Горохівська міська територіальна громада
Волинська область, Луцький район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Інформація про стан роботи із зверненнями громадян в Горохівській міській територіальній громаді за І квартал 2023 року

Дата: 18.04.2023 15:01
Кількість переглядів: 95

Фото без опису

Горохівська міська  рада в своїй роботі зі зверненнями громадян керується Конституцією України, Законом України від 02.10.1996 № 393 «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі Указ) та Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348.

Протягом І кварталу 2023 року до Горохівської міської ради, її структурних підрозділів та старостинських округів від жителів громади та інших регіонів  надійшло 305 пропозицій, заяв та скарг, що на 123 звернення більше  ніж за відповідний період минулого року. З них 116 були письмовими та 189 звернень надійшло на особистих та виїзних прийомах керівництва міської ради. Значне зменшення звернень громадян спостерігається у зв’язку із військовою агресією Російської Федерації проти України та військовими діями, які проводяться в країні на даний час.  Попри те, що право на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів (ст.40 Конституції України) належить до переліку абсолютних прав, які не можуть бути обмежені навіть в умовах воєнного стану (ст.64 КУ), є ряд питань, розгляд яких став неможливим в теперішніх умовах.

Серед загальної кількості  звернень, які надійшли, 17 були колективними. Основні питання з якими зверталися мешканці колективно відносяться до  питань комунального господарства, земельних відносин, сімейної політики та захисту прав дітей. На засіданні комісії міської ради з питань розгляду звернень громадян 10 лютого 2023 року (протокол №2) розглядалося питання «Про проведення аналізу надходження колективних звернень громадян до міської ради від мешканців громади».

Протягом звітного періоду звернулося 159 громадян з числа  соціально-незахищених верств населення, що складає 52 % від загальної кількості. З них: 96 звернень надійшло від учасників війни, бойових дій та членів їх сімей, 24 звернення від осіб з інвалідністю, 11 звернень від ветеранів праці, пенсіонерів, 11 звернень від дітей війни, 17 звернень від членів багатодітних сімей, одиноких матерів та матерів-героїнь. Особлива увага приділялася  вирішенню проблем з якими вони зверталися. Відповідно до рішення Горохівської міської ради від 02 квітня 2021 року №7-11/2021 «Про цільову Програму соціального захисту населення на 2021-2025 роки» та Порядку надання матеріальної допомоги жителям Горохівської міської територіальної громади, які опинилися в складних життєвих обставинах, та іншим категоріям громадян, затвердженого рішенням Горохівської міської ради від 24 грудня 2021 року №18-3/2021, протягом І кварталу 2023 року було надано матеріальну допомогу:

особам, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують значних витрат на лікування  (66 громадянам);

на поховання безробітних, незастрахованих осіб (6 громадянам);

військовослужбовцям, членам сімей (родинам) військовослужбовців, які беруть участь у відбитті військової агресії Російської Федерації проти України (49 громадянам);

на відшкодування збитків, завданих пожежею (1 громадянину);

громадській організації «Ветеранів Афганістану».

Загалом протягом І кварталу 2023 року до керівництва Горохівської громади звернулось 346 громадян, якими було порушено 305 питань. За спектром і характером основні питання, з якими вони звертались, характеризуються таким чином:

- на першому місці  питання  соціального захисту населення, зареєстровано 150 заяв, що складає 49% від загальної кількості звернень. Звернення надходили стосовно надання одноразових матеріальних допомог.

- на другому місці - аграрної політики і земельних відносин, по цих питаннях зареєстровано 44  звернення, які складають 14%   від загальної кількості. Жителів громади в основному турбували питання виділення та приватизації земельних ділянок;

Також мешканці громади звертались по питаннях комунального господарства (16 звернень), житлової політики (26 звернень), сім’ї та дітей (21 звернень), транспорту та зв’язку (4 звернення) та ін.

З усіх питань 185 вирішено позитивно (61%), на 99 звернень надано змістовні роз’яснення (33%) та 21 звернення перебуває на розгляді (7%).

З жовтня 2015 року набув чинності Закон України від 02.07.2015 №577-VIII «Про внесення до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції». На офіційному сайті Горохівської міської ради створено систему петицій та електронних звернень, на яку напротязі звітного періоду надійшло 1 електронне звернення.

Також в міській раді функціонує «Телефон довіри», затверджений розпорядженням міського голови від 30 грудня 2020 року №188.

Провівши аналіз надходження звернень варто відмітити, що найбільше надійшло до старостинських округів громади - 157 звернень. До міської ради надійшло 115 звернень, до виконавчих органів та структурних підрозділів міської ради - 33 звернення.

Щодо надходження звернень громадян до міської ради за територіальною ознакою варто відмітити, що найбільше зверталися жителі м.Горохів (34 звернення), с.Звиняче (10 звернень), с.Новосілки (10 звернень) та с.Пустомити (7 звернень).

З вищестоящих органів влади надійшло 2 звернення з Луцької районної адміністрації.

Протягом звітного періоду в Горохівській громаді проводилась системна робота по контролю за додержанням термінів розгляду звернень. Щоквартально аналізується стан виконавської дисципліни по роботі із зверненнями громадян. На виконавчому комітеті міської ради 17 лютого 2023 року (рішення №25) підбито підсумки по роботі зі зверненнями громадян за 2022 рік, надано ряд протокольних доручень.

Загалом у звітному періоді  проведено 3 засідання комісії міської ради з питань розгляду звернень громадян, утвореної розпорядженням міського голови від 30 грудня 2020 року №187.

На виконання пункту 3 статті 5 Указу проводиться «День контролю», в рамках якого здійснюються виїзні перевірки стану виконання доручень керівництва при розгляді звернень.

 На веб-сайті міської ради регулярно опубліковуються графіки особистого, виїзного прийому керівництва ради, аналітичні довідки про стан роботи із зверненнями громадян, об’яви, повідомлення, звіти про проведені прийоми громадян та інші матеріали.

Робота виконавчого комітету Горохівської міської  ради спрямована на забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, створення умов для реалізації громадянами свого конституційного права на звернення, ведення систематичного аналізу та узагальнення звернень для виявлення причин, що породжують їх, та підвищення рівня правової освіти населення територіальної громади.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь