Горохівська міська рада стала учасницею нового проекту
Це проект «Комунікаційні стратегії для територіальних громад», який буде виконувати ГО «ІнтерньюзУкраїна» за підтримки Проєкту USAID «ГОВЕРЛА». Метою проєкту є розробка комунікаційної стратегії для громади.
Що таке комунікаційна стратегія і чи потрібна вона громаді?
Горохівська міська рада використовує різні інструменти комунікації із жителями громади. Основним інформаційним каналом є офіційний веб-сайт громади. Інформація із сайту дублюється у соцмережі Фейсбук: у групі під назвою «Горохівська міська територіальна громада» та на сторінці «Горохівська міська рада». Рада розповсюджує свою інформацію через групи у вайбер-месенджері, діє Чат-бот громади, через який можна підписатись на розсилку новин. Через офіційний веб-сайт можна подати електронне звернення, зареєструвати петицію, провести консультації з громадськістю. Також рада використовує такі форми комунікації як фокус-групи, діалогові заходи, опитування, громадські обговорення. Зараз міська рада працює над промоцією новоствореного телеграм-каналу «Горохівська міська рада», де мешканці зможуть оперативно отримати анонси про всі події, які відбуватимуться в громаді.
Всі ці інструменти є частинками системи, структурована та планована діяльність якої буде описана в комунікаційній стратегії. Комунікація ради з жителями громади має бути постійною, доступною та зрозумілою, щоб діяльність міської ради відповідала запитам громадян.