Інформація про стан роботи із зверненнями громадян в Горохівській міській раді за 9 місяців 2022 року

Дата: 20.10.2022 14:58
Кількість переглядів: 128

Фото без опису

Горохівська міська  рада в своїй роботі зі зверненнями громадян керується Конституцією України, Законом України від 02.10.1996 № 393 «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі Указ) та Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348.

Протягом 9 місяців 2022 року до Горохівської міської ради, її структурних підрозділів та старостинських округів від жителів громади та інших регіонів  надійшло 675 пропозицій, заяв та скарг, що на 872 звернення менше  ніж за відповідний період минулого року. З них 283 були письмовими та 392 звернення надійшло на особистих та виїзних прийомах керівництва міської ради. Значне зменшення звернень громадян спостерігається у зв’язку із військовою агресією Російської Федерації проти України та військовими діями, які проводяться в країні на даний час.  Попри те, що право на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів (ст.40 Конституції України) належить до переліку абсолютних прав, які не можуть бути обмежені навіть в умовах воєнного стану (ст.64 КУ), є ряд питань, розгляд яких став неможливим в теперішніх умовах.

Серед загальної кількості  звернень, які надійшли, 55 були колективними. Основні питання з якими зверталися мешканці колективно відносяться до  питань комунального господарства, земельних відносин, сімейної політики та захисту прав дітей. На засіданні комісії міської ради з питань розгляду звернень громадян 09 лютого 2022 року (протокол №2) розглядалося питання «Про проведення аналізу надходження колективних звернень громадян до міської ради від мешканців громади».

Протягом звітного періоду звернулося 177 громадян з числа  соціально-незахищених верств населення, що складає 26 % від загальної кількості. З них 166 звернень надійшло від учасників бойових дій та членів їх сімей. Особлива увага приділялася  вирішенню проблем з якими вони зверталися.

З вищестоящих органів влади надійшло 2 звернення: 1 з Волинської обласної адміністрації та 1 з Луцької районної адміністрації.

Загалом протягом 9 місяців 2022 року до керівництва Горохівської громади звернулось 1816 громадян, якими було порушено 676 питань. За спектром і характером основні питання, з якими вони звертались, характеризуються таким чином:

- на першому місці  питання  соціального захисту населення, зареєстровано 297 заяв, що складає 44% від загальної кількості звернень. Звернення надходили стосовно надання одноразових матеріальних допомог.

- на другому місці - аграрної політики і земельних відносин, по цих питаннях зареєстровано 131  звернення, які складають 19%   від загальної кількості. Жителів громади в основному турбували питання виділення та приватизації земельних ділянок;

Також мешканці громади звертались по питаннях комунального господарства (56 звернень), житлової політики (51 звернення), сім’ї та дітей (55 звернень) та ін.

З усіх питань 242 вирішено позитивно (36%), на 290 звернень надано змістовні роз’яснення (42%) та 143 звернень перебувають на розгляді (21%).

З жовтня 2015 року набув чинності Закон України від 02.07.2015 №577-VIII «Про внесення до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції». На офіційному сайті Горохівської міської ради створено систему петицій та електронних звернень, на яку напротязі звітного періоду надійшло 3 електронних звернення.

Також в міській раді функціонує «Телефон довіри», затверджений розпорядженням міського голови від 30 грудня 2020 року №188.

Провівши аналіз надходження звернень варто відмітити, що найбільше надійшло до міської ради (290 звернень) та старостинських округів громади (292 звернення), до виконавчих органів та структурних підрозділів міської ради надійшло 93 звернення.

Протягом звітного періоду в Горохівській громаді проводилась системна робота по контролю за додержанням термінів розгляду звернень. Щоквартально аналізується стан виконавської дисципліни по роботі із зверненнями громадян. На виконавчому комітеті міської ради 10 лютого 2022 року (рішення №14) року підбито підсумки по роботі зі зверненнями громадян за 2021 рік, на засіданні комісії з розгляду звернень громадян 26 квітня 2022 року (протокол №3) розглянуто підсумки роботи із зверненнями громадян за І квартал 2022 року, за 6 місяців 2022 року – розглянуто на засіданні виконавчого комітету 15 липня 2022 року (рішення №93),  надано ряд протокольних доручень.

Загалом у звітному періоді  проведено 8 засідань комісії міської ради з питань розгляду звернень громадян, утвореної розпорядженням міського голови від 30 грудня 2020 року №187.

На виконання пункту 3 статті 5 Указу проводиться «День контролю», в рамках якого здійснюються виїзні перевірки стану виконання доручень керівництва при розгляді звернень.

 На веб-сайті міської ради регулярно опубліковуються графіки особистого, виїзного прийому керівництва ради, аналітичні довідки про стан роботи із зверненнями громадян, об’яви, повідомлення, звіти про проведені прийоми громадян та інші матеріали.

Робота виконавчого комітету Горохівської міської  ради спрямована на забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, створення умов для реалізації громадянами свого конституційного права на звернення, ведення систематичного аналізу та узагальнення звернень для виявлення причин, що породжують їх, та підвищення рівня правової освіти населення територіальної громади.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь