послуг» Горохівської міської ради здійснено:

  • надання соціальної послуги інформування – 16;
  • соціальний супровід сімей, у яких виховуються діти – сироти і діти, позбавлені батьківського піклування, а саме: здійснюється соціальне супроводження для 4 дитячих будинків сімейного типу, в яких виховується 25 дітей; 1 прийомна сім’я, де виховується 4 дитини, та 26 опікунських сімей, де виховується 54 дитини. В дані сім’ї  здійснено 2 виїзди та 20 телефонних бесід з метою проведення інформаційно роз’яснювальної роботи;
  • сім’ї/особи, які перебувають у складних життєвих обставинах - 26 сімей, в яких виховується 64 дитини. В дані сім’ї здійснено 29 виїздів з метою проведення соціально профілактичних заходів;
  • відділенням організації надання адресної натуральної та грошової допомоги надано 91 соціальну послугу натуральної допомоги (перукаря) та заключено 36 договорів з особами на отримання соціальної послуги натуральної допомоги, з них безоплатно  –  27 осіб, з установленням диференційованої плати – 6 осіб, платно – 3 особи.
  • для осіб з інвалідністю та людей похилого віку, які повністю або частково втратили рухову активність: соціальна послуга догляд вдома - соціальними робітниками надано 1504 послуги для 159 осіб, із яких: 122 - особи похилого віку, 37 - особи з інвалідністю. Виявлено і взято на обслуговування 1 одиноко проживаючу особу похилого віку. Було проведено оцінку якості роботи чотирьох соціальних робітників, які надають послугу догляд вдома.
  • Здійснено оцінку потреб 26 сім’ям безвісти зниклих військовослужбовців;
  • продовжено роботу з 2  одинокими особами, які потрапили в складні життєві обставини та потребують за станом здоров'я влаштування в інтернатні заклади;
  • продовжено роботу по Програмі для кривдників з  2 особами, які направлені Горохівським районним судом.

При кожному відвідуванні сімей проводиться роз'яснювальна та інформаційна роботи,  щодо профілактики домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі  та  правову відповідальність за вчинення насильства в сім'ї  відносно дорослих та дітей. Здійснюються  бесіди з батьками, щодо забезпечення  належного виконання батьківських обов'язків,  підвищення батьківського потенціалу, забезпечення дітей повноцінним харчуванням, дотримання санітарно-гігієничних умов проживання дітей та недопустимості порушення їх прав.  

Також в квітні місяці  КУ «Центр надання соціальних послуг Горохівської міської ради» спільно з Службою у справах дітей та ювенальною превенцією відділення поліції №2 м. Горохів   проведен о інформаційно-просвітницькі заходи на територіях  Мирненського, Підберезівського, Звиняченського та Холонівського старостинських округів. В  профілактичної роботі взяли участь 188 учнів Лемешівської, Холонівської гімназії  та  Звиняченського, Мирненського, Підберезівського ліцеїв. Дані заходи спрямовані на підвищення рівня обізнаності учнівської молоді щодо протидії домашньому насильству, відповідальності за правопорушення.  

Для участі в проєкті Родина для кожної дитини: Розвиток сімейного патронату проінформовано та надано роз’яснення КУ «ЦНСП» 105 сім’ям , а саме:

багатодітні-67 сімей,одинокі матері,батьки-4 сім'ї, вдови- 2 осіб,опікунські сім'ї-26,ДБСТ-4, прийомна -1 сім’я,сім’я з інвалідністю - 1 сім’я.

Соціальні послуги надаються через відділення, які є структурними підрозділами КУ «Центр надання соціальних послуг» Горохівської міської ради. Послуги надаються за місцем проживання/перебування особи/сім’ї, у приміщенні надавача соціальних послуг та поза межами приміщення надавача соціальних послуг.


« повернутися до розділу «Звіт про роботу структурних підрозділів апарату, виконавчих органів та комунальних установміської ради»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь