Звіт про роботу структурних підрозділів апарату та виконавчих органів міської ради за лютий 2024 року

Дата: 15.03.2024 17:43
Кількість переглядів: 215

Фото без описуВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ТА КАДРОВОЇ РОБОТИ

Відділ організаційної та кадрової роботи міської ради, в процесі виконання покладених на нього завдань та повноважень, взаємодіє зі структурними підрозділами міської ради, комунальними установами, представницькими органами, органами державної влади та місцевого самоврядування, а також з депутатським корпусом міської ради.

Протягом звітного періоду відділом зареєстровано 16  розпоряджень міського голови з питань основної діяльності та 17 - з кадрових питань.

Відповідно до розпорядження міського голови, протягом лютого організовано проведення  чергового засідання виконавчого комітету, засідання чергової тридцять шостої сесії Горохівської міської ради та 2 робочі наради при міському голові.

Підготовлено проведення засідання 4 постійних депутатських комісій.

Усього у лютому зареєстровано 38 рішень виконавчого комітету. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 22, соціальної політики – 5,   житлових питань – 2,   організаційних питань – 5,  дозволу на зрізку дерев - 1, комунального майна -3.

Зареєстровано 54 рішення сесії Горохівської міської ради. 

Зокрема, щодо земельних відносин – 22, результатів виконання місцевих програм – 21,   організаційних питань – 8, питань освіти - 1,  комунального майна - 3.

Всі ухвалені рішення виконавчого комітету та сесії міської ради, що підлягають оприлюдненню, опубліковано на офіційному веб-сайті Горохівської міської ради у розділі «Офіційні документи» та в системі електронного документообігу «АСКОД» не пізніше 5 робочих днів з дня ухвалення.

Протягом лютого підготовлено та направлено до Луцької районної військової адміністрації 4 щотижневі інформації щодо переліку основних заходів.

Проведено 4 перевірки з дотримання вимого чинного законодавства з ведення діловодства у виконавчих органах та старостинських округах.

Підготовлено та видано 1 архівну довідку за запитом громадян.

За лютий 2024 року в Горохівській міській раді зареєстровано 353 вхідних документи та 261 вихідних, 1 запит на доступ до публічної інформації. Подано до реєстру НАІС  12 заяв про державну реєстрацію заповітів.

Протягом лютого 2024 року в міську раду від органів виконавчої влади, асоціацій, інспекцій, фондів, інших установ та організацій надійшло 235 документів, які містили контрольні терміни виконання. З них: 4 – розпорядження голів облдержадміністрації та райдержадміністрації, 2 - депутатські звернення, 2 – адвокатські запити,  44 – листування з судами, органами прокуратури, поліції, юстиції з правових питань.

Серед документів, що знаходяться на контролі в Горохівській міській раді, переважають питання соціального захисту, охорони здоров’я, житлово-комунального господарства.

За вказаний період облдержадміністрацію та райдержадміністрацію поінформовано щодо виконання 132 документів.

Як свідчить аналіз цих реєстрів, у лютому 2024 року порушень виконавської дисципліни через несвоєчасне виконання завдань  виконавцями,  не було.

Протягом звітного періоду до міської ради надійшло 57 звернення громадян. З них:

 - 50 письмові;

 - 7  зареєстровано на особистих прийомах у міського голови;

 - 3 колективних звернення.  

Повторні звернення не надходили. З вищестоящих органів виконавчої влади протягом лютого також звернень не надходило.        

Всього протягом звітного місяця до міської ради звернулось 77 громадян. У своїх зверненнях заявниками порушено 57 питань різноманітного характеру, а саме:

45 звернень -  питання  соціального захисту (надання матеріальної допомоги);

3 звернення - питання сім’ї та дітей;

5 звернень – питання земельних відносин;

3 звернення - питання житлової політики;

1 звернення - діяльності органів місцевого самоврядування.

Від найменш соціально захищених категорій громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, особливої уваги з боку органів влади щодо задоволення їх повсякденних запитів та життєвих потреб (інвалідів, учасників війни та бойових дій, багатодітних сімей, одиноких матерів, ветеранів праці, пенсіонерів), надійшло  38 звернень.  З них: 14 - від військовослужбовців та 19 - членів сімей військовослужбовців, які беруть участь у відбитті військової агресії російської федерації проти України.

Видано 28 довідок (довідок-характеристик, довідок на спадкування майна).

Впорядковано 30 особових справ посадових осіб, здійснено аналіз стажу служби в органах місцевого самоврядування посадових осіб, прийнято відповідні розпорядження міського голови.

Опрацьовано 6 листків непрацездатності.

