Новини:

24 листопад 2017 року

Горохівська міська рада

Відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу
в органах місцевого самоврядування»

оголошує конкурс

на вакантні посади:

1.
начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг Горохівської міської ради», державного адміністратора (1 штатна одиниця)


Вимоги для конкурсантів:

- вища освіта за спеціальністю правознавство;
- стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на посаді не нижче провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3-х років;
- вільне володіння державною мовою.
 

2.

Заступника начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг Горохівської міської ради», державного адміністратора (1 штатна одиниця)


Вимоги для конкурсантів:
- повна вища освіта;
- стаж роботи на державній службі або стаж роботи в органах місцевого      самоврядування не менше двох років, або стаж роботи в інших сферах управління не менше трьох років;
- вільне володіння державною мовою.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:

- заява на участь у конкурсі;
- особову картку за формою № П2 – ДС, автобіографію;
- фото розміром 3х4;
- документ про вищу освіту;
- паспорт;
- ідентифікаційний код;
- військовий квиток (для військовозобов’язаних);
- декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 7 квітня 2011 року №3206 – VI
- письмову згоду на обробку персональних даних.

 

Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів за адресою:

м. Горохів, вул. Шевченка, 17
довідки за тел.2-12-57, 2-12-58.


ВХІД
ДОКУМЕНТИ
Copyright 2016