Горохівська міська громада
Волинська область, Луцький район
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Робоча нарада з питань електронного документообігу

Дата: 11.05.2021 15:58
Кількість переглядів: 377

11 травня 2021 року секретарем Горохівської міської ради Наталією Ковальчук та керуючою справами (секретарем) виконавчого комітету міської ради Світланою Осоховською  проведено робочу нараду з керівниками структурних підрозділів виконавчого комітету та окремих виконавчих органів міської ради щодо  впровадження в міській раді системи електронного документообігу, організації чіткої системи виконавської дисципліни та виконання завдань, визначених актами законодавства.

 

Застосування новітніх сучасних технологій є важливим чинником ефективності функціонування установи. Важливою складовою таких технологій є відмова від роботи з паперовими документами, переведення їх в електронну форму шляхом оцифрування, створення єдиного електронного архіву і використання на їх основі електронних інформаційних ресурсів.

Реалізація концепції «безпаперового діловодства» забезпечить процес створення, управління доступом та поширення електронних документів , контроль над потоками документів в установі, механізм роботи з документами, представленими в електронному вигляді.

В ході робочої наради прийнято рішення приділити максимальну увагу вищевказаному питанню та продовжити активну роботу в цьому напрямку.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень