01.03.2019

Звіт Горохівського міського голови

«Про роботу виконавчого комітету Горохівської міської ради у 2018 році»

 

У своїй роботі Горохівська міська рада керується Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Конституцією України, дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядженнями і дорученнями голів обласної, районної державних адміністрацій. Відповідно до ст.52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет міської ради розглядає і вирішує питання, які передбачені Законом у різних сферах діяльності. Зокрема:

  • соціально-економічного і культурного розвитку, планування та обліку;
  • бюджету, фінансів та цін;
  • управління комунальної власності;
  • житлово-комунального господарства;
  • будівництва;
  • освіти, культури, фізкультури і спорту;
  • регулювання земельних відносин та охорони навколишнього середовища;
  • соціального захисту населення;
  • вирішення питань адміністративно – територіального устрою;
  • забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян.

За 2018 рік на засіданнях виконавчого комітету розглянуто 114 питань, в тому числі:

  • питання соціально-економічного розвитку, бюджету та соціальної сфери;
  • питання житлово-комунального господарства;
  • питання, що стосуються благоустрою міста;
  • питання соціального захисту населення;
  • інші питання.

З питань діяльності виконавчого комітету прийнято  167 розпоряджень.

На виконання розпорядження  голови районної державної адміністрації від 03 березня 2008 року №81 «Про організацію виконання в районі  Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Горохівська міська рада вжила ряд заходів по забезпеченню реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників.

Протягом 12 місяців 2018 року до міської ради  від жителів міста надійшло 362  звернення громадян, що на 2 менше, ніж за відповідний період  минулого року.

На особистому прийомі голови міської ради побувало 30 громадян, у заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу – 8 осіб, у секретаря ради – 7 осіб.

Зареєстровано 317 письмових звернення, що на 2 менше, ніж за відповідний період 2017 року.

Кількість колективних звернень не змінилась. За  2018 рік не  зареєстровано  повторних звернень.

 До міської ради протягом 12 місяців  надходили звернення від найменш захищених верств населення: 5 звернень від інвалідів, 32 звернення від учасників бойових дій.

Всього заявниками порушено 362 питання різноманітного характеру. 208 (57 відсотків) усіх порушених питань становили питання аграрної політики, 18 (5 відсотків) звернень – питання комунального господарства та  100 (28 відсотків) - соціального захисту, 35 (10  відсотків) – питання екології та природних ресурсів.

З усіх звернень, що надійшли протягом 2018 року  до Горохівської міської ради  307 вирішено позитивно, 10 -  відмовлено у задоволенні, 30 – дано роз’яснення.

Щоквартально звіт по зверненнях громадян, забезпечення їх виконання розглядається на засіданнях виконавчого комітету міської ради.

Особистий прийом громадян проводиться згідно з графіком затвердженим розпорядженням міського голови від 01.12.2010 року №36 Род  «Про затвердження графіка прийому громадян з особистих питань в Горохівській міській раді».

Звернення громадян розглядались як у письмовій так і в усній формі. Зокрема на засіданнях виконавчого комітету міської ради, сесійних засіданнях, засіданнях постійних депутатських комісій, при потребі з виїздом на місце виявлення скарги чи звернення.

За 2018 рік  зведений обсяг доходів міського бюджету склав  20 817 337 грн., у тому числі: по загальному фонду – 20 036 929 грн., з них власні кошти 12 042 477 грн. та субвенція з районного бюджету 7 994 452, в т.ч. 7 296 457 грн. на утримання дошкільних закладів, 100 000 грн. на ремонт дороги по вул. І. Сливки, 499 995 грн. на кап. ремонт дороги вул. Шевченка, 98 000 грн. на ремонт доріжки до спортивного майданчика в міському парку.

Доходи спеціального фонду становлять 780 408 грн. Відсоток виконання власних доходів міського бюджету до розпису планових призначень на звітний період поточного року склав по  загальному фонду 106,5 %, по спеціальному фонду – 114,54 %.  Перевиконання доходів по власних надходженнях загального фонду становить 734 737 грн.  та по спеціальному фонду 99 051 грн.

В структурі доходів загального фонду міського бюджету (без трансфертів)  за  поточний рік найбільша питома вага належить :

            - єдиному податку- надійшло 4 735 210 грн. в т.ч.  :

 з  фізичних осіб – 4 439 225 грн. та з юридичних осіб 295 985 грн., в цілому виконання 111,71 відсотків;

          - надходження податку на майно при плані 2 418 000 грн. фактично надійшло 3 331 967 грн., що в процентному відношенні становить 137,80 %.

         - надходження акцизного податку  в цілому становить  2 395 010 грн. при плані на відповідний період 3 523 400  грн , а в відсотках це 67,98   відсотків.        

Плати за надання адміністративних послуг  надійшло  1 375 154 грн. при плані 991 800 грн,

Щодо складу доходів  спеціального фонду міського бюджету  за поточний рік, то його обсяг склав 780 408 грн., в тому числі:  надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – 72 874 грн., надходження екологічного податку – 9 866 грн., від продажі землі не с/г призначення – 148 618 грн.,обсяг власних надходжень за відповідний період становить 531 905 грн. (батьківська плата за перебування дітей в дошкільному закладі). Та благодійні внески 17 145 грн.(придбання тюлевих гардин в дошкільний заклад «Сонечко»).

Фінансування видатків проводилось відповідно до  рішення міської ради «Про  бюджет міста на 2018 рік» та рішень про внесення змін  в міський бюджет. За звітний період видатки загального фонду міського бюджету становлять 16 952611 грн.. Відсоток виконання до уточнених призначень за звітний період склав 99,30 %.. Видатки на оплату праці по загальному фонду міського бюджету профінансовано на суму 7 213 743 грн. або 99,97 % до призначень на звітний період. Нарахування на заробітну плату  становлять 1 626 381 грн. , або 99,97 %.

Видатки на енергоносії, спожиті бюджетними установами, по загальному фонду профінансовані на суму 805 834 грн., що становить 100 відсотків до призначень на звітний період.  

На виконання програми на соціальний захист населення витрати склали 294 430 грн. В основному виплати проводились за зверненнями громадян міста на лікування - це 78 допомог на суму 205 500 грн., виплачено 4 допомоги в розмірі  4 000 грн. на поховання , 5 допомог в сумі 15 000 грн. малозабезпеченим громадянам міста у зв’язку з тяжким матеріальним становищем та 5 допомог  учасникам АТО на оздоровлення  в сумі 11 500 грн.. На оздоровлення і відпочинок дітей учасників АТО в таборі відпочинку придбано 11 путівок на суму 43 430 грн. Жителю міста Андрущак В.І. надано допомогу в розмірі 15 000 грн. у зв’язку з пожежею у житловому будинку.

Відповідно до планових призначень на благоустрій міста профінансовано і фактично використано 2 780 049  грн. В т.ч. на заробітну плату з нарахуваннями 1 409 142 грн., на придбання матеріалів, інвентаря, електротоварів -  636 578 грн., ПММ  192 570 грн., оплату електроенергії 178 208 грн., послуги 18 840 грн. ,сплату податків 314 712 грн. На упорядкування території сміттєзвалища  (підгортання сміття) використано 30 000 грн.

На ремонт водопровідно-каналізаційної мережі використано 174 021 грн. Ремонтні роботи проведені по вул. Луцькій на суму 30 724 грн., по вул.. Студентській – 25 000 грн., вул. Л.Українки – 7 298 грн., вул. Річній – 11 393 грн., вул..Героїв УПА – 49022 грн. Проведено заміну датчика тиску води, вартість якого 10 560 грн.                    

На виконання делегованих повноважень  перераховано кошти в сумі 25069 грн., на утримання  об’єднаного трудового архіву сіл, селищ і міста Горохова.

На утримання доріг міста витрати становлять за відповідний період 5 144 685 грн. З них 2 116 552 витрати по загальному фонду, та  3 028 133 грн. по спеціальному фонду.

За кошти загального фонду виконувались роботи по поточному ремонту та експлуатаційному утриманню доріг, а саме:  утримання доріг міста (очищення від снігу) – 48 456 грн., поточний ремонт по вул.. Б. Хмельницького -174 000 грн.,  вул.. Шевченка(Сходи Садова) – 70 424 грн., вул. Шкільна – 46 000 грн., вул..Котляревського – 98 700 грн., вул. Возз’єднання – 49 845 грн., облаштування пішохідної доріжки між вул.. Б.Хмельницького-Луцька – 488 130 грн., ремонт підпірних стінок по вул.. Луцькій – 74 177 грн., вул..Б. Хмельницького – 56 822 грн. , за виконані роботи з викладенням  бруківкою тротуару по вул..Шевченка 65 000 грн., ремонтні роботи по вул..Річна 150 000 грн., придорожній водозливний канал по вул.. Котляревського 100 000 грн., ремонт дороги по вул.. Симоненка 100 000 грн, вул..Молодіжна 197 000 грн., площа Незалежності 100 000 грн., вул.. І. Сливки 100 000 грн. (райбюджет), доріжка до спортивного майданчика в міському парку 197 998 грн.

За кошти спеціального фонду (бюджет розвитку) на кап. ремонт по пров. Спортивному використано кошти в сумі 299 894 грн. з врахуванням оплати за технагляд і ПКД. За виконані роботи по вул.. Шевченка  перераховано кошти в сумі 2 144 778 грн., в т.ч.  ПКД – 30 796 грн., експертиза ПКД – 5 202 грн.,  технагляд – 35 378 грн., оплата актів виконаних робіт становить  2 073 402 грн. За виконані роботи по пров. Лісному проведено оплату в сумі 298 937 грн., враховуючи вартість ПКД та її експертизи. Видатки на ремонт вулиць Ринкова, Галана становлять 256 754 грн., в т.ч. ПКД і технагляд.  У  зв’язку з запланованим ремонтом дороги по вул. Студентській профінансовано кошти в сумі 27770 грн. за ПКД.

Протягом звітного періоду придбано  дитячий майданчик вартістю 62 600 грн., елементи якого встановлені на прибудинкових територіях по вул. Козацька, 98 , Львівська, 32 ,Б. Хмельницького 38 . Для освітлення пішохідної доріжки між вулицями Б.Хмельницького-Луцька проведено оплату за 10 сонячних світильників вартістю 120 000 грн.,які передані на баланс ТзОВ «Еталон» для подальшого обслуговування.  Також зі спеціального фонду придбано принтери на суму 19 838 грн. для апарату міської ради.                    

Видатки спеціального фонду по дошкільних закладах становлять 564 182 грн., з них  на продукти харчування 514 489 грн. , придбання морозильної камери для дошкільного  закладу «Сонечко» вартістю 8 800 грн. та газового котла вартістю 40 893 грн.

В дошкільному закладі «Сонечко» оприбутковано придбані благодійно матеріальні цінності на суму 17145 грн.

На поповнення статутних фондів направлено 200 000 грн., в т.ч. ТзОВ «Еталон» 120 000 грн.  , Горохівського ВУЖКГ 80 000 грн. ТзОВ «Еталон» використали кошти на придбання основи поворотної  до підйомника кошикового, Горохівським ВУЖКГ було придбано автомобіль УАЗ - 452

З загального фонду до спеціального фонду  передано кошти в сумі 3 239 826 грн.

Залишок коштів  станом на 1 січня 2019 року по загальному фонду  - 927212 грн.09 коп., по спеціальному фонду 113824 грн. 18 коп.

               

Заборгованість  станом на 1 січня 2018 року та 1 січня 2019 року по розрахунках  з кредиторами і  я міської ради займає площу 488 гектарів.  Від ефективного та раціонального їх використання значною мірою залежить економічна ситуація в місті. Міський бюджет поповнюється за рахунок надходжень від податку на землю, оренди землі та її продажу. За звітний період продано 3 земельних ділянки несільськогосподарського призначення на суму 148021 грн.

Станом на 01.01.2019 року міською радою надано в оренду та поновлено договори оренди на 44 земельних ділянок загальною площею 16,7384 га , на загальну суму 1377582,06 грн. в рік.

У 2018 році на квартирному обліку Горохівської міської ради перебувало 58 сімей, які потребують поліпшення житлових умов, в тому числі 18 громадян, які користуються правом першочергового отримання житла, та 5 громадян, які користуються позачерговим правом отримання житла.

На виконання районної Програми «Забезпечення соціально-правового захисту дітей» виконавчий комітет міської ради тісно співпрацює з службою в справах дітей райдержадміністрації та кримінальною міліцією у справах неповнолітніх, дирекціями навчальних закладів міста, громадськими організаціями по виявленню неблагополучних сімей та проведення з ними відповідної роботи.

Неодноразово на засіданнях виконкому розглядались питання про встановлення опіки та призначення опікунів над недієздатними особами.

При виконавчому комітеті міської ради створена адміністративна комісія, яка регулярно розглядає протоколи про адміністративні порушення та проводить профілактичну роботу серед населення міста. Впродовж 2018  року розглянуто комісією 4 протоколи, на всіх правопорушників накладені адміністративні стягнення у вигляді попереджень та штрафів. Підрозділ муніципальної поліції, який створений при виконкомі міської ради, проводить велику роз’яснювальну роботу серед населення щодо попередження злочинів та правопорушень.

Продовжувала проводитись робота  по оформленню права власності на  квартири комунальної та державної власності.

 

 

Міський голова                                                                                    В.Л.Годик

ВХІД
ДОКУМЕНТИ
Copyright 2016