Горохівська міська рада : документи ::
ДОКУМЕНТИ
    

 

  

 

 

УКРАЇНА

ГОРОХІВСЬКА  МІСЬКА РАДА  ГОРОХІВСЬКОГО  РАЙОНУ

ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

сьомого скликання

(двадцять перша сесія )

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від  20 лютого  2018 року                                                              м.Горохів

№ 21-5/ 2018

Про здійснення повноважень

у сфері державної реєстрації відділом

«Центр надання адміністративних

Послуг» Горохівської міської ради

 

 

З метою здійснення повноважень у сфері державної реєстрації, забезпечення законності, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян, керуючись ч.2 ст.6 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», п.8 п.б ч.1 ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг»,

 

міська рада вирішила:

 

1. Повноваження у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень покласти на відділ «Центр надання адміністративних послуг» Горохівської міської ради.

2. Вжити необхідних заходів щодо матеріально – технічної організації та забезпечення діяльності державного реєстратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Горохівської міської ради, який здійснює повноваження у сфері державної реєстрації.

 

 

 

 

Міський голова                                                                            В.Годик

 

                                                                         

 




ВХІД
ДОКУМЕНТИ
Copyright 2016