Горохівська міська рада : документи ::
ДОКУМЕНТИ
    

УКРАЇНА

ГОРОХІВСЬКА  МІСЬКА РАДА  ГОРОХІВСЬКОГО  РАЙОНУ

ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

сьомого скликання

( сімнадцята    сесія )

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 12  жовтня  2017 року                                                              м.Горохів

№ 17 - 9/ 2017

Про утворення відділу "Центр

надання адміністративних послуг

Горохівської   міської ради"

 

 

 

         З метою запровадження сучасних форм надання адміністративних послуг, удосконалення взаємодії посадових та службових осіб у сфері організації надання адміністративних послуг, відповідно до Закону України "Про адміністративні послуги", керуючись п.п.5 п.1 ст.26 п.п.6 п.4 ст.42 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні",

 

 

міська рада вирішила :

 

1. Утворити  відділ "Центр надання адміністративних послуг Горохівської міської ради".

2. Затвердити структуру відділу «Центр надання адміністративних послуг Горохівської міської ради» загальною чисельністю – 3 шт.од.:

- начальник відділу «Центр надання адміністративних послуг Горохівської міської ради», державний адміністратор - 1 шт.од.;

- заступник начальника відділу відділ «Центр надання адміністративних послуг Горохівської міської ради», державний адміністратор – 1 шт.од.;

- адміністратор, головний спеціаліст – 1 шт.од.;

2. Доручити міському голові В.Годику затвердити реєстр адміністративних послуг, регламенти адміністративних послуг та регламент відділу "Центр надання адміністративних послуг Горохівської міської ради".

3. Контроль за виконанням цього рішення залишаю за собою.

 

 

 

  Міський голова                                                                В.Годик

  

 




ВХІД
ДОКУМЕНТИ
Copyright 2016