В звітному періоді працівники відділу брали участь на онлайн платформах в навчаннях: «Основи інформаційної та кібербезпеки на публічній службі», «Доступ до публічної інформації. Робота з відкритими даними»,«Цифровізація державного сектору».

Постійно здійснювалося висвітлення діяльності міської ради, її виконавчих органів та структурних підрозділів міської ради на офіційній сторінці Горохівської міської ради (https://gorokhivrada.gov.ua/) та у соціальних мережах.

 

Фото без описуВІДДІЛ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА ЗВІТНОСТІ

Протягом лютого 2024 року основна робота відділу бухгалтерського обліку та звітності міської ради спрямована на забезпечення виконання плану роботи щодо забезпечення безперебійної роботи  установи, а саме:

 

проводилась реєстрація і подання у ДКСУ платіжних доручень і зобов′язань;

проводився синтетичний та аналітичний облік видатків;

забезпечено дотримання термінів складання і подавання звітності  на основі первинних документів та бухгалтерських записів та подання їх до відповідних органів;

безперервне і систематичне ведення повного обліку надходження коштів, товарно – матеріальних цінностей, основних засобів, а також своєчасне відображення на рахунках бухгалтерського обліку господарських операцій, пов’язаних з їх рухом у відповідності до законодавства;

своєчасне нарахування заробітної плати працівникам  міської ради відповідно до штатних розписів та Постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 року № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» (із змінами), Наказу Мінекономіки від 23.03.2021 № 609 «Про умови оплати праці робітників зайнятих обслуговуванням органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, органів прокуратури,судів та інших органів»;

перерахування платежів до бюджету;

зведення даних бухгалтерського обліку, які заносилися  в Меморіальні ордери та Головну книгу;

Згідно вимог Закону України «Про відкритість використання публічних коштів», здійснюється оприлюднення інформації на Єдиному веб-порталі (портал Е-Data) про використані кошти.

Впродовж місяця проводились закупівлі у відповідності норм чинного законодавства України, укладено 7 договорів.

Касові видатки на 01 березня 2024 по загальному фонду склали 3 808800 грн., з них за лютий 2024 року – 2 136866 грн. Видатки на заробітну плату з нарахуваннями становлять 1776633 грн. Предметів, матеріалів обладнання та інвентаря (папір, канцтовари, книги, журнали, миючі засоби, запасні частини до автомобілів і т.ін.) закуплено на суму 66361 грн. Оплата послуг (телекомунікаційні послуги зв’язку, послуги інтернету, ремонт підлоги,  інформаційні послуги, ПММ, оренда майна, і т. ін) – 50436 грн. Оплата комунальних послуг та енергоносіїв становить 243436 грн., в т.ч. теплопостачання - 129181 грн.,  ел. енергія  - 69760 грн., природний газ - 41815 грн., оплата водопостачання та водовідведення – 1701 грн., вивіз ТПВ 979 грн.,

Видатки на заходи щодо Програми в галузі культури і мистецтва при планових призначеннях в сумі 2000 грн., не проводились.          

Станом на 01 березня 2024 року К-т заборгованість становить 3915 грн. Заборгованість виникла у зв’язку з військовим станом та першочерговою оплатою захищених платежів.

Фото без описуВІДДІЛ МОБІЛІЗАЦІЙНОЇ РОБОТИ, ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ОХОРОНИ ПРАЦІ  

У лютому місяці 2024 року мобілізаційна робота та військовий облік відділом проводилася відповідно до Конституції України, ст. 36 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», законів України «Про введення воєнного стану в Україні», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію»,  «Про оборону України», а саме:

- проведено роз’яснювальну роботу серед призовників, військовозобов’язаних та резервістів про неухильне дотримання вимог Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу»;

- у лютому місяці 2024 року, згідно розпорядження голови районної військової адміністрації, проведено роботу щодо приписки громадян України 2007 року народження до призовної дільниці. Підготовлено списки призовників та надіслано до Першого відділу Луцького районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки;

- розпочато звіряння облікових даних списків персонального військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, карток первинного обліку міської ради з обліковими даними Першого відділу Луцького районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки  на 2024 рік».

З метою виконання  заходів, спрямованих  на захист цивільного населення, відповідно до постанови КМУ від 17 грудня 2022 року № 1401 «Питання організації  та функціонування пунктів незламності»:

- забезпечено цілодобове функціонування «пунктів незламності» на базі комунальних установ міської ради, відповідно до визначених умов;

- проводиться активна робота щодо створення та розвитку місцевої системи оповіщення.

З метою виконання Планів управління ризиками затоплення:

       - уточнено розрахунок сил та засобів, необхідних для проведення запобіжних заходів і виконання робіт з ліквідації наслідків льодоходу, повені та паводка;

       - проводиться спостереження за розвитком повені та паводка з метою своєчасного здійснення оперативних заходів щодо захисту населення і зменшення збитків об’єктам економіки.

Фото без описуВІДДІЛ РОЗВИТКУ ТА  ІНВЕСТИЦІЙ

Учасники проекту Двигуни громад: навчальний модуль №1 "Економічний розвиток громади", №2 "Проектний менеджмент"

Підготовлено пакет документів для ПРООН на закупівлю обладнання студії звукозапису.

Участь у Робочій групі по поводженню з ТПВ. Робота в групі з підготовки Стратегії МЕР.

Розпочато навчання в міжнародній школі проєктного менеджменту та грантрайтенгу BoostPro (Всеукраїнська асоціація громад).

Презентація моніторингового звіту по виконанню Стратегії громади за 2022-2023 роки та актуалізованої Стратегії громади громади до 2027 року, Плану її реалізації.

Сприяння у реєстрація в системі ДАР жителів громади.

Участь у 5 онлайн заходах з економічних питань.

Фото без описуВІДДІЛ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ТА ОХОРОНИ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА

Протягом лютого 2024 року  відділом:

надано 99 витягів з Державного земельного кадастру на замовлення фізичних та юридичних осіб;

підготовлено 78 проектів рішень для розгляду на сесії міської ради;

на звернення юридичних та фізичних осіб підготовлено 20 відповідей;

розглянуто та погоджено 11 документацій із землеустрою;

підготовлено 2 договори  оренди землі та 4 додаткові угоди до договорів оренди землі.

Надано 96 усних консультацій щодо роз’яснення чинного земельного законодавства, оформлення права власності на земельні ділянки відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 26 грудня 1992 року № 15-92 «Про приватизацію земельних ділянок”» продовження договорів оренди земельної ділянки.   

Через електронні сервіси ДЗК подано 55 заяв про надання відомостей з Державного земельного кадастру, а саме: нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

Проводений аналіз інформації, отриманої від Головного управління Держгеокадастру про земельні ділянки, що розташовані в межах Горохівської міської територіальної громади, на які не зареєстровані речові права. З метою інформування власників та користувачів земельних ділянок про необхідність реєстрації прав в ДРРП, на сайті міської ради розміщено відповідну статтю.

Участь у навчанні «Використання ГІС «Аналітичного порталу Волині» за сприяння Проєкту USAID «Підвищення ефективності роботи та підзвітності органів місцевого самоврядування» («ГОВЕРЛА»).

Участь у виїзній зустрічі, організованій департаментом агропромислового розвитку Волинської облдержадміністрації спільно з Луцькою райдержадміністрацією,  представниками дотичних служб із залученням представників територіальних громад з орендарями водних об’єктів щодо ефективного використання водних ресурсів Луцького району.

Фото без описуЮРИДИЧНИЙ ВІДДІЛ

За звітний період посадові особи юридичного відділу надавали правову допомогу працівникам міської ради, комунальним установам громади та вели прийом громадян з особистих питань.

Брали участь у підготовці проєктів рішень виконавчого комітету міської ради, засідання якого відбулося 22 лютого 2024 року, а також надавали юридичну допомогу при оформленні проєктів розпоряджень Горохівського міського голови.

До відома посадових осіб міської ради та комунальних установ доведено інформацію про необхідність подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій місцевого самоврядування, за 2023 рік.

Юридичним відділом підготовлено 8 проєктів цивільно-правових та господарсько-правових договорів, 6 проєктів трудових угод, а також 26 проєктів відповідей на звернення громадян та установ.

Крім того, працівники відділу взяли участь у 6 судових засіданнях, учасником провадження в яких є Горохівська міська рада, а також у роботі чотирьох комісій, що функціонують у міській раді.

Водночас, відділом підготовлено та направлено до відповідних судів 15 процесуальних документів, що стосуються судових проваджень.

Посадовці відділу підвищували професійні здібності, взявши участь у 4 онлайн семінарах, що стосуються функціонування місцевого самоврядування.

Фото без описуВІДДІЛ «ЦЕНТР  НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ  ПОСЛУГ»

Протягом лютого 2024 року до відділу «Центр надання адміністративних  послуг» звернулось 2138 громадян. Прийнято 1610 пакетів документів. Видано 1657 результатів адмінпослуг. Надано 681 усну консультацію.

 

 

Видано 876 інформацій про місце реєстрації (проживання), зареєстровано/знято з реєстрації  91 особу.

Оформлено 66 ID-паспортів, 100 закордонних паспортів та здійснено вклейку фото у 29  паспортів.

Прийнято 392  пакети документів для реєстрації нерухомості й отримання інформації про нерухоме майно.

Прийнято 31 пакет документів для реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб підприємців.

Прийнято 382 пакети документів щодо надання соціальних послуг.

Фото без описуСЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ

Станом на 01 березня 2024 року на обліку служби у справах дітей міської ради перебуває 58 дітей.

З них: 53 –  виховуються в сім’ях, в яких батьки ухиляються від виконання батьківських обов’язків, та  5 – зазнали насилля в сім’ї.

Також, на первинному обліку служби у справах дітей перебуває 56 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, з них: 8 дітей-сиріт, 48 – діти, позбавлені батьківського піклування. На території громади проживає 82 дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування.

У громаді функціонує 4 ДБСТ, в яких виховується  25 статусних дітей та 1 ПС (4 прийомних дітей).

Станом на 01.03.2024 року на території громади проживає 60 дітей, яким надано статус дітей, які постраждали внаслідок воєнний дій та військових конфліктів.

Протягом лютого обстежено умови проживання дітей, які опинились в складних життєвих обставинах, та дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, котрі проживають в сім’ях опікунів, піклувальників, прийомних сім’ях, дитячих будинках сімейного типу на території Новосілківського, Холонівського, Звиняченського, Мирненського, Скобелківського, Журавниківського старостинських округів та м. Горохів. Усього обстежено 35 сімей, де виховується 75 дітей. 

Проводиться систематичний контроль за виконанням батьками-вихователями обов’язків щодо виховання та утримання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

Перевірено стан функціонування 1 прийомної сім’ї (4 прийомних дітей) та 4 дитячих будинків сімейного типу, де виховується 25 дітей-вихованців.          

За результатами обстеження встановлено, що діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, які влаштовані до дитячих будинків сімейного типу та прийомної сім’ї, забезпечені соціальними гарантіями та виплатами відповідно до чинного законодавства. Прийомні батьки та батьки-вихователі належним чином здійснюють покладені на них обов’язки щодо виховання, утримання та розвитку дітей.

У лютому 2024 року проведено 1 засідання комісії з питань захисту прав дитини, на якому розглянуто 12 питань, що стосуються соціального захисту дітей, а саме: визначення місця проживання дитини, надання статусу дітей, які постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, та інші.

За результатами проведення комісії, підготовлено 20 проєктів рішень виконавчого комітету міської ради з питань соціального захисту дітей.

Спеціалісти служби у справах дітей взяли участь у 6 судових засіданнях по питаннях: позбавлення одного із батьків батьківських прав, визначення місця проживання малолітніх дітей із одним з батьків, встановлення опіки та призначення опікуна над дитиною, а також у кримінальному провадженні Горохівського  районного суду про обвинувачення неповнолітніх у вчинені злочину.

Також, проведено індивідуальні бесіди з дітьми, які схильні до девіантної поведінки.

Участь у онлайн зустрічах робочої групи громади щодо формування системи кращого догляду для дітей та підтримки сімей у Волинській області (проект реалізовується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ).

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ,КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ, СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

 

Фото без описуВІДДІЛ ОСВІТИ

Здійснено   вибір закладами загальної середньої освіти підручників для 7 класів Нової української школи.

Забезпечено доставку і розподіл підручників для учнів 5-6 класів  в кількості 1400 примірників.

Серед закладів загальної середньої освіти проведено  ІІ (територіальний) етап Всеукраїнських змагань «Пліч-о-пліч всеукраїнські шкільні ліги» з баскетболу та ХХ Спортивних ігор школярів з шахів.

Забезпечено участь 9-ти здобувачів освіти (Горохівський ліцей №1 ім. І.Я. Франка - 1, Горохівський ліцей №2 – 5, Вільхівський ліцей - 2, Мирненський ліцей - 1)  у ІІ (обласному) етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту  науково-дослідницьких робіт  учнів-членів Малої академії наук України  в 2023-2024 навчальному році.

Проведено І етап XXIX виставки дидактичних і методичних матеріалів «Творчі сходинки педагогів Волині» для працівників закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти.

Проведено у закладах освіти заходи до Дня пам’яті Героїв Небесної Сотні та з нагоди  Подвигу Українського народу у відсічі російської агресії.

Організовано роботу щодо участі здобувачів освіти закладів загальної середньої освіти  в обласній виставці-конкурсі  декоративно-ужиткового і образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край», обласному конкурсі вокальних ансамблів малих форм «Ми діти твої, Україно».

Здійснено реєстрацію Горохівських ліцеїв №1 і №2 на обласну весняну Школу проєктного менеджменту при МАН та Луцькому національному державному університеті.

Участь у  розширеному засіданні колегії управління освіти і науки Волинської обласної державної адміністрації на тему «Про результативність роботи установ та закладів освіти області у 2023 році та завдання щодо реалізації освітньої політики в регіоні на 2024 рік, в обласному методологічному семінарі «Обласні, всеукраїнські масові заходи дитячої  творчості: аналіз, здобутки, перспективи», що відбувся у Центрі позашкільної освіти Волинської обласної ради.

Членами атестаційної комісії здійснено виїзди в Мирківську, Лемешівську, Пірванченську, Новосілківську, Рачинську, Стрільченську гімназії та в заклади дошкільної освіти «Сонечко» м.Горохів, «Пролісок» села Скобелка з метою вивчення педагогічної діяльності вчителів, які атестуються.

З метою надання методичної допомоги в організації харчування закладам освіти громади, здійснено виїзди в Лемешівську, Мирківську, Пірванченську гімназії та заклад дошкільної освіти «Берізка» села Мирків.

Перевірено стан дотримання вимог Санітарного регламенту в харчоблоках Горохівського ліцею №1 ім.І.Я.Франка, Скобелківської гімназії, закладів дошкільної освіти «Казка» м.Горохів, «Сонечко» м.Горохів,  «Ромашка» села Холонів, «Пролісок» села Скобелка.

Розроблено та надіслано для погодження Луцьким районним управлінням Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області примірне чотиритижневе сезонне меню на весняний період 2024 року для харчування вихованців у закладах дошкільної освіти та здобувачів освіти у закладах загальної середньої освіти.

 Підготовлено та надіслано Службі освітнього омбудсмена відповідь на звернення щодо закриття Рачинської гімназії. Закладам освіти Горохівської міської ради та органам виконавчої влади - 46 інформаційних листів.

Видано 8 наказів відділу освіти з питань основної діяльності.

Фото без описуВІДДІЛ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ

За лютий місяць поточного року здійснено 3 виїзди, обстежено 3 сім’ї для встановлення факту здійснення (не здійснення) догляду за особами з інвалідністю 1 чи 2 групи, та особами, які потребують постійного догляду, що є підставою виїзду за межі України згідно постанови 1044 від 10.09.2022 року. Прийнято та зареєстровано 42 рішення та 27 заяв відповідно до закону України «Про соціальні послуги» для надання соціальних послуг та зняття послуг КУ «Центр надання соціальних послуг». Обстежено 54 домогосподарств для призначення соціальних виплат (субсидія, тверде паливо, пільги з оплати комунальних послуг, догляд за інвалідом 1-2 групи внаслідок психічного розладу, допомога одиноким матерям, багатодітна сім’я, пільга  УБД, допомога на лікування.)

Шістьом особам визначено ступінь індивідуальних потреб отримувача соціальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, та призначено компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі.

Підготовлено документи щодо присвоєння Почесного звання «Мати героїня» 1 багатодітній матері. 25 особам проведено нарахування та сформовано відомості для виплати компенсаційних  витрат, що пов’язані з безоплатним тимчасовим  розміщенням (перебуванням) ВПО, які перемістилися в період воєнного стану. Обстежено   19 домогосподарств, власники яких отримують компенсацію витрат за тимчасове розміщення ВПО, з метою підтвердження достовірності поданих заяв. Внесено 4 особи в реєстр громади ВПО, видано 4 довідки ВПО, призначено 4 особам допомогу на проживання внутрішньо переміщених осіб. Прийнято та внесено в базу ЄСС 15 заяв щодо призначення допомоги на проживання ВПО із урахуванням змін.

Проведено моніторинг осіб з інвалідністю, які проживають на території Горохівської міської ради. Станом на 01.03.2024 р. всього 2235 осіб з інвалідністю, з них: 1 групи - 248, 2 групи - 700, 3 групи -1143, дітей інвалідів - 144. Укладено договір та подано список  потреби у насіннєвому матеріалі для 40 домогосподарств ВПО. Підготовлено 1 пакет документів для можливості призначення опікуна над недієздатною особою (фізичні особи з інвалідністю).

Подано 64 звітів, контролів, інформацій різних форм.

Протягом місяця працівники відділу брали участь у 12-ти онлайн-заходах згідно змін у законодавстві з питань соціального захисту.

Проведено засідання робочої групи з питань доступності послуг об’єктів соціальної роботи в громаді, співробітництва з іншими територіальними громадами, підвищення рівня інклюзії, у тому числі задля попередження конфліктів в різних сферах життя місцевого населення Горохівської міської територіальної громади, шляхом залучення координаторів ГО «Фундація «Простір» грантового Проєкту «Аналіз доступності, чутливості до конфліктів та перспектив розвитку міжмуніципальних соціальних послуг Проєкту USAID «ГОВЕРЛА»». Зібрано необхідні пакети документів для участі в проєкті.

Постійно здійснюється моніторинг потреб для сімей загиблих військовослужбовців. Залучено громадську організацію «ДОБРА СПРАВА» для надання продуктових наборів 115 сім'ям безвісти зниклих та загиблих військовослужбовців.

Фото без опису

ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ

У лютому 2024 року у відділі культури зареєстровано 15 документів вхідної кореспонденції, 35 вихідної.  Підготовлено 8 інформацій.

Розроблено проект розпорядження міського голови щодо  затвердження заходів з увіковічення пам’яті Героїв Небесної Сотні, 6 проектів наказів управління освіти, культури, молоді, спорту, соціального захисту та охорони здоров’я Горохівської міської ради, що стосується кадрової роботи.

Відділ культури взяв участь у робочій групі з питань діяльності закладів культури у Горохівській міській територіальній громаді.

Відділом культури спільно з працівниками закладів культури проведено тематичний вечір «Ті спогади, то вічний серцю біль», з нагоди вшанування учасників бойових дій на території інших держав.

Відділ культури взяв участь у громадській панахиді  до 10-ї річниці Героїв Небесної Сотні.

Читець Горохівського народного дому «Просвіта» зайняв 2-е місце в обласному огляді-конкурсі «Мій любий краю», з нагоди 153-ї річниці від дня народження Лесі Українки.

Ансамбль скрипалів Горохівської музичної школи володар 1-го місця, а ансамбль бандуристів - 3-го місця обласного онлайн огляду-конкурсу  вокально-інструментального жанру «Калинова сопілка».

Фото без описуСЕКТОР МОЛОДІ ТА СПОРТУ

Протягом лютого 2024 року організовано та проведено тренінг для молоді віком від 14 до 35 років, які бажають активно долучитися до розвитку Горохівської громади та стати частинкою Молодіжної ради при Горохівській міській раді. Учасники тренінгу отримали можливість навчитися ефективно вирішувати питання в громаді, навіть якщо вони не є депутатами чи посадовцями. Відбулося активне обговорення тем, таких як громадська участь, розвиток ініціатив та шляхи вирішення проблем громади.

04 лютого 2024 року у КЗ «Горохівська центральна бібліотека» відбувся відкритий міський турнір з шахів серед дітей, молоді та дорослих. Захід організовано Володимиром Батурою, жителем с.Мирне, журналістом, шанувальником шахів спільно з сектором та КЗ «Горохівська центральна бібліотека».

Володимир Батура  презентував книгу «Подорож до країни принцес і королів». Для наймолодшої категорії учасників провів шахову вікторину, по закінченні якої переможці отримали грамоти та заохочувальні призи від організаторів заходу.

З 10 по 11 лютого у центрі позашкільної освіти Волинської обласної ради проходив відкритий кубок Волинської області з шашок-64 серед юнаків та дівчат до 8, до 10, до 13 та до 16 років.

У змаганні взяли участь 20 шашкістів. Гарну гру показав горохівчанин Вишегородцев Максим, посівши в перший день змагань у віковій категорії до 13 років ІІ місце та у другий день змагань - ІІ місце в загальному заліку серед всіх учасників змагань.

Відбулась презентація молодіжного проєкту «Імпульсу» за участі представників молодіжної спільноти громади. Проєкт спрямований на активізацію молодіжної роботи, підготовку молоді до участі у суспільному житті та громадській діяльності.

Роботу проєкту спрямовано на те, щоб забезпечити активну участь молоді в управлінських процесах та зробити їхні думки важливими.

З 22 по 24 лютого 2024 року в м. Ківерці на базі Ківерцівської дитячо-юнацької спортивної школи проходив чемпіонат Волинської області серед молоді 2006-2007 рр.н., юніорів та юніорок 2008-2009 рр.н. та обласний турнір сильніших боксерів Волині (юнаки 2010-2011 рр.н.). Участь в чемпіонаті взяли вихованці відділення боксу Горохівської КДЮСШ  імені Олександра Баламута (тренери Набіжан Артиков, Володимир Павлюк, Наталія Тарасюк).

Закінчився відкритий Чемпіонат Горохівщини з футзалу «Разом до перемоги», який проводився спільно з Федерацією футболу Горохівщини. Протягом дев’яти тижнів змагалися 9 команд з Горохівщини і одна з Локачинської громади. Відбулося нагородження команд призерів та гравців у номінаціях «Кращий гравець», «Кращий воротар», «Кращий бомбардир».

Фото без описуУПРАВЛІННЯ ФІНАНСІВ

Надходження власних доходів за 2 місяці 2024 року склали 23 762,2 тис. гривень при плані на 2 місяці 18 946,0 тис. гривень, що становить 125,4 відсотка, додатково отримано 4 816,2 тис. гривень. Порівняно з відповідним періодом минулого року, доходи загального фонду по бюджету міської територіальної громади   збільшились на 1 276,2 тис. гривень. Приріст  власних доходів   забезпечено  в основному за рахунок надходження   податку та збору на доходи фізичних осіб, акцизному податку, платі за землю, єдиному податку. Зокрема, у структурі надходження дохідної частини місцевого бюджету станом на 01.03.2024 року найбільшу питому вагу складає  податок та збір на доходи фізичних осіб -  54,2 відсотка. Обсяг фінансового ресурсу, який залишається в громаді від надходжень цього виду податку, становить 64 відсотки, його надходження - 12 872,4 тис. гривень при плані 2 місяців 12 400,0 тис. гривень. Надходження по платі за землю склали 1 461,4 тис. гривень при плані  на 2 місяці 770,0 тис. гривень, єдиний податок виконаний та отримано понад план 691,4 тис. гривень. Нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, надійшло в сумі 965,4 тис. гривень при плані 620,5 тис. гривень,  додатково отримано 344,9 тис. гривень. Внутрішні податки на товари та послуги надійшли в сумі 1 489,9 тис. гривень при плані 1 330,0 тис. гривень, що становить 112 відсотків.

Базова  дотація з  державного  бюджету надійшла в повному  обсязі  в  сумі   2 635,4 тис. гривень, також в бюджет громади надійшли освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам в сумі  13 695,8 тис. гривень, дотації з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам надійшло 20,8 тис. гривень, субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції надійшла в повному обсязі при плані 214,6 тис. гривень, іншої субвенції з місцевого бюджету поступило 172,7 тис. гривень.

До спеціального  фонду бюджету надійшло 1 517,2 тис. гривень. В тому числі, власні надходження бюджетних установ – 1 487,1 тис. гривень, кошти від продажу землі – 17,7 тис. гривень та інші податки та збори  - 12,4 тис. гривень. 

Фото без описуВІДДІЛ ІНФРАСТРУКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БЛАГОУСТРОЮ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА МАТЕРІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАВЧОГО   КОМІТЕТУ МІСЬКОЇ РАДИ

Відділ інфраструктури, житлово-комунального господарства, благоустрою, капітального будівництва та матеріального забезпечення виконавчого комітету Горохівської міської ради у лютому 2024 брав активну участь в  проєкті «Підтримка реалізації системи управління відходами на місцевому рівні», що реалізується ГО «Еколтава», який впроваджується  за підтримки  USAID «ГОВЕРЛА». Цього місяця працівники відділу брали участь у групових та індивідуальних консультаціях щодо підготовки Дорожньої карти, що відбувалися онлайн на платформі Zoom. В рамках проєкту розроблено «ДОРОЖНЮ КАРТУ» з впровадження ефективного місцевого плану управління відходами.

Протягом лютого 2024 року залучено 2 особи у організації суспільно корисних робіт: упорядкування, відновлення та благоустрій прибережних смуг, природних джерел та водоймищ та ін.

У лютому зареєстровано в програмі АСКОД 50 листів вхідної кореспонденції та 23 листів вихідної.

Фото без описуВІДДІЛ МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ

Підготовлено і розміщено на сайті Горохівської міської ради оголошення про початок проведення громадського обговорення щодо перейменування вулиць та провулків у м. Горохів. Проводиться збір та опрацювання пропозицій.

Розглянуто та надано відповідь на 3 звернення від фізичних осіб.

Участь в підготовці СЕО.

Пройдено 3 тижневий курс навчання «База знань щодо створення та наповнення Єдиного державного реєстру адрес України». Верифіковано межу населеного пункту с. Старостав, включаючи вулиці та будинки.

Підготовлено 3 проекти рішень про надання дозволу на розробку детальних планів територій на земельні ділянки.

Опрацьовано 8 звернень щодо продовження паспортів прив’язки тимчасових споруд.

Підготовлено і надано 4 будівельних паспорти, 6 МУО.

Розглянуто і видано 4 накази щодо присвоєння адрес.

Надано 22 усних консультації щодо містобудівної діяльності.  

Фото без описуЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ГОРОХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Протягом лютого 2024 року працівниками Центру професійного розвитку педагогічних працівників проведено:

  • протягом місяця – створення програм підвищення сертифікації та підготовка сертифікатів про підвищення кваліфікації;
  • 13.02.2024, продовжуючи реалізацію проєкту з психосоціальної підтримки населення «Кееp calm and love Ukraine/ Зберігаємо спокій і любимо Україну, Мариною Сокол, психологом ЦПРПП, проведено психологічний тренінг “Особиста цінність та безпека” для студентів  “Горохівського фахового коледжу ЛНУП”;
  • 13.02.2024 семінар «Національно-патріотичне виховання. Волонтерський рух – фундамент у вихованні свідомого громадянина України»;
  • 15.02.2024  проведення підсумків І етапу XXIX виставки дидактичних і методичних матеріалів «Творчі сходинки педагогів Волині» для працівників закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти;
  • 21.02.2024  семінар «Створення безпечного освітнього середовища у закладах освіти» для педагогічних працівників закладів освіти Горохівської ТГ;
  • проведення профілактичних заходів щодо протидії булінгу, консультації у закладах освіти психологом ЦПРПП Мариною Сокол;
  • розгляд та редагування робіт учасників виставки дидактичних і методичних матеріалів «Творчі сходинки педагогів Волині», створення  відео про підготовку та проведення І етапу.

Фото без опису

КУ «ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ» ГОРОХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Протягом лютого 2024 року структурними підрозділами КУ «Центр надання соціальних послуг» Горохівської міської ради здійснено:

- надання соціальної послуги інформування – 15;

- соціальна послуга представництво інтересів – 14;

- консультування – 19;

- соціальний супровід сімей, у яких виховуються діти – сироти і діти, позбавлені батьківського піклування, а саме: здійснюється соціальне супроводження для 4 дитячих будинків сімейного типу, в яких виховується 26 дітей; 1 прийомна сім’я, де виховується 4 дитини, та 26 опікунських сімей, де виховується 53 дитини;

- сім’ї/особи, які перебувають у складних життєвих обставинах - 28 сімей, в яких виховується 72 дитини, в тому числі 8 сімей перебувають  під соціальним супроводом, в яких виховується 29 дітей. В дані сім’ї здійснено 38 виїздів з метою проведення соціально профілактичних заходів.

Відділенням організації надання адресної натуральної та грошової допомоги надано 38 соціальних послуг натуральної допомоги (перукаря) та заключено 21 договір з особами на отримання соціальної послуги натуральної допомоги, з них безоплатно  –  9, з установленням диференційованої плати – 8, платно – 4.

Для осіб з інвалідністю та людей похилого віку, які повністю або частково втратили рухову активність: соціальна послуга догляд вдома - соціальними робітниками надано 1504 послуги для 159 осіб, із яких: 122 - особи похилого віку, 37 - особи з інвалідністю. Виявлено і взято на обслуговування одну одиноку особу похилого віку з інвалідністю та здійснено два виїзди з працівниками пожежно – рятувальної частини, з метою інформаційно-роз’яснювальної та профілактичної роботи з дотримання правил безпеки життєдіяльності та пожежної безпеки.

Кризові послуги: екстрене (кризове) втручання  надано 1 сім’ї (двоє осіб госпіталізовано у відділення паліативної допомоги Горохівської багатопрофільної лікарні). Мобільною бригадою соціально-психологічної допомоги здійснено 2 виїзди та надано соціально-психологічну допомогу для 7 постраждалих осіб.

Здійснено оцінку потреб 23 сім’ям безвісти зниклих військовослужбовців.

Виявлено троє осіб пенсійного віку, які не спроможні платити за житлово-комунальні послуги. Відповідно, зібрано пакети документів для влаштування їх в інтернатний заклад.

Для 8 осіб, які  перебувають у складних життєвих обставинах, надано благодійну допомогу у вигляді продуктових наборів та засобів особистої гігієни.

Соціальні послуги надаються через відділення, які є структурними підрозділами КУ «Центр надання соціальних послуг» Горохівської міської ради. Послуги надаються за місцем проживання/перебування особи/сім’ї, у приміщенні надавача соціальних послуг та поза межами приміщення надавача соціальних послуг.


« повернутися до розділу «Звіт про роботу структурних підрозділів апарату, виконавчих органів та комунальних установміської ради»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь