Конкурс на посаду керівника комунального закладу загальної середньої освіти Мирківської гімназії
Відповідно до розпорядження Горохівської міської ради № 161 від 16 липня 2021 року
1.Найменування і місцезнаходження закладу:
Мирківська гімназія Горохівської міської ради Луцького району Волинської області;
вул. Шкільна, 2, с. Мирків, Луцький район, Волинська область, 45732.
2. Найменування посади та умови оплати праці.
Посада – директор.
Посадовий оклад, надбавки, доплати та премії встановлюються згідно контракту, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.01.2018 №23 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», постанов Кабінету Міністрів України від 11.01.2018 року №22 «Про підвищення оплати праці педагогічних працівників», від 10.07.2019 року №695 «Про внесення зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 11 січня 2018р. № 22», пункту першого статті 57, статті 61 Закону України «Про освіту», статті 24 Закону України «Про повну загальну середню освіту» та наказів Міністерства освіти і науки України «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» від 26.09.2005 №557, від 15.04.1993 № 102 «Про затвердження інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти» та від 11.06.2007 №471 «Про внесення змін до Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти».
3. Кваліфікаційні вимоги до керівника закладу відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту».
Керівником закладу загальної середньої освіти може бути особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра, стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років (крім керівників приватних, корпоративних закладів освіти), організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків, пройшла конкурсний відбір та визнана переможцем конкурсу відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту».
4. Вичерпний перелік, кінцевий строк і місце подання документів для участі в конкурсі.
Для участі у конкурсі подаються такі документи:
- заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
- автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
- копія паспорта громадянина України;
-копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
- документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання (крім приватних та корпоративних закладів освіти);
- довідка про відсутність судимості;
-довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;
- мотиваційний лист, складений у довільній формі.
Особа може надати інші документи, що підтверджують її професійні та/або моральні якості.
Документи подають особисто (або подає уповноважена згідно з довіреністю особа) до конкурсної комісії за адресою: Горохівська міська рада, відділ освіти, вул. Шевченка, 15, м. Горохів Волинської області, 45701 до 17:15 год. 05 серпня 2021 року.
5. Дата та місце початку конкурсного відбору, його складові та тривалість.
Дата і місце проведення конкурсу претендентам на посаду керівників даних закладів освіти будуть повідомлені додатково.
Конкурс складається з таких етапів:
1) Подання претендентами документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам;
2) Протягом п’яти робочих днів з дня завершення строку подання документів для участі в конкурсі конкурсна комісія:
- перевіряє подані документи щодо відповідності установленим вимогам;
- приймає рішення про допущення та/або недопущення до участі у конкурсі;
- оприлюднює на офіційному вебсайті Горохівської міської ради перелік осіб, допущених до участі у конкурсному відборі (далі - кандидати).
Організація та забезпечення ознайомлення кандидатів із закладом загальної середньої освіти, його трудовим колективом та представниками органів громадського самоврядування такого закладу.
Перевірка знання законодавства у сфері загальної середньої освіти.
Перевірка професійних компетентностей шляхом письмового виконання ситуаційного завдання.
Публічна та відкрита презентації державною мовою Стратегії розвитку закладу загальної середньої освіти, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії в межах змісту конкурсного випробування.
7) Оприлюднення результатів конкурсного відбору (протягом 2 робочих днів після завершення конкурсного відбору).
8) Укладання трудового договору (контракту) з переможцем конкурсу, підписання розпорядження про призначення на посаду директора закладу освіти (протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення рішення).
Загальна тривалість конкурсу не може перевищувати двох місяців з дня його оголошення.
6. Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка уповноважена надати інформацію про конкурс та приймати документи для участі у конкурсі.
Голдованська Майя Григорівна тел. (03379)2 26 72, e-mail: gor-osvita@ukr.net.