05.02.2020

Горохівська міська рада

відповідно до ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування»

оголошує конкурс

на  вакантну  посаду державного адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг Горохівської міської ради»

 (1 штатна одиниця)

 

Вимоги до претендентів:

 

  •  є громадянином України;

  • повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;

  • стаж роботи за фахом на державній службі чи службі в органах місцевого самоврядування не менше 3 років;

  • досконале володіння державною мовою;

  • досконале знання комп’ютера і володіння ним;

 

Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсному відборі, та строк їх подання:

 

  • заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

  • автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);

  • копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

  • копію військового квитка (для військовозобовязаних)

  • копію документа про вищу освіту;

  • копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж роботи;

  • 2 фотографії 3×4;

  • заповнену особову картку встановленого зразка;

  • декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

  • особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості.

 

 

Документи для участі в конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

 

За додатковою інформацією щодо порядку проведення конкурсу звертатися за адресою: м. Горохів, вул. Шевченка,17.

 

Телефон для довідок: 2-12-57, 2-12-58.

 

ВХІД
ДОКУМЕНТИ
Copyright 2016