Інформаційно-аналітична довідка про стан роботи із зверненнями громадян в Горохівській міській раді за І квартал 2022 року

Дата: 12.04.2022 14:54
Кількість переглядів: 243

Фото без опису

Горохівська міська  рада в своїй роботі зі зверненнями громадян керується Конституцією України, Законом України від 02.10.1996 № 393 «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі Указ) та Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348.

Протягом І кварталу 2022 року до Горохівської міської ради від жителів ради та інших регіонів, надійшло 64 пропозиції, заяви та скарги, що на 582 менше  ніж у відповідному періоді минулого року, з них 35 були письмовими та 29 звернень надійшло на особистих та виїзних прийомах керівництва міської ради. З вищестоящих органів влади не надходило жодного звернення.

Серед загальної кількості  звернень, які надійшли, 4 були колективними. Основні питання з якими зверталися мешканці колективно відносяться до  питань земельних відносин, комунального господарства, сімейної політики та захисту прав дітей. На засіданні комісії міської ради з питань розгляду звернень громадян 09 лютого 2022 року (протокол №2) розглядалося питання «Про проведення аналізу надходження колективних звернень громадян від мешканців Горохівської міської ради».

Протягом звітного періоду звернулося 11 громадян з числа  соціально-незахищених верств населення, що складає 17 % від загальної кількості. Особлива увага приділялася  вирішенню проблем з якими зверталися громадяни пільгової категорії. На засіданні комісії міської ради з питань розгляду звернень громадян 25 січня 2022 року (протокол №1) було розглянуте питання «Аналіз надходження  звернень громадян  від найменш соціально-захищених верств населення».

Загалом протягом І кварталу 2022 року до міської ради звернулось 176 громадян, якими було порушено 65 питань. За спектром і характером основні питання, з якими зверталися громадяни, характеризуються таким чином:

- на першому місці  питання  аграрної політики і земельних відносин, по цих питаннях зареєстровано 34  звернення, які складають 52%   від загальної кількості. Жителів ради в основному турбували питання виділення та приватизації земельних ділянок;

- на другому місці - соціального захисту населення, зареєстровано 7 заяв, що складає 11% від загальної кількості звернень. Питання надходили стосовно надання одноразових матеріальних допомог;

Також мешканці ради звертались по питаннях комунального господарства (4 звернення), житлової політики (5 звернень), сім’ї та дітей (5 звернень), освіти (3 звернення) та ін.

З усіх питань 17 вирішено позитивно (26%), на 29 звернень надано змістовні роз’яснення (44%) та 18 звернень перебувають на розгляді в міській раді (28%).

Відповідно до вимог Указу складені графіки особистого та виїзних прийомів керівництва міської ради  та старост сіл Горохівської міської ради, які затверджені розпорядженням міського голови від  30 грудня 2020 року  № 183. Протягом І кварталу 2022 року міським головою,  його заступниками та секретарем ради заплановано та проведено 29 особистих прийоми та 6 виїздів у старостинські округи. Переважна більшість питань стосувалась надання матеріальної домогоги на лікування, виділення жителям земельних ділянок та порядку розроблення правовстановлюючих документів на них.

З жовтня 2015 року набув чинності Закон України від 02.07.2015 №577-VIII «Про внесення до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції». На офіційному сайті Горохівської міської ради створено систему петицій та електронних звернень. Напротязі звітного періоду надійшло 2 електронних звернення.

Також в міській раді функціонує «Телефон довіри», затверджений розпорядженням міського голови від 30 грудня 2020 року №188.

Провівши аналіз надходження звернень за територіальною ознакою, варто відмітити що найбільше звернень зареєстровано від жителів міста Горохів (21), сіл Звиняче (5), Озерці (5), Пустомити (7).

Протягом звітного періоду в міській раді проводилась системна робота по контролю за додержанням термінів розгляду звернень. Щомісячно аналізувався стан виконавської дисципліни по роботі із зверненнями громадян. На виконавчому комітеті міської ради 10 лютого 2022 року підбито підсумки по роботі зі зверненнями громадян за 2021 рік (рішення №14), надано ряд протокольних доручень.

Загалом у звітному періоді  проведено 2 засідань комісії міської ради з питань розгляду звернень громадян, утвореної розпорядженням міського голови від 30 грудня 2020 року №187.

На виконання пункту 3 статті 5 Указу проводиться «День контролю», в рамках якого здійснені виїзні перевірки стану виконання доручень керівництва при розгляді звернень.

 На веб-сайті міської ради регулярно опубліковуються графіки особистого, виїзного прийому керівництва ради, аналітичні довідки про стан роботи із зверненнями громадян, об’яви, повідомлення, звіти про проведені прийоми громадян та інші матеріали.

Робота виконавчого комітету Горохівської міської  ради спрямована на забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, створення умов для реалізації громадянами свого конституційного права на звернення, ведення систематичного аналізу та узагальнення звернень для виявлення причин, що породжують їх, та підвищення рівня правової освіти населення територіальної громади.


« повернутися до розділу «Інформаційно-аналітичні довідки»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь