Верифікація даних отримувачів та перевірка місця проживання

Дата: 12.10.2023 11:13
Кількість переглядів: 199

Фото без описуПідтвердження права отримувати допомогу відбувається щомісяця

Міністерство соціальної політики передає Мінфіну інформацію про отримувачів допомоги, Мінфін проводить верифікацію даних за допомогою електронних систем та реєстрів (така верифікація здійснюється відповідно до Закону України “Про верифікацію та моніторинг державних виплат”.

За результатами проведеної верифікації Мінфін передає рекомендації Мінсоцполітики.

Результати верифікації: 

  • отримувачі відповідають критеріям — допомога на наступний місяць автоматично продовжується;
  • отримувачі не відповідають критеріям, про що в системі формується відповідний статус із зазначенням конкретних причин;
  • потребує уточнення даних. 

У разі незгоди з припиненням виплати допомоги на проживання отримувач може надати уповноваженому органу підтвердні документи. 

Починаючи з 1 серпня 2023 року проводяться перевірки фактичного місця проживання/перебування ВПО територіальними органами Нацсоцслужби. Такі перевірки проводяться за наявності підстав та прийнятого рішення керівника територіального органу Нацсоцслужби. 

Про проведення перевірки особу має бути повідомлено не менш як за 2 календарних дні до її проведення (телефоном чи за допомогою іншого доступного засобу зв’язку). Якщо ВПО повідомила про свою відсутність у зв’язку з перебуванням у родичів або у відпустці тощо, перевірка відкладається на 2 тижні.

Якщо ВПО не було на місці під час проведення перевірки — про це складається відповідний акт та особа інформується (телефоном чи за допомогою іншого доступного засобу зв’язку) про необхідність у строк до 14 робочих днів прибути до органу соцзахисту населення для ідентифікації та подання заяви у довільність формі щодо відсутності змін. 

Якщо отримувач протягом 30 календарних днів після проведення перевірки не прибув до органу соцзахисту населення, орган приймає рішення про тимчасове припинення надання допомоги з наступного місяця.

Припинення виплати чи відмова в призначенні допомоги 

ВПО мають бути поінформовані про припинення чи відмову в призначення допомоги з зазначенням відповідних підстав. 

Інформування здійснюється:

  • поштовим зв’язком; 
  • електронним зв’язком;
  • за номером мобільного телефону.

Якщо таке інформування не надійшло, але ви не отримали допомогу, рекомендуємо звертатися до свого управління соціального захисту населення та уточнювати причини відсутності виплат (може бути просто затримка фінансування). Рішення органу соцзахисту населення про припинення виплат може бути оскаржено у Нацсоцслужбі або у судовому порядку.

 

 


« повернутися до розділу «Внутрішньо переміщеним особам»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь