Організація архівної справи в громаді: методичні рекомендації Укрдержархіву
Територіальні громади створять архівні підрозділи і служби діловодства, а ті документи, які нагромаджені внаслідок діяльності місцевих рад та їх виконавчих органів і які експертизою будуть визначені складовою Національного архівного фонду, передадуть до державних архівів областей. Мережа трудових архівів, у яких зберігаються документи, необхідні для пенсійного забезпечення громадян, будуть збережені.
Такої згоди досягли учасники конференції Укрдержархіву з обговорення проблем організації архівної справи та діловодства в територіальних громадах. Учасники заходу - представники Міністерства розвитку громад та територій, Міністерства юстиції, Всеукраїнської асоціації громад, Асоціації міст України, Української асоціації районних та обласних рад, Асоціації об’єднаних територіальних громад, органів місцевого самоврядування, державних архівів областей, архівних відділів райдержадміністрацій та міських рад, архівісти сільських, селищних, міських рад і їх виконавчих органів.
Укрдержархів підготував для громад методичні рекомендації «Організація архівної справи в територіальній громаді. Частина 1. Архівні підрозділи ОМС» (ЗАВАНТАЖИТИ), які допоможуть громадам в роботі з архівною справою.
Також до уваги органів місцевого самоврядування Презентація актуальних порад організації архівної справи та діловодства в територіальних громадах (ЗАВАНТАЖИТИ).