Звіт про роботу структурних підрозділів апарату та виконавчих органів міської ради за січень 2024 року

Дата: 15.02.2024 13:39
Кількість переглядів: 281

Фото без опису

ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ТА КАДРОВОЇ РОБОТИ

 

Відділ організаційної та кадрової роботи міської ради в процесі виконання покладених на нього завдань та повноважень взаємодіє зі структурними підрозділами міської ради, комунальними установами, представницькими органами, органами державної влади та органами місцевого самоврядування, а також з депутатським корпусом міської ради.

Протягом звітного періоду відділом зареєстровано 31 розпорядження міського голови з питань основної діяльності та 38 розпоряджень з кадрових питань.

Відповідно до розпорядження міського голови, протягом січня організовано проведення  чергове засідання виконавчого комітету та 2 робочі наради при міському голові.

Усього у січні зареєстровано 35 рішень виконавчого комітету. Зокрема, щодо захисту прав та інтересів дітей – 13, соціальної політики – 8,   житлових питань – 2,   організаційних питань – 3,   про роботу відділів – 2, дозволу на зрізку дерев - 5, комунального майна -1.

Всі ухвалені рішення виконавчого комітету, що підлягають оприлюдненню, опубліковано на офіційному сайті Горохівської міської ради у розділі «Офіційні документи» не пізніше 5 робочих днів з дня ухвалення.

Протягом січня підготовлено та направлено до Луцької районної військової адміністрації 5 інформацій щодо переліку основних заходів, які заплановано у міській раді на наступний тиждень.

Протягом січня 2024 року документи сесій, постійних депутатських комісій, виконавчого комітету, а також розпорядження міського голови сформовано у справи для тимчасового зберігання. 

Управлінням Пенсійного фонду України у Волинській області проведена перевірка достовірності наданих документів для призначення (перерахунку) пенсії згідно Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" Горохівської міської ради Луцького району Волинської області.

Здійснено організаційні заходи щодо роботи структурних підрозділів та старост на 2024 рік.

Розроблено та затверджено Інструкцію з діловодства у Горохівській міській раді (документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну) в новій редакції. Здійснено перевірку на дотримання вимог даної інструкції та надано ряд методичних рекомендацій з питань підготовки проєктів документів у системі електронного документообігу. За січень 2024 року в Горохівській міській раді зареєстровано 323 вхідних документи та 263 вихідних, 4 запити на доступ до публічної інформації. Подано до реєстру НАІС  9 заяв про державну реєстрацію заповітів.

Протягом січня 2024 року в міську раду від органів виконавчої влади, асоціацій, інспекцій, фондів, інших установ та організацій надійшло 225 документів, які містили контрольні терміни виконання. З них: 5 – розпорядження голови ОВА, 2 депутатські звернення, 1 адвокатський запит,  31 – листування з судами, органами прокуратури, поліції, юстиції з правових питань.

Серед документів, що знаходяться на контролі в Горохівській міській раді, переважають питання соціального захисту, охорони здоров’я, житлово-комунального господарства.

За вказаний період облдержадміністрацію та райдержадміністрацію поінформовано щодо виконання 129 інформації.

Як свідчить аналіз цих реєстрів, у січні 2024 року порушень виконавської дисципліни через несвоєчасне виконання завдань  виконавцями,  не було.

Протягом звітного періоду до міської ради надійшло 54 звернення громадян. З них:

- 52 письмові;

-2  зареєстровано на особистих прийомах у голови міської ради;

-4 колективних звернення.  

Повторні звернення не надходили. Звернень з вищестоящих органів виконавчої влади протягом січня також не надходило.        

Всього протягом звітного місяця до міської ради звернулось 86 громадян. У своїх зверненнях заявниками порушено 54 питання різноманітного характеру, а саме:

28 -  питання  соціального захисту (надання матеріальної допомоги);

15 - питання сім’ї та дітей;

3 – питання земельних відносин;

3 - питання житлової політики;

по 1 - питання фінансової політики, комунального господарства, екології та природних ресурсів, освіти, діяльності органів місцевого самоврядування.

Від найменш соціально захищених категорій громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, особливої уваги з боку органів влади щодо задоволення їх повсякденних запитів та життєвих потреб (інвалідів, учасників війни та бойових дій, багатодітних сімей, одиноких матерів, ветеранів праці, пенсіонерів), надійшло  26 звернень.  З них: 9 - від військовослужбовців та 12 - від членів сімей військовослужбовців, які беруть участь і відбитті військової агресії російської федерації проти України.

Видано 30 довідок (довідок-характеристик, довідок на спадкування майна).

Опрацьовано інформацію старостинських округів та відправлено звіт по погосподарському обліку «6-сільрада».

Впорядкувано 50 особових справ посадових осіб, здійснено аналіз стажу служби в органах місцевого самоврядування посадових осіб всіх структурних підрозділів міської ради та надбавок за вислугу років, прийнято відповідні розпорядження міського голови.

Складено графік відпусток працівників та затверджено міським головою.

Проведено звірку облікових даних військовозобов’язаних і призовників. Надіслано звіт до обласної військової адміністрації про стан виконання військового обліку в Горохівській міській раді.

Опрацьовано 19 листків непрацездатності.

В звітному періоді працівники відділу брали участь в навчальних програмах на онлайн платформах на тему: «Соціально-психологічні аспекти діяльності публічного службовця», «Реалізація права на доступ до інформації в органах місцевого самоврядування», «Основи електронного декларування: коротко про важливе», «Запровадження Закону України «Про адміністративну процедуру»: особливості процедури адміністративного оскарження».

Усі прийняті у січні рішення та розпорядження розміщено на офіційному веб-сайті та в системі електронного документообігу «АСКОД».

Постійно здійснювалося висвітлення діяльності міської ради, її виконавчих органів та структурних підрозділів міської ради на офіційній сторінці Горохівської міської ради (https://gorokhivrada.gov.ua/) та у соціальних мережах.

 

 

Фото без описуВІДДІЛ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА ЗВІТНОСТІ

 

Відділ бухгалтерського обліку та звітності міської ради виконує свої обв’язки згідно із Законом України «Про  бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», керуючись нормативно-правовими і законодавчими актами України, які стосуються питань організації і ведення бухгалтерського обліку і складання звітності, обліковою політикою, затвердженою розпорядженням міського голови.

Касові видатки за 2023 рік склали 27 907 639 грн.

На виконання заходів, передбачених Програмою з питань дітей та їх соціального захисту (подарунки дітям сиротам, дітям з малозабезпечених сімей) профінансовано 149 483 грн.  На заходи Програми в галузі культури і мистецтва спрямовано 132 705 грн.

На реалізацію заходів Програми в галузі сільського господарства використано 85 200 грн. На здійснення заходів із землеустрою (топографо-геодезичні роботи, проект по встановленню меж ОТГ ) спрямовано 150 000  грн.

На заходи з територіальної оборони використано 19 590 грн. для придбання  планшета.

Видатки по спеціальному фонду за 2023 рік становлять 2342933 грн. З них: на придбання оргтехніки - 121 983 грн., оплата ПКД – 99 950 грн., придбання  квадрокоптерів за запитом військових частин - 2 121 000 грн.

Станом на 01 січня 2024 року  Д-т і К-т заборгованість відсутня.

Станом на 01 січня 2024 року зареєстровано мережу:

0110150 – організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності міської ради;

0110180 – інша діяльність у сфері  державного управління (архів);

0113112 – заходи державної політики з питань дітей та їх соціального захисту;

0114082 – інші заходи в галузі культури і мистецтва;

0118130 – забезпечення діяльності місцевої та добровільної пожежної охорони;

0118210 – муніципальні формування з охорони громадського порядку;

У ДКСУ відкрито  12  реєстраційних рахунків.

На 2024 рік для забезпечення виконання програм  передбачено 203 750 грн., з них: на заходи в галузі культури і мистецтва - 143 250 грн., заходи з соціального захисту дітей - 60 500 грн.

В січні внесено зміни в кошторисні призначення по КПКВ 011180 на суму 51022 грн. за рахунок субвенції (Городище ОТГ), в т.ч. по заробітній платі – 41 821 грн. та нарахування на заробітну плату - 9 201 грн.

В січні 2024 року відділом бухгалтерського обліку та звітності міської ради забезпечено виконання плану роботи щодо забезпечення безперебійної роботи установи, а саме:

-  укладено без застосування електронної системи 36 догорів;

-  укладено за результатами відкритих торгів 6 договорів;

-  укладено договір на постачання природного газу – 1;

- укладено договір на постачання теплової енергії – 1 ;

- складено протоколи, щодо відсутності конкуренції на відкритих торгах – 15;

- проведено повернення помилково зарахованих коштів;

-  подано інформацію про очікувані обсяги платежів місцевих бюджетів за видатками;  

-  згідно вимог ЗУ «Про відкритість використання публічних коштів» здійснюється оприлюднення інформації на  Єдиному веб-порталі (портал Е-Data) про використання бюджетних коштів;     

- проводиться реєстрація та подання в УДКСУ платіжних доручень;

- проводиться реєстрація та подання в УДКСУ юридичних та фінансові зобов’язання для  розрахунків з різними дебіторами та кредиторами;

- ведеться облік використання електроенергії;

- проводиться синтетичний та аналітичний облік;

- складання актів на списання матеріальних цінностей;

-  ведеться обробка первинної документації;

- нарахування заробітної плати;

- сплачуються податки на нараховану заробітну плату;

-  ведеться облік розрахунків з постачальниками та підрядчиками;

-  облік, видача  та списання ПММ;

-  облік придбаних та списання запасних частин;

-  облік  та списання палива (брикет, дрова);

-  зведення даних бухгалтерського обліку, які заносяться в меморіальні ордера та  Головну книгу;

-  підготовка розпоряджень  міського голови в межах компетенції відділу;

-  на підставі рішень ради про бюджет та його зміни до бюджету розробляються паспорти бюджетних програм;

-  надаються звіти по паспортах бюджетних програм;

-  складання звітів ефективності  виконання бюджетних програм;

-  підготовка Актів приймання-передачі матеріальних цінностей;

-  розрахунки по орендній платі за нерухоме майно;

-  складання статистичної звітності;

-  звітність до Пенсійного фонду;                  

-  звітність УДКСУ.

Станом на 01.02. 2024 року кредиторська заборгованість становить  35 724 грн., в т.ч. за друковану продукцію – 35 250 грн. та 474 грн. - свідоцтво про реєстрацію.

 

Фото без описуВІДДІЛ МОБІЛІЗАЦІЙНОЇ РОБОТИ, ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ОХОРОНИ ПРАЦІ  

 

У січні місяці 2024 року мобілізаційна робота та військовий облік відділом проводилася відповідно до Конституції України, ст. 36 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», законів України «Про введення воєнного стану в Україні», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію»,  «Про оборону України», а саме:

- проведено роз’яснювальну роботу серед призовників, військовозобов’язаних та резервістів про неухильне дотримання вимог Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу»;

- у січні 2024 року, згідно розпорядження голови районної військової адміністрації, проводиться приписка громадян України 2007 року народження до призовної дільниці. Підготовлено списки призовників та надіслано до Першого відділу Луцького районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки;

- підготовлений звіт та проект розпорядження міського голови  «Про стан військового обліку на території Горохівської  територіальної громади у 2023 році та завдання щодо його поліпшення у 2024 році»;   

З метою виконання  заходів, спрямованих  на захист цивільного населення, відповідно до постанови КМУ від 17 грудня 2022 року № 1401 «Питання організації  та функціонування пунктів незламності»  відділом:

- спільно з працівниками Луцького РУ УДСНС України у Волинській області  здійснено перевірку готовності пунктів незламності громади;

- забезпечено цілодобове функціонування Пунктів незламності на базі комунальних установ міської ради, відповідно до визначених умов;

- проводиться активна робота щодо створення та розвитку місцевої системи оповіщення, а саме: проведено 3 зустрічі по даних питаннях;

- здійснено підготовлено проведення чергового засідання комісії ТЕБ та НС міської ради;

- підготовлено проект розпорядження міського голови щодо затвердження плану основних заходів цивільного захисту Горохівської міської ради на 2024 рік.

 

Фото без описуВІДДІЛ РОЗВИТКУ ТА  ІНВЕСТИЦІЙ

 

Протягом січня відділом проводився збір та узагальнення моніторингових даних по виконанню Стратегії розвитку громади та Плану заходів з її реалізації за 2022-2023 роки.

Завершено підготовка проекту стратегії розвитку громади та Плану заходів з її реалізації  на 2024-2027 роки.

Підготовлено та оприлюднено документи по Стратегії, у т.ч. по СЕО.

Підготовлено та подано 14 проектів пропозицій проектів до Стратегії розвитку Волинської області до 2027 року.

Подано інвестиційний проект «Зберігання та переробка плодово-ягідної продукції».

Оформлено документи по дотаціях на молодняк ВРХ, що фінансується з обласного бюджету (8).

Розглянуто та погоджено проект Програми розвитку надання соціальних послуг в громаді.

Участь у онлайн заходах, що стосуються роботи відділу:

- онлайн-курс «Міжнародна співпраця для громад» - 5 онлайн-сесії;

- державні гранти на 2024 рік: до чого готуватися бізнесу?;

- фінансування сегменту ММСБ, кредитні програми від ОЩАДБАНКУ, грантові програми від уряду, пріоритети співпраці з ММСБ;

- підтримка розвитку українського свинарства, шляхом впровадження контрактної та/або кооперативної моделі вирощування свиней.

З метою подальшого навчання та можливістю подати грантову заявку по напрямку «Проєктний менеджмент» від Всеукраїнської Асоціації ОТГ та ТОВ «Бустерс консалтінг груп», долучились до групи фахівців.

Участь у Регіональній конференції «Стратегічне планування: від затвердженого документу до успішного впровадження» - м.Львів 25-26 січня (USAID ГОВЕРЛА).

Учасники проекту Двигуни громад: навчальний модуль №1 «Економічний розвиток громади» для громад Волинської області - м.Луцьк 31.01.- 02.02.2024.

 

 

Фото без описуВІДДІЛ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ТА ОХОРОНИ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА

 

Протягом січня 2024 року  відділом:

- надано 70 витягів з Державного земельного кадастру на замовлення фізичних та юридичних осіб;

- підготовлено 84 проектів рішень для розгляду на сесії міської ради;

- підготовлено і надіслано громадянам 7 листів з вимогою про укладання договорів оренди  та роз’ясненням чинного земельного законодавства;

- на звернення юридичних та фізичних осіб підготовлено 17 відповідей;

- розглянуто та погоджено 16 документацій із землеустрою.

На виконання вимог Податкового кодексу України, сформовано перелік орендарів (фізичних та юридичних осіб), з якими укладено договори оренди землі комунальної власності станом на 01.01.2024 року, власникам земельних часток (паїв) на підставі рішень органу місцевого самоврядування підготовлено інформацію про виділення земельних ділянок в натурі (на місцевості).

Надано 57 усних консультацій щодо роз’яснення земельного законодавства.

 

 

Фото без описуВІДДІЛ ПРОЕКТНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ЦИФРОВІЗАЦІЇ

 

У січні 2024 року відділом здійснювалася реалізація проектів та програм. Основні досягнення за цей період:

- проект «У кожній хаті свій креденс»: розпочато підготовчі процедури для проекту, який передбачає цифровізацію бібліотек, оцифрування культурної та мистецької спадщини громади. Проект реалізуватиметься спільно з громадами партнерками;

- співробітництво між Горохівською та Горінчівською громадами: проведено один ознайомчий візит, що сприяє обміну досвідом та підвищенню ефективності місцевої пожежної охорони та добровільних пожежних команд;

- проект «Місцеве врядування, орієнтоване на громадян»: у січні відбулися 2 зустрічі освітян, результатом яких стало формування Ради взаємодії з питань освіти;

- проект «Впливові»: у рамках цього проекту 12 молодих людей громади отримали лідерські навички та навчалися основам проектного менеджменту.

- розпочав функціонування «Інтеграційний молодіжний простір» та заплановано перезапуск Молодіжної ради;

- здійснено перезапуск веб-сайтів закладів освіти та позашкілля громади: організовано розробку 43 веб-сайтів для закладів освіти та їх уніфікацію;

- онлайн зустріч з науковцями: організовано зустріч для учнівської, студентської молоді та зацікавлених осіб з науковцями, що працюють на станції «Академік Вернадський», що сприяло розширенню кругозору та мотивації для навчання;

- проект «Інтеграційний простір»: спільно з Благодійним фондом «Рокада» та УВКБ ООН відкрито простір, що має на меті залучення молоді, підвищення рівня інтеграції ВПО та розвитку громадянського суспільства.

Загалом, відділ проектного менеджменту та цифровізації продовжує активно працювати над реалізацією проектів, спрямованих на покращення рівня життя та розвиток громади, та зосереджується на залученні різноманітних ресурсів для досягнення цих цілей.

 

 

Фото без описуЮРИДИЧНИЙ ВІДДІЛ

 

За звітний період юридичним відділом надано правову допомогу працівникам міської ради та здійснено прийом громадян з особистих питань.

Опрацьовано проєкти рішень виконавчого комітету міської ради, розпоряджень міського голови на предмет застосування норм законодавства.

Посадових осіб міської ради проінформовано про необхідність подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій місцевого самоврядування.

Відділом підготовлено 10 проєктів цивільно-правових та господарсько-правових договорів, 5 проєктів трудових угод, а також 5 проєктів відповідей на звернення громадян та установ.

Взяли участь у 5 судових засіданнях, учасником провадження в яких є Горохівська міська рада, а також у роботі чотирьох комісій, що функціонують у міській раді.

Підготовлено та направлено до відповідних судів 11 процесуальних документів, що стосуються судових проваджень.

 

 

Фото без описуВІДДІЛ «ЦЕНТР  НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ  ПОСЛУГ»

 

Протягом січня 2024 року до відділу «Центр надання адміністративних  послуг» звернулось 2124 громадянина. Прийнято 1141 пакет документів. Видано 1638 результатів адмінпослуг. Надано 696 усних консультацій.

Видано 932 інформацій про місце реєстрації (проживання), зареєстровано/знято з реєстрації  62 особи.

Оформлено 102 ID-паспорти, 115 закордонних паспортів та здійснено вклейку фото у 48  паспортів.

Прийнято 226  пакетів документів для реєстрації нерухомості й отримання інформації про нерухоме майно.

Прийнято 17 пакетів документів для реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб підприємців.

Прийнято 383 пакетів документів щодо надання соціальних послуг.

Всього до місцевого бюджету надійшло 193,7 тис. грн. в результаті надання адміністративних послуг.

 

 

Фото без описуСЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ

 

Протягом cічня 2024 року службою у справах дітей міської ради обстежено умови проживання 22 сімей, в яких виховується 40 дітей, що проживають на території Холонівського, Підберезівського, Журавниківського, Мирненського та Скобелківського старостинських округів.

Станом на 01 лютого 2024 року на обліку служби у справах дітей міської ради перебуває 60 дітей.

З них: 54 – виховуються в сім’ях, в яких батьки ухиляються від виконання батьківських обов’язків, та  6 – зазнали насилля в сім’ї.

На первинному обліку служби у справах дітей перебуває 56 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, з них: 8 дітей-сиріт, 48 дітей, позбавлених батьківського піклування. На території громади проживає 82 дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування.

Службі у справах дітей обласної військової адміністрації річні статистичні звіти щодо дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, захисту їх житлових та майнових прав за 2023 рік. У січні 2024 року прийнято 51 звіт щодо використання коштів опікунами, піклувальниками на потреби дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування за 2023 рік та підготовлено звіти про стан утримання, виховання та навчання статусних дітей за 2023 рік.

У січні 2024 року проведено 1 засідання комісії з питань захисту прав дитини на якому розглянуто 12 питань, що стосуються соціального захисту дітей, а саме: встановлення опіки над дітьми, позбавленими батьківського піклування, визначення місця проживання дітей, надання статусу дітей, які постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, надання дозволів щодо вчинення правочинів із нерухомим майном, яке на праві власності належить дітям та інші.

За результатами проведення комісії підготовлено 13 проєктів рішень виконавчого комітету міської ради з питань соціального захисту дітей.

Також, здійснено індивідуальні бесіди з дітьми, які схильні до девіантної поведінки, за повідомленнями поліції.

 

 

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ,КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ, СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

 

Фото без описуВІДДІЛ ОСВІТИ

 

Проведено нараду з керівниками закладів освіти.

Розроблено проєкт мережі закладів загальної середньої освіти на 2024-2025 навчальний рік та план роботи відділу освіти на 2024 рік.

Організовано вибір закладами загальної середньої освіти посібників і підручників для 1,2 класів Нової української школи.

Забезпечено доставку і розподіл підручників для учнів 5-6 класів в кількості 1620 примірників.

Здійснено перереєстрацію веб-сайтів відділу освіти та закладів освіти  громади та перенесено інформацію зі старих сайтів на нові; всі заклади освіти підключені до сервісу «Дія.QR».

Проведено  збір, узагальнення та подачу звітів та інформацій в управління освіти та науки ВОДА та інші обласні установи.

На виконання листа Луцької районної військової адміністрації організовано проведення додаткових інструктажів у закладах освіти щодо соціально-політичної обстановки, діяльності об’єктів критичної інфраструктури та забезпечення, логістичних маршрутів, функціонування військових об’єктів на території регіону під час спілкування з родичами, які проживають за кордоном, насамперед на території рф та рб, а також на тимчасово окупованих територіях України.

Забезпечено участь переможців учнівських предметних олімпіад ІІ (районного) етапу в ІІІ ( обласному) етапі.

Проведено у ЗЗСО ХХ Спортивні ігри школярів з баскетболу та волейболу, проведено організаційну роботу щодо проведення та участі закладів загальної середньої освіти у Всеукраїнських змаганнях «Пліч-о-пліч-Всеукраїнські шкільні ліги»

Проведено у закладах освіти заходи до  Дня Соборності України, Дня Злуки і Дня пам’яті Героїв Крут.

Всі заклади загальної середньої освіти забезпечені погодженим Головним управлінням Держпродспоживслужби у Волинській області примірним чотиритижневим сезонним меню на зимовий період 2024 н.р.

Видано 9 наказів відділу освіти з питань основної діяльності.

 

 

Фото без описуВІДДІЛ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ

 

З початку року здійснено виїзд щодо обстеження 1 сім’ї для встановлення факту здійснення (не здійснення) догляду за особами з інвалідністю 1 чи 2 групи, та особами, які потребують постійного догляду (згідно постанови 1044 від 10.09.2022 року).

Прийнято та зареєстровано 20 рішень та 21 заява щодо надання соціальних послуг та зняття послуг КУ «Центр надання соціальних послуг». Обстежено матеріально-побутові умови 49 домогосподарств для призначення соціальних виплат (субсидія, тверде паливо, пільги з оплати комунальних послуг, догляд за інвалідом 1-2 групи внаслідок психічного розладу, допомога одиноким матерям, багатодітна сім’я, пільга  УБД, допомога на лікування).

Двом особам визначено ступінь індивідуальних потреб отримувача соціальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, та призначено компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі.

Підготовлено документи щодо присвоєння Почесного звання «Мати героїня» 1 багатодітній матері. 25 особам проведено нарахування та сформовано відомості для виплати компенсаційних  витрат, що пов’язані з безоплатним тимчасовим  розміщенням (перебуванням) ВПО, які перемістилися в період воєнного стану. Обстежено 7 домогосподарств, власники яких отримують компенсацію витрат за тимчасове розміщення ВПО для підтвердження достовірних даних поданих заяв. Внесено 5 осіб в реєстр громади ВПО, видано 5 довідок ВПО.

Організовано поїздку членів із сімей безвісти зниклих/знаходяться в полоні в м. Луцьк для участі у колективній зустрічі з родинами захисників  і захисниць України. Видано 1 посвідчення реабілітованим, які мають право на пільги, передбачені Законом  України «Про реабілітацію жертв репресій комуністичного тоталітарного режиму 1917-1991 років».

Проведено моніторинг осіб з інвалідністю, які проживають на території міста Горохів станом на 01.01.2024 р. Всього 2195 осіб з інвалідністю, з них: І групи - 214, ІІ групи -700, ІІІ групи -1143, дітей інвалідів -138. Зібрано інформацію та подано потребу у насіннєвому матеріалі для домогосподарств ВПО (насіння овочів до посівної 2024 року).

Підготовлено 3 пакети документів для можливості призначення опікуна над недієздатною особою (фізичні особи з інвалідністю).

Подано 118 звітів, контролів, інформацій різних форм.

Протягом місяця працівники відділу прийняли участь у 12-ти онлайн - заходах щодо змін законодавства  у сфері соціального захисту.

Сформовано Соціальний паспорт громади. Підготовлено звіт про результати виконання цільової Програми соціального захисту населення на 2021-2025 р.р. (зі змінами) за 2023 р.

Проведено засідання робочої групи з питань доступності послуг об’єктів соціальної роботи в громаді, співробітництва з іншими територіальними громадами, підвищення рівня інклюзії, у тому числі задля попередження конфліктів в різних сферах життя місцевого населення міської територіальної громади, шляхом залучення координаторів ГО «Фундація «Простір» грантового Проєкту «Аналіз доступності, чутливості до конфліктів та перспектив розвитку міжмуніципальних соціальних послуг Проєкту USAID «ГОВЕРЛА»». Зібрано необхідні пакети документів для участі в проєкті.

 

 

Фото без описуВІДДІЛ КУЛЬТУРИ

 

Протягом січня відділом культури, Горохівським НД «ПРОСВІТА», керівниками клубних та бібліотечних установ підготовлено статистичні звіти по підсумках роботи за 2023 року (звіти про діяльність бібліотечних та клубних закладів, звіт по кадрах та якісний склад працівників культури).

Підготовлено звіт по пам'ятках культурної спадщини, щодо діяльності музейного сектору.

Підготовлено проект розпорядження щодо затвердження плану моніторингу пам'яток історії, архітектури та монументального мистецтва. Підготовлено проект наказу управління ОКМССЗОЗ щодо змін у штатному розписі клубних працівників громади. 5 січня у мистецькому укритті Горохівської бібліотеки відділом культури, Горохівською музичною школою, НД «Просвіта» проведено творчий вечір самодіяльного композитора Горохівщини, заслуженого працівника культури України Петра Старушика «Я Богу дякую за все…».

У закладах культури проведено заходи з нагоди Дня Соборності України та з нагоди вшанування пам'яті загиблих Героїв Крут.

Проаналізовано плани роботи підвідомчих установ і підготовлено квартальний план роботи відділу на І квартал 2024 року.

Реалізовано проект «Інтеграційний простір» у співпраці з БФ «Рокада» за підтримки УВКБ ООН.

Подано проект «Інтеграційне культурне укриття, арттерапевтичний напрям» до Волинської ТО « Європейська солідарність».

Проведено такі культурно-мистецькі заходи:

- участь вокального жіночого тріо «Намистечко» в обласному фестивалі «Три празники в гості»;

- День пам'яті героїв Крут;

- День Соборності України та літературно-музична година «У Соборності єдність, велич і міць!».

 

 

Фото без описуСЕКТОР МОЛОДІ ТА СПОРТУ

 

Протягом січня 2024 року в спортивному залі Вільхівського ліцею відбувся ІV відкритий турнір з волейболу серед чоловіків. Організатором турніру є громадська організація «Спортивний клуб «Вільхівка». У змаганнях  виявили бажання взяти участь 6 команд:  ВК «Мирне», ВК «Вільхівка-Звиняче», СК «Вільхівка-2»,  «Олімп» м.Горохів, команда КДЮСШ імені Олександра Баламута, ВК «Шклинь».

Бронзовими призерами відкритого турніру з волейболу стала команда «Олімп» м.Горохів, ВК «Мирне» посіли четверте місце. Срібними призерами – команда СК «Вільхівка-2», переможцем турніру – команда ВК «Вільхівка-Звиняче».

Статуетками «Кращий гравець турніру» відзначено:

- Романа Трача (СК «Вільхівка»);

- Андрія Подлегаєва (ВК «Вільхівка-Звиняче»);

- Анатолія Майко («Олімп»).

Команду-переможеця нагороджено перехідним Кубком та малим Кубком, грамотою, учасників команди – медалями. Срібні та бронзові призери турніру отримали грамоти та  медалі від організаторів турніру.

З 14 січня 2024 року розпочався III відкритий чемпіонат з тенісу настільного «Ліга м.Горохів», який проходить у спортивному залі КДЮСШ ім. Олександра Баламута.  Спортсмени змагаються у двох вікових категоріях та протягом восьми ігрових турів. 

З метою популяризації флорболу, як виду спорту серед молоді, залучення її до активних занять спортом,  команда «Рестарт» взяла участь у турнірі з флорболу у м.Рівне та у аматорському чемпіонаті Кубку EDGE з флорболу в м.Луцьк.

Збірна команда громади з волейболу взяла участь у благодійному турнірі з волейболу серед чоловіків в м.Володимир, де за підсумками змагань зайняла І місце.

Фото без описуУПРАВЛІННЯ ФІНАНСІВ

 

Протягом січня 2024 року основна робота управління фінансів Горохівської міської ради спрямована на аналіз дохідної та видаткової частини бюджету громади за 2023 рік. Головним розпорядникам доведено витяги та лімітні довідки з помісячного розпису асигнувань загального і спеціального фондів місцевого бюджету для складання кошторисів видатків, планів асигнувань та штатних розписів на 2024 рік. По всіх кодах програмної класифікації видатків бюджету Горохівської міської ради затверджено паспорти бюджетних програм на 2024 рік. Постійно  забезпечується виконання контрольних документів.

Фінансування головних розпорядників коштів дозволяє забезпечити своєчасну виплату заробітної плати працівників бюджетної сфери та здійснити розрахунки за енергоносії та комунальні послуги.

Надходження власних доходів за січень 2024 року склали 12 138,1 тис. гривень при місячному плані 9 282,0 тис. гривень, що становить 131 відсоток. Додатково отримано 2 856,1 тис. гривень. Порівняно з відповідним періодом минулого року, доходи загального фонду по бюджету міської територіальної громади  збільшились на 1 457,2 тис. гривень.

Приріст  власних доходів   забезпечено  в основному за рахунок надходження   податку та збору на доходи фізичних осіб, акцизному податку, платі за землю, єдиному податку.

Зокрема, у структурі надходження дохідної частини місцевого бюджету станом на 01.02.2024 року майже половину  питомої ваги складає  податок та збір на доходи фізичних осіб -  44,5 відсотка. Обсяг фінансового ресурсу, який залишається в громаді від надходжень цього виду податку, становить 64 відсотки, надходження власне якого становить  5 406,9 тис. гривень.

Надходження по платі за землю склали  618,0 тис. гривень при місячному плані 275,0 тис. гривень, єдиний податок виконаний та отримано понад план 2 153,8 тис. гривень.

Нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, надійшло в сумі 866,7 тис. гривень при плані 405,5 тис. гривень,  додатково отримано 461,2 тис. гривень.

Внутрішні податки на товари та послуги надійшли в сумі 883,3 тис. гривень при плані 720,0 тис. гривень, що становить  123 відсотки.

Базова  дотація з  державного  бюджету надійшла в повному  обсязі в сумі  1 317,7 тис. гривень. Також, в бюджет громади надійшли освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам в сумі  6 848,2 тис. гривень, субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти, за рахунок коштів освітньої субвенції, надійшла в повному обсязі при плані 107,3 тис. гривень, також бюджет громади отримав 62,0 тис. гривень іншої субвенції з місцевого бюджету.

До спеціального  фонду бюджету надійшло 239,0 тис. гривень, в тому числі: власні надходження бюджетних установ – 238,9 тис. гривень, інші податки та збори  - 0,1 тис. гривень. 

Рівень виконання доходів загального фонду бюджету міської територіальної громади забезпечив фінансування бюджетних видатків на 6,2 відсотка до  затверджених уточнених річних бюджетних призначень. На фінансування передбачених у бюджеті видатків у січні місяці спрямовано коштів загального фонду в сумі 16 206,6 тис. гривень.

В загальних видатках бюджету 92,3 відсотка профінансовано на заробітну плату з нарахуваннями або 14 953,7 тис. гривень; 0,7 відсотка на оплату енергоносіїв та комунальних послуг або 118,3 тис. гривень; 3,1 відсотка на  використання товарів і послуг  або  505,8 тис. гривень (харчування – 185,9 тис. гривень),  3,9 відсотка на поточні трансферти або 628,8 тис. гривень (благоустрій, трансферти підприємствам та населенню).

Передано коштів із загального фонду до бюджету розвитку спеціального фонду на фінансування капітальних видатків в сумі 1 378,0 тис. гривень.

Забезпечена своєчасна  виплата  заробітної плати  працівникам  бюджетної сфери. Розрахунки за  енергоносії та комунальні послуги установами, що фінансуються з місцевих бюджету проводяться своєчасно.

В загальних видатках бюджету, видатки на фінансування установ та закладів освіти склали 74,0 відсотки, соціальний захист та соціальне забезпечення - 1,7 відсотка, культура і мистецтво – 4,6 відсотка, фізична культура і спорт – 1,6 відсотка, ЖКГ – 2,9 відсотка, управління – 13,1 відсотка, інші – 2,1 відсотка.

Станом на 01.02.2024 року кредиторська заборгованість по загальному фонду бюджету становить 48,0 тис. гривень по незахищених статях видатків.

 

 

Фото без описуВІДДІЛ ІНФРАСТРУКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БЛАГОУСТРОЮ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА МАТЕРІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАВЧОГО   КОМІТЕТУ МІСЬКОЇ РАДИ

 

Основний напрямок роботи відділу в січні поточного року - забезпечення проїзду до населених пунктів та в самих населених пунктах громади  під час складних погодних умов, а саме при значних опадах снігу, хуртовині та ожеледиці.

Для очищення доріг в населених пунктах на договірних засадах залучалася спеціалізована техніка ТзОВ «Еталон», підприємця Асатуряна К.В.,  ТзОВ «Агропродукт-Горохів», ФГ «Луга», ПП «Макс-Ком», СФГ «Тех-Агро», ФГ «Солюм-Русь», СФГ «Зоря», ТОВ «Терра Вільхівка».

Здійснювалася координація дій з ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» та ТОВ «Вельт Капітал» щодо розчищення автомобільних доріг загального користування місцевого значення.

Підготовлено та затверджено планово-фінансової документації відділу, установ та організацій, які фінансуються через відділ.

Здійснювалася підготовка за подача річної звітності, інформації на контрольні запити.

В електронній системі документообігу «Аскод» в січні 2023 року зареєстровано 74 вхідних документів.

Участь у роботі групи з обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню чи пересаджуванню, у зв’язку  із впорядкуванням чи забудовою земельних площ  та території міської ради. Підготовлено акти та проекти рішень виконавчого комітету по даному питанню.

Участь в  навчанні у Школі Муніципального Менеджменту Відходів в рамках Проєкту “Підтримка реалізації системи управління відходами на місцевому рівні”, який ГО “Еколтава” впроваджує за підтримки Проєкту USAID “ГОВЕРЛА”. Підготовка та подання домашніх завдань до модуля №3.

Підготовка інформації до моніторингу Плану виконання заходів Стратегії розвитку Горохівської міської територіальної громади за 2022-2023 роки.

 

Фото без описуЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ГОРОХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

Протягом січня 2024 року працівниками Центру професійного розвитку педагогічних працівників проведено:

02.01.2024 Продовжуючи реалізацію проєкту з психосоціальної підтримки населення «Кееp calm and love Ukraine/ Зберігаємо спокій і любимо Україну», в Горохівському ліцеї № 2, Мариною Сокол,
психологом ЦПРПП, проведено арт-терапевтичне заняття для дітей.  Метою заходу стало психо-емоційного розвантаження, зменшення рівня стресу, налагодження довірливих відносин;

03.01.2024  Семінар-практикум для класних керівників 5-6 класів «Класний керівник НУШ: алгоритм успіху. Формування стійкості до стресу».

04.01.2024  Семінар-практикум для класних керівників 7-8 класів «Освітянська скриня: розвиток інтелектуально-творчого потенціалу учнів. Формування стійкості до стресу»;

05.01.2024  Семінар-практикум для класних керівників 9-11 класів «Трикутник партнерства: вчителі – діти – батьки як запорука успішного виховання гармонійної особистості. Формування стійкості до стресу»;

10.01.2024 Круглий стіл: «Сертифікація 2024: шлях сміливих та успішних»;

26.01.2024 Тренінг з профілактики емоційного та професійного вигорання;

29.01.2024 Презентація діяльністі Центру розвитку педагогічних працівників, освітнього простору "Горохів Хаб" та STEAM лабораторії гостям громади Горінчівської громади Закарпатської області;

30.01.2024 Консультантом Центру професійного розвитку педагогічних працівників Горохівської міської ради Надією Фищук проведено екскурсію містом Горохів для   делегації з Горінчівської громади.

 

 

Фото без описуКУ «ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ» ГОРОХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

Протягом січня 2024 року структурними підрозділами КУ «Центр надання соціальних послуг» Горохівської міської ради здійснено:

- надання соціальних послуг: інформування – 49; соціальна профілактика –28; консультування – 19;

- соціальний супровід сімей, у яких виховуються діти – сироти і діти, позбавлені батьківського піклування, а саме: соціальне супроводження для 4 дитячих будинків сімейного типу, в яких виховується 26 дітей; 1 прийомної сім’ї, де виховується 4 дитини, та 25 опікунських сімей, де виховується 51 дитина;

- сім’ї/особи, які перебувають у складних життєвих обставинах - 25 сімей, з них 10 сімей, які перебувають під соціальним супроводом;

- для осіб/сімей, що потрапили у складні життєві обставини: соціальною послугою перукаря скористалося  48 осіб;

- для осіб з інвалідністю та людей похилого віку, які повністю або частково втратили рухову активність: соціальна послуга догляд вдома - соціальними робітниками надано 708 послуг для 160 осіб, із яких: 124 - особи похилого віку, 36 - особи з інвалідністю;

- кризові послуги: екстрене (кризове) втручання надано 3 сім’ям, (двоє осіб госпіталізовано у відділення паліативної допомоги КП «Горохівська багатопрофільна лікарня»);

- мобільною бригадою соціально-психологічної допомоги здійснено 4 виїзди та надано соціально-психологічну допомогу для 17 постраждалих осіб.

Зійснено оцінку потреб 15 сімей безвісти зниклих та загиблих військовослужбовців.

Соціальні послуги надаються через відділення, які є структурними підрозділами КУ «Центр надання соціальних послуг» Горохівської міської ради. Послуги надаються за місцем проживання/перебування особи/сім’ї, у приміщенні надавача соціальних послуг та поза межами приміщення надавача соціальних послуг.

 

 


« повернутися до розділу «Звіт про роботу структурних підрозділів апарату, виконавчих органів та комунальних установміської ради»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь