Горохівська міська громада
Волинська область, Луцький район
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Порядок організації та проведення особистого та виїзного прийому громадян посадовими особами Горохівської міської ради

Дата: 18.03.2021 09:36
Кількість переглядів: 23

ПОРЯДОК

організації та проведення  особистого та виїзного прийому громадян посадовими особами Горохівської міської ради

 

І. Загальні положення

1.1.Порядок організації та проведення особистого прийому громадян посадовими особами Горохівської міської ради  Луцького району Волинської області (далі-Порядок) регламентує питання організації та проведення особистого прийому громадян посадовими особами Горохівської міської ради.

1.2.Посадові особи, які здійснюють прийом громадян, керуються Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

1.3. Особистий прийом громадян у Горохівській міській раді  проводиться:

1.3.1.Горохівським міським головою, першим заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступником міського голови голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретарем ради, керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету в адміністративному приміщенні міської ради за адресою: Волинська область, Луцький район,м.Горохів,ул..Шевченка,17, в установлені графіком дні;

1.3.2.Старостами в установлені графіком дні в адміністративних приміщеннях Горохівської міської ради за адресами:

с.Лемешів, вул. Центральна,21;

с.Печихвости. вул. Центральна ,25;

с.Мирків, вул. Шпагіна,35а;

с.Підбереззя, вул. Центральна,25б;

с.Пірванче, вул. Центральна,12;

с.Мирне, вул. Шкільна,17;

с.Ватин, вул. Центральна,15;

с.Пустомити, вул. Центральна,2;

с.Холонів, вул. Центральна,20;

с.Журавники, вул. Загребельна,2;

с.Квасів, вул. Центральна,3;

с.Скобелка, вул. Луцька 35а;

с.Рачин, вул.Шкільна 9;

с.Звиняче, вул.Шкільна,29;

с.Новосілки,  вул. Паркова,20;

с. Терешківці, вул.Церков’янська, 24;

с.Вільхівка, вул. Шевченка,6

1.4.Графік проведення особистого прийому громадян посадовими особами Горохівської міської ради затверджується окремим розпорядженням міського голови.

1.5.Організація особистого прийому громадян Горохівським міським головою, заступниками міського голови, секретарем ради забезпечується спеціалістом відділу організаційної та кадрової роботи Горохівської міської ради.

1.6.Інформація про Порядок організації та проведення  особистого прийому громадян посадовими особами Горохівської міської ради оприлюднюється на офіційному сайті Горохівської міської ради, на інформаційних стендах адміністративних приміщень в доступному для огляду місці

ІІ. Запис громадян на особистий прийом

2.1.Прийом громадян Горохівським міським головою, заступниками міського голови,секретарем ради, керуючим справами виконавчого комітету та старостами сіл за попереднім записом або в день прийому без попереднього запису.

2.2. Під час проведення запису, у громадянина з’ясовується інформація (прізвище, ім’я, по батькові, адреса,соціальний стан, категорія, номер телефону, питання по якому звертається громадянин та наявність попередніх звернень).

2.3.Повторний прийом громадянина з питання, яке вже розглядалося посадовими особами, проводиться лише в разі, якщо це питання не було вирішено по суті.

2.4. В разі відсутності посадової особи, яка має проводити особистий прийом громадян, особистий прийом здійснює посадова особа за взаємозамінністю згідно з розподілом функціональних повноважень або інша уповноважена нею особа, про що працівники відділу по роботі зі зверненнями громадян апарату  міської ради  повідомляють громадян, які прибули на особистий прийом.

В разі незгоди громадянина на особистий прийом іншою уповноваженою посадовою особою він має право подати письмове звернення, яке реєструється та опрацьовується відповідно до Закону України «Про звернення громадян», або записатися на наступний згідно з графіком особистий прийом відповідною посадовою особою Горохівської міської ради.

2.5. Прийом Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєне почесне звання України «Мати-героїня», проводиться першочергово.

2.6. Під час особистого прийому особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, особи, що постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС, громадяни з багатодітних  сімей, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

ІІІ. Результати здійснення особистого прийому громадян

3.1. Під час проведення особистого прийому громадян можуть бути присутні їх представники, повноваження яких оформлені в установленому порядку, та особи, які перебувають у родинних відносинах з цими громадянами.

3.2. Для забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативне їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян на особистий прийом міського голови в обов’язковому порядку запрошуються керівники служб та начальники відділів   (заступники міського голови, начальники комунальних закладів міської ради,   начальник Горохівського відділу поліції та ін.).

3.3. Картку особистого прийому громадян спеціаліст по роботі зі зверненнями громадян   Горохівської міської ради передають виконавцям відповідно до доручення, наданого під час особистого прийому.

3.4. Контроль за виконанням та дотриманням термінів виконання доручень (рішень, резолюцій), наданих під час особистого прийому, здійснюють працівники відділу по роботі зі зверненнями громадян апарату   міської ради.

3.5. Всі матеріали, отримані спеціалістом по роботі зі зверненнями громадян стосовно громадянина, який був на особистому  прийомі, формуються у справу.

3.6. Звернення громадян на особистому прийомі реєструються відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях, незалежно від форм власності.

IV. Організація і проведення виїзного прийому громадян посадовими особами  райдержадміністрації

Виїзні прийоми громадян здійснюються керівництвом Горохівської міської ради за місцем проживання громадян згідно з графіком, який щомісячно складається спеціалістом по зверненнях відділу  організаційної та кадрової роботи  за пропозиціями, наданими керівництвом міської ради, і затверджується міським головою.

Графік виїзних прийомів громадян  направляється:

- першому заступникові міського голови з питань виконавчих органів ради, заступникам міського голови   для виконання;

- відділу організаційної та кадрової роботи – для розміщення його на веб-сайті Горохівської міської ради, організації проведення та обліку виїзних прийомів.

Організація особистих виїзних прийомів проводиться відділом організаційної та кадрової роботи  спільно з старостами, на території яких здійснюються прийоми.

Відділ організаційної та кадрової роботи, старости сіл, де заплановано проведення особистого виїзного прийому:

1) доводять через веб-сайти, засоби масової інформації, на інформаційних стендах адмінприміщень, де відбуватиметься виїзний прийом громадян,  до відома населення інформацію про дні і час прийому громадян керівництвом Горохівської міської ради;

2) визначають приміщення та створюють належні умови для проведення прийому;

3) здійснюють попередній запис громадян, передають список до спеціаліста по зверненнях відділу організаційної та кадрової роботи за день до дати проведення прийому та оформляють реєстраційно-контрольні картки (далі – РКК);

Виїзні прийоми громадян головою, першим заступником, заступниками голови  проводяться за попереднім записом в адміністративних приміщеннях міської ради та у дні й години, визначені графіком.

Реєстрація громадян на виїзний прийом проводиться спеціалістами Горохівської міської ради, що відповідають за роботу зі зверненнями громадян та старостами.

Під час запису на виїзний прийом до керівництва Горохівської міської ради з’ясовується прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, номери його контактних телефонів (мобільний/стаціонарний), категорія/соціальний стан заявника, зміст порушеного питання, до яких посадових осіб чи органів виконавчої влади він звертався і яке прийнято рішення, вивчаються документи, інші матеріали, що подаються громадянином, оформляється РКК встановленого зразка.

Посадові особи, які здійснюють виїзний прийом, зобов'язані забезпечити прийом усіх громадян у день їх звернення з урахуванням правил внутрішнього трудового розпорядку, де проводиться такий прийом.

Герої Радянського Союзу, Герої України, Герої Соціалістичної праці, інваліди Великої Вітчизняної війни, жінки, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», мають право на першочерговий прийом.

У прийомі громадян можуть брати участь їх представники, повноваження яких оформлені в установленому чинним законодавством порядку.

Громадяни, визнані судом недієздатними, на прийом без участі їх законних представників не допускаються.

У разі необхідності посадова особа може просити заявника пред’явити документ, що засвідчує його особу, або підтвердження повноваження на представництво інтересів іншої особи.

Для оперативного вирішення порушених громадянами питань при проведенні виїзного прийому можуть запрошуватись старости, керівники установ та організацій в районі.

Якщо вирішити порушене в усному зверненні громадянина питання безпосередньо під час виїзного прийому не можливо, воно розглядається у тому ж порядку, передбаченому законодавством для письмових звернень.

Якщо вирішення питання, з яким звернувся громадянин, не входить до компетенції Горохівської міської ради, посадова особа дає доручення органу державної влади, підприємства, організації чи установи для вирішення по суті.

Звернення громадян на виїзних прийомах реєструються та розглядаються відповідно до Інструкції, цього Порядку та Порядку розгляду письмових звернень громадян в Горохівській міській раді.

Після проведення виїзних прийомів РКК разом з оригіналом звернення громадянина (якщо таке наявне) не пізніше наступного дня передається до відділу організаційної та кадрової роботи. Інформація з РКК вноситься в РКК електронної програми. Копію РКК з виїзних прийомів працівники відділу звернень передають виконавцям відповідно до доручень (резолюцій), наданих посадовими особами райдержадміністрації під час виїзних прийомів.

Контроль за розглядом звернень громадян, які надійшли під час виїзних прийомів, здійснюється працівником по зверненнях відділу організаційної та кадрової роботи.

Не допускається надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей на звернення громадян, із порушенням строків, установлених законодавством.

Звернення, прийняті на виїзному прийомі, розглядаються відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян». Якщо протягом зазначеного терміну вирішити порушенні у зверненні питання неможливо, то він може бути продовжений, про що повідомляється особа, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення порушених у зверненні питань, не може перевищувати сорока п’яти днів.

Відповідь на звернення, подане під час виїзного прийому, надається за підписом посадової особи, яка здійснювала цей прийом, або виконавців відповідно до резолюції.

Інформацію про хід виконання звернення, прийнятого на виїзному прийомі, протягом встановленого терміну та остаточні висновки за результатами його розгляду (копії відповідей, рішень тощо) в обов’язковому порядку надаються виконавцями до відділу організаційної та кадрової роботи (спеціалісту по зверненнях). Вказана інформація надається не пізніше наступного дня від дня надання відповіді громадянину.

Рішення про зняття з контролю звернень громадян приймає посадова особа міської ради, яка проводила виїзний прийом.

На підставі отриманих від виконавців матеріалів (відповідь заявнику) спеціаліст по зверненнях знімає РКК з контролю та формує матеріали у справу.

V. Відповідальність посадових осіб.

Посадові особи, які допустили порушення законодавства про звернення громадян, несуть цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність, передбачену чинним законодавством України.

До зазначених посадових осіб, які допустили неякісний розгляд звернень громадян і скарг, а також змусили громадян повторно звертатися до органів державної влади вищого рівня, за неналежне виконання службових обов’язків з розгляду звернень громадян застосовуються заходи дисциплінарного впливу, передбачені Кодексом законів про працю України та Закону України «Про державну службу».

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь