Робоча нарада з питань електронного документообігу
11 травня 2021 року секретарем Горохівської міської ради Наталією Ковальчук та керуючою справами (секретарем) виконавчого комітету міської ради Світланою Осоховською проведено робочу нараду з керівниками структурних підрозділів виконавчого комітету та окремих виконавчих органів міської ради щодо впровадження в міській раді системи електронного документообігу, організації чіткої системи виконавської дисципліни та виконання завдань, визначених актами законодавства.
Застосування новітніх сучасних технологій є важливим чинником ефективності функціонування установи. Важливою складовою таких технологій є відмова від роботи з паперовими документами, переведення їх в електронну форму шляхом оцифрування, створення єдиного електронного архіву і використання на їх основі електронних інформаційних ресурсів.
Реалізація концепції «безпаперового діловодства» забезпечить процес створення, управління доступом та поширення електронних документів , контроль над потоками документів в установі, механізм роботи з документами, представленими в електронному вигляді.
В ході робочої наради прийнято рішення приділити максимальну увагу вищевказаному питанню та продовжити активну роботу в цьому напрямку.