Урядом врегульовано питання виплат медичним працівникам, яким встановлено групу інвалідності у минулому році
Сьогодні на засіданні Уряду прийнято рішення щодо проведення Фондом соціального страхування одноразової страхової виплати медичним працівникам державних і комунальних закладів охорони здоров’я, яким у 2020 році було встановлено групу інвалідності внаслідок захворювання на гостру респіраторну хворобу COVID-19, спричинену коронавірусом SARS-CoV-2, та які не отримали таку страхову виплату (раніше виплати можна було отримати у разі встановлення інвалідності лише протягом календарного року).
Також внесено наступні зміни до порядку здійснення таких страхових виплат стосовно:
• доповнення списку утриманців померлого медичного працівника, які матимуть право на страхову виплату, неодруженими повнолітніми дітьми, які визнані особами з інвалідністю з дитинства, або навчаються за денною формою здобуття освіти та не досягли 23-річного віку;
• уточнення переліків документів, які мають подати до Фонду соціального страхування медичний працівник та члени його сім’ї для отримання страхових виплат, визначених статтею 39 Закону України „Про захист населення від інфекційних хвороб” (щодо подання іноземцями та особами без громадянства копії паспортного документа іноземця та / або посвідки на постійне проживання, а також особами, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, ? копії сторінки паспорта громадянина України з відповідною відміткою);
• надання можливості подавати заяву та документи у паперовій або електронній формі (за технічної можливості), у тому числі засобами Єдиного державного веб-порталу електронних послуг „Портал Дія”.
Рішення Уряду направлене на соціальний захист медичних працівників, постраждалих від коронавірусної хвороби COVID-19.