Горохівська міська рада

    відповідно до ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування»

    оголошує конкурс

    на  вакантну  посаду державного адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг Горохівської міської ради»

     (1 штатна одиниця)

     

    Вимоги до претендентів:

     

    •  є громадянином України;
    • повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
    • стаж роботи за фахом на державній службі чи службі в органах місцевого самоврядування не менше 3 років;
    • досконале володіння державною мовою;
    • досконале знання комп’ютера і володіння ним;

     

    Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсному відборі, та строк їх подання:

     

    • заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
    • автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
    • копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
    • копію військового квитка (для військовозобовязаних)
    • копію документа про вищу освіту;
    • копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж роботи;
    • 2 фотографії 3×4;
    • заповнену особову картку встановленого зразка;
    • декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
    • особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості.

     

     

    Документи для участі в конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

     

    За додатковою інформацією щодо порядку проведення конкурсу звертатися за адресою: м. Горохів, вул. Шевченка,17.

     

    Телефон для довідок: 2-12-57, 2-12-58.

     



ВХІД
ДОКУМЕНТИ
Copyright 2